Jump to content

CSinneR

Members
  • Posts

    7
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

About CSinneR

  • Γενέθλια 02/06/1982

CSinneR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. CSinneR

    ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα

    Για όσους θυμούνται αυτό που είχα πει για το laptop, πήγα από το plaisio αφού ήδη είχα στείλει εξώδικο στην Αθήνα για παν ενδεχόμενο. Λοιπόν μου λένε ότι μου αντικαστήσαν την οθόνη, δηλαδή επισκευάστηκε τους εξηγώ ακόμα μια φορά οτί εγώ ζήτησα καινούργιο laptop γιατι ήταν δύο ωρών προϊον όταν είδαμε την ζημιά. Στην συνέχεια βγάζω το laptop που φέραν απο επισκευή και αφού έχω δοκιμάσει το πληκτρολόγιο του, έχω ελένξει κάθε λειτουργία παρατηρώ ότι κατά την επισκευή δεν είχαν κλείσει καλά την οθόνη και υπήρχε ολόκληρη τρύπα στα πλάγια. Φωνάζω τον υπεύθυνο και του λέω μετά απο αυτό περιμένεις να βγάλει άκρη ο πελάτης ?? Πήρε τηλέφωνο και μου κάνανε την αντικατάσταση. Conclusion: πήγα να αγοράσω ένα laptop, τα νεύρα μου γίναν τσατάλια και έπειτα από πολύ κόπο και προσωπικά έξοδα σε δικηγόρο πήρα απλά πίσω το προϊόν που είχα πληρώσει. Τα συμπεράσματα δικά σας.
  2. CSinneR

    ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα

    Εδώ κάπου πρέπει να αποκαλύψω ότι είμαι τεχνικός υπολογιστών και γνωρίζω και έχω ακούσει πολλά από αυτά που αναφέρεις. Αλλά η αντικατάσταση προϊόντος δεν έχει να κάνει με το τεχνικό τμήμα. Έχει να κάνει με τον υποδιευθυντή, τον υπεύθυνο καταστήματος και όποιο άλλο στέλεχος βρίσκεται εκεί για να αντιμετωπίσει τέτοια θέματα. Όταν ο υπεύθυνος σε παραπέμπει στο τεχνικό τμήμα μετά ξανά πίσω και μετά πάλι στο τεχνικό τμήμα, βλέπεις ότι γίνεσαι μπαλάκι. Τότε κουνάς το κεφάλι σου και λες εμένα δεν θα με κοροιδεύετε έτσι. Εκεί αρχίζεις φίλε μου και υψώνεις φωνή και συγκρατιέσαι μην τους αρπάξεις. Όταν έμαθε ο τεχνικός με τι ασχολούμαι τότε άλλαξε ο λόγος του και μου είπε έχεις δίκαιο αλλα δεν μπορώ εγώ να σου κάνω κάτι...
  3. CSinneR

    ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα

    Αυτό σου εξήγησα junior ότι τα χειρότερα έρχονται, όσο δεν μιλάει κανένας. Όσο για τον τρόπο μου δεν έβρισα κανέναν μια λέξη έγραψα και αυτή πιάστηκε σαν bad word.
  4. CSinneR

    ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα

    Junior Φίλε μου αυτά τα γράφω εδώ για να βοηθήσω τους υπόλοιπους να μην μπλέξουν αλλά όταν βλέπω απαντήσεις σαν την δικιά σου, ένα έχω να πω είμαστε άξιοι της μοίρας μας και της απατεωνιάς στην Ελλάδα, Keep up the good work και στήνετε κώλο σε κάθε αγορά.
  5. CSinneR

    ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα

    Πέρασαν 5 μέρες και δεν είχα καμία ενημέρωση από το Plaisio. Ακούστε να γελάσετε μου έστειλε η Asus καθώς έγραψα και σε αυτούς και μου είπε να ακολουθήσω μια διαδικασία για έγκριση ναι καλα ακούσατε για έγκριση επισκευής και να περιμένω πάλι και να εξακολουθώ να παίρνω σε ένα τηλέφωνο στην Ιταλία. Αφού τους στόλισα και αυτούς σειρά έχει το πλαίσιο σήμερα τους στέλνω το εξώδικο και θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα. Έχουν κάνει ήδη μια πουστιά που μου είπε ο δικηγόρος έχουν γράψει πάνω στο παραστατικό παραλαβή για επισκευή που εννοείται πως δεν στο λένε.. Μεγάλοι απατεώνες παιδιά έτσι και πάω απο κει θα τους αρπάξω αλλά περιμένω τον δικηγόρο για νέα.
  6. CSinneR

    ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα

    Αν πέταγες και εσύ 500 ευρώ στον δρόμο τη σήμερον ημέρα θα έγραφες πολύ περισσότερα πίστεψε με.. Τα έχω πάρει άσχημα και θα τους παω δικαστικά..
  7. CSinneR

    ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα

    Καλησπέρα και απο μένα.. Πολύ προσοχή σε όλους όσους αγοράσουν από το plaisio οι άνθρωποι είναι μεγάλοι καραγκιόζηδες! Πήρα το Asus 1000Η και σε δύο ώρες που το άνοιξα είδα ότι η μισή οθόνη δεν δούλευε.. Πήγα στο μαγαζί για άμεση αντικατάσταση και μου είπαν “πάρτο σπίτι και βγάκε άκρη, έχει σφραγίδα κύριε η απόδειξη για την συμφωνία μας με την Asus(σφραγίδα δεν υπάρχει πουθενά). Το πήρα λοιπόν και επί δύο μέρες παίρνω την Asus χωρίς καμία τύχη. Τους το ξαναπήγα και είπα στον Κύριο υπεύθυνο άκου δύο λύσεις: Αν πιάσεις γραμμή από το σπίτι σου στο χαρίζω, αν όμως γυρίσουν και μου πούν ότι η εγγύηση έληξε για την οθόνη (αναφέρει μέσα στην εγγύηση 3 μέρες) θα το πληρώσεις από την τσέπη σου, μια που είσαι τόσο σίγουρος για την αξιοπιστία και τις συνεργασίες σας. Το άφησα αφού μάλωσα και τους είπα οτι θα παραμείνει εκεί και περιμένω ειδοποίηση για νεότερα. Αυτό είναι το Plaisio παιδιά.. Προ ημερών τους πήγα ένα πολυμηχάνημα Cannon, 2 ωρών δεν δούλεψε ποτέ.. Μαλώσαμε και μας το άλλαξαν.. Έτσι το plaisio.. Συμβουλή φορτώστε με καντίλια γιατί είναι απατεώνες.. Θα σας πω ένα απλό πράγμα αν αγοράσω απο το εξωτερικό έχω εγγύηση 2 έτη σωστά? Σωστά.. Πιος μου λέει εμένα ότι δεν τα αγοράσαν απο το εξωτερικό με κόστος 140 ευρώ το καθένα τα πουλάνε 449 και όταν πάθει κάτι πάρτε την Asus.(Της οποίας το service εδρεύει μόνο στην Ιταλία παράξενο ε?) Όσο για τους πωλητές πρέπει κάποτε να γίνουν υπεύθυνα άτομα και να ενημερώνουν τον πελάτη για τις εγγυήσεις και για τα προβλήματα που μπορεί να έχει, όχι μόνο να πουλάνε προϊόντα.. Πήγα απο το Public επειδή αγανάκτησα και ρώτησα ένα πωλητή και του λεώ αν το αγοράσω και επιστρέψω σε δύο ώρες και σου πω ότι έχει πρόβλημα, τι γίνετε σε αυτήν την περίπτωση? Μου απαντάει ότι σου επιστρέφω τα χρήματα ή σου κάνω άμεση αντικατάσταση με άλλο.. Καταλαβαίνετε τι απατεώνες είναι στο Plaisio.. Πρέπει να ξυπνήσουμε και να μην ξανα αγοράσουμε τίποτα απο κει..
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.