-
Posts
2.526 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by cyberdyne
-
Απαράδεκτη συμπεριφορά You.gr
cyberdyne απάντησε στο θέμα του AgentCain topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Κατ'εμε όταν τύχει να κάνω μακακία με παραγγελία, επκοινωνώ με το κατάστημα και μιλάω όμορφα και στα ίσα. Σχεδόν πάντα βρίσκεται η άκρη. Για να γίνει αυτό βέβαια αποφεύγω να κάνω online παραγγελία από μαγαζί το οποίο δεν έχει φυσικό αντιπρόσωπο στην πόλη μου, έτσι ώστε να έχω προσωπική επαφή. Μάλιστα σε πρόσφατη περίπτωση, έκανα μια μεγάλη πατάτα, αλλά το e-shop προθυμοποιήθηκε να με βοηθήσει και το έκανε (με σφάλμα-ζημία απόλυτα δικό μου)! Τώρα εσύ έκανες μια λάθος παραγγελία. Συμβαίνει (προσοχή να είμαστε σίγουροι τι παίρνουμε ). Στη τελική σου επιστρέφουν τα χρήματα. Νταξ ποιός μας δίνει πίσω λ7 σήμερα, χωρίς λίγο κράξιμο? :fist: Φιλικά πάντα πιστεύω πως αντέδρασες λίγο πιο έντονα από οτι έπρεπε. Ειδικά που είναι αρχικά δικό σου λάθος. Τώρα το you το ζάλισε το ζήτημα και τα πήρες στο κεφάλι. -
-
Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)
cyberdyne απάντησε στο θέμα του morph topic στην ενότητα Off topic
?? Είναι μονιμάς ?? Άμα κατάλαβα λάθος μην με κράζεις plzzzz.... -
Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)
cyberdyne απάντησε στο θέμα του unseen topic στην ενότητα Off topic
Απάντηση... respect! EPIC! -
Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)
cyberdyne απάντησε στο θέμα του morph topic στην ενότητα Off topic
Καλή δύναμη παληκάρι μου! -
Εργασία και διαβίωση στη Τσεχία!
cyberdyne απάντησε στο θέμα του cyberdyne topic στην ενότητα Off topic
ΟΦΦ ΤΟΠΙΚ Δεν νομίζω ότι είναι τόσο δραματικά τα πράγματα, αλλά δεν είναι και φανταστικό σενάριο αυτό που λες. Εξωτερικό= Ίσως καλύτερες ευκαιρίες.... ΟΦΦ ΤΟΠΙΚ ΤΕΛΟΣ -
Εργασία και διαβίωση στη Τσεχία!
cyberdyne απάντησε στο θέμα του cyberdyne topic στην ενότητα Off topic
O [MENTION=994]trendy[/MENTION] είναι ΘΕΟΣ! ([MENTION=9387]victor[/MENTION]) Φίλε μου το ικανοποιητικά χρήματα είναι σχετικό και πάντα σε σχέση με Ελλάδα. Εδώ τα 800-900 ευρώ ακούγονται σαν κακόγουστο αστείο και θα υπάρξει και συνέχεια στις μειώσεις. Πτυχιούχος πληρ/κης με 680 ευρώ μισθό και πωλητής ως τώρα.... και πάλι καλά που εργάζεται! Όσο για τις Τσέχες.... η γλώσσα του σώματος είναι αρκετή! (είμαστε ομορφάντρες!) -
Εργασία και διαβίωση στη Τσεχία!
cyberdyne απάντησε στο θέμα του cyberdyne topic στην ενότητα Off topic
Δυστυχώς στην χώρα μας οι επιλογές είναι μηδαμινές και το μέλλον είναι ζοφερό. Η μετανάστευση είναι μια επιλογή που ακούγεται πιο βιώσιμη. -
Εργασία και διαβίωση στη Τσεχία!
cyberdyne απάντησε στο θέμα του cyberdyne topic στην ενότητα Off topic
[MENTION=994]trendy[/MENTION] Φίλε μου είσαι ΘΕΟΣ! Σε ευχαριστώ για την αναλυτικότατη απάντηση σου! Όσον αφορά την εργασία, ναι για τη ΑΤ&Τ μιλάμε! Τι παίζει εκεί? Εργασιακό περιβάλλον - Απαιτήσεις - Εξέλιξη - Γενικά την γνώμη σου και την συμβουλή σου αν αξίζει μια τέτοια κίνηση. Και κάτι βασικό. Δεν υπάρχει γνώση της Τσέχικης γλώσσας παρά μόνο Αγγλικά. -
Εργασία και διαβίωση στη Τσεχία!
cyberdyne απάντησε στο θέμα του cyberdyne topic στην ενότητα Off topic
Ήδη τα λέμε μέσω pm οπότε μάλλον θα συνεχίσουμε την συζήτηση μας εδώ! -
Πρόσφατα έγινε μια πρόταση εργασίας σε συγγενικό μου πρόσωπο, για να εργαστεί σε εταιρία τηλεπικοινωνιών, στο Brno της Τσεχίας. Μισθολογικά οι απολαβές θα κυμαίνονται από 800-900 ευρώ καθαρά. Σε σύγκριση με Ελλάδα αυτά τα χρήματα εξασφαλίζουν αξιοπρεπή διαβίωση εκεί? Αν γνωρίζει κάποιος τι παίζει θα βοηθούσε σημαντικά με την απάντηση του! Θα ήθελα οποιεσδήποτε πληροφορίες για τα παρακάτω: 1) ΔΙΑΜΟΝΗ Α) ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΠΛΩΜΕΝΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ (30ΤΜ-45ΤΜ)? Β) ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΣΠΙΤΙΟΥ, ΘΕΡΜΑΝΣΗ, ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ, ΔΕΗ, ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΝΕΡΟ ΚΛΠ? Γ) ΕΥΡΕΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΩ ΜΕΣΙΤΗ ΤΙ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Ο ΜΕΣΙΤΗΣ? ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ? Δ) ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΕΣ? Ε) ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΩ ΣΠΙΤΙ? 2) ΚΟΣΤΟΣ ΖΩΗΣ Α) ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ (ΜΕΤΡΟ, ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΤΑΞΙ)? Β) ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ (ΜΕΓΙΣΤΟ)? Γ) ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΔΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ (ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΝΤΕΛΙΒΕΡΙ)? Δ) ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ (ΚΑΦΕ-ΠΟΤΟ)? Ε) ΚΟΣΤΟΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ?
-
[MENTION=21174]Doc1355[/MENTION] Φίλε μου πανέμορφο το κουτί σου, μπράβο! Παρατηρησούλα... όλα Corsair στο πλάι αλλά δίσκο ssd ocz (πλάκα κάνω)?
-
Ιστοσελίδες που είδαμε και μας άρεσαν
cyberdyne απάντησε στο θέμα του hayabusa topic στην ενότητα Δίκτυα
Δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί αλλά το βάζω μιας και το PIXEL με μεγάλωσε... 133 τεύχη σε pdf κύριοι! e-compupress | Pixel- 459 απαντήσεις
-
Αερακι κι εδω corsair A70. Ευτυχης!
-
1. max temp κατα την amd ειναι οι 65oC. 2. Ναι θα κερδισεις σταθεροτητα και ισως λιγο παραπανω oc. Το stock δεν κανει ιδιαιτερα με ανεβασμενο vcore.
-
The ATi Catalyst Driver thread.
cyberdyne απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Παρομοια προβληματα με ati βρηκα κια εδω: Benchmark Results: AMD Graphics Cards, High Quality : Battlefield 3 Performance: 30+ Graphics Cards, Benchmarked Σε μονη 6950@6970 ολα ultra χωρις ΑΑ στο BF3 παιζω με 60-90fps. Εχω τους pre-release 11.10 -
The ATi Catalyst Driver thread.
cyberdyne απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Please define? Είναι κρίμα πάντως να πωρωνόμαστε μεταξύ μας. -
The ATi Catalyst Driver thread.
cyberdyne απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
OFF: Δεν νομίζω οτι οι άσχημοι χαρακτηρισμοί βοηθούν... -
Έχω την οθόνη, έχω και τα φράγκα για ΔΕΗ!! Να σου στείλω την διεύθυνσή μου για να μου στείλεις τις καρτούλες?? :P
- 2.628 απαντήσεις
-
- desktop
- screenshots
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
-
Και κάτι ενδιαφέρον για όλους εμάς που πριν "ψήσουμε" καλό είναι να το διαβάσουμε: Diagnose video card problems by comparing with example corrupted screens
-
Έχω άκρη σε μαγαζί που έχει ειδικό "φούρνο" για αυτές τις δουλείες. Δεν θα χρησιμοποιήσω το φουρνάκι μου γιατί μετά πως θα φτίαχνω φαγάκι (εργένης γαρ)???? :baby: Από Δευτέρα θα το ψάξω και θα σας ενημερώσω αναλυτικά. :mobile1:
-
PCIe ΑΤΙ 1950ΧΤΧ με παρα πολλά artifacts Να δοκιμάσω?????????
