Helly Δεκέμβριος 23, 2012 #161 Δεκέμβριος 23, 2012 Ειδα σημερα σε playstation 3 rolling demo.Ενταξει αν εχει τετοια γραφικα σε κονσολα τοσο παλιας τεχνολογιας δε μπορω να φανταστω τι θα χει το pc version
Petrossortep Δεκέμβριος 23, 2012 #162 Δεκέμβριος 23, 2012 Ακόμα να καταλάβεις ότι το pc είναι απλά ένα μηχανημα που μαξάρει γραφικά εξαετίας της κονσόλας. Όλα τα crysis είναι παιχνίδια 6 ετίας. Μέχρι και το πρώτο.Αν θες να δεις τί κάνει μια gtx 680(που κοντά είσαι και συ) γούγλαρε "Agni's philosophy demo". Το τρέχουν με 30 έως 60 καρέ σε gtx 680 με 32Gb ram. Το "κόλπο" είναι στη ραμ περισσότερο.
Helly Δεκέμβριος 24, 2012 #163 Δεκέμβριος 24, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=UVX0OUO9ptU]Agni's Philosophy -- FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO - YouTube[/ame]:happy2:crysis
wolves Ιανουάριος 9, 2013 #164 Ιανουάριος 9, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=2qFLtnSqS6Y]The 7 Wonders of Crysis 3 - Episode 3: "Cause and Effect" - YouTube[/ame]
sstav Ιανουάριος 10, 2013 #165 Ιανουάριος 10, 2013 Απίστευτο το βιντεάκι με το reverse του χρόνου....
Nemesis89 Ιανουάριος 10, 2013 #166 Ιανουάριος 10, 2013 Ωραίο δεν θα ήταν να τα έδειχνε μετά τα γεγονότα κανονικά σε first person? Ωραίο σαν εκτέλεση αλλά με αυτό θα ήταν ακόμα καλύτερο.
wolves Ιανουάριος 16, 2013 #168 Ιανουάριος 16, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=5DB5CgTcX1U]"Typhoon" - The 7 Wonders of Crysis 3: Episode 4 - YouTube[/ame]fap... fap... fap...!!!!!
Grisos Ιανουάριος 16, 2013 #169 Ιανουάριος 16, 2013 Πωωω ρε πούστη και ήλπιζα να αντέξει η 7970 το Crysis αλλά δε το βλέπω. :man_in_love:
venom7 Ιανουάριος 16, 2013 #170 Ιανουάριος 16, 2013 Πως και πως το περιμένω αλλά άντε να δω πως θα το παίξω...με τη κάρτα\κάρτες!!! Την 40άρα την έχουμε...τη δύναμη όμως τώρα μας λείπει!
wolves Ιανουάριος 22, 2013 #171 Ιανουάριος 22, 2013 Big Crysis 3 Announcement Coming This Wednesday | DSOGaming | The Dark Side Of GamingCrytek has revealed – via the game’s official FB page – that it will announce something for Crysis 3 this Wednesday. Our guess is that the company will kick off the game’s open beta phase. Let’s not forget that Crysis 3 is planned for a February release, meaning that this open beta will act as a demo
azazil1190 Ιανουάριος 22, 2013 #172 Ιανουάριος 22, 2013 το παιχνιδι μαμαειιιιι λεμεεεε!!!!αντε να μας ερ8ει
sstav Ιανουάριος 23, 2013 #173 Ιανουάριος 23, 2013 για να δούμε αν θα τα παίζουμε αξιοπρεπώς εμείς ή θα χρειαζόμαστε το setup σου τουλάχιστον @azazil1190Πάντως ότι έχω δει σε βίντεο ως τωρα ήταν super smooth...όπως και στο crysis 1 άλλωστε...αλλά είδαμε τι γινόταν πραγματικά και ψάχναμε λύση σε drivers με μια 8800gtx τότε...Με τι σύνθεση τα τρέχουν όμως τα βίντεο που παρουσιάζουν; και με τι Drivers;
azazil1190 Ιανουάριος 23, 2013 #174 Ιανουάριος 23, 2013 για να δούμε αν θα τα παίζουμε αξιοπρεπώς εμείς ή θα χρειαζόμαστε το setup σου τουλάχιστον @azazil1190Πάντως ότι έχω δει σε βίντεο ως τωρα ήταν super smooth...όπως και στο crysis 1 άλλωστε...αλλά είδαμε τι γινόταν πραγματικά και ψάχναμε λύση σε drivers με μια 8800gtx τότε...Με τι σύνθεση τα τρέχουν όμως τα βίντεο που παρουσιάζουν; και με τι Drivers;οχι ρε εγω πιστευω μια χαρα 8α τρεχει με καποιες παραχωρησεις ισως στα φιλτρα.8α δουμε σε κανα μηνα .αν δω οτι μασαει και σε μενα εχω αλλη μια 690 στον 920 ε τοτε 8α την καρφωσω και αυτην πανω στον 3960 νκαι μετα να παει να μαμη8ει:triniti:.δεν νομιζω ομως υπερβολη 8α ειναι απλα κραταω μια πισινη για τα max settings του παιχνιδιου γιατι crytek ειναι αυτη:whistling
Helly Ιανουάριος 23, 2013 #175 Ιανουάριος 23, 2013 οχι ρε εγω πιστευω μια χαρα 8α τρεχει με καποιες παραχωρησεις ισως στα φιλτρα.8α δουμε σε κανα μηνα .αν δω οτι μασαει και σε μενα εχω αλλη μια 690 στον 920 ε τοτε 8α την καρφωσω και αυτην πανω στον 3960 νκαι μετα να παει να μαμη8ει:triniti:.δεν νομιζω ομως υπερβολη 8α ειναι απλα κραταω μια πισινη για τα max settings του παιχνιδιου γιατι crytek ειναι αυτη:whistling2x 690 δε μας κανεις και μας καμια δωρο :-O
Pandelas Ιανουάριος 23, 2013 #176 Ιανουάριος 23, 2013 Ε ντάξει άμα θέλει και δεύτερη 690 τότε το παρατάμε το άθλημα Στην alpha ήταν ακριβώς σαν το 2 τα γραφικά και το έτρεχα σε medium με 6950 χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, όμως όπως βλέπω έχουν αλλάξει πολλά από τότε... Ίδωμεν
tragikos Ιανουάριος 23, 2013 #177 Ιανουάριος 23, 2013 Crysis 3 BetaThe Crysis 3 Multiplayer Open Beta will be released on Jan 29th, available to everyone on the PC, XBOX360 and PS3 platforms!The beta is designed to give you just a taste of the full Crysis 3 multiplayer experience, and help the development team collect your valuable feedback.In the Crysis 3 Beta, you’ll be able to suit up, team up with your friends, level up to rank 10, and customize your Nanosuit with different weapons, attachments and suit modules.
Grisos Ιανουάριος 23, 2013 #178 Ιανουάριος 23, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=g9CdEFiskKA]Crysis 3: The Nanosuit Gameplay Trailer [HD] - YouTube[/ame] Δε πρέπει να έχει ξαναμπεί!
tragikos Ιανουάριος 23, 2013 #179 Ιανουάριος 23, 2013 [MENTION=3942]Grisos[/MENTION], είναι στο link που έδωσα στο post από πάνω το οποίο έκανες like
Grisos Ιανουάριος 23, 2013 #180 Ιανουάριος 23, 2013 [MENTION=4676]tragikos[/MENTION] Δε μπηκα καν στο link γτ ειδα την ειδηση απο το DSO Gaming. Και οπως και να χει λεω κατσε να μπει το vid να τα εχουμε και ολα μαζι.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.