Jump to content



  • MSI N560GTX-Ti Hawk Review


    icon_msi_review.png

     

    Τον τελευταίο καιρό η αγορά των καρτών γραφικών δεν παρουσιάζει κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον μιας και δεν υπάρχει κάτι τεχνολογικά καινούργιο, ενώ η επόμενη γενιά των 28nm φαίνεται να αργεί για την ώρα. Οι εξελίξεις κινούνται στην κατηγορία των επεξεργαστών, όπως είδαμε και στο πρόσφατο review μας, με το τελευταίο "επίτευγμα" της AMD ονόματι Bulldozer να ανοίγει το χορό.

    Η αεικίνητη nVidia όμως δε μένει με σταυρωμένα χέρια και ξεκίνησε να παίζει πάλι το παιχνίδι που γνωρίζει πολύ καλά και λέγεται "πόσες διαφορετικές εκδόσεις μπορώ να κυκλοφορήσω από το ίδιο core".

    Έτσι η πράσινη αποφάσισε πως ήρθε η ώρα για το GF104 (που είχαμε δει στο review της MSI GTX460 Cyclone OC 1GB) να κυκλοφορήσει στην πλήρη μορφή του ώστε να δώσει με τη σειρά του τη "σφαλιάρα" στο τρέχον middle/high range της κόκκινης όπου οι 6870/6950 έχουν κερδίσει μεγάλο μερίδιο του εν λόγω κομματιού της αγοράς.

    Το GF114 λοιπόν, είναι η κωδική ονομασία του "νέου" πυρήνα θα μας απασχολήσει σε αυτό το review. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα GF104 με ενεργούς και τους 384 Shaders. Οι κάρτες που εφοδιάζονται με το νέο πυρήνα ανήκουν στη νέα σειρά 560 της nVidia με δύο παραλλαγές. Την 560Ti και την ποιο απλή 560 με τις διαφορές τους να εντοπίζονται στους Shaders και στους χρονισμούς.

    intro.png

    Εμείς θα έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το 560Ti στην κορυφαία πρόταση της MSI για αυτή την κατηγορία, την N560GTX-Ti Hawk. Αν και πιστεύουμε πως όλοι γνωρίζετε, ας υπενθυμίσουμε ότι Hawk είναι ουσιαστικά η αντίστοιχη Lightning του middle range για την MSI.

    Αρκετά μακρηγορήσαμε όμως. Παρακαλώ όπως μεταβείτε στην επόμενη σελίδα.

    Χαρακτηριστικά

    Είναι αυτονόητο πως η N560GTX-Ti Hawk ακολουθεί τα Military Standards της MSI και μάλιστα στη δεύτερη έκδοσή τους, Military Class II. Συνεπώς εφοδιάζεται με Super Ferrite Chokes, Hi-C CAPs και All Solid CAPs. Το μόνο που λείπει από τη λίστα των εξαρτημάτων που συναντάμε στις αντίστοιχες Lightning είναι MLCCs μιας και δεν κρίνεται αναγκαία η παρουσία τους για τις ενεργειακές απαιτήσεις του GF114.

     

     

    cooler.jpg

    fans.jpg

     

    Ανανεωμένο είναι το σύστημα ψύξης της N560GTX-Ti Hawk που πλέον έφτασε στην τρίτη έκδοσή του. Αναφερόμαστε στο γνωστό Twin Frozr III το οποίο με τα ιδιότυπα πτερύγια των ανεμιστήρων του προσφέρει έως και 20% περισσότερο airflow από αντίστοιχης διαμέτρου ανεμιστήρες ενώ παράλληλα είναι έως και 17° πιο δροσερό σε σχέση με το reference cooler.

    Ιδιαίτερης αναφοράς είναι το pcb της N560GTX-Ti Hawk το οποίο η MSI έχει σχεδιάσει χωρίς καμία παραχώρηση και με γνώμονα τις απόλυτες επιδόσεις είτε στη μορφή του Twin Frozr III είτε σε αυτή του Extreme Cooling(Cascade, LN2 κλπ).

     

     

    phases.jpg

     

    Η N560GTX-Ti Hawk λοιπόν έρχεται εφοδιασμένη με 8+1 φάσεις τροφοδοσίας τύπου PWM, ενώ διαθέτει ενδεικτικά led ενεργών φάσεων στο οπίσθιο μέρος του pcb. Οι ενεργές φάσεις μπορούν να διαχειρίζονται δυναμικά μέσα στα windows με το APS(Active Phase Switch) Utility.

     

     

    PhaseLeds-836787709.png

     

    Ακόμη, υπάρχει η δυνατότητα να απενεργοποιηθεί το OCP του GF114 και να ενεργοποιηθεί το Extreme Mode με χειροκίνητη επιλογή μέσω διακόπτη που υπάρχει δίπλα στα προαναφερθέντα leds. Η παρακολούθηση των τάσεων για όσους το επιθυμούν γίνεται από ειδικές υποδοχές που βρίσκονται δίπλα από τον Voltage Controller της N560GTX-Ti Hawk, στο πλάι της κάρτας. Οι υποδοχές είναι οι εξής τρεις: V-GPU, V-MEM και V-PLL. Εννοείται πως η MSI έχει δώσει τη δυνατότητα ρύθμισης όλων των παραπάνω τάσεων μέσω του τελευταίου Afterburner v2.1.0.

     

     

    vchecks.jpg

    bios_select.jpg

     

    Τέλος να αναφέρουμε οτι στην ατελείωτη λίστα χαρακτηριστικών της N560GTX-Ti Hawk περιλαμβάνεται dual bios το οποίο ορίζουμε απο διακόπτη επιλογής δίπλα από το SLi Connector σε δύο mode: Performance & Silence. Οι διαφορές τους εντοπίζονται -σε επίπεδο κάρτας- στη λειτουργία του ανεμιστήρα όπου στο Performance λειτουργεί σε υψηλότερες στροφές απ' ότι στο Silence(προφανώς με αντίκτυπο στον θόρυβο) και στη μέγιστη τάση λειτουργίας σε κατάσταση φορτίου(1.075v για Silence, 1.15v Performance). Σε επίπεδο windows το Performance ξεκλειδώνει επιπλέον επιλογές(V-MEM και V-PLL) στο AfterBurner.

     

     

     

    Και μια μικρή παρουσίαση από την κατασκευάστρια

    Συσκευασία και Περιεχόμενα

    Κλασσική εμφάνιση για τη συσκευασία της N560GTX-Ti Hawk με το F-117A Night Hawk να απεικονίζεται έμπροσθεν.

     

    case_front.jpg

    case_back.jpg

    case_front.jpg

    acc.jpg

     

    Τα παρελκόμενα περιλαμβάνουν 3 x Probe Cables, δύο καλώδια ρεύματος molex->6pin, αντάπτορες mHDMI to HDMI & DVI to D-Sub, User Manual, CD με software & Drivers.

    Η N560GTX-Ti Hawk από κοντά

     

    hawk_front.jpg

    hawk_back.jpg

     

    Military η εμφάνιση της N560GTX-Ti Hawk. Το καλό είναι πως πλέον η μεταλλική επένδυση της Twin Frozr III δεν συντονίζει όπως σε ορισμένες άλλες περιπτώσεις παλαιότερα. Στριμωγμένα τα πράγματα στο πίσω μέρος.

     

    IO.jpg

     

    Οι υποδοχές σύνδεσης της N560GTX-Ti Hawk περιλαμβάνουν δύο DVID και ένα miniHDMI v1.4a. Δυστυχώς δεν παρέχεται κάποιο DisplayPort ενώ μπορεί να γίνει ταυτόχρονη χρήση μόνο δύο εκ των τριών υποδοχών. Υπόψιν ότι με την παρουσίαση του GF104 η nVidia επιτέλους δίνει ήχο στο HDMI(TrueHD και DTS-HD Audio Bitstreaming) με δικό της decoder επάνω στην κάρτα. Προφανώς το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση του GF114.

     

    fans2.jpg

     

    Τα ιδιότυπα πτερύγια των ανεμιστήρων του Twin Frozr III. Η MSI ισχυρίζεται ότι παρέχουν 20% περισσότερο airflow από τους κοινούς ανεμιστήρες. Τα Heatpipes είναι δύο των 6mm(τα εσωτερικά) και δύο των 8mm(τα εξωτερικά).

     

    memory.png

     

    Τα chips μνήμης της N560GTX-Ti Hawk είναι κατασκευής Samsung με κωδικό K4G10325FE HC04. Αριθμούνται σε οκτώ μεγέθους 128MB έκαστο ενώ οι προδιαγραφές τους αναφέρουν τάση λειτουργίας τα 1.5v με ταχύτητα 0.40ns άκα 1250Mhz(5000Mhz GDDR5)

     

    Pcontroller.png

     

    Ρόλο διαχειριστή για τις φάσεις της N560GTX-Ti Hawk έχει αναλάβει ο uP6218AM VRM Controller της uPI.

     

    PhaseLeds.jpg

     

    Τα οκτώ led που βρίσκονται στο πίσω μέρος της κάρτας μαζί με το dip switch για τα Extreme Cool & OCP Unlocker. Στο βάθος διακρίνονται τα τέσσερα Mosfet Drivers της uPI με κωδικό uP6282AD καθένα από τα οποία χειρίζεται δύο από τις οκτώ φάσεις τροφοδοσίας.

     

    vchecks2.jpg

     

    Τα τρία vCheck Points.

     

    PowerMos.jpg

     

    Αυτού του τύπου τα Mosfets και σχεδιασμό τροφοδοσίας είχαμε πρωτοσυναντήσει στο review της ASUS Maximus III Extreme. Η εν λόγω φιλοσοφία συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από τα ψηφιακά και αναλογικά VRM χάρις τα νέα αυτά Mosfets. Είναι ανάλογη της τεχνολογίας Extreme Engine Digi+ της ASUS.

    Σύστημα και Μεθοδολογία Δοκιμής

    System.png

    Όπως θα δείτε και στους πίνακες που ακολουθούν, όλα τα αποτελέσματα από τα παλαιότερα reviews είναι πλέον συγκεντρωμένα ώστε να υπάρχει δυνατότητα άμεσης σύγκρισης. Στις περισσότερες κάρτες έγιναν εκ νέου μετρήσεις για να συμβαδίζουν με τα τωρινά δεδομένα ενώ όπου οι μετρήσεις κρίναμε ότι δεν έχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις από το φυσιολογικό, ή δεν υπήρχε διαθέσιμη η κάρτα, παρέμειναν ως είχαν και ενσωματώθηκαν απευθείας από τα παλαιότερα reviews στα γραφήματα. Εάν για οποιοδήποτε μέτρηση δεν υπήρχε αποτέλεσμα ή ήταν σε μή αποδεκτά όρια, παραλήφθηκε.

    Όλα τα μετροπρογράμματα, παιχνίδια και τα Windows 7 x64 περιλαμβάνουν τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις κατά τη στιγμή που συντάχθηκε το εν λόγω review.

    Οι Drivers που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του review ήταν οι εξής:

    AMD: Catalyst 11.9 Official

    nVidia: ForceWare 280.26

    PhysX™: PhysX_9.10.0514

    Intel: 9.2.0.1030

     

    Υπερχρονισμός, Θερμοκρασίες, Κατανάλωση

     

    Υπερχρονισμός

    Γεγονός είναι πως για να πάρουμε τα μέγιστα από την N560GTX-Ti Hawk θα πρέπει να γίνει χρήση αζώτου ή έστω Cascade ώστε να κατεβάσουμε θερμοκρασίες και να ανεβάσουμε voltage. Εμείς δοκιμάσαμε να βρούμε τα όρια που μας επέτρεψε η Twin Frozr III, με τις ευλογίες του καιρού που τελευταία έχει πάρει, θερμοκρασιακά, την κατιούσα.

    Πριν δούμε τα ρολόγια που καταφέραμε ας θυμηθούμε τα εργοστασιακά χαρακτηριστικά των 460GTX / 560 / 560Ti ώστε να μπορούμε να κρίνουμε καλύτερα τα αποτελέσματα που καταφέραμε στην περίπτωση της N560GTX-Ti Hawk.

     

    Κάρτες γραφικών βασισμένες στο GF1x4
      GeForce GTX 460

     

    768MB

    GeForce GTX 460
    1024MB
    GeForce GTX560
    1024MB
    GeForce GTX560Ti
    1024MB
    N560GTX-Ti
    Hawk
    Shader Processors 336 336 336 384 384
    Texture Units 56 56 56 64 64
    Color ROPs 24 32 32 32 32
    Core Clock 675MHz 675MHz 810MHz 822MHz 950MHz
    GDDR5 Memory Clock 3600MHz 3600MHz 4004MHz 4004MHz 4200MHz
    Memory Bus 192-bit 256-bit 256-bit 256-bit 256-bit
    Memory Bandwidth (GB/s) 86 115 128 128,27 134
    Die Size 332 mm² 332 mm² 360 mm² 360 mm² 360 mm²
    TDP 150 W 160 W 150 W 170 W 200 W

     

     

    Όπως βλέπουμε στο πίνακα, η N560GTX-Ti Hawk έρχεται σημαντικά υπερχρονισμένη σε σχέση με τη reference εκδοχή της. Βέβαια, σύμφωνα και με τα αποτελέσματα που επιτύχαμε στην περίπτωση της GTX460 Cyclone OC η οποία ερχόταν ομοίως εργοστασιακά υπερχρονισμένη, είμασταν αισιόδοξοι για το HeadRoom που μπορεί να έχει αφήσει η MSI και το οποίο επιτρέπει το GF114. Για να μην πλατιάζουμε, ο υπερχρονισμός της N560GTX-Ti Hawk είχε ως εξής:

    Η ενδεδειγμένη μέγιστη τάση λειτουργίας του GF114 με αέρα είναι 1.15v. Δυστυχώς η Hawk έρχεται προρυθμισμένη σε αυτή την τάση(Performance Bios) οπότε δεν μας δόθηκε ευκαιρία να δοκιμάσουμε κάτι παραπάνω. Ορισμένες πολύ σύντομες δοκιμές που κάναμε με +0,015(Η ρύθμιση στο AfterBurner δεν είναι γραμμική. Ανεβάζει με συγκεκριμένες τιμές) βοήθησαν σε επιπλέον σταθερότητα πράγμα που μας οδηγεί στο ότι είτε η TwinFrozr III έρχεται στα όριά της είτε αυτά είναι τα όρια του πυρήνα της συγκεκριμένης κάρτας που είχαμε στη διάθεσή μας. Παρόλα αυτά, ο χρονισμός του πυρήνα κατάφερε και ανέβηκε απολύτως σταθερά στα 1025MHz. Ορισμένα τεστ μπορέσαμε και τα τρέξαμε και στα 1050 αλλά εντελώς οριακά με την κάρτα να κλειδώνει ατάκτως. Οπότε θέσαμε ώς όριο τα 1025MHz.

     

    H N560GTX-Ti Hawk μας εντυπωσίασε, όπως η GTX460 Cyclone OC, στον τομέα υπερχρονισμού των μνημών. Βεβαίως βοηθάει το γεγονός πως η MSI χρονίζει τα Samsung πολύ κάτω από τα Rated MHz οπότε αυτομάτως έχουμε μεγάλο oc headroom. H μέγιστη σταθερή συχνότητα που επιτύχαμε διατηρώντας την εργοστασιακή τάση των 1.5v ήταν τα 5000MHz(GDDR5), άρα η ενδεδειγμένη μέγιστη ταχύτητα λειτουργίας. Δυστυχώς δεν περίσσεψε χρόνος να βρούμε το μέγιστο όριο των K4G10325FE HC04. Ας αφήσουμε κάτι και για εσάς έ;

    Οπότε στους μέγιστους χρονισμούς των 1025/5000MHz δοκιμάσαμε πρώτα ένα run με 3DMark11 ώστε να δούμε τι αύξηση έχουμε στις επιδόσεις και επίσης τρέξαμε και FurMark για να δούμε σε τι θερμοκρασίες κυμάνθηκε η N560GTX-Ti Hawk. Οι εικόνες που ακολουθούν απεικονίζουν τα προαναφερθέντα.

     

    3DMark11 Overclocking Results
    Performance Extreme
    11_performance_default.png?m=1320012452 11_extreme_default.png?m=1320012444
    11_performance_1025_2500.png?m=132001245 11_extreme_1025_2500.png?m=1320012444

     

    Θερμοκρασίες

    Η μέγιστη θερμοκρασία που παρατηρήσαμε μέσω Kombustor σε κατάσταση υπερχρονισμού για την N560GTX-Ti Hawk ήταν περίπου 70°C με τους ανεμιστήρες στο 60%, ενώ σε κατάσταση ηρεμίας είχαμε περίπου 35°C.

    Ορίζοντας τους ανεμιστήρες χειροκίνητα στο 100% δεν καταφέραμε να ρίξουμε τη θερμοκρασία λιγότερο από 5°C απλά ο θόρυβος ανέβηκε δυσανάλογα. Σαν χρυσή τομή, στην περίπτωσή μας, φάνηκε το 80% στους ανεμιστήρες.

     

     

    oc1_no%20voltage.jpg

     

    Κατανάλωση

    Ο πίνακας που ακολουθεί μας δείχνει με ένα μικρό σφάλμα της τάξης του 5% τις καταναλώσεις που μετρήσαμε για κάθε κάρτα. Στις MSI έγινε χρήση του APS για καλύτερα αποτελέσματα σε καταστάσεις ηρεμίας.

     

    Πίνακας Κατανάλωσης Καρτών Γραφικών
      Idle Watt Load Watt
    AMD Radeon HD6990 46 350 (445 AUSUM)
    AMD Radeon HD6950 2GB Xfire 43 447
    AMD Radeon HD5870 25 240
    AMD Radeon HD6970 23 235
    AMD Radeon HD6950 2GB 22 224
    MSI N560GTX-Ti Hawk 18 229
    MSI GTX460 Cyclone OC 1GB 20 173
    AMD Radeon HD6870 20 161
    AMD Radeon HD5830 19 215

     

    3DMark11

    Και ξεκινάμε με την τελευταία σουίτα της futuremark στον τομέα μέτρησης επιδόσεων γραφικών.

     

    Άξια αναφοράς εδώ είναι η διαφορά που έχει η N560GTX-Ti Hawk από την GTX460 Cyclone. Σε αυτό συμβάλει περισσότερο η γενναία αύξηση χρονισμού του πυρήνα της N560GTX-Ti όπου στη μεν Hawk είναι στα 950MHz ενώ στην περίπτωση της Cyclone είχαμε 725Mhz. Τα Tesselation Units των nVidia λάμπουν δια των επιδόσεων τους στο Extreme Preset κλείνοντας την ψαλίδα από τις αντίστοιχες κόκκινες. Κρατήστε αυτή τη λεπτομέρεια. Είναι κάτι που θα δούμε πολλές φορές παρακάτω.

    3DMark Vantage

     

     

     

    Ακριβώς την ίδια συμπεριφορά έχουμε και στο Vantage. H N560GTX-Ti Hawk αφήνει όλες τις υπόλοιπες κάρτες αρκετά πίσω της φτάνοντας σε επιδόσεις την Reference HD6970.

    FurMark

    Και περνάμε σε ένα από πιο πολυσυζητημένα μετροπρογράμματα & stress tests που κυκλοφορούν, από τους ίδιους κατασκευαστές γραφικών που το χαρακτηρίζουν ως Power Virus. Το εν λόγω πρόγραμμα ευθύνεται για σωρεία κατεστραμμένων VRMs και έκθεσε πολλές εταιρίες για αυτό το λόγο.

    Οι εταιρίες κατέληξαν να αναγνωρίζουν το εκτελέσιμό του θέτοντας όριο στο φορτίο που προκαλεί στις κάρτες ώστε να μην καίγονται.

     

     

    Δεν γνωρίζουμε κατά πόσο μπορεί να είναι αντιπροσωπευτικό ένα τέτοιο μετροπρόγραμμα για το οποίο υπάρχουν περιορισμοί μέσω των οδηγών αλλά χάριν πληρότητας το συμπεριλάβαμε.

    Unigine Heaven Benchmark v2.5

    Θέλετε να ξεμπροστιάσετε οποιαδήποτε Tesselation Unit τo Heaven Benchmark της Unigine είναι αυτό που ψάχνετε. Μαζί με το Stone Giant είναι τα δύο προγράμματα που εξειδικεύονται στη δοκιμή των δυνατοτήτων ψηφοθέτησης(sic!) οποιασδήποτε κάρτας γραφικών.

     

     

     

    Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα αυτό που αναφέραμε στα δύο 3Dmarks. Οι 460/560 που εφοδιάζονται με 7 & 8 Tesselation Units αντιστοίχως έχουν το προβάδισμα και ειδικά στα Extreme presets παίρνουν κεφάλι. Τα εν λόγω τεστ μας υπενθυμίζουν την πολύ καλή δουλειά που έκανε η ATi στο Tesselation Unit της σειράς 6000 το οποίο όντας ένα και μοναδικό τα βρίσκει σκούρα όσο το Tesselation Level αυξάνεται.

    Batman: Arkham Asylum

    Και περνάμε στην πραγματική απόδοση των καρτών με το nVidia meant to be played Batman: Arkham Asylum. Σημειώσατε ότι δεν έγιναν δοκιμές με PhysX ανενεργό μιας και είναι αποκλειστικό χαρακτηριστικό των πράσινων.

     

     

     

    Άριστη απόδοση για την N560GTX-Ti Hawk που επιδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο πως αποδίδει το υλικό όταν το λογισμικό είναι ραμμένο στα μέτρα του. Όσο οι αναλύσεις μεγαλώνουν βέβαια οι HD6950/HD6970 παίρνουν το αίμα τους πίσω αλλά δεν είναι πολλοί αυτοί που παίζουν σε 2560x1600. Όσοι έχουν eyefinity πάντως θα εκτιμήσουν τα "κυβικά" των κόκκινων.

    Crysis 2

    Αν ψάχναμε για το "Flagship Game" του motto "nVidia meant to be played" δεν πιστεύω ότι θα υπήρχε κάτι πιο κατάλληλο από το Crysis 2(Εσείς απλώς μετρήστε μέχρι το τέλος του review πόσα παιχνίδια είναι nVidia optimized και πόσα AMD optimized). Η δεύτερη συνέχεια του θρυλικού Crysis που έθεσε ορόσημο στην ταλαιπωρία των καρτών γραφικών και στον αποδεκατισμό της τσέπης μας βασίζεται στην ανανεωμένη CryEngine 3. Αν και το Crysis 2 είναι αρκετά πιο Cinematic από το Crysis, τα γραφικά του είναι λιγότερο εντυπωσιακά από του πρώτου παιχνιδιού. Τώρα σας επιτρέπουμε να κατηγορήσετε όσο θέλετε τις κονσόλες. Ας όψεται που υπάρχει μια αρκετά μεγάλη κοινότητα που ασχολείται με mods ώστε να πάρουμε οπτικά ότι έχει να μας δώσει η CryEngine 3.

     

     

     

    Απλά, τα σάρωσε όλα η N560GTX-Ti Hawk. Ουδέν σχόλιο...

    Dirt 3

    Ναι, και όμως υπάρχει AMD optimized παιχνίδι. Το Dirt2 άνοιξε το χορό και το Dirt3 συνεχίζει την παράδοση. H Codemaster είναι η υπεύθυνη πίσω από την Dirt Racing Engine που προσφέρει εντυπωσιακά γραφικά για το εν λόγω είδος παιχνιδιών.

     

     

     

    Αν και AMD optimized το Dirt3, η N560GTX-Ti Hawk τα πηγαίνει περίφημα. Ίδιο σκηνικό με το Batman εδώ, με το σταδιακό προβάδισμα των HD6950/HD6970 να αυξάνεται όσο οι αναλύσεις μεγαλώνουν.

    F1 2010

    Μαζί με το Dirt3 είναι τα μοναδικά AMD Optimized Games της δοκιμής μας. Η μηχανή του παιχνιδιού είναι επίσης δημιουργία της Codemasters με κωδική ονομασία Ego Engine. Λογικά πρέπει να μοιράζεται στοιχεία με την Dirt engine.

     

     

     

    Ξεκάθαρα μπροστά η AMD στο συγκεκριμένο παιχνίδι μιας και δεν έχουμε κάποιο είδος Tesselation.

    Lost Planet 2

    Και μετά το μικρό διάλειμμα, επιστρέφουμε στα nVidia optimized games με το Lost Planet 2. Ακόμα ένα πολύ δυνατό, από γραφικής άποψης, sequel. Βασίζεται στην ανανεωμένη MT-Framework v2.0 engine η οποία έχει χρησιμοποιηθεί πάμπολλες φορές σε διάφορα Capcom Based Games.

     

     

     

    Δεν θα χαλάσουμε την παράδοση από τα υπόλοιπα nVidia optimized games. 1680 & 1920 η N560GTX-Ti Hawk έχει το προβάδισμα ενώ στα 2560 μένει πίσω. Μέχρι και η GTX460 έρχεται αρκετά κοντά στις δύο μονοπύρηνες κόκκινες.

    Metro 2033

    Και συνεχίσουμε το nVidia optimized game spree με το Metro 2033. Μια γραφική πανδαισία του "μετά-αποκαλυπτικού" βιβλίου του Ντμίτρι Αλεξέγιεβιτς Γκλουχόφσκι. Η 4A Engine του Metro 2033 αποτελεί την πιο δύσκολη δοκιμασία για τις κάρτες γραφικών μετά από την CryEngine αλλά με καλύτερα γραφικά από αυτή.

     

     

     

    Αν και nVidia optimized και αυτό το παιχνίδι, η AMD δείχνει να έχει κάνει άψογη δουλειά με τους drivers της με αποτέλεσμα να είναι παντού μπροστά. Ενώ στα προηγούμενα παιχνίδια η N560GTX-Ti Hawk κοίταγε στα ίσια την HD6970, εδώ κονταροχτυπιέται με την HD6870! Viva AMD.

    Resident Evil 5

    Αν και αρχικά το περιμέναμε βασισμένο στην Unreal Engine 3, το Resident Evil 5 έρχεται μέσω μιας ανανεωμένης MT-Framework engine. Όχι τόσο εντυπωσιακό όσο το LP2 αλλά δεν γίνεται να μην το συμπεριλάβουμε στις μετρήσεις μας.

     

     

     

    Στο εν λόγω τεστ βλέπουμε την N560GTX-Ti Hawk να έρχεται μία ή άλλη με την HD6950 η οποία λόγω 2GB παίρνει προβάδισμα σε υψηλές αναλύσεις με φίλτρα. Πολύ καλή απόδοση και από την HD6870 η οποία αφήνει πίσω την GTX460 Cyclone.

    S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

    Επιτέλους, τέλος. Τελευταίο παιχνίδι για το τρέχον review και τι καλύτερο από το S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat για να κλείσουμε. Βασισμένο στην X-Ray Engine 1.6 κάνει πλήρη χρήση των χαρακτηριστικών του DirectX 11 και του Tesselation. Πρόκειται για το μόνο ανεξάρτητο παιχνίδι της δοκιμής.

     

     

     

    Για ακόμα μια φορά οι υψηλοί χρονισμοί της N560GTX-Ti Hawk μαζί με τα οκτώ tesselation units δίνουν το προβάδισμα. Δυστυχώς τα 2GB κόβουν από τις επιδόσεις της κάρτας σε υψηλές αναλύσεις με φίλτρα.

     

    Ιέραξ, δηλαδή το Γεράκι

    end.png

     

    Για ακόμη μια φορά η MSI έκανε διαθέσιμη μια κορυφαία έκδοση ενός πολύ υποσχόμενου πυρήνα της nVidia, του GF1x4. Ο χρυσός συνδυασμός καινοτομίας & εφαρμόσιμης απόδοσης δίνει το προβάδισμα στην N560GTX-Ti Hawk. Δε λέω, περισσότερο υποσχόμενη και ευέλικτη(σε θεωρητικό επίπεδο τουλάχιστον γιατί δεν είμαι προγραμματιστής να κρίνω) η αρχιτεκτονική που παρουσιάζει εδώ και καιρό η AMD με τις σειρές 5 & 6 αλλά στον πραγματικό κόσμο "μένουν πίσω", τουλάχιστον για τις δυνατότητες που θα έπρεπε να έχουν σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά τους. Και αυτό χωρίς να υπολογίσουμε τα PhysX. Δυστυχώς ή ευτυχώς οι αρκετές στρατηγικές συμμαχίες της nVidia κάνουν τη διαφορά στις τρισδιάστατες εφαρμογές. Στην τελική αυτό είναι που μετράει για τον απλό καταναλωτή.

    Την περίπτωση της N560GTX-Ti Hawk μπορούμε να την συνοψίσουμε στα εξής: Μέγιστες επιδόσεις κατηγορίας, ευελιξία και καινοτομία. Αν ψάχνετε για μια κορυφαία έκδοση εργοστασιακά πουσαρισμένη αλλά και με επιπλέον δυνατότητες σε περίπτωση που βαρεθείτε και ζητήσετε το κάτι παραπάνω, η N560GTX-Ti Hawk είναι η κάρτα που ψάχνετε.

     

    MSI N560GTX-Ti Hawk

    95-superb-gamers-choice.png

    01/11/2011

    Ευχαριστούμε την MSI για την παραχώρηση του δείγματος της παρουσίασης

    Συντελεστές Review
    Reviewers: NoDsl
    Photographers:
    Editing:
    Αξιολόγηση
    Χαρακτηριστικά:Select
    Χρηστικότητα:Select
    Ποιότητα:Select
    Επιδόσεις:Select
    Γραφικά:Select
    Ήχος:Select
    Gameplay:Select
    Αντοχή στο Χρόνο:Select
    Απόδοση/Τιμή:Select
    Editor's ChoiceNo
    Innovation AwardNo
    Design AwardNo
    Value for MoneyNo


    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Πρόβλημα στην εγκατάσταση λειτουργικό Windows 8 και 10 Έκδοση 64 bit

    Καλησπέρα,   Ελπίζω να είστε καλά διότι καιρό έχω να κάνω σύνδεση εδώ.   Δεν μπορώ να εγκαταστήσω την 64bit έκδοση λειτουργικού Windows σε λαπτοπ με προδιαγραφές κατάλληληες και 64 bit motherboard. Στην προσπάθεια για εγκατάσταση από DVD δισκάκι έκδοσης 64 bit λειτουργικού,  εμφανίζει μήνυμα λάθος   "A media driver is missing"    Κάποιες πιθανές λύσεις φαίνονται εδώ   https://www.auslogics.com/en/articles/resolving-a-media-driver-is-missing-

    αρης_τζ
    αρης_τζ
    Λειτουργικά Windows 1

    κολλημενη βιδα

    παιδιά πρόσφατα μετακόμισα στο πατρικό μου και έχει αρκετές εργασίες να κάνω άρα θα σας χρειαστώ και σε άλλο θέμα αργότερα.Για την ώρα έχω μια βίδα που πρέπει να αλλάξω την κλειδαριά και  δεν ξεκολλάει με τίποτα.Δοκίμασα wd 40 ήδη.Κάποια ιδέα?Δεν έχω ηλεκτρικό κατσαβίδι δυστυχώς.

    edward
    edward
    Το στέκι του μάστορα 2

    Kingdom Come: Deliverance 2

    Kingdom Come: Deliverance 2 trailer and release date leaked WWW.DSOGAMING.COM It appears that IGN has leaked the trailer and the release date for Kingdom Come: Deliverance 2.  

    DEADLAZARUS
    DEADLAZARUS
    PC Gaming

    any desk settings

    Καλησπέρα Λαμπίτες! 😀   Συνδέομαι στο pc της δουλειάς, με any desk το οποίο προφανώς έχει άλλες ρυθμίσεις οθόνης (συγκριτικά με το δικό μου), και όταν κάνω full screen το παράθυρο είναι σαν να <παίζω> στο κέντρο της οθόνης. 🧐 Το πρώτο που είδα είναι η ανάλυση οθόνης και επειδή το δικό μου τρέχει σε 1920x1080, το pc στο γραφείο δεν έχει τόση ανάλυση.   Γνωρίζει κάποιος τρόπο κατά τον οποίο θα γίνει η οθόνη full screen? Σαν να δουλεύω από το γραφείο ένα πράγμα..

    intercoolerr730
    intercoolerr730
    Εφαρμογές για Windows 5

    το shortcut σε Ubuntu 22.04

    Καλησπέρα.   Προσπαθώ να βρώ μία λύση στο εξής σε Ubuntu 22.04 :   Θέλω να φτιάχνω shortcuts σε folders ή αρχεία (αρχεία όχι εφαρμογών, απλά .txt).   Έχω ενεργοποιημένο στα preferences το "Create link". Οπότε, όταν πάω σε ένα folder, με δεξί κλικ, μου βγάζει την επιλογή "Create link", και όταν πατάω, εμφανίζει το "Link to" + όνομα καταλόγου. Δουλεύει, αλλά έχω ένα θέμα. Το δίνω με καταλόγους:   παράδειγμα: έχω φτιάξει τη δομή (όλα είναι κατάλογοι, μέχ

    serpico75
    serpico75
    Linux
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.