koufou Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4, 2012 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 4, 2012 χαιρετω κυριοιεχω τω κατωθη αναφραφομενο hardware στον υπολογιστη μουη καρτα γραφικων μου λοιπον ειναι η GeForce 8600 της Asus δεν θυμαμαι ποιο μοντελο ομως...μου ηρθε μια φαενη ιδεα και θελω την βοηθεια σας και την γνωμη σας...βρηκα σε ενα συρταρι ξεχασμενη μια GeForce 6600 Gigabyte GV-NX66T256DE και σκευτηκα αν μπορω να την συνδεσω και αυτην στιη μητρικη μου για να μοιραζονται οι διεργασιες των γραφικωνδεν ξερω αν γινεται αυτο και ουτε εχω πειραματιστει ποτε σε κατι παρομοιοεσεις τι λετε?ευχαριστω προκαταβολικα :hi:
YDinopoulos Μάρτιος 4, 2012 #2 Μάρτιος 4, 2012 Δεν γινεται SLI / Crossfire με καρτες διαφορετικης γενιας !
koufou Μάρτιος 4, 2012 Author #4 Μάρτιος 4, 2012 κριμα.... Δεν πειραζει σας ευχαριστω κυριοι και καλο μηνα :hi:
rory Μάρτιος 4, 2012 #5 Μάρτιος 4, 2012 Μόνο για physics άμα την χρησιμοποιήσεις,αλλά και πάλι δεν λέει τίποτα.Μόνο το λογαριασμό της ΔΕΗ θα αυξήσεις,παρά τις επιδόσεις σου!
koufou Μάρτιος 4, 2012 Author #6 Μάρτιος 4, 2012 Μόνο για physics άμα την χρησιμοποιήσεις physics ενοωντας???
The One Μάρτιος 4, 2012 #7 Μάρτιος 4, 2012 Δεν υποστηριζει physics καμια απο τις δυο δυστυχως, οποτε και αυτο το ξεχνας και μενεις οπως εισαι.
koufou Μάρτιος 4, 2012 Author #8 Μάρτιος 4, 2012 το καλυτερο που εχω να κανω ειναι μια αναβαθμηση γιατι το συστημα οπως και να το κανουμε εχει μερικα χρονακια στην πλατη του...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.