Jump to content

The One

Premium Members
  • Posts

    1.722
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by The One

  1. 12/3/09 και δεν την πολυπαλευω btw ωραιο topic:T:
  2. Sticky plzzzz:)
  3. The One

    Diablo 3

    Το Skill calculator ειναι τελειο, αλλα θελει απειρο χρονο για να βρεις τις καλυτερες επιλογες.
  4. The One

    Diablo 3

    Οι φωτο που ανεβηκαν ειναι απο το closed beta testing το οποιο αναμενεται να ολοκληρωθει αυτον τον μηνα. Επειτα ακολουθει το open beta testing. Αν ολα πανε καλα λεγεται οτι θα κυκλοφορησει τον Δεκεμβριο του 2011.
  5. The One

    Diablo 3

    I just wanna play Diablo 3 all I need is a beta key ωραιο τραγουδακι :D:D
  6. The One

    Diablo 3

    Νεο επιπεδο δυσκολιας Inferno>Hell Diablo III Just Got Harder Than Hell With New 'Inferno' Difficulty
  7. The One

    Diablo 3

    Εγω δεν καταλαβα γιατι χαιρονται τοσοι πολλοι με το real money auction house. Για να μπορεσουμε να βγαλουμε εμεις φραγκα, πρεπει καταρχας να εχουμε τα gz items (που αν κατσουμε να το καψουμε, θα τα βρουμε) και επίσης να υπαρχουν πολλα noobia που θα ειναι αρκετα απελπισμενα ωστε να βαζουν φραγκα συνεχως στο παιχνιδι. Το θεμα ειναι λοιπον ποσο απελπισμενος ειναι ο αλλος, και τι τσεπη εχει.
  8. The One

    Diablo 3

    Εμένα τα γραφικά μου φαίνονται κουραστικά, ιδιαίτερα όταν θα παιζω για πολλες ώρες συνεχόμενα. Το D2 δεν ειχε φοβερα γραφικά αλλα εκλεινες 24ωρο για πλακα.
  9. The One

    Diablo 3

    O 40 hrs:cool:
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.