Jump to content

cyberdyne

Premium Members
  • Posts

    2.526
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by cyberdyne

  1. cyberdyne

    Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)

    Έλεγα ποιον μου θυμίζεις.... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Vm2oyynssEQ]Thomas Matsios Vice President of PAE EDESSAIKOS - YouTube[/ame] Χαβαλέ κάνω, ελπίζω να μην παρεξηγηθείς! :jump1:
  2. Αερόψυξη στον σταθερό Α70 και μια χαρά και ήρεμα όλα! Στο λαπτοπ πάστα καινούργια, καθαρισμα το φουρφούρι και 20 βαθμούς κάτω.
  3. cyberdyne

    Οι αγορές μας..!!

    Ετοίμασε το και βάλε φώτο!
  4. cyberdyne

    DOOM

    Προς την ΔΟ του Λάμπη: Please, please δημιουργήστε και ένα κουμπί LIKE που να μπορούμε να το πατάμε πιο πολλές φορές από μια, να κάνω 35 likes στον παληκάρι από πάνω!!! :jump1: Το soundtrack του οριτζιναλ δεν υπάρχει απλά. Τιποτε δεν το πλησιάζει! Αχχχχ.....
  5. cyberdyne

    DOOM

    Πάει... βράχηκα... Να μου βγάλουν μαζί DOOM και UT4, νταξ καταστράφηκα. Σοβαρά μιλάω θα κάψω εγκέφαλο.... Το 1ο DOOM το έπαιζα στον 386DX/33MHz που έιχα, για το 2 πήρα 486DX2/66MHz. Ανείπωτη χαρά...
  6. cyberdyne

    DOOM

    Κοίτα εαν είναι πατάτα, θα ξενερώσω σε τραγικό βαθμό. Αν βγεί έπος θα το αγοράσω 2 φορες λέμε!
  7. cyberdyne

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

  8. cyberdyne

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    300 Νο2= ξεράσογλου, χάλια λέμε, και δεν το λέω από ιστορικής άποψης, αλλά σαν ταινία απλά. Ούτε για πιτσα-time.... Αντε να δούμε πότε θα βγει το 3...
  9. cyberdyne

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Και όμως φίλε έχει πετύχει... κονομάει και γελάει και εμείς εδώ τραβάμε τα βυζι@ μας!
  10. cyberdyne

    DOOM

    Ρε συ τώρα το είδα σε ξεκάρφωτο σαϊτ, και λεω παμε βουρ για τον λαμπη.... Πάλι δεύτερος ήρθα! :flag: Please, please let it be like the original, please!!!
  11. cyberdyne

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Το πρόβλημα είναι ότι το σεξ της σειράς, δεν έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα... (Δεν σας αφήνουν οι γυναίκες σας να βλέπετε γυμνό, σεξ κλπ στη τιβι??) Πέφτει το βρισίδι της αρκούδας, ειδικά εκεί που το Βουνό έσπασε τον άλλο τον ΒΛΑΚΑ σαν μπιμπίκι, έγινε της Π@@@νας σπίτι! :fist: Φίλος που έχει διαβάσει τα βιβλία, το μόνο που μου έχει πει είναι πως ο RR είναι σαδιστής. Πλέον την σειρά την βλέπω χωρίς να περιμένω δικαιοσύνη και ηθική ικανοποίηση...
  12. cyberdyne

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Λοιπόν μάγκες εγώ δεν ξαναβλέπω GOT με την γυναίκα, δίοτι κινδυνεύει η σωματική μου ακαιρότητα! Στο προηγούμενο επεισόδιο, γλίτωσα στο τσακ από ιπτάμενο τσακμάκι και σε αυτό το επεισόδιο, έμεινα νηστικός! "Γιατί τελείωσε τόσο γρήγορα? Αυτό είναι μόνο? Το επόμενο το κατέβασες?....ΟΧΙ??? ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΑΚΟΜΗ?................." Με χάνετε σας λέω!
  13. cyberdyne

    Unreal Tournament 4

    Ότι και να γίνει, δηλώνω υπέυθυνα: το τελω, το τέλω, το τέλω πολύ!
  14. cyberdyne

    Unreal Tournament 4

    Ξεκινώ να εξοπλίζομαι... 1) Καινούργια καρέκλα με γιογιο... 2) Φυσικό ορό Χ 20 τεμ... 3) Χαρτί υγείας Χ 40 τεμ... 4) Προκατοβολή ενοικίου Χ 6 μήνες, για σιγουριά... 5) Πληκτρολόγια Χ 2 + mouse Χ 2, να έχουμε να σπάμε... και άλλα μόλις μου έρθουν. "Έχε γεία καημένε κόσμε... όταν με ξαναδείς η Ελλάς θα έχει βγεί από το Μνημόνιο" :hi:
  15. cyberdyne

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    borderlands 2
  16. Μπράβο! Σιγά μην πληρώσεις τα λαμόγια... άκου 95 ευρώ!!! Μήπως σιγά-σιγά να κάνεις και κανά DIY για μπαταρίες laptop?
  17. cyberdyne

    Οι αγορές μας..!!

    :hehe: Και το παίζεις ναργιλές... :rofl:
  18. Πόσο δίκιο έχεις! Οι εποχές είναι δύσκολες και όλος ο κόσμος προσπαθεί να κόψει από παντού. Αυτό εκμεταλεύονται οι αλήτες και πλασάρουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Να σαι καλά που με το επιστημονικό και άκρως επεξηγηματικό "άρθρο" σου, μας εξηγείς με κάθε λεπτομέρεια τον τρόπο λειτουργίας ΔΕΗ και συσκευών. Είναι η δεύτερη φορά που το διαβάζω και πιστεύω πως θα έπρεπε με κάποιον τρόπο να βγεί και "εκτός" του Λαμπη για να βοηθηθεί και άλλος κόσμος! Και πάλι μπράβο και για τις γνώσεις σου αλλά και για το ήθος σου, φίλε μου!
  19. cyberdyne

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    DAYTONA USA το original με model 2 emulator, τιμονιερα-πεταλιέρα, manual gearbox και ηχεία στο φουλ! :crazy_pilot: Τρελές κολιές, αρρώστεια το παιχνίδι! Aπό μικρός τη... εεεε το έπαιζα σε coinop....
  20. cyberdyne

    Οι αγορές μας..!!

    :hehe: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=1RMNLqb8OWI]Most Powerful Leaf Blower TwindStorm Dooly WOW Crazy - YouTube[/ame]
  21. cyberdyne

    Οι αγορές μας..!!

    Shopping therapy!
  22. cyberdyne

    Οι αγορές μας..!!

    Μεγειές!! Για τις μνήμες ρίξε τπτ bench results στο αντίστοιχο thread το λάμπη.
  23. cyberdyne

    Οι αγορές μας..!!

    Φίλε πες μας εντυπώσεις από τις μνήμες! Σχεδιάζω να πάρω τις ίδιες σε σετ 2Χ8GB!
  24. cyberdyne

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    332,21 και το μόνο που κολάει εντελώς το pc είναι το BF4 :fist: .... προτάσεις? Πάμε για ΒΕΤΑ?
  25. cyberdyne

    Απαράδεκτη συμπεριφορά You.gr

    Θα ακούσεις πολλές π@π@κιές... μη δίνεις σημασία. Πάρε τα λ7 σου πίσω και αγόρασε απο μαγαζί μεγάλο-μικρό που έχει υπάλληλο για να μιλάς και να τα χώνεις!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.