Jump to content

cyberdyne

Premium Members
  • Posts

    2.526
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by cyberdyne

  1. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Χθες απογευματάκι ένιωσα κρυωμένος και πλακώθηκα στα τσίπουρα! Σήμερα είμαι καλύτερα! Win-Win situation!
  2. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Ποιο είναι το αντίθετο της Μυτιλήνης; Φρίκη! Ανείπωτη Φρίκη!
  3. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  4. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  5. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    https://www.facebook.com/video.php?v=714166488661737
  6. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  7. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Ρε γμτ μου λείπει το παλιό λουκ... Είμαι ρέτρο λόβερ... :bleh50:
  8. cyberdyne

    TheLab.gr V3 Bugs

    Ότι πρίν κανά τριάρι χρόνια είχα warning από αντμιν, θα εμφανίζεται για πάντα πλέον κάτω από το αβατάρ μου ("Προειδοποιήσεις")? Ρώτησα και τον Αστρο αλλά ας μην ζαλίζω μόνο αυτόν!
  9. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Καλά η Δ.Ο θα τραβάει τα βυζι@ της να κάνει μπράτσα λέμε με τόσα μυνήματα που θα τους ρίξουμε!
  10. cyberdyne

    TheLab.gr V3 Bugs

    Στα pm's και γενικώς σε δημιουργία απαντήσεων, έχει αφαιρεθεί η δυνατότητα να ανεβάζουμε απευθείας υλικό (πχ φωτογραφίες) ? Βλέπω πως το συνδετηράκι λείπει και αναγκάστικα να δημιουργήσω άλμπουμ για να επισυνάψω screenshot που έπρεπε... κουραστικό....
  11. cyberdyne

    Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)

    This is proper ωραία ατάκα! :clap:
  12. cyberdyne

    Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)

    Το παληκάρι είναι Θεός... ακόμη γελάω σαν χαζός... νταξ respect! Καψίλα at its best!
  13. cyberdyne

    Οι αγορές μας..!!

    *fixed! :sarcastic:
  14. cyberdyne

    Οι αγορές μας..!!

    Ήρθε και ο επετειακός, για το πισί της γυναίκας. Ελπίζω να με βγάλει ασπροπρόσωπο γιατί αλλιώς ποιός με σώζει από την μουρμούρα! :help1:
  15. cyberdyne

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    Ουυυ παραμεθόριος.... nice!
  16. cyberdyne

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    Υπάρχουν τπτ χαζοί που σας τρέχουν (κακή αντιμετώπιση εννοώ)? Παλιά είχε κάτι περίεργους, αλλά ελπίζω να είναι νορμαλ οι εκπαιδευτές...
  17. cyberdyne

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    Πες καμιά λεπτομέρεια, ενδέχεται ένα ξαδερφάκι μου να πάει Νοεμβριο!
  18. cyberdyne

    e-shop ....μεντολες ...

    Σε παρόμοια περίπτωση βλάβης, αλλά με δική μου υπαιτιότητα, μίλησα με τον υπάλληλο στα ίσια λέγοντας του ότι έκανα μακακία, έστειλε την πλακέτα στο σέρβις, το σέρβις στα κεντρικά της gigabyte. Κατόπιν διμήνου η πλακέτα επέστρεψε επισκευασμένη και πλήρως λειτουργική με την εγγύησή της να ισχύει κανονικά. Και συμφωνώ απόλυτα με την αντίδραση σου, μιας και εσύ (σε αντίθεση με έμενα) παρέλαβες σκάρτο πράγμα. Από αυτά που είδα το θέμα δικαίωσης είναι 50-50. Κατ εμε κυνήγα το μέχρι τέλους με υπομονή! Αν δεν έχεις υπομονή παρέλαβε τα υπόλοιπα πράγματα και αγόρασε από αλλού μια μητρική να κάνεις την δουλεία σου. Για την άλλη μητρική συνέχισε να τους κυνηγάς μπάς και στην αλλάξουν.
  19. cyberdyne

    Οι αγορές μας..!!

    Μεγείες! Το χιλιάρικο που κολάει ρε φίλε? Ωραίο χαρτονόμισμα... είχες ένα και πήγαινες για καφεδάκι.... :dance3:
  20. cyberdyne

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    Στο ΚΕΥΠ θα πάρει όπλο. Ίσως να είναι το μόνο κέντρο που δίνουν και κάνουν και βολή...
  21. cyberdyne

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    Καλά είναι μωρέ σε γενικές γραμμές. Σεντονάκια πάρε, υπνόσακος είναι απαραίτητος το χειμώνα. Το όπλο νέε μου ΕΝΟΕΙΤΑΙ πως το κλειδώνεις, οπότε πάρε και 5-6 λουκέτα μαζί σου.
  22. cyberdyne

    Αλλαγές στα Rank

    Ωχ! Τι έγινε ρε παιδιά? Περονόσπορος έπεσε?
  23. cyberdyne

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    Ψάχνουν... ίσως όχι τόσο καλά, αλλά ψάχνουν. Σε βάζουν να βγάλεις όλα σου τα πράγματα σε έναν πάγκο και να ανοίξεις μόνο σου όλες τις θήκες. Κυρίως ψάχνουν για ναρκωτικά, μαχαίρια και φάρμακα.
  24. cyberdyne

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    Πάρε οτι θες μαζί σου στο σακίδιο σου. Το κινητό με την κάμερα θα σου το πάρουν για τις πρώτες μέρες και μετά θα σου το δώσουν. Δεν έχουν κόλημα με τις φωτό, αλλά έχουν θέμα με κλεψιές μεταξύ των φαντάρων. Μόλις μάθετε ο ένας τον άλλον και ξέρετε τι ρόλο βαράει ο καθένας, τότε τα δίνουν πίσω. Μόλις σου το δώσουν πάντως πρέπει να μην το εμφανίζεις. Κράτα το για πάρτη σου και προς Θεού, μην αρχίσεις τα βίντεο και τις φωτό, γιατί δεν ξέρεις ποιός σε κοιτά κια σε ποιόν θα πέσεις.... Αυτά που σου λέω είναι στάνταρ!
  25. cyberdyne

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    Nope! πάρε χωρίς κάμερα...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.