Jump to content

KostasGRE

Members
  • Posts

    9
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Sim Racing,Karting,

Πρόσφατοι Επισκέπτες

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

KostasGRE's Achievements

  1. KostasGRE

    rFactor 2

    Δεν γράφω συχνά εδώ, έχω μπει μετά από πρόταση φίλου αλλά μίας και αναφέρθηκε το νέο UI του rFactor 2 μπορώ να πω ότι τα χρώματά του μου θυμίζει κάτι τέτοιο... https://www.youtube.com/watch?v=zjedLeVGcfE Όσο για την λειτουργικότητα του καινούργιου "Replay" ένα έχω να πω. ΑΗΔΙΑ!
  2. KostasGRE

    rFactor 2

    Καινούργιο UI. Είμαι ψυχολογικά προετοιμασμένος για το "rFactor 2 has stopped working properly" Error Code: S397 has not been found.
  3. KostasGRE

    rFactor 2

    Μιας και μιλάμε για το καλύτερο Simulator και το καλύτερο πρωτάθλημα όλων στο simracing ας αφήσω αυτό εδώ... Μέσα από το επίσημο forum της Studio-397. Για αυτό κιόλας βλέπεις όλες τις κοινότητες να μην ενδιαφέρονται για το τι θερμοκρασία έχει κάτω η πίστα. Φαντάζομαι και το ίδιο ισχύει για τον αέρα (την κατεύθυνσή του όχι την θερμοκρασία) αφού όσες δοκιμές και αν έκανα είχα ίδιο αποτέλεσμα τελικής με οποιαδήποτε κατεύθυνση αέρα. Τώρα όσο αφορά την θερμοκρασία του αέρα παρατήρησα διαφορά στην ψύξη του μοτέρ και μηδαμινές διαφορές στα ελαστικά... https://forum.studio-397.com/index.php?threads/how-to-set-track-temperature.62564/
  4. KostasGRE

    rFactor 2

    Αυτό με τα κρύα λάστιχα το έχεις δοκιμάσει ΕΣΥ και το λες ή το έχεις διαβάσει σε κάποιο φόρουμ; Γιατί το ίδιο ισχύει και στο rF2. Μπορεί να έχεις ένα κρύο ελαστικό αλλά επειδή δεν έχει φθορά (είναι ακόμα στο 100%-95%) θα κάνεις ταχύτερο γύρο. Και μετά να το έχεις πιο πολύ ώρα στις ιδανικές θερμοκρασίες αλλά επειδή έχεις προχωρήσει σε φθορά και Degradation να τον πίνεις πανηγυρικά (ειδικά αν έχεις προχωρήσει πολύ στην Degradation curve). Για τις ατυχίες σου σε συμπάσχω και τις έχω φάει και εγώ στην μούρη ειδικά το τελευταίο καιρό για αυτό και δεν ασχολούμαι πλέον να κάνω Practice. Μετά από 30-40 γύρους είμαι στο 95% που μπορεί να μου δώσει το σετάπ και μετά είναι λεπτομέρειες (διαχείριση ελαστικών, fine-tuning κτλ.). Και εγώ ποτέ δεν είπα ότι το iRacing είναι τέλειο. Είπα, έχει τις μεγαλύτερες προοπτικές για να ΓΙΝΕΙ τέλειο. Εσύ παρουσίασες το VEC ως το τέλειο πρωτάθλημα στο SimRacing... Το Tire Model μία χαρά είναι. Εγώ δεν κατάλαβα ποτέ γιατί το κράζουν τόσο πολύ. Ναι δεν συγκρίνεται με το μοντέλο του rFactor 2 αλλά δεν είναι και σκουπίδι...Είναι ένα Above Average μοντέλο. Υπάρχουν πλατφόρμες που το μοντέλο τους ήταν τραγικό και στη συνέχεια Version με την Version γινόταν καλύτερο (βλέπε Assetto Corsa) και υπάρχουν πλατφόρμες που το μοντέλο τους ήταν, είναι και θα είναι για τα μπάζα (PCars)
  5. KostasGRE

    rFactor 2

    Φίλε μου. Παρουσίασες το VEC ως το καλύτερο που έχει να δείξει το SimRacing σε μία προβληματική πλατφόρμα. Ναι όντως είναι το καλύτερο όσο αφορά το rFactor 2 αλλά μέχρι εκεί. Υπάρχουν πολλοί πιο αξιόλογες προσπάθειες με πολύ πιο δυνατά έπαθλα στο iRacing, στο Raceroom κ.ο.κ Σαφέστατα δεν βάζω το Raceroom πιο πάνω από το rFactor 2 όσο αφορά τα Physics. Βασικά κανένα δεν βάζω αυτή την στιγμή πάνω από το rF2 για τα Physics. Αλλά και το iRacing και το Raceroom έχει πιο πολλές δυνατότητες εξέλιξης λόγω ότι έχει μεγαλύτερο budget συνεπώς και μεγαλύτερο Team Developer. Σόρρυ, αλλά δεν μπορεί μία τόσο μικρή ομάδα με τόσο περιορισμένο budget να ακολουθήσει έναν κολοσσό όπως το iRacing με τόσα λεφτά που βγάζει από τους πελάτες του (έβγαλε δυναμική γραμμή και μέρα-νύχτα. Έβαλε ένα από τα καλύτερα Damage Models που υπάρχουν σε racing παιχνίδια. Μέχρι και dirt events). Η πολιτική του rF2 ήταν λάθος γιατί βασιζόταν στην κοινότητα των Modders. Μόλις βγήκε μία πλατφόρμα η οποία είναι ότι πιο εύκολο και γρήγορο στο να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο (Assetto, Automobilista) όλοι πήγαν προς τα εκεί. Αναφέρω την WCS επειδή πάντα την παρακολουθούσα από το 2014. Τώρα που ξύπνησαν με τα DLC είναι πλέον πολύ πολύ πολύ αργά. Το πλήθος των Hardcore simracer έχει πάει iRacing και μερικοί ελάχιστοι έχουν μείνει στο rFactor 2, αυτοί που κυνηγάνε τα χρήματα και τρέχανε με μονοθέσια πήγαν F1 2019 και οι Modders πήγαν Assetto Corsa και Automobilista. Και ναι θα τρέχω VEC αν όλα πάνε καλά.
  6. KostasGRE

    rFactor 2

    Διαφωνώ κάθετα. Είναι ότι καλύτερο έχει να δείξει το rF2 και όχι το Sim-Racing. Άλλο αν συμμετέχεις εσύ σε αυτό και το παρουσιάζεις ως το καλύτερο. Το rF2 έχει κουράσει. Υπόσχονται πράγματα τα οποία τα κάνουν μετά από 1 χρόνο+ (βλέπε καινούργιο UI), φτιάχνουν Updates και καταστρέφουν όλο το παιχνίδι (και αν δεν είχε γίνει το φιάσκο με τον 24ώρο ακόμα στην v1112 θα ήμασταν) και ώρες-ώρες λειτουργεί τόσο ακανόνιστα χωρίς να είναι robust που καταντάει γελοίο (βλέπε VISA LAS VEGAS Competition όπου ο Pahkala έφαγε ποινή επειδή bug-αρε το game και του έδωσε απεριόριστο Fanboost). Όσο πιο ρεαλιστική και να είναι η συγκεκριμένη πλατφόρμα αυτή την στιγμή σε επίπεδο Physics (μιλάμε για Official Content γιατί όντως όπως είπες unofficial θα πετύχεις καλά αλλά και κακά Mod αλλά μεγάλη κουβέντα. Κανείς δεν έχει γνώση να φτιάξει σωστά Physics για τα μονοθέσια εκτός από τους ίδιους και επειδή είναι δύσκολη η κατασκευή τους κανένας δεν ασχολείται εκτός από ελάχιστους Modders) άλλο τόσο έχει μείνει πίσω σε όλους τους τομείς λόγω κακής πολιτικής εξ'αρχής. Η βροχή ακόμα δεν λειτουργεί σωστά, οι Shaders ακόμα και σε Official Content, glitch-άρουν, το σύστημα του UI είναι ότι πιο δύσχρηστο υπάρχει αυτή την στιγμή σε Sim-Racing παιχνίδι, δεν έχεις καμία ελευθερία όπως παλιά με GID και TrackMap, δίνουν ελεύθερες τιμές παραμέτρων τις οποίες μπορείς να της κάνεις Exploit Live μέσω προγραμμάτων (βλέπε SimHub) οι οποίες κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι διαθέσιμες και χρησιμοποιούν τις υπάρχοντες μεταβλητές για να δημιουργήσουν "ψεύτικα εφέ" (βλέπε γέμισμα μπαταριών σε Formula-E). Η πλατφόρμα η οποία έχει τις μεγαλύτερες προοπτικές εξέλιξης είναι το iRacing επειδή είναι πανάκριβο και έχουν λεφτά να το υποστηρίζουν με καινούργια Features (πχ. καινούργιο damage model, δυναμική γραμμή κτλ.)!
  7. KostasGRE

    Assetto Corsa Competizione

    Το ACC έχει φέρει μικρή ελάχιστη βελτίωση... Real Road συμφωνούμε, δεν έχει...Απλά έγραψα από βιασύνη ότι σε σχέση με το rF2 είναι απαράδεκτο...Λέμε το ίδιο πράγμα...Είναι static grip με πολ/στη. Δεν ξέρω αν έχει όπως είπα παραπάνω ακριβώς Chassis Flex αλλά υπάρχει συγκεκριμένη κίνηση του σασί για κάθε αυτοκίνητο. Κοινώς δεν κίνειται κάθε σασί με τον ίδιο τρόπο ακόμα και με τις ίδιες ρυθμίσεις και τα ίδια στοιχεία στο Motec μέσω ACTI. Η τελική γραμμή για εμένα είναι ίδια...Είναι ωραίο παιχνίδι για κανένα διαγωνισμό, για να περάσεις την ώρα σου. Τίποτα περισσότερο. Για όποιον θέλει να πιάσει το τι κρύβεται "κάτω από την τέχνη" του SimRacing πρέπει να ασχοληθεί με rF2 και iRacing.
  8. KostasGRE

    Assetto Corsa Competizione

    Πού έγραψα ότι το AC έχει Real Road; Ίσα-ίσα έγραψα που έχει static grip all over around. Αν εννοείς το Real Road απαράδεκτο, εννοώ πολύ απλά ότι δεν έχει αφού εξηγώ παρακάτω ότι, όπου και να πατήσεις είναι το ίδιο και το αυτό...Flex Chassis έχει, ή κάτι παρεμφερές τουλάχιστον που προσφέρει μία πολύ ωραία αίσθηση της κίνησης του σασί όταν κινείται η ανάρτηση...Το rF2 στα επίσημα content δεν έχει κάποια αστοχία, σημασία έχει και το τι Mod οδηγείς. Την μεγαλύτερη αστοχία που είχε σε πρόσφατο Update την διόρθωσαν αλλά είναι στο χέρι του κάθε Modder να κάνει Update το λάστιχο του Mod του. Και αυτό είναι το άσχημο με το rF2. Για να χτίσεις Mod χρειάζεσαι πολλές πολλές, μα πάρα πολλές γνώσεις.
  9. KostasGRE

    Assetto Corsa Competizione

    Καλησπέρα και καλή χρονιά! Δεν είμαι και πολύ ενεργός στο φόρουμ αλλά βλέποντας την συζήτηση και επειδή είναι μία συζήτηση την οποία την έχω κάνει τόσες πολλές φορές που δεν μπορώ καν να μετρήσω, λέω να πω και εδώ την άποψή μου. Αρχικά, δεν πιστεύω την κριτική του Josh επειδή ξόδεψε 1.1 ώρες την στιγμή που έγραψε το review, συν του ότι δεν ξέρεις αν είναι στην πραγματικότητα αυτός ή όχι. Δεν είναι όπως στο iRacing και καλό θα ήταν το Steam να βάλει κάτι σαν το Verified Users του Steam όπου θα επιβεβαιώνονται οι ταυτότητες "μεγάλων" παιχτών και ονομάτων. Στο κυρίως θέμα, για εμένα η τριλογία των Sim-racing games είναι rF2,iRacing,Assetto Corsa και όλα τα άλλα...απλά είναι παιχνίδια. Το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του και η δικιά μου ταξινόμηση έγινε με βάση ποιο θεωρώ πιο ρεαλιστικό σε συμπεριφορά, πηγαίνοντας προς τα κάτω. Εγώ από την πρώτη ημέρα που έτρεξα σε Sim-Racing πρωτάθλημα, πήγα στα δύσκολα, στο rFactor 1 που τότε θεωρούνταν το κορυφαίο σε άποψη ρεαλισμού. Τότε δεν ήμουν στο επίπεδο να καταλάβω τι κάνω, δεν ήμουν καν στο επίπεδο να καταλάβω τι κάνει το αμάξι και τι πρέπει να κάνω για να το οδηγήσω πιο γρήγορα. Σήμερα νοιώθω ότι έχω φτάσει σε ένα αρχικό επίπεδο για το "τι κρύβεται πραγματικά από πίσω" που ξεχωρίζει τα Aliens από τους υπόλοιπους και μπορώ να πω την άποψή μου με σχετική ακρίβεια. Το rF2 είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ πλατφόρμα που προσφέρει Real Road σε τόσο μεγάλο βαθμό. Χτίζεται γόμα όπως σε ένα Session, ακόμα και πάνω στα κερμπ, marbles κτλ και το πιο σημαντικό χτίζεται εκεί που πατάς. Αν βάλεις τα AI να στρώσουν γόμα και οδηγήσεις Offline και πας σε αγώνα όπου οι οδηγοί θα ακολουθήσουν άλλη γραμμή, η γόμα θα χτιστεί σε εκείνη την στροφή διαφορετικά. Επιπλέον έχει και βροχή αν και δεν έχει τελειοποιηθεί. In fact αν έπρεπε να κάνω ένα παράπονο σε συνδυασμό με την βροχή και το Real Road είναι ότι αν στρώσεις γόμα και βρέξει θα έπρεπε να αλλάξεις γραμμή για να αποφύγεις την γλίτσα που έχει δημιουργηθεί από την γόμα+την βροχή. Στο rF2 δεν ισχύει αυτό. Επίσης δεν υπάρχει 100% δυναμικότητα στην βροχή που σημαίνει ότι κατά 90% έχεις να κάνεις με στάσιμο νερό On και Off. Πχ Μαλαισία θα έπρεπε τελευταία στροφή με την καινούργια χάραξη και την κλίση τα νερά να κυλούν προς το έξω κομμάτι. Δεν γίνεται. Αν μιλάμε για Official Content ή για πολύ καλό Mod, νιώθεις τα πάντα. Νιώθεις το Tyre flex, το πότε πάνε να μπλοκάρουν τα λάστιχά σου, πόσο Downforce έχεις, πότε υποστρέφεις, πόσο τραντάχτηκε η ανάρτηση και το λάστιχο περνώντας από το κερμπ. The Whole Package. Είναι επίσης το μοναδικό παιχνίδι που μπορεί να συμπεριφερθεί το λάστιχο και σαν επιπλέον μορφής Damper. Του λείπουν στοιχεία όπως σωστό ERS, γραφικά, optimizations αλλά για εμένα είναι ο απόλυτος εξομοιωτής αυτή την στιγμή. Το iRacing έχει βελτιωθεί τον τελευταίο καιρό, εισάγοντας και αυτό Day/Night, μίας μορφής δυναμική γραμμή σαν RealRoad. Τα 2 βασικά προβλήματα είναι για εμένα τα λάστιχα και το πόσο ακριβή είναι η πλατφόρμα γιατί μην ξεχνάμε, Ελλάδα ζούμε. Τα λάστιχα είναι στα πιο πολλά αμάξια σαν κούτσουρα, δεν δένουν με το υπόλοιπο σασί. Επιπλέον δεν σου δίνουν Live Telemetry στα ελαστικά και θα χρειαστείς κάποιο εξωτερικό plugin. Σε μία εποχή που καρφώνουν σένσορες μέχρι και στα πολιτικά αμάξια. Το αυτοκίνητο έχει σωστή συμπεριφορά πάνω από τα κερμπ και πραγματικά θυμίζει rF2. Τώρα για τα χρήματα είναι καθαρά θέμα Ελλάδας. Νομίζω λίγοι είναι σε θέση να δίνουν 100 ευρώ το χρόνο και άλλα τόσα σε Content. Αν ήταν ίσως πιο φθηνά, θα μεταφερόμουν σε αυτή την πλατφόρμα μιας και πλέον τρέχω σχετικά μόνος. Ωραίο robust, όχι όπως στο rF2 που κάποιες φορές κρασάρει χωρίς λόγο και αιτία και σίγουρα το ενσωματωμένο Anti cheat βοηθάει στην εγκυρότητα των οδηγών με τους οποίους τρέχεις. Λίγο ακόμα πιο βελτιωμένο FFB αν και δεν ασχολήθηκα και πολύ να το σετάρω σωστά. Σε σχέση με το RF2 θεωρώ ότι χάνει ελαφρώς αλλά λόγω Budjet θεωρώ ότι θα το ξεπεράσει σιγά-σιγά. Το Assetto Corsa είναι σαν την ιστορία με το νερό...Ξεκινάς με άδειο ποτήρι, το γεμίζεις, το γεμίζεις και όταν φτάνεις σε ένα επίπεδο που έχεις ενθουσιάσει τους παίχτες σου, του δίνεις μία και διαγράφεις όλη την πρόοδο που έχεις κάνει. Τα λάστιχα στην αρχή ήταν rF1. Κούτσουρα τελείως. Τιμονιές του έπαιζες, εκεί αυτό να κρατάει. Με το τελευταίο Tyre Model το έστρωσαν πάρα πάρα πάρα πολύ αλλά και πάλι δεν φτάνει στο επίπεδο που δουλεύει το rF2...Το λάστιχο του AC λειτουργεί με 4 θερμοκρασίες. In,Middle,Out,Core. Ωραία μέθοδος, την ίδια ακολούθησε και το rF1 αλλά για να πάρεις ρεαλισμό δεν είναι αρκετό...Μέσω του ttool του rF2 διαπίστωσα σε ένα λάστιχο από mod ότι έχει 45 ενεργά μέρη...Όχι 4...45! Το Real Road απαράδεκτο. Φαίνεται κάτω η γραμμή που και καλά έχει γόμα αλλά και να αποκλίσεις από αυτή, έχεις ίδιο Grip, ίδια αίσθηση, πράγμα που αν το κάνεις στην πραγματικότητα σε ένα session που έχουν περάσει πολλά αμάξια και έχουν στρώσει και marbles με το που πατήσεις τα marbles έχεις υποστρέψει μέσα στα υπόλοιπα marbles. Κοινώς λειτουργεί πάλι σαν rF1. Από τα θετικά είναι ο τρόπος που λειτουργεί η ανάρτηση. Ήταν το πρώτο με Flex Chassis και μετά από λίγο το ενσωμάτωσε και το rF2. Αυτό του το δίνω πεντακάθαρα. Μου φαίνεται λογικό να μην μπορείς να πατήσεις ορισμένα κερμπ, άλλα να μπορείς να τα πατήσεις μόνο υπό συγκεκριμένη γωνία στο τιμόνι και πίεση γκαζιού και άλλα να μην μπορείς καθόλου. Δεν ένοιωσα ποτέ υποστροφή ακόμα και αν πείραξα και ασχολήθηκα με τις ρυθμίσεις του FFB. Πολύ ωραίο UI και πολύ καλό αυτό με τα Plugins. Για εμένα είναι μία πιο σενιαρισμένη έκδοση του rF1, με καλύτερα γραφικά και συμπεριφορές αλλά...ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ! Καλό να περνάς την ώρα σου με (προσωπική προτίμηση) πολιτικά αμάξια. Κοινώς είναι ένα Gran-Turismo για PC...Μόλις ανακοίνωσαν ότι παρατάνε AC το οποίο είναι μισοτελειωμένο (ούτε περιοριστής, ούτε Day/Night, ούτε βροχή, ούτε Real Road, ούτε, ούτε ούτε) έγινε ξεκάθαρο στα μάτια μου ότι οι τύποι κυνηγάνε πιο πολύ τα λεφτά και την εμπορικότητα παρά να βγάλουν κάτι σωστό σαν προσομοιωτή. Μόλις είδαν ότι αγοράζουμε τα DLC, δώστε και άλλα 25 ευρώ για να πάρετε το τι μπορούσε να είναι το AC απλά θα βάλουμε άλλο ένα C στο τέλος. Θα σας βάλουμε τα ίδια αμάξια GT, με ένα δυσχρηστο UI. Το αγόρασα, με ενθουσίασε η βροχή και το βράδυ αλλά απλά απογοητεύτηκα στα υπόλοιπα. Θα μπορούσαν κάλλιστα να τα βάλουν στο AC, απλά κυνήγησαν τα λεφτά όπως το Project Cars...Για αυτό και από εμένα δεν θα υπάρξει περαιτέρω υποστήριξη στο AC γενικά...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.