Jump to content

dfk_7677

Premium Members
  • Δημοσιευσεις

    660
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

1 Ακόλουθος

Σχετικά με το μέλος dfk_7677

  • Τίτλος
    Registered User
  • Γενέθλια 07/06/1977

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Contact Methods

  • Skype
    dfk_7677
  • Website URL
    https://battlefield.gr

Πρόσφατοι επισκέπτες

1.369 εμφανίσεις προφίλ
  1. dfk_7677

    BATTLEFIELD V

    Full patch notes
  2. dfk_7677

    BATTLEFIELD V

  3. dfk_7677

    BATTLEFIELD V

    Αν εξαιρέσεις ότι το revive είναι πιο risky (όχι ιδιαίτερα αν έχεις λίγο νιονιό και χρησιμοποιείς τα smoke σου), το heal και το resupply δε βλέπω για ποιο λόγο δε μπορούν (ή υπάρχει κάποιο αντικίνητρο) στο BFV συγκεκριμένα να μην γίνονται εκτός squad. Προσάπτεις δηλαδή κάτι στο συγκεκριμένο game, ενώ αφορά το community του franchise (το οποίο επανειλημμένα έχω διατυπώσει ότι έγινε έτσι την εποχή των BF3/4). Εγώ προσωπικά όπου βλέπω εικονίδιο για ανάγκη heal/resupply πάνω από συμπαίκτη spamάρω 3 για free points.
  4. dfk_7677

    BATTLEFIELD V

    Αυτό είναι το λεγόμενο zerging, ένα από τα χειρότερα, κατά τη γνώμη μου, φαινόμενα που παρουσίασε το BF1. Καταλαβαίνω από τα λεγόμενά σου ότι σου άρεσε, αλλά τι ακριβώς σου άρεσε σε αυτό; Ότι 20 άτομα δεν έβρισκαν καμία αντίσταση από 5; Προφανώς και δε θα έβρισκαν, είναι 4-1 αναλογία. Όλοι μας έχουμε κάποιες δυνατότητες όσων αφορά τα FPS. Το zerging (αλλά και αρκετά άλλα πράγματα όπως το πανεύκολο sniping που ανέφερε ο @icy20) το μόνο που έκανε ήταν να μην αφήνει τον καθένα να καλλιεργήσει τις δυνατότητες αυτές, γιατί δεν είχε καμία πρόκληση, ήταν εύκολο. Σαφώς όμως καταλαβαίνω ότι ο καθένας παίζει ένα game για διάφορους λόγους. Άλλος μπορεί να θέλει να είναι χαλαρός, να μην πιεστεί και να περάσει ευχάριστα την ώρα του. Δυστυχώς, το BFV θεωρώ ότι δεν είναι για όσους αναζητούν το παραπάνω. Έχει, καλώς ή κακώς, περισσότερες απαιτήσεις από το BF1 και περισσότερο σε γραμμή με τα BF3/4.
  5. dfk_7677

    BATTLEFIELD V

  6. dfk_7677

    BATTLEFIELD V

  7. dfk_7677

    BATTLEFIELD V

    Αν φτάσαμε να τους κράζει και ο Westie για το νέο TtK...
  8. dfk_7677

    BATTLEFIELD V

    @icy20 Οι "καλοί" παίκτες παίζουν στους Conquest Core servers με το παλιό TtK.
  9. dfk_7677

    BATTLEFIELD V

    Battlefield V TTK Change List - 12-12-2018 Headless chickens from BF1 are dying too fast...
  10. dfk_7677

    BATTLEFIELD V

    Διαφωνώ και δε νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε. Δεν είναι απλά το αγωνιστικά που μετράει κατά τη γνώμη μου, αλλά το πόσο μπορεί να νιώσει τα όπλα. Απλά συνήθως αυτοί που παίζουν αγωνιστικά σε υψηλό επίπεδο τα νιώθουν πάρα πολύ καλά. Η πικρή αλήθεια, για όσους ενδιαφέρονται για το competitive, είναι ότι τα Battlefield ποτέ δεν φτιάχτηκαν ως competitive games, ακόμα και αν έγινε προσπάθεια προώθησης ως κάτι τέτοιο (βλ. ESL One στο BF4, supported by EA). Το αν κάποιο μέρος της κοινότητας τα έπαιξε ανταγωνιστικά, αυτό είναι άλλο θέμα. Αμφιβάλλω προσωπικά αν θα δούμε κάτι επίσημο στο competitive κομμάτι στο BFV. Το anticheat από όσο ξέρω παραμένει το ίδιο με το BF1. Έχω συναντήσει 2 cheater μέχρι τώρα στις περίπου 80 ώρες μου. Δε διαφωνώ, αλλά ούτε εσύ ούτε εγώ καθορίζουμε την πολιτική της EA. Τα BF θα βγαίνουν όποτε το αποφασίζουν κάποιοι manager σε υψηλά κλιμάκια, κάνοντας projection για τα κέρδη, χωρίς να έχουν ιδέα για ποια η ποιοτική (ή ποσοτική) κατάσταση του game.
  11. dfk_7677

    Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1

    Ίσως θα έπρεπε να είμαστε και ακόμα περισσότερο δύσπιστοι απέναντι (σε ότι γράφεται) στο internet.
  12. dfk_7677

    BATTLEFIELD V

    Δεν θα άκουγα τη γνώμη κάποιου ειδικού στα όπλα, γιατί είναι άσχετος με game. Αν ήθελα milsim θα έπαιζα ARMA 3. Το κακό (αν είναι κακό) balance των όπλων σίγουρα δε οφείλεται στην μη ύπαρξη ρεαλισμού, συνήθως το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει, όταν κάποιος προσπαθεί να κάνει balance όπλα σε ένα game έχοντας στο μυαλό πως αυτά συμπεριφέρονται στην πραγματικότητα. Προφανώς σε γενικές γραμμές ακολουθούνται στοιχεία όπως RoF, stopping power, muzzle velocity κτλ, αλλά μια ακριβής απεικόνιση της πραγματικότητας, θα ήταν απλά αποτυχία για ένα τίτλο σαν το Battlefield. Δηλαδή ποιος θα ήταν καταληλλότερος, ένα μέτριος παίκτης που στην πραγματικότητα δεν έχει ιδέα από balance, ούτε μπορεί να καταλάβει πότε ένα όπλο είναι καλύτερο και χρειάζεται να γίνει balance; Δυστυχώς το 95% των παικτών του BF δε γνωρίζει ούτε καν τα βασικά για το πως λειτουργούν τα όπλα (RoF, Damage Dropoff, Drag, muzzle velocity, horizontal & vertical recoil, recoil patterns, spread). Μήπως να βάλουμε και ένα απόφοιτο Λυκείου να κάνει πειράματα στο CERN; Η επιτυχία στα games, όπως ίσως κάποιοι πιστεύουν, δεν οφείλεται μόνο στο ταλέντο, αλλά και στη σκληρή δουλειά, μελέτη των gameplay mechanics και πολλή προπόνηση. Κι εμένα με ξεπερνάει ότι κάποιοι πιστεύουν ότι ο Νίκος με 50h στο BFV ξέρει ποιο είναι το πρόβλημα με τα όπλα, ενώ δεν ξέρει ο Drunkkz3 που το έχει λιώσει σε interal test, ξέρει τα νούμερα και τους μηχανισμούς πίσω από τη λειτουργία τους και σίγουρα είναι πολύ πιο ταλαντούχος από το Νίκο να τα χειρίζεται και να αναγνωρίζει της δυνατότητες και τις αδυναμίες τους. Είναι σαν να ρωτάς αυτούς που αράζουν ξαπλωμένοι με τα LMG και γαζώνουν αν θέλουν να nerfάρεις το δίποδα. Τι νομίζες θα σου πουν οι κακοί (και τεμπέληδες κατά τη γνώμη μου) αυτοί παίκτες; Τα games πρέπει να φτιάχνονται για να εξυπηρετούν τους καλύτερους όχι τους χειρότερους (ή την πλειοψηφία), εκτός αν θέλεις το game σου να το παίζουν οι χειρότεροι παίκτες και όλοι αυτοί που δεν θέλουν να κάνουν προσπάθεια να γίνουν καλύτεροι και γίνονται οι αραχτοί με τα LMG.
  13. dfk_7677

    BATTLEFIELD V

    Πηγή: https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a4daxk/battlefield_v_weekly_debrief_december_8th/ebe3bau/
  14. dfk_7677

    BATTLEFIELD V

    Και οι άλλοι τόσοι με τα ίδια achievements με τον Drunkkz3 που έχουν τελείως διαφορετική άποψη για το gunplay του BFV; Εκτός αν μιλάμε ακόμα για το Incursions. Δεν ανέφερα τον Drunkkz3 επειδή διατύπωσε κάποια άποψη, αλλά επειδή είναι core designer και ουσιαστικά υπεύθυνος για το balance των όπλων. Ένα promotion video για το Incursions με μια "κομμένη" ατάκα, ενός άλλου professional player, δεν καταλαβαίνω γιατί καθιστά τον Drunkkz3 ακατάλληλο για αυτό που κάνει. Όπως έγραψα και πριν ουδείς αλάθητος, αλλά δεν βλέπω γιατί ένας από τους καλύτερους BF players δεν είναι και μια από τις καλύτερες επιλογές για ένα τέτοιο ρόλο. Τα περισσότερα θετικά σχόλια για το BFV ακούγονται για το gunplay και το movement fluidity, περιοχές που γνωρίζω ότι είναι υπεύθυνος ο Drunkkz3. Θεωρώ την προσφορά του επιτυχημένη μέχρι στιγμής. Γνώμη μου είναι ότι αν περισσότεροι παίκτες υψηλού επιπέδου είχαν την ευκαιρία να επηρεάσουν το development του Battlefield, θα ήταν καλύτερο game.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Όροι Χρήσης.