Jump to content

couriergrgt

Members
  • Posts

    1
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

couriergrgt's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Λοιπόν καλησπέρα , έχω διαβάσει όλα τα σχόλια . Είναι τρομερά εκνευριστικό και στενάχωρο να διαβάζω όλες αυτές τις κακές εμπειρειες που είχατε με όλες τις εταιρίες ταχυμεταφορών . Ο λόγος είναι γιατί στο μαγαζί που δουλεύω εγώ , οι περισσότεροι συνάδελφοι προσπαθούμε να εξυπηρετούμε όσο καλύτερα γίνεται τον κόσμο . Χαλιέμαι γιατί μας βγαίνει το λάδι για να μπορούμε να έχουμε όσους περισσοτερουσ πελάτες γίνεται χαρούμενους . Όσο για το τηλεφωνικό κέντρο , η ρεσεψιόν εξυπηρετεί και τους πελάτες που έρχονται αλλά και τους πελάτες που τηλεφωνούν . Και το θεωρώ μέγα σφάλμα . Γιατί θα έπρεπε να υπάρχουν αλλά δυο άτομα μόνο για τηλεφωνικό κέντρο . Πολλές φορές έχω ακούσει παράπονα για τρελές αναμονές . Επίσης έχω ακούσει και παράπονα για κακούς συναδέλφους . Ένα έχω να πω , όσοι δεν θέλουν να εξυπηρετούν σωστά , ας παραιτηθούν . Όσοι έχουν ανάγκη , απλά να σκάσουν και να δουλέψουν σωστά . Ναό τρώμε υπερβολική πίεση σε σχέση με την διανομή . Αλλά όταν ακούμε τα θετικά σχόλια των πελατών , το ευχαριστιόσαστε . Δεν ήμουν πάντα courier , έχω υπάρξει πολλές φορές θύμα των κακών courier . Συμβουλή , αν δεν βρίσκετε άκρη , στα κεντρικά . Και πιστέψτε με ακούγεστε . Στην περιοχή μου (Αχαρναί) μόνο η ACS είναι χειριστή , και μου επιτέθηκε λεκτικά ο συνάδελφος όταν του ζήτησα τον λόγο που άφησε χαρτάκι και έφυγε χωρίς να χτυπήσει . Τον κατήγγειλα στα κεντρικά και επέλεξα να μην ξανά παραγγείλω από μαγαζιά που συνεργάζονται με ACS . Θεωρώ είναι στον άνθρωπο . Θα χαρώ πραγματικά να βλέπω και άλλες εμπειριες για να μάθουμε εμείς οι καινούργιοι και να μην κάνουμε τα λάθη των παλιών .
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.