Jump to content

speedman_26

Premium Members
  • Posts

    566
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by speedman_26

  1. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Τους άδειασε ο Βαρουφάκης βλέπω να έχουμε καυτή εβδομάδα
  2. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Breaking: Jay Z takes on Spotify with $56 million purchase of Aspiro http://t.co/Ua20DcvjJy http://t.co/rlz22a5Shh what?
  3. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Επιτελους https://web.whatsapp.com/
  4. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    νομιζω τα βικος εχουν βγαλει και αναψυκτικά με μεταλικο νερο
  5. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Τα γλυκά και εγώ δεν μπορώ να τα κόψω
  6. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Τελικά ο λεβεντης καλά τα είπε αλλά τι να το κάνεις δεν είναι για να μπει βουλή
  7. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Ε σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι απλή η λύση μην ανοίγω ολόκληρο θέμα
  8. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Απορία το ίντερνετ μου κάνει διακοπές στο λάπτοπ και στα ραδιόφωνα αλλά το θέμα είναι ότι τα λαμπάκια όλα ανάβουν πράσινο όταν γίνεται αλλά μάλλον κάτι τρέχει με το WiFi πως το διορθωνω;
  9. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Το κατάλαβα δεν το ήξερα αυτό το κόλπο ευχαριστώ
  10. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    για πιο λογο;
  11. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Η επομενη αγορα μου http://www.youtube.com/watch?v=0F_1bfanVaE
  12. speedman_26

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    @speedman_26 no offence SoA sucked! Είχε κάποιες καλές στιγμές δεν λέω αλλά μερικές σεζόν ήταν απαίσιες. το τέλος ήταν απολαυστικό και όπως έπρεπε να το δεις Τώρα πάμε για να τελειώσουμε την δεύτερη σεζόν του homeland
  13. speedman_26

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Αλλα 4 επεισόδια και αντιο SoA πολύ καλή σειρά την προτινο. Μόλις την τελείωσα υπέροχο τέλος τι να λέμε
  14. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Το οτι βλέπω σειρες και δεν μου κανει αίσθηση δω ταινιες ειναι λογικό η μήπως οι ταινιες που βγάζουν ειναι βαρετές
  15. speedman_26

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Είδα το τέλος του dexter
  16. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    το τελευταιο τι το θελες
  17. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Χωρις να πεσετε να με φατε. Την σως που βαζουν στην πιτα με κοτοπουλο πως φτιαχνεται ξερετε τα υλικα;
  18. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Ωραία μέρα να λιωσεις στο ίντερνετ η σε σειρές
  19. speedman_26

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Banshee απλά respect φέτος δείχνει ότι θα είναι ακόμα πιο καλή
  20. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    φοβερο βιντεακι http://youtu.be/jPhuefvauuk
  21. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Αυτός επέμενε οτι ήθελε τον πάω εγω. Έληξε το θέμα μου είπε θα παει με μια κοπέλα εχει δουλειά και αυτή στην πόλη και θα κατέβει έτσι και αλλιώς
  22. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Είναι χωριό αλλά έχει λεωφορείο θα του κοστίσει 7€ +10 ένα ταξί από κέντρο μετά για αεροδρόμιο =17€
  23. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Ο αδερφός αυτή που έχει παντρευτεί έχει μια αδερφή αυτής της αδερφής είναι γιος δεν τον λες και ακριβώς συγγενή ας πούμε φίλο
  24. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Όχι διότι τώρα δεν έχω δουλειά. Του είπα πει 30€ και του φάνηκαν πολλά
  25. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Απορία άμα κάποιος είναι συγγενείς όχι πολύ κοντινος και τον πήγαινες αεροδρόμιο απόσταση 117 χιλιόμετρα ζητάς λεφτά; είχα μια συζήτηση και πιστεύω εγώ σε συγγενή δεν ζητάς εκτός αν δώσει μόνος οι άλλοι διαφωνούν
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.