Jump to content

g.shock

Premium Members
  • Posts

    325
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

About g.shock

  • Γενέθλια 13/01/1976

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

g.shock's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. g.shock

    LG & service

    Μιλάμε για ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ !!! Ας δούμε τι θα γίνει και με την καταγγελία που τους έκανες ....και εκεί θα φανεί εάν αυτά που αναφέρουν ισχύουν. Εγώ πάντως φίλε μου στην θέση σου θα τους έκραζα όπου έβρισκα (όπως και αυτό κάνω βλέπε skroutz-forums) και θα απέτρεπα την αγορά σε όποιον με ρωτούσε για προϊόντα της LG...τουλάχιστον για τα προϊόντα TV.
  2. g.shock

    LG & service

    Κανε την καταγγελία και άφησε να τα βρουν με το υπουργείο...το πολύ - πολύ να φάνε στο τέλος κανένα πρόστιμο 5.000€-7.000€ και να ηρεμήσουν. Πάντως ρε παιδιά για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, δεν μπορώ να δεχτώ σε καμία περίπτωση μια εταιρία ( η οποία δεν αντιπροσωπεύεται απο κάποιον Έλληνα Κυρ Μήτσο αλλά απο μία πολυεθνική ) να κάνει όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια και να προσπαθεί με μαλακοδέστατους τρόπους να σε πείσει οτι ο γάιδαρος πετάει.... ε όχι ρε φίλε ...δεν πετάει, πως να το κάνουμε ? Εκτός και εάν τελικά έχουν παράγει ένα τόσο άχρηστο προϊών (IPS PANEL) το οποίο δεν μπορούν να το μαζέψουν απο την αγορά (ο λόγος είναι διότι θα χάσουν πάρα πολλά χρήματα ) και όταν παρουσιάζετε κάποιο πρόβλημα να προσπαθούν να το ρίξουν στον καταναλωτή.
  3. g.shock

    LG & service

    Εαν μέσα στην επίσημη σελίδα της η LG υποστηρίζει οτι έχει 0 pixel εγγύηση η έστω και 2 και εσύ έχεις 3-4 τότε καλό θα είναι να το έχεις ως αποδεικτικό καθώς και την επίσημη διάγνωση απο το service της LG.... και όταν έρθει η ώρα να τους πάρεις τα σώβρακα.
  4. g.shock

    LG & service

    Φίλε μου ένα θα σου πω .... τους κάνεις καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή http://www.efpolis.gr/ Ήδη τους έχω κάνει και εγώ μια καταγγελία για μια 55 ub950v και περιμένω απάντηση. Δυστυχώς έχουμε μπλέξει με απατεώνες οι οποίοι νομίζουν οτι βρίσκονται στα βάθη της Ανατολής και απευθύνονται στους Μάο-Μάο. Ελπίζω (και εύχομαι) να μπορέσει η Γ.Γ.Κ. να τους κόψει τον κώλο και να μάθουν να σέβονται τον Έλληνα καταναλωτή όπως σέβονται και φοβούνται τον Ευρωπαίο.
  5. g.shock

    Unigine Valley results

    Και ένα Valley απο εμένα.
  6. g.shock

    Cinebench R15

    Πάρτε και ένα δικό μου.
  7. Προσπάθησε να αποφύγεις την lg διότι χρησιμοποιεί IPS PANEL και δυστυχώς δεν μπορεί να αποδώσει σωστά το μαύρο. Απο την άλλη, το 4Κ δεν θα μπορέσεις (ακόμα) να το χαρείς διότι δεν υπάρχει κάτι σε αυτή την ανάλυση και θεωρώ οτι είναι μια τεχνολογία που δεν μπορούμε να την ευχαριστηθούμε. Μπορεί η τιμή της να φαίνεται δελεαστική αλλά ψάξε κάτι άλλο.... !!!
  8. g.shock

    Καθυστέρηση στο shutdown

    Εχω να κάνω format περίπου 5 μήνες...το O.S. το έχω στον EVO και είναι περασμένα όλα τα updates...στο system tray τρέχουν παπάδες αλλά εκεί δεν είναι το ζήτημα, πάντα τα ίδια έτρεχαν.
  9. Καλησπέρα, Εδώ και κάποιο διάστημα (περίπου μια εβδομάδα ) παρατηρώ οτι μου κάνει αρκετή ώρα για να κάνει το pc μου shutdown. Και όταν μιλάμε για μεγάλο χρονικό διάστημα εννοώ οτι μπορεί να αγγίξει και τα 5 λεπτά. Δεν μπορώ να καταλάβω τι φταίει...! Κάποιος που να γνωρίζει ? Ευχαριστώ,
  10. g.shock

    Κλιματιστικο

    Συζήτησα σήμερα με τον δικό μου και μου είπε οτι για τον ίδιο λόγο που σκέφτηκα εγώ να αγοράσω το συγκεκριμένο μοντέλο (follow me) αγόρασε το δικό του. Όταν του ανάφερα το θέμα των ανταλλακτικών μου είπε οτι ο κολλητός του που έχει αγοράσει την ίδια μάρκα πριν απο 6 χρόνια, σε 3 διαφορετικές περιπτώσεις που είχε πρόβλημα ( μια φορά έσπασε το χειριστήριο του και άλλες 2 κάηκε η πλακέτα απο κεραυνό ) η αντιπροσωπεία τον κάλυψε χωρίς να πληρώσει φράγκο !!! Και να φανταστείς οτι καμία εταιρία δεν καλύπτει την εγγύηση λόγο υπέρτασης κεραυνού όπως και καμία δεν σου στέλνει χειριστήριο, επειδή έκανες την μ@λ@κία να το ρίξεις απο το τραπέζι και να το χαλάσεις, χωρίς χρέωση. Επίσης σε αυτά τα 6 χρόνια του είπε οτι ζήτημα να το έκανε service 2 φορές και αυτές ήταν τότε που ήρθε ο τεχνικός να αλλάξει την πλακέτα. Εμένα προσωπικά με καλύπτουν όλα αυτά και φυσικά δεν θα μπώ στην διαδικασία (ξανά) να χρυσοπληρώσω κάποια μάρκα επειδή είναι επώνυμη ....άσε...τα είδαμε και τα επώνυμα πόσο καλά είναι.
  11. g.shock

    Κλιματιστικο

    Το έχει αγοράσει κάποιος συγγενής μου και έχω μείνει άφωνος με το πως δουλεύει το συγκεκριμένο μηχάνημα...οπότε και έψαξα να μάθω για να το αγοράσω και εγώ. Το βασικότερο απ όλα είναι οτι το κλιματιστικό έχει μια λειτουργία που ονομάζετε follow me που είναι όλα τα λεφτά. Με το που ενεργοποιείς την συγκεκριμένη λειτουργία ένας θερμοστάτης στο χειριστήριο αρχίζει και "διαβάζει" την θερμοκρασία που βρίσκετε το χειριστήριο και στέλνει εντολή στην εσωτερική μονάδα να παράγει τόση ψύξη/θέρμανση όσο πραγματικά χρειάζεσαι εσύ. Εννοείτε οτι είναι Α+++, έχει ιονιστή, φίλτρα, κλπ κλπ.. Επίσης ενημερώθηκα απο ένα κατάστημα που ρώτησα οτι απο αρχές Νοεμβρίου θα έρθει η νέα γενιά με δυνατότητα λειτουργίας μέσω wi-fi ( να μπορείς να το ελέγξεις και εκτός σπιτιού μέσω smartphone) Smart Κλιματιστικά με WiFi από την Inventor | Κλιματιστικά - Air Condition | Inventor.ac :P:P Η εγγύηση του δεν είναι όπως αναφέρει ο φίλος GriGas αλλά είναι όπως όλες οι εγγυήσεις στην ελληνική αγορά...η μόνη διαφορά του είναι αντι για 2 χρόνια που δίνουν οι υπόλοιπες εταιρίες σε αυτό έχεις 10 χρόνια (!!!) και δωρεάν ανταλλακτικό για ότι συμβεί σε αυτά τα 10 χρόνια... Μετά απο όλα αυτά νομίζω οτι αξίζει με το παραπάνω !!!
  12. g.shock

    LG G2

    Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου για το θεμα του ανταλακτικου και της εγγύησης αλλα εχω την αίσθηση οτι και εσύ στην δική θέση εαν είχες αγοράσει ενα κινητο(άσχετα με την αξια του ) και μεσα σε 2 μήνες σου έβγαζε προβλημα, οπως στην δική μου περίπτωση, και το εστελνες στην αντιπροσωπεία με σκοπό να επισκευαστεί ( ενώ θα έπρεπε να αντικατασταθεί με καινούριο και θα το καταλάβεις στην συνέχεια αυτο ) και είχες μάθει οτι σου κάνανε αλλαγή την πλακέτα και όλη την οθόνη, δλδ με λίγα λόγια αλλάξανε σχεδόν όλο το τηλεφωνο εκτός απο τα καπάκια, και μετά απο 3 μήνες σου ξανά εβγαΕ προβλημα το τηλεφωνο ....δεν θα ζητούσες αντικατάσταση ???? Επειδή απο την πρώτη στιγμη δεν επικοινώνησα με το κατάστημα που έγινε η αγορα του τηλεφώνου αλλα επικοινώνησα με το service της lg αυτο θα κανω και τωρα....θα επικοινωνήσω με την lg και θα προσπαθήσω να μου το κάνουν αντικατάσταση. Αν γίνει καλός , αν δεν γίνει τοτε κακός για την ίδια την εταιρια. Θα προσπαθήσω να βρω τον καλύτερο τροπο επικοινωνίας μαζί τους για να γίνει η δουλειά μου.:devil:
  13. g.shock

    LG G2

    Δεν είναι κακή ιδέα σου...μήπως θέλεις να ζητήσω και για εσένα κανένα ?
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.