Jump to content

mhche

Premium Members
  • Content Count

    161
  • Joined

  • Last visited

About mhche

  • Rank
    Registered User
  • Birthday 04/07/1990

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Έκλαψα λίγο, γενικά, και μου θύμισε αυτό. Ο οποίος πρέπει να είναι και ο κουριερ που περιμένω εδώ και καμιά δεκαριά μέρες. https://www.youtube.com/watch?v=0SayCnVGNBo
  2. Και το πανηγύρι συνεχίζεται. Μετά απο 4-5 μέρες μου απάντησε το κατάστημα που είχα παραγγείλει τα πράγματα, ότι ευχαριστεί για την ενημέρωση και οτι επικοινώνησαν με την Γενική Ταχυδρομική και εκείνοι. Τηλέφωνο προχθες, 3 η ώρα το μεσημέρι, απο το τοπικό κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής, όπου μου λέει έχετε μια αντικαταβολή στο όνομα σας. Λέω άντε ας μην το τραβήξω άλλο, ρωτάω μπορεί να έρθει; Μου απαντάει αύριο (χθες δηλαδή), 2 με 7 βολεύει; Εντάξη λέω, ας τελειώσει εδώ γιατί κουράστηκα να παίρνω τηλέφωνα,κλπ. Περίμενα λοιπόν όμορφα και ωραία χθες να πάρω επιτέλους αυτή την παραγγελία, και ο κουριερ δεν ήρθε ποτέ! Ούτε ειδοποίηση, ούτε τηλέφωνο, τίποτα. Αποφάσισαν να με τιμωρήσουν; Δεν ξέρω. Νόμιζα ότι είχαν πιάσει κορυφή στην αγένεια και την απαράδεκτη συμπεριφορά, αλλά έκανα λάθος. Πραγματικά δεν έχω καμία διάθεση να παραλάβω τίποτα και να μην ενημερώσω κανέναν πλέον, δεν γίνεται να κάνουν τον πελάτη παιχνίδι στις ορέξεις του κάθε καταστήματος.
  3. Εν μέρη ναι, αλλά γνώμη μου είναι ότι η κάθε εταιρεία είναι απ' τον πρόεδρο μέχρι τον τελευταίο υπάλληλο. Είτε μιλήσω στο τηλέφωνο, είτε πάω στο κατάστημα, είτε έρθει ο κουριερ, εγώ έχω να κάνω με την Γενική Ταχυδρομική και όχι την Μαρία και τον Γιώργο, που δικαίωμα τους είναι να δουλεύουν όπως γουστάρουν. Θα πρέπει όμως η κάθε εταιρεία να ελέγχει τους υπαλλήλους της, τις συμπεριφορές τους και τον τρόπο εξυπηρέτησης τον πελατών. Όπως, επίσης, και να αφουγκράζεται τον πελάτη. Τουλάχιστον εγώ έτσι έχω μάθει να δουλεύω και όχι επιλεκτικά. Η δικαιολογία "Εγώ είμαι απλά ένας υπάλληλος" δεν ισχύει, τουλάχιστον σε εταιρείς που γνωρίζουν να διοικούν το προσωπικό και τα προϊόντα τους. Συγγνώμη αλλά όχι τέτοιους παραλογισμούς δεν μπορώ να τους κατανοήσω, απ' την στιγμή που ούτε έβρισα, ούτε φώναξα, ούτε απαίτησα κάτι, απλά ζήτησα να μου εξηγήσουν και να προσπαθήσουμε να βρουμε μια κοινή ώρα παράδοσης. Επικοινωνώντας με το τοπικό κατάστημα, τα κεντρικά, αλλά και μέσω email. Νομίζω πως μετά απο δύο ημέρες, θα έπρεπε να νοιαστούν λίγο το ότι ένας πελάτης είναι ιδιαίτερα δυσαρεστημένος, και προβαίνει σε κακά σχόλια και δυσφήμιση, όπως κάνω τώρα. Εκτός πια αν δεν τους νοιάζει καθόλου, εκεί πάω πάσο.
  4. Εμένα πάντως δεν μου έχει ξανατύχει τέτοια συμπεριφορά. Η ACS πάντα στέλνει sms πριν παραδώσει. Η Speedex είχε τύχει το ίδιο, να απουσιάζω, και με πήραν τηλέφωνο, ο κουριερ με περίμενε να έρθω σπίτι και πήρα το δέμα μου. Η DHL είναι η καλύτερη, μέχρι στιγμής για μένα, αφού στέλνει sms και email, λέει ώρα παράδοσης σε διάστημα 1 ώρας, πχ 1-2, και μπορείς να αλλάξεις ηλεκτρονικά ώρα και ημερομηνία. UPS το ίδιο. Ελτα courier express επίσης άριστη και πολύ γρήγορη υπηρεσία, αφού ενημερώνουν. Ακόμα και με Γενική Ταχυδρομική έχει ξανατύχει να είμαι σπίτι και να μην ακούσω το κουδούνι και ο κουριερ με πήρε τηλέφωνο, δεν ξέρω γιατί όχι αυτή την φορά. Όπως και να έχει, ακόμα και να έχω άδικο ή να είμαι ανίδεος, θα έπρεπε η συμπεριφόρα τους να είναι πιο επαγγελματική. Και όχι χεστήκαμε και στην τελική, γιατί εγώ αυτό συμπέρανα.
  5. Μια και απ'ότι βλέπω παραμένει μια χαρά το topic, ας γράψω για την φοβερή εξυπηρέτηση της Γενικής Ταχυδρομικής. Την Τετάρτη, λοιπόν, θα έπρεπε να λάβω το δέμα μου, ο κουριερ ήρθε κατα τις 6 το απόγευμα δεν ήμουν σπίτι και άφησε σημείωμα, όλα ωραία και καλά. Πέμπτη πρωί, στις 9, παίρνω τηλέφωνο στο τοπικό κατάστημα να συννενοηθώ ώρα παράδοσης. Μου λέει πως δεν γίνεται τώρα πήρα αργά(!;) και θα έρθει αύριο μετά τη 1 το μεσημέρι(!). -Συγγνώμη, θα έπρεπε να παραλάβω εχθες το δέμα μου και θα το πάρω μετά απο δύο ημέρες; Ποιός ο λόγος; -Ήρθε ο κουριερ και δεν σας βρήκε, τώρα αύριο μπορεί να έρθει ξανά. Ελάτε να το πάρετε απ' το κατάστημα, χωρίς να ρωτάει αν μπορώ ή να διανοηθεί αν ο πελάτης με τον οποίο μιλάει είναι ικανός να πάει. -Μα έχετε πληρωθεί για να με εξυπηρετήσετε παραδίδοντας το στην διεύθυνση μου. -Μου λέει, αρχίζοντας να νευριάζει για κάποιο λόγο, να το φέρουν 3-7. -Πείτε μου ή 3-5 ή 5-7. -Δεν γίνεται κύριε όποτε θέλετε εσείς(!). Μπορεί να ρθει 3,μπορεί 4,μπορεί 7. -Δηλαδή εγώ θα πω στην δουλειά μου, μπορεί να ρθω στις 3, μπορεί και στις 7. -Ωχ κύριε πρωί πρωί. Και κλείνει το τηλέφωνο!!! Πέρνω αμέσως στα κεντικά, λέω μάλλον στο τοπικό κατάστημα δεν θέλησαν να με εξυπηρετήσουν, μπορείτε εσείς; Δίνω τον κωδικό παραγγελίας, το τηλέφωνο μου και μου λέει, επίσης νευριασμένα - μάλλον είχα αρχήσει να τους την σπάω- οτι θα με ειδοποιήσουν σε λίγο για το πότε θα γίνει η παράδοση. Περνάει καμιά ώρα,τίποτα. Στέλνω email, ελπίζοντας ότι θα βγάλω άκρη. Μου απαντάνε σε 5 λέπτα, λέω επιτέλους ένα υπεύθυνο τμήμα, μου ζητάνε κωδικό για να δουν ποιό είναι το πρόβλημα. Στέλνω τον κωδικό και αυτό ήταν. Δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου και ο κουριερ ξαναήρθε την Παρασκευή(!) στις 6:15, απ' ότι έγραφε το δεύτερο σημείωμα, γιατί και πάλι δεν το παρέλαβα. Μάλλον τους φαίνεται λογικό ο πελάτης να είναι κλεισμένος 2-3 μέρες στο σπίτι του απ τις 9 έως τις 7 και να περιμένει αν δεήσουν να του φέρουν το δέμα του. Να δουλεύει ή να μην μπορεί συγκεκριμένες ώρες είναι απίστευτο. Έστειλα email και στο κατάστημα που έκανα την παραγγελία, να τους ενημερώσω για τον συνεργάτη τους. Ούτε εκείνοι μου απάντησαν, τι να πω. Ευτυχώς που είχα επιλέξει αντικαταβολή και δεν κλαίω τα λεφτά μου τώρα. Μου είχε ξανατύχει στο παρελθόν αγενής κουριερ της Γενικής Ταχυδρομικής, όπως και άλλη φορά να έχουν φέρει την συσκευασία σε άθλια κατάσταση, ευτυχώς το περιεχόμενο ήταν εντάξη, αλλά αυτό ήταν επιεικώς απαράδεκτη συμπεριφορά. Εγώ φταίω, όμως, που επέλεξα μικρό-μεσσαίο κατάστημα, που συνεργάζεται με ελληνική μεταφορική, να κάνω την αγορά μου, αν και το κατάστημα δεν φταίει ακριβώς. Αλλά θα μπορούσε να απαντήσει ή να ελέξει τι συνέβει. Πρώτη φορά συναντάω εταιρεία που απατεί να την εξυπηρετήσει ο πελάτης και όχι το αντίθετο. Την καταγγελία μου την έκανα στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για απαράδεκτη συμπεριφορά πάντως, αν και δεν ξέρω πόση σημασία έχει.
  6. Ψάχνοντας λίγο στο forum δεν βρήκα ανάλογο θέμα, νομίζω θα ήταν ωραίο να έχουμε μαζεμένα παράπονα, απαράδεκτες συμπεριφορές και καταγγελίες που έχουμε κάνει, θα θέλαμε να έχουμε κάνει ή θέλουμε να κάνουμε σε εταιρείες και καταστήματα. Ο λόγος που ανοίγω αυτό το topic είναι για να καταθέσω δική μου πρόσφατη απίστευτα απαράδεκτη εμπειρία απο ελληνική μεταφορική εταιρεία, θα το αφήσω ανοικτό μήπως έκανα λάθος που άνοιξα νέο topic και πρέπει να μεταφερθεί. Αν όχι θα γράψω την εμπειρία μου να γελάσετε εσείς. Αλλα και να βλέπουμε όλοι πως μας αντιμετωπίζουν κάποιες εταιρείες, μήπως και τους νοιάξει που χάνουν πελάτες ή υποψήφιους πελάτες.
  7. Καλημέρα, δεν ξέρω αν είναι η σωστή ενότητα αλλά εδώ μου ταίριαξε καλύτερα να το ποστάρω. Το θέμα είναι η απασχόληση ως freelancer στην χώρα μας, μέσω των διαφόρων εταιρειών που το υποστηρίζουν, όπως freelancer,hired,fiverr,upwork,κλπ. Παλαιότερα είχα ασχοληθεί, και δοκιμάσει ολίγον τι, το freelancer.com, δεν ήταν και ότι ευκολότερο να βρεις project όταν ξεκινάς, αλλά έτσι είναι παντού νομίζω, το μεγαλύτερο μείων όμως ήταν η μεγάλη σχετικά προμήθεια που κρατούσαν σχετικά με άλλες εταιρείες, γιαυτό το εγκατέλειψα σχετικά γρήγορα. Πέραν αυτής της εμπειρίας δεν έχω ασχοληθεί με κάποιο άλλο απ' τα υπόλοιπα που προανέφερα, οπότε θα ήταν χρήσιμο κάποιος με σχετική εμπειρία να παραθέσει τις γνώσεις του. Δεύτερο, και σημαντικό, είναι η σχετική φορολογία που υπόκειται ένας freelancer στην Ελλάδα. Ψάχνοντας και διαβάζοντας σχετικά, δεν κατάφερα να βγάλω άκρη αν επιβάλλεται επιπλέον φορολογία, πως δηλώνει ένας freelancer το εισόδημα του,κλπ καθώς παντού βλέπω "παραθυράκια",υποσημειώσεις,περιπτώσεις των περιπτώσεων και δεν συμμαζεύεται (αθάνατο ελληνικό σύστημα ). Οπότε ισχύουσες και εμπεριστατωμένες πληροφορίες σχετικές με αυτά θα ήταν παραπάνω απο χρήσιμες. Μην γίνουμε και φοροφυγάδες χωρίς να το ξέρουμε, να φτιάξουμε μια offshore πρώτα!
  8. Ωραίο πολλ, πως μου είχε διαφύγει. Αν και ψήφισα Τέσλα, απορώ, ειδικά για τεχνολογικό φόρουμ και τέτοια ερώτηση, πως γίνεται να λείπει όχι μόνο απ' το πολλ αλλά και στις απαντήσεις ο Άλαν Τούρινγκ! Ρε σεις ξέχναμε τον πατέρα μας εδώ
  9. Δεν συμβαίνει τίποτα, όπως είπα το ξέρω απο πρώτο χέρι και μάλιστα το έμαθα απο εδω μέσα (έχω και ανάλογο πολύ παλαιό ποστ εδώ). Όλες οι ηλεκτρικές συσκευές έχουν 2 έτη εγγύηση βάση Ε.Ε., σε εμένα είχε συμβεί να μου ζητήσουν το κόστος εργασίας και ανταλλακτικού σε λαπτοπ που είχε πάθει ζημιά και το είχα αγοράσει περίπου 1μιση χρόνο. Έκανα καταγγελία στην ένωση καταναλωτή και με δικαστική απόφαση (ή όπως λέγεται) μου το έφτιαξαν απολύτως δωρεάν, εκεί που ζήταγαν ~500ευρώ. Η όλη διαδικασία δεν πήρε πάνω απο 10 ημέρες και μάλιστα μόνο με 2-3 email. Ενημερωτικά όλο αυτό. Τα Public τα ανέφερα λόγω του ότι θα μπορούσα να πάω λίγο παραπάνω απ'τα 400ευρώ και με την έκπτωση να πέσω στα 400. Δεν σημαίνει πως θα αγοράσω απο εκεί όπως και να έχει.
  10. Επί του θέματος, νομίζω πως αυτό lenovo-100-15ibd-80qq0094ri είναι πολύ καλή επιλογή. Τουλάχιστον απ'όσο ψάξιμο έκανα.
  11. Για ποιο λόγο δεν ισχύει; Γιατί κάποιοι i3 είναι ακριβότεροι απο i5, και αντίστοιχα i5 απο i7 αφού δεν είναι καλύτεροι; Δεν είναι προσωπική άποψη αυτό που ανέφερα, ούτε με κάνει να αισθάνομαι καλύτερα. Δηλαδή οι λίστες Benchmark είναι λάθος; Mobile-Processors-Benchmark-List cpubenchmark Ή μήπως δεν είναι κριτήρια αυτά για να αξιολογήσεις τους επεξεργαστές; Ίσχυε, ισχύει και θα ισχύει.
  12. 2 έτη εγγύηση έχουν όλες οι ηλεκτρικές συσκευές βάση Ε.Ε. και το ξέρω απο πρώτο χέρι, δεν μου λέει κάτι αυτό. Οι κάρτες δικτύου ναι, στα +30 ευρώ ίσως αυτό είναι το κόστος τους. Ο i5-5300U ναι είναι υπερ, όμως δεν είναι και πολύ καλύτερος του i3-5005U, 2πύρηνοι είναι και οι δύο απλά ο 5300 είναι λίγο πιο ενισχυμένος (η τιμή αγοράς τους πάντως σαν cpu είναι σχεδόν η ίδια). Τα 2ΤΒ επίσης δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα που έχει το ΗΡ, δεν το θεωρώ και κάνα μεγάλο συν. Η κάρτα γραφικών του όμως είναι συν, αν είχε και τον i5 θα άξιζε η αγορά του. Το ότι κάποιο έχει i5 και κάποιο i3 δεν σημαίνει οτι θα είναι χειρότερο, υπάρχουν i3 πολύ καλύτεροι απο i5, όπως και i5 απο i7. Δεν τον κατάλαβα αυτόν το συλλογισμό.
  13. Τα 180 σαφώς και είναι Όσο για το Lenovo στα +30ευρώ, ναι αλλά γιατί να πάω σε -4gb Ram και Onboard κάρτα γραφικών, την ώρα που αν και είναι η M330 στο HP αλλά έχει και 2gb μνήμη. Βέβαια το Lenovo έχει i5. Εκεί έχω μπερδευτεί και εγώ, τα λαπτοπ σε αυτά τα λεφτά είναι πάνω κάτω ίδια απλά στο ένα θα βρεις καλύτερο επεξεργαστή, στο άλλο ram και στο άλλο κάρτα γραφικών.
  14. Γειά σας, Θα ήθελα την γνώμη σας για την αγορά laptop έως 400ευρώ. Προφανώς η χρήση του θα είναι απλή, αν και δεν θα με χάλαγε να μπορεί να τρέξει μερικά παιχνίδια σε low γραφικά. Επειδή έως 31/5 μου έχει στείλει το public μια έκπτωση 10% σε επόμενη αγορά μου, και ισχύει κανονικά που το τσέκαρα, βλέπω αυτό ως μια αρκετά καλη επιλογή hp-15-ac136nv-156 , θα βγεί γύρω στα 400ευρώ και φαίνεται αρκετό. Αν και η αλήθεια είναι πως δεν τα πολυεμπιστευόμαι τα hp (λόγω προηγούμενης εμπειρίας). Περιμενώ τις προτάσεις σας, ευχαριστώ εκ' των προτέρων.
  15. Ελπίζω να είναι στην σχετική ενότητα το εν'λόγω θέμα, καθώς δεν ήξερα ακριβώς που θα ήταν καλύτερα να το ποστάρω. Λοιπόν, έχοντας δει τα σχετικά νέα ηλιακά power banks,κλπ και ψάχνοντας στο ebay είδα πως υπήρχαν αρκετά, ανάλογα και τα mAh βέβαια, που ανέφεραν οτι μπορείς πέρα απο το να φορτίσεις κινητό,tablet αλλά να υποστηρίξουν και την τροφοδοσία ενός laptop ή/και μιας τηλεόρασης, αλλά και μιας λάμπας π.χ. Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχεις γνώση κάποιος ενός ηλιακού φορτιστή που να είναι βέβαια ασφαλής αλλά και να μπορεί, δεν ξέρω βέβαια σε τι βαθμό, να υποστηρίξει τα παραπάνω. Ίσως να μην είμαι αρκετά σαφής στο θέμα αλλά νομίζω σε παρακάτω σχόλια, αν γίνουν, θα γίνει πιο κατανοητό. Ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.