Jump to content



Θέλω την αποψή σας για πιθανό πρόβλημα οθόνης


SirGeorge

Recommended Posts

Αν και τα περισότερα έχουν ήδη ειπωθεί, ας καταθέσω κι εγώ την άποψη μου!

Αν ο πωλητής χρησιμοποίησε δόλιο τρόπο για να αποκρύψει πιθανό πρόβλημα (πχ άσπρο φόντο) θα πρέπει να αναφερθεί ώστε σε επόμενες αγγελίες οι αγοραστές να είναι υποψιασμένοι!

Εφόσον όμως ο αγοραστής έλεγξε τα προϊόντα πριν τα πάρει ή έστω του δόθηκε αυτή η δυνατότητα αλλά αυτός την προσπέρασε στα γρήγορα, δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να ζητήσει ευθύνες ή επιστροφές χρημάτων.

Αυτός είναι εξάλλου και ο λόγος που προτιμάμε να αγοράζουμε χέρι με χέρι και όχι από απόσταση...

Link to comment
Share on other sites

Όχι, αντιθέτως είχα πεί να κάνω φορμάτ στον υπολογιστή για να είναι έτοιμος γιατί δεν είναι η 1ή φορά που πουλάω κάτι.

Τον έκανα και φορμάτ με DVD που είχα τα άδειασα όλα για να είναι έτοιμος (εδώ έχασα backup 500 gb απο συναισθημάτικες φώτο , τι να λέμε προκειμένου να κάνω το φορμάτ!).

Δεν κατηγορώ τον Γιώργο ούτε κανέναν.

Όσο για το πόσο φθηνό είναι να μην έχω φράγκο έλα στην θέση μου το παλικάρι που το είπε και τα λέμε,όταν περίμενα για να πληρώσω λογαριασμό απο τα λεφτά του υπολογιστή ,εδώ το παλικάρι με έπαιρνε τηλ. γιατί δεν είχα λεφτά να τον πάρω.

Καλά ,παρόλα αυτά είμαι 100 % και παρότι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω άτομα να το επιβεβαίωσουν , η οθόμη και γενικά ΟΛΟΣ ο υπολογιστής ΉΤΑΝ άριστος σε άριστη κατάσταση,όλα τα κουτιά όλες οι αποδείξεις αγοράς για να δεί οτι δεν ήταν απο εξωτερικό κτλ. όλα απο το πλαίσιο και δεν πήρε τίποτα απο αυτά μόνο του σκληρού δίσκου την απόδειξη και τα κουτιά όλα σε εμένα έμειναν.

Το είδε και ο ίδιος και το θέμα ήταν το Standard των Windows 7 μόλις κάνεις το φορμάτ το είδαμε και μαζί , το συζητούσαμε γιατί το δίνω κτλ , για τα πράγματα για όλα.Συμφώνησε του άρεσε και το πήρε κανονικά ,ήμασταν κανένα 20 λεπτό μαζί και άλλη τόση ώρα μόνος του στον χώρο μου που τον άνοιξε η μητέρα μου γιατί εγώ έλειπα.

Οπότε αυτή είναι η μεριά μου,όποιος θα θέλει να αγοράσει τότε κάτι απο εμένα ας κάνει 2 φορές παραπάνω έλεγχο τι να πω ?

Link to comment
Share on other sites

Απαντώ σαν Πέτρος και σαν αγοραστής/πωλητής (η Δ.Ο. του Thelab δεν έχει λόγο να πάρει θέση)

[MENTION=1401]SirGeorge[/MENTION]: το ελάττωμα είναι ψιλομεγάλο και φαίνεται αμέσως. Ένα από τα προτερήματα της συναλλαγής χέρι με χέρι, είναι το ότι σου δίνεται η ευκαιρία να ελέγξεις το προϊόν. Αν η οθόνη δεν είχε τις γραμμές όταν την ελέγξατε στο σπίτι του, αυτό σημαίνει ότι χάλασε ενώ ήταν στην κυριότητά σου, κατά την άποψή μου.

Την είδες να δουλεύει, είσουν ικανοποιημένος με την απόδοσή της και την εμφάνισή της, την πλήρωσες, ανήκει πλέον σε σένα. Εσύ είσαι υπεύθυνος να την κουβαλήσεις στον χώρο σου, εσύ θα είσαι υπεύθυνος για ό,τι και να πάθει.

Ο λόγος που σαν πωλητές (γιατί και συ πωλητής είσαι, περισσότερες φορές απ'ότι αγοραστής, τουλάχιστον εδώ μέσα) κατεβάζουμε τις τιμές μας στον πάτο όταν δεν υπάρχει εγγύηση, είναι ακριβώς αυτός. Όταν γίνεται ρίσκο για τον αγοραστή το να αγοράσει κάτι χωρίς εγγύηση, πρέπει να ελαχιστοποιήσεις αυτό το ρίσκο όσο πιο πολύ γίνεται για να μπορέσεις να το πουλήσεις. Οπότε η δικαιολογία ότι "γι'αυτό η τιμή ήταν χώμα" είναι σκληρά και ρεαλιστικά ειλικρινής.

Και πες μου και το άλλο: αν το πρόβλημα στο έβγαζε μετά από μια μέρα καλής λειτουργίας, ποιανού ευθύνη θα ήταν;

Link to comment
Share on other sites

Η γνωμη μου συμβαδιζει με του Πετρου. Απο την στιγμη που την ειδες απο κοντα και συμφωνησες να την παρεις ειναι πλεον δικο σου προβλημα! Ειδικα οταν προκειται για εκτος εγγυησης!

Ο πωλητης ΑΝ ΘΕΛΕΙ θα μπορουσε να σου επιστρεψει καποιο ποσοστο. Εγω ΔΕΝ θα επεστρεφα ουτε ενα σεντς, απο την στιγμη που ελεγθηκε το αγαθο απο κοντα!

Link to comment
Share on other sites

Να απαντήσω και εγώ σε αυτό πάνω όχι στο ότι δεν θα σου επίστρεφαν σεντ , άτομα.

Η οθόνη και όλος ο υπολογιστής μπήκε κάπως περίεργα πίσω στο αμάξι , αλλά δεν ξέρω αν φταίει αυτό , και ο ίδιος το είχε πεί , ότι "το έκανες φορμάτ ?" και λέω ναι,για να είναι έτοιμο ήθελα να είναι 100 % όλα καλά.Όταν το ελένξαμε όλα ήταν ακριβώς όπως έπρεπε.

Όπως είπα και πιο πάνω εγώ τα έδεινα όλα χαρτιά κουτιά κτλ, το μόνο που πήρε είναι ο σκληρός δίσκος την απόδειξη ώστε να το ξαναπουλήσει καλύτερη τιμή.

Δεν λέω για τις πράξεις του,για αυτό που έκανε,αλλά για το ότι όπως είπαν και τα παιδιά έδωσα 300 € έναν υπολογιστή χωρίς εγγύηση πλήν του σκληρού με αποδείξεις και κουτιά,όμως η ορθή λειτουργία του διαπιστώθηκε απο εσένα,μπροστά μου. Μπροστά στην οικογενειά μου και σε εμένα,οπότε το έλενξες.

Η έκφραση η αρχική ότι ,πρέπει να σου δώσω πίσω χρήματα κτλ. είναι μεν σωστή αλλά δεν ξέρω εάν το έκανες εσύ,σε ένα αντικείμενο το οποίο δεν είχε εγγύηση , οπότε εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι.

Δεν λέω τι και πως,αλλά όπως έχουν τα πράγματα,και πως έγιναν.

Δεν είμαι 1η φορά πωλητής τόσες συναλλαγές έχω κάνει με μεγαλύτερα ποσά,παλαιότερα που ήταν καλύτερες οι εποχές τώρα αυτό εάν χρειαστεί να επισκιάσει την αξιολόγηση μου ,ας γίνει. :T:

Link to comment
Share on other sites

Δεν περίμενα να ανταποκριθούνε τόσοι πολλοί στο thread. Για να απαντήσω σε όλες τις απορίες:

1ον Τον δίσκο δεν υπάρχει περίπτωση να τον πουλήσω σε τιμή μεγαλύτερη από την οποία τον αγόρασα για τον εξής λόγο: Ο κύριος λόγος που πρόσφερα 300 ευρώ για το σετ είναι ο δίσκος του οποίου η αντικειμενική αξία αυτή την στιγμή είναι περί τα 100 ευρώ. Με πιο μικρό ή άλλον δίσκο δεν θα έδινα πάνω από 220-250 οπότε ουσιαστικά για τον δίσκο έχω πληρώσει πανω κάτω 100 ευρώ.

2ον Η οθόνη έχει δοκιμαστεί σε 4 pc, επίσης τις εμφανίζει τις γραμμές ακόμη και χωρίς να είναι συνδεδεμένη σε pc μόνο με το backlight

3ον Κάθε μήνα μεταφέρω 10-15 Pc και οθόνες με το αυτοκίνητό μου δεν έχω δει ποτέ οθόνη να χαλαέι κατά την μεταφορά.

4ον Το πρόβλημα είναι εμφανέστατο και σε γενική χρήση και είναι αδύνατον να δουλέψει κάποιος.

5ον Όντως όταν πήγα από εκεί δεν το παρατήρησα ίσως λόγο έντονου background των windows 7

6ον Την επόμενη μέρα που την άνοιξα διαπίστωσα το πρόβλημα.

Σαφώς φταίω και εγώ που δεν το είδα αλλά σας ερωτώ όλους: Τι θα έπρεπε να κάνει ένας σοβαρός πωλητής που σέβεται τον συμφορουμίτη του??? Εγώ δεν του ζήτησα άμεσα χρήματα κτλ μόνο να αποδεχτεί την αξίωση μου και θα τα βρίσκαμε.

Δηλαδή επειδή δεν το είδα αμέσως αλλά την επόμενη μέρα πρέπει να το δεχτώ και να σκάσω?? Τότε δεν υπάρχει λόγος κοινωνίας μελών με σεβασμό και υποστήριξη μεταξύ τους όπως εδώ πέρα. Άμα το έιχα πάρει πχ από το emarket από κάποιον που δεν ξέρω τότε

δεν θα ασχολιούμουν με το θέμα, θα έλεγα την πάτησα και οκ.

Link to comment
Share on other sites

5 ...λόγο έντονου background των windows 7

δοκιμασες με αλλο background να δεις φαινεται ? με εντονο οπως λες ?

γιατι αν ισχυει ,υπαρχει μια υποψια να ειχε μπει σκοπιμα το background αυτο για να μην φανει το προβλημα ,και να μπει μετα ο ισχυρισμος "οταν την ειδες επαιζε κανονικα"

Επαναλαμβανω οτι δεν παιρνω κανενος το μερος, αλλα παντα πρεπει να κανουμε και το συνηγορο του διαβολου σε τετοιες περιπτωσεις.

Για να πω την γνωμη μου για τα λεγομενα οτι υπαρχει το ρισκο σε αγορες μεταχειρισμενων (οτι δηλ δεν εχουν εγγυηση) ισχυει,αλλα αλλο ειναι να χαλασει σε 1ή 2 ή 3 μηνες και αλλο μολις το στησεις σπιτι σου (και βγαλεις και το εντονο φοντο :getlost:) να δεις το προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

απο την στιγμη που εγινε ελεγχος και δεν υπηρχε προβλημα ποιος λεει στον πωλητη οτι εσυ δεν την χτυπησες κατα την μεταφορα ? Ποιος ο λογος τοτε του ελεγχου ?

Αν ημουν ο πωλητης δε θα επεστρεφα τιποτα. Δε μου εχει τυχει γιατι δεν πουλαω γενικα αλλα σαν αγοραστης μου εχουν τυχει διαφορα και αν μου συνεβαινε αυτο ισως να ξανασκεφτομουν μηπως τελικα δεν εφταιγε το ασπρο φοντο...:T:

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα οταν κανεις ενα ελεγχο 10-15 λεπτα (δεν νομιζω να σε εχει ο αλλος ολη μερα να το ελεγχεις) εισαι 100% σιγουρος οτι ολα ειναι οκ??

γιατι υπαρχουν βλαβες που κανουν μπαμ και αλλες (πχ bad sector στο δισκο ) που δεν τα βλεπεις αμεσως.

Μπορει κατι τετοια ο αλλος αν θελει να στα κρυψει

εσυ θα σκεφτοσουνα να αλλαξεις φοντο να δεις μηπως εχει καμενα πιξελς η γραμμες κτλ η οθονη?

Link to comment
Share on other sites

Δεν το έκανε επίτηδες το παλικάρι να βάλει άλλο φόντο για αυτό είμαι σίγουρος... Το θέμα είναι ότι επειδή εδώ είναι μια κοινωνία μελών και όχι κάποιο ανώνυμο site δημοπρασιών πιστεύω ότι εκφράζει τουλάχιστον ασέβεια να "αδιαφορήσεις" για τον συμφορουμίτη σου έτσι στεγνά.

Μπορεί τα πράγματα να μην είχανε εγγύηση αλλά όταν την άλλη μέρα εμφανίζει πρόβλημα κάποια ηθική τουλάχιστον δέσμευση υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.