liakjim Δεκέμβριος 24, 2015 #981 Δεκέμβριος 24, 2015 Δοκίμασα το Enduracers Flat6 . Για mod δεν είναι άσχημο. Καλό σε οδήγηση, καλοί ήχοι, εξαιρετικό εξωτερικο αλλά απαίσιο cockpit.Deleted. Δεν έχει λόγο ύπαρξης. Μετά έβαλα το ISI Formula Masters (FISI 2012) v1.6. Σχεδόν έκλαψα από την πόρωση. Ξεπερνά οτιδήποτε κυκλοφορεί. Θα με ενδιέφερε μια σύγκριση του Γιώργου @( geovas77 , με την Mclaren του iracing. 1
mad_dog Δεκέμβριος 24, 2015 #982 Δεκέμβριος 24, 2015 (edited) Να δοκιμάσεις και την Renault Formula 3.5 2014 και να μας πεις εντυπώσειςΌπως είναι γνωστό πέρα από το Megane Cup θα γίνεται τον μήνα μια φορά αγώνας με την Renault Formula 3.5 2014.Οι αγώνες με την Renault Formula απαιτούν προπόνηση και ιδιαίτερη προσοχή. Αν διαβάσετε στην σελίδα της ISI λέει όλα τα χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξεις, όπως ελαστικά, φρένα κ.α. και τρόπος οδήγησης.Δεν είναι για όλους καθώς είναι απαιτητικό και δύσκολο στην οδήγηση (Γιάννης και Άγγελος λαμβάνουν?)Θα τα πούμε τον Ιανουάριο στις "πίστες"... AerodynamicsThe rear spoiler features a drag reduction system (DRS) that can be activated by the driver. This system disrupts the airflow in order to increase straight-line speeds. Designed using computational fluid dynamics and later tested in a wind tunnel, DRS is a low-cost way to improve aerodynamic efficiency and increase performance. SuspensionThe suspension adopts a classic system for a single-seat racing car: double wishbones, pushrods and adjustable spring-damper units (one front, two rear). The two-way adjustable dampers are identical at the front and the rear. They are ultra-light and allow a weight saving of 4kg for the car as a whole. Similarly, the machined aluminium hub carriers increase rigidity by 65% and reduce the unsprung weight by 3kg per wheel. BrakesThe brake discs, gripped by Brembo sixpiston monobloc callipers, are identical at the front and rear of the car. The discs use a new form of carbon and are designed for enhanced cooling. This, combined with the car’s aerodynamic features, makes the brakes hardwearing and efficient, with short stopping distances. EnginePerformance is achieved via a 530bhp V8 engine, developed by Zytek Engineering and connected to a semi-automatic gearbox with pneumatic activation. It offers a wide operating range, with the rev limit set at 9500 rpm (running on 102 octane fuel). GearboxThe Formula Renault 3.5 employs a Ricardo six-speed sequential gearbox, which is teamed with a pneumatic rather than hydraulic control. This setup, developed with Shiftec, improves usability and saves weight. The selflocking limited slip differential offers four engine-transmission combinations, and the magnesium casing supports the rear suspension anchor points. Tire ManagementAs with virtually all other modern racing vehicles that utilize radial tires, overheating will cause a noticable reduction in grip. They have a somewhat narrow peak grip band, just below 90°C, and they will grip best in turns with the car in a narrow slide of 7-8 degrees slip angle. Tire sizes are 26/66-13 32/66-13. Drag Reduction SystemThe car features a drag reduction system (DRS) system, which in contrast to F1, closes the slot gap to stall the wing. The system is only really effective on the HDF (High DownForce) package. On the MDF, there is minimal effect and on LDF, DRS produces no effect. Be aware that it significantly shifts the downforce balance forward, so you must choose wisely when to operate the system, only after your tires have plenty of grip and the car is mostly in a straight line. It takes a few tenths for the flow to fully reattach to the rear wing, meaning that downforce comes back progressively. Utilizing DRS is essential as the top speed gains can be quite substantial. [emoji3] [emoji3] [emoji3] Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 24, 2015 από mad_dog 1
liakjim Δεκέμβριος 24, 2015 #983 Δεκέμβριος 24, 2015 http://rfactor.net/web/2015/12/24/merry-christmas-from-image-space-inc/ 3
AngeloVZR Δεκέμβριος 25, 2015 #985 Δεκέμβριος 25, 2015 Καλα χριστουγεννα σε ολους και απο εμενα. Παντα με υγεια και ευτυχια. 1
geovas77 Δεκέμβριος 25, 2015 #986 Δεκέμβριος 25, 2015 Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία. Δημήτρη δοκίμασα την ISI F1, είναι πολύ πίσω από τη McLaren στο iRacing αλλά φυσικά άλλο να έχεις data μέσα από ομάδα της F1 και άλλο να φτιάχνεις τέτοιο αυτοκίνητο χωρίς inside access. Πάντως εξακολουθούν να μη μου αρέσουν τα μοντέρνα μονοθέσια, ίσως βέβαια να μην έχω και το ανάλογο ταλέντο να τα οδηγήσω στο όριο. 3
mad_dog Δεκέμβριος 25, 2015 #987 Δεκέμβριος 25, 2015 (edited) Εννοείται ότι δεν μπορείς να τα οδηγησεις στο όριο!!!Μάθαμε τώρα...μικροί μεγάλοι στα καφενεια... Για την ιστορία αναφέρω ότι οι αληθινές ομάδες F1 χρησιμοποιούσαν το rF για να κανουν δοκιμές και προσομοίωση...Δηλαδή όταν μιλάμε για F1...τα υπόλοιπα απλά για να υπάρχουν... Και δεν αναφέρομαι για το rF2...που πέρα από τον αέρα προσομοιώνει και στους στροβιλισμούς του ανέμου...μιλάμε για δυναμική ανάλυση του ανέμου σύμφωνα με το μοντέλο.Επίσης Γιώργο η μηχανή physics του iracing δεν μπορεί με τίποτα να πλησιάσει του rF2 και μάλιστα την ISI2.5. McLaren στο iRacing αλλά φυσικά άλλο να έχεις data μέσα από ομάδα της F1 Kαλό...αλλά καμια ομάδα δεν δίνει data...και ειδικά στην F1... Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 25, 2015 από mad_dog
Dimitris Pappas Δεκέμβριος 25, 2015 #988 Δεκέμβριος 25, 2015 Καλα Χριστουγεννα με ΥΓΕΙΑ για ολους!!!! 2
geovas77 Δεκέμβριος 25, 2015 #990 Δεκέμβριος 25, 2015 Μα η ίδια η McLaren έχει πεί ότι έχει δώσει CAD data για να είναι όσο το δυνατόν πιο πιστή η εξομείωση, οι δύο εταιρείες έχουν μακρόχρονη συνεργασία που είναι γνωστή σε όσους ασχολούνται με τα sims. Επίσης το αυτοκίνητο βγήκε αφού τελείωσε η σεζόν, επομένως είναι ήδη ξεπερασμένο και φυσικά και υπάρχουν και δεδομένα τα οποία δεν θα ήταν δυνατό να δώσει η McLaren αλλά το γεγονός ότι έχουν δωθεί στοιχεία που δεν τα έχει κανείς άλλος sim developer είναι ευρέως γνωστό και υπάρχουν πολλές πηγές στο web που το επιβεβαιώνουν. Φυσικά και το μοντέλο φυσικής/ελαστικών/FFB του RF2 είναι καλύτερο όχι μόνο από του iRacing αλλά και από οποιουδήποτε άλλου sim αλλά κατά τη γνώμη μου η McLaren MP4-30 είναι κατα πολύ καλύτερη από οποιαδήποτε μοντέρνα εκδοχή F1 έχω οδηγήσει σε οποιοδήποτε άλλο sim. Είδικά η προσομείωση του ERS/GMU είναι κάτι το οποίο δεν το έχω δεί πουθενά αλλού και είναι φυσιολογικό εφόσον είναι νέα τεχνολογία ακόμα και για τις F1. Τέλος ακόμα και το κορυφαίο μοντέλο του RF2 έχει πάμπολλα αυτοκίνητα είτε από την ίδια την ISI είτε από modders τα οποία είναι απαράδεκτα, η μηχανή του παιχνιδιού δίνει τη βάση αλλά δεν αρκεί για να προσφέρει καλό μοντέλο όταν το οδηγείς. Αυτά από εμένα, είναι νομίζω ανούσιο να πειστείς ότι κάποιο άλλο sim είναι καλύτερο σε κάτι από το RF2, κατά τη γνώμη μου μόνο κακό στον ευατό σου κάνεις έτσι. :lol: http://www.iracing.com/mclaren-iracing-to-build-virtual-mclaren-honda-mp4-30/ http://www.iracing.com/cars/new-mclaren/ 1
mad_dog Δεκέμβριος 25, 2015 #991 Δεκέμβριος 25, 2015 (edited) Μα η ίδια η McLaren έχει πεί ότι έχει δώσει CAD data Για CAD data...εντάξει τότε...εγώ κατάλαβα χαρακτηριστικά μηχανής και προσομοίωσης...αν είναι για CAD...που και πάλι όπως είπα το μοντέλο και η αεροδυναμική στο rF2 απλά είναι μόνο του... Αυτά από εμένα, είναι νομίζω ανούσιο να πειστείς ότι κάποιο άλλο sim είναι καλύτερο σε κάτι από το RF2, κατά τη γνώμη μου μόνο κακό στον ευατό σου κάνεις έτσι. :lol: Θα σε τιμωρήσω στην πίστα...θα σε αφήσω πίσω τουλάχιστον 5 sec... Γιώργαρε σε περιμένω στο Megane ή στην F1 3.5 Renault...καλύτερα έλα στην F1 γιατί είπες πως δεν μπορείς να πιέσεις... Ηar har har Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 25, 2015 από mad_dog
geovas77 Δεκέμβριος 25, 2015 #992 Δεκέμβριος 25, 2015 Enduracers Flat6 !!!!!!!!!!!!!! Καταπληκτικό το Flat6 mod, must have imo, έβαλα ένα αγώνα με AI στο Gilles Villeneue Circuit και είναι πραγματικά εξαιρετικό, weight transfer που το νιώθεις και power oversteer όνειρο και σε αντίθεση με το megane υποστροφή μηδέν αρκεί να φρενάρεις στο κατάλληλο σημείο. Εάν βρώ χρόνο θα ανεβάσω αγώνα με AI. Σκυλί άσε τις F1 και μ@λ@κίες και βάλε αγώνες με Flat6 να γουστάρουμε 2
mad_dog Δεκέμβριος 25, 2015 #993 Δεκέμβριος 25, 2015 (edited) Γιώργαρε δεν είμαι σπίτι τώρα, δεν το έχω δοκιμάσει.Αλλά για να το λες εσύ εντάξει. Θέλετε να αλλάξουμε το πρωτάθλημα από Megane σε Enduracers Flat6 και μια φορά τον μήνα F1 3.5 ή υπάρχει πρόβλημα ???Βέβαια έψαξα λίγο το Enduracers Flat6 και το mod στήθηκε από αληθινούς μηχανικούς και πληροφορίες που είχανε από τις ομάδες. Μάλλον θα πρέπει να αληθεύει για να είναι τόσο καλό. Να πάρουν όλοι θέση όσοι θέλουν να συμμετέχουν στο πρωτάθλημα. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 25, 2015 από mad_dog 1
AngeloVZR Δεκέμβριος 25, 2015 #994 Δεκέμβριος 25, 2015 Απο εμενα δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Αν συμφωνουν και οι αλλοι ας το γυρισουμε σε Flat6. 1
geovas77 Δεκέμβριος 25, 2015 #995 Δεκέμβριος 25, 2015 Είτε Megane, είτε Flat6 δεν έχω πρόβλημα και τα δύο είναι πάρα πολύ καλά και ούτως ή άλλως θα συνεχίσω να τα τρέχω όταν έχω όρεξη για AI Battle και σίγουρα έχουν θέση σε κάθε εγκατάσταση rFactor2. Πάρτε και ένα αγώνα με Flat6 ΑΙ στο 105% difficulty, 60% aggression, 0% Limiter ξεκινώντας όπως πάντα από midpack για να υπάρχει ενδιαφέρον :lol: 3
liakjim Δεκέμβριος 26, 2015 #996 Δεκέμβριος 26, 2015 Αρνητική ψήφος από μένα. Αν βαρεθήκατε το megane , προτείνω το Chevrolet Corvette C6.R ή το Nissan GT-R GT1. Φυσικά ότι κ να πείτε είμαι μέσα. Υ.Γ. Το επόμενο διάστημα θα είμαι κάπως απών. Λόγοι ανωτέρας βίας. 1
mad_dog Δεκέμβριος 26, 2015 #997 Δεκέμβριος 26, 2015 (edited) Eντάξει, τότε θα πάμε σε poll edit: Με αυτό το αυτοκίνητο θα τρέξουμε όλη την χρονιά, όσοι λοιπόν λάβετε μέρος μπορείτε να ψηφίσετε. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 26, 2015 από mad_dog
geovas77 Δεκέμβριος 26, 2015 #998 Δεκέμβριος 26, 2015 Δεν ψηφίζω θα τρέξω με ότι αποφασίσετε (εκτός απο F1) 2
mad_dog Δεκέμβριος 26, 2015 #999 Δεκέμβριος 26, 2015 (edited) Με σύντομες δημοκρατικές διαδικασίες και με τον νόμο της πλειοψηφίας, αποφασίστηκε ότι την χρονιά 2016 θα υπάρξει πρωτάθλημα με το mod Enduracers Flat6. Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή σας. Εύχομαι καλούς αγώνες να έχουμε. Αναγκαστικά μένει το F1 Renault 3.5 σαν άλλο πρωτάθλημα με μια φορά τον μήνα. Εκτός αν ρίξουμε βάρος στο άλλο (Enduracers Flat6), δηλαδή σοβαρότητα και αγώνες μια φορά τον μήνα σε full χρόνο και με όλα τα σχετικά.Δηλαδή ομάδες, συνεντεύξεις μετά τους αγώνες κ.α. Για τον Γιάννη του έχω δώρο το παρακάτω να παρακολουθεί το ηλιοβασίλεμα στην Nürburgring στο R3E... Ηο ho ho Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 26, 2015 από mad_dog 1
mad_dog Δεκέμβριος 26, 2015 #1000 Δεκέμβριος 26, 2015 (edited) Πληροφορίες για το mod FeaturesPhysics : Accurate car physics, created in collaboration with Gentlemen Racers physics team, with help from real teams and drivers.Physics : New rF2 deformable tire model, without CPM (still in development).Physics : Ultra chassis technology.Physics : Aero updated to match to rF2 improvements.Physics : FFB adjustment to match to rF2 engine.Physics : Suspension geometry improved.Physics : Rain tires. Helpful InformationThe Flat6 Series has no blip, you need to make heals/toes technique on braking/down shifting phases.The Flat6 series has to be driven with degressive braking technics like in real race cars.The Flat6 Series has no driving help (NO ABS, NO Traction Control). They are disabled in the mod.The cars has been beta tested on several hardware and driving wheels brands (Logitech G25/27/DFGT, Thrustmaster T300/T500, Fanatec ClubSport) and is calibrated to work with all.If needed you can adjust FFB power using the FFB Upgrade in game tuning options of the car.The CarEngine: 3,797 cc; stroke 76.4 mm; bore 102.7 mm diameter.Power: 450 hp at 7,500 rpm.Max RPM: 8,500 rpmGearbox: Six-speed sequential dog-type gearbox (G97/63) with active oil cooling and pressure-oil lubrication.Brakes: Aluminium six-piston calipers, in red at front, 380mm. Aluminium four-piston calipers, in red at rear, 355mm.Suspension: McPherson strut-type axle, height-adjustable.Tank capacity: 100 Liters.Weight: 1160 kg.Eπίσης πρέπει να κλείσετε αυτοκίνητο (νούμερο) Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 26, 2015 από mad_dog 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now