Jump to content

speedman_26

Premium Members
  • Posts

    566
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by speedman_26

  1. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Α ρε μπιλ http://nymag.com/daily/intelligencer/2014/11/bill-clinton-caught-staring-at-boobs-in-selfie.html?mid=facebook_nymag
  2. speedman_26

    Ας κάνουμε το εργαστήρι καλύτερο - V3 Edition

    Εγώ θα προτινα να βάλετε επιλογή wide mode σε αυτούς που το θέλουν έτσι να το ενεργοπιουν με ένα διακόπτη on-off
  3. speedman_26

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Το Destiny δίνει την δυνατότητα να παίξετε το demo δωρεάν και αν θες να συνεχίσεις το παιχνίδι το αγοράζεις Μετά
  4. speedman_26

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Δες το the 100 ειδικά η δεύτερη σεζόν είναι πολύ καλή
  5. speedman_26

    Android Apps

    Προς το παρόν χρησιμοποιώ swype
  6. speedman_26

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Τελικά με τον ενφια τι γίνεται μπορείς να κάνεις δώδεκα δόσεις αν έχεις πληρώσει την δόση τού Οκτωβρίου;
  7. speedman_26

    Android Apps

    Το καλυτερο πληκτρολόγιο για Android ποιο είναι;
  8. speedman_26

    Ξεκίνησε η λειτουργία του Skype for Web μέσω browser

    πολυ χ
  9. speedman_26

    TheLab.gr V3 Bugs

    αν δεν σας κανει κοπος δεν μπορουμε μπουμε απο tapatalk οποτε εχετε το χρονο το διορθωνετε. ευχαριστω
  10. speedman_26

    Ποιο free AV?

    Εγώ avira εδώ και χρονια
  11. speedman_26

    Οι αγορές μας..!!

    Ο καλύτερος δίσκος για nas
  12. speedman_26

    espressακι κανεις; (CoffeeLab)

    Δεν κάνω πολλούς καφέδες περίπου 10 την μέρα αλλά θέλω να πίνω και εγώ απλώς οι nespreso αν πίνω και εγώ κοστίζουν Προχειρη λύση πήρα επαναγεμιζομενη κάψουλα. Κοιτάω προς gaggia classic και θα παίρνω αλεσμενο καφέ για αρχή
  13. speedman_26

    espressακι κανεις; (CoffeeLab)

    Και εγω ήθελα gaggia classic αλλα έμαθα οτι θελει 15 λεπτα ζέσταμα και αλλα 10 λεπτα μετα απο καθε καφε εγω που εχω ταβέρνα αν έρθει κάποιος τι θα πω περίμενε. Γι'αυτο πηρα nespresso
  14. speedman_26

    espressακι κανεις; (CoffeeLab)

    Έχω μετανιώσει που πήρα κάψουλα είναι ακριβές με χύμα κάφε το κόστος είναι μισο
  15. speedman_26

    espressακι κανεις; (CoffeeLab)

    γνωμες γι αυτο Επαναγεμιζόμενη Συμβατή Κάψουλα Nespresso
  16. Σε έμας που μένω σε νήσι πηγαίνουν. Εχει ανοίξει ενα καινουργιο πανικός. Εγω πινω μπύρα μόχιτο η ουίσκι
  17. Οταν βγαινεται σε club τι προτιμάτε να πινεται ;
  18. speedman_26

    Οι αγορές μας..!!

    Ωραία το 43 νούμερο πιο είναι από αυτά που γράφει;
  19. speedman_26

    Οι αγορές μας..!!

    Και στέλνουν Ελλάδα;
  20. speedman_26

    Οι αγορές μας..!!

    Από που τα πήρες
  21. speedman_26

    Οι αγορές μας..!!

    Από πιο μαγαζί; μπορώ να τα πάρω
  22. speedman_26

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Ανανεώθηκε για 3η σαιζόν το Vikings.
  23. speedman_26

    espressακι κανεις; (CoffeeLab)

    Ποσά ml για μόνο εσπρεσσο βάζουν στις καφετέριες και ποσο για διπλο. Στην εταιρία μου είπαν μόνο 40 ml και διπλο να βάλω lungo 110 ml
  24. speedman_26

    espressακι κανεις; (CoffeeLab)

    Η χρήση τον φλυτζανιον μόνου εσπρεσου κάνουν και για ελληνικο
  25. speedman_26

    espressακι κανεις; (CoffeeLab)

    Θέλει ψάξιμο δηλαδη την παραγγειλα την μηχανη τωρα θα παραγγειλω και φλυτζανια της εταιρίας Οπως τα λες για διπλό ειναι τα lungos δηλαδη και μόνο τα ristreto ?
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.