Jump to content



προβλημα οθονης dell 2311h


matteus

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply
Καλα αυτα εδω στη μπανανια συμβαινουν μονο.

Δεν νομιζω και σε εξωτερικο (γερμανια συγκεκριμενα ιδια πολιτικη ακολουθει η DELL) μονο αν παρουσιασει προβλημα τις πρωτες μερες γινεται αντικατασταση με νεα αλλιως με "επισκευασμενη" που πολλες φορες ομως μπορει να εχει αλλα κουσουρια

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω και σε εξωτερικο (γερμανια συγκεκριμενα ιδια πολιτικη ακολουθει η DELL) μονο αν παρουσιασει προβλημα τις πρωτες μερες γινεται αντικατασταση με νεα αλλιως με "επισκευασμενη" που πολλες φορες ομως μπορει να εχει αλλα κουσουρια

Ετσι ειναι επειδη δεν τους πιστεψα και εγω μιλησα και με εξωτερικο και μου ειπανε τα ιδια. Μαλλον θα ειχανε πολυ πραγμα rma.

Το επομενο 27-30αρι μονιτορ θα ειναι samsung ftw!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Όποτε καθαρίζω την 2312h, ότι υγρό και να χρησιμοποιήσω (νερό ή μια π@π@ρια που είχα πάρει για οθόνες και καλά) αν μυρίσω κοντά στην οθόνη βρωμάει καμμένο...:blink: και μετά από καμιά ώρα φεύγει η μυρωδιά μέχρι την επόμενη φορά που θα την ξανακαθαρίσω. Ότι να' ναι.

Link to comment
Share on other sites

να πω κατι κι εγω απο τη μερια μου? (φιλικα παντα και χωρις καμια διαθεση παρεξηγησεων)

Σου χαλασε η οθονη. ΟΚ τι να κανουμε συμβαιννει κι αυτο. Την πηγες πισω και αμεσως σου την αλλαξαν με καινουργια (αχρησιμοποιητη) και μαλιστα νεοτερο μοντελο. Εσυ λες οχι εγω θελω το ιδιο μοντελο με αυτο που ειχα (ας ειναι πιο παλιο)Γιατι λες ειναι καλυτερη ποιοτητα απο το νεο.Και πολυ καλα κανεις και θες το ιδιο, ειναι διακαιωμα σου.Συμβιβαζεσαι ομως με το να σου δωσουν την 24αρα (ενω ειχες 23αρα) η οποια ειναι ιδια ποιοτητα με την νεα 23αρα που σου εφεραν. (και λες οτι ΟΚ αυτα ειναι προσωπικα γουστα:hehe:) Ελα ομως που το παλιο εχει παψει να κατασκευαζεται εδω και καιρο. Εσυ λες οτι οχι κυριοι πρεπει να εχετε κρατημενα παλια μοντελα κανουργια - αχρησιμοποιητα για τετοιες περιπτωσεις. (Ποσα ομως...? Ξερουν απο πριν ποσα RMA θα τους ερθουν?). Τελικα ψαχνουν και σου βρισκουν το ιδιο μοντελο με το δικο σου. Χρησιμοποιημενο εννοειται γιατι οπως ειπαμε κανουργια δεν υπαρχουν.

Αρα εχουμε και λεμε. Χαλαει η οθονη σου δινουν καινουργια δεν τη θες, ζητας την παλια, σου βρισκουν την παλια και τωρα αυτη σου μυριζει:suicide::sick::suicide::sick:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ειχα αγορασει πριν 1.5 χρονο περιπου την U2311H, στην αρχη ημουν πολυ ευχαριστημενος μιας και το παλιο μου μονιτορ ηταν crt 17.

Οσο για το back light bleeding κτλπ υπηρχε λιγο αλλα δεν με πειραζε γιατι με 250 ευρω + ips και χωρις bleeding ζητας πολλα.

Μεσα στον πρωτο χρονο η οθονη τα εφτυσε [no input source] δεν εδειχνε τιποτα με λιγα λογια. Σκεφτομαι δεν πειραζει θα μου δωσουν καινουργιο. Επικοινωνω μαζι τους και μου λενε θα σου στειλουμε καινουργιο μονιτορ, τους ρωταω αν θα ειναι το ιδιο και μου απαντανε ναι φυσικα.

Τελικα μου στελνουν εναν refurbishment u2312hm το οποιο δεν δεχτηκα για λογους κυριως αισθητικης, μου αρεζε το design του παλιου μονιτορ και επισης δεν ηθελα να εχει led οπισθιο φωτισμο γιατι ειχα διαβασει reviews για περισσότερο bleeding.

Επικοινωνω ξανα μαζι τους, τωρα ολα αυτα πολλες μερες και στο τηλεφωνο να περιμενω καθε φορα 30 λεπτα μεχρι να μιλησω με καποιον και να εξηγω απο την αρχη στον καθε εργαζομενο εκει το προβλημα μου. Εγω απαιτουσα να μου κατασκευασουν το ιδιο μονιτορ αν δεν μπορουν να βρουνε ιδιο.

Τελικα μου στελνουν ενα u2311h το οποιο δεν ηταν απλα μεταχειρισμενο ειχε ξεχαρβαλωμενα πλαστικα δηλαδη παλι καλα που δεν κρεμονταν φαινεται οτι το ειχαν ανοιξει για να το επισκευασουν και το κλεισανε οπως ναναι.

Ξανα μιλαω μαζι τους φασαριες στα τηλεφωνα δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα αλλο μου λεγανε, τους πειθω να μου στειλουν ενα αλλο ιδιο παλι το u2311h. Το οποιο εχω μεχρι και σημερα σαφως καλυτερο απο ολα τα αλλα απο θεμα κακομεταχειρισης.

Στην πορεια ομως αντιλαμβανομαι οτι εχει 6 καμμενα πιξελ και η πολιτικη της εταιρειας λεει οτι με 6 καμμενα πιξελ [dark + White] δικαιουσε αλλο μονιτορ.

Επικοινωνω ξανα μαζι τους και μου λεγανε οτι ναναι με βαζανε να βγαλω φωτογραφιες τα πιξελ τα οποια καλα καλα δεν φαινοντε ουτε με το ματι γιατι ειναι σε γωνιες και η φωτογραφικη μου στοιχιζει 50 ευρω δεν μπορει να πιασει καμμενα πιξελ, αν ειναι δυνατον τους ελεγα και μου λεγανε δεν φαινετε καποιο καμμενο πιξελ.

Τελικα παλι με τις φωνες καταφερα να μου στειλουν ενα αλλο αυτη την φορα u2312hm, ερχεται καλοκαιριατικα μεσα στην ζεστη ο courier ο οποιος βιαζοταν ενω εγω ηθελα να ξεπακεταρω το μονιτορ να το δω μην ειναι παλι καμια μπαχατέλα και καταληξαμε να του κατεβαζω εγω την κουτα κατω στον δρομο γιατι δεν μπορουσε να βρει παρκινγκ και στην κυριολεξια να ουρλιαζω οτι θα τους παρει ο διαολος και οτι θα φανε μηνυση. Στο τελευταιο μονιτορ ειχε μπει το πανελ της οθονης προς τα μεσα και κουνιοταν.

Εφυγε ο courier δεν περασαν 10 λεπτα και για πρωτη φορα δεχτηκα τηλεφωνο απο την ιδια την εταιρεια για να μου ζητησουν συγνωμη και να μου στειλουν αλλο.

Τους ειπα οτι ειναι τραγικοι και οτι απο το να καθομαι να χαλαω την ψυχικη μου υγεια με τοσα νευρα και αγχος και να πακεταρω και να ξεπακεταρω κουτες μεσα στον Αυγουστο αντι να παω να κανω κανα μπανιο για 200ευρω μονιτορ, θα κρατησω το παλιο με τα καμμενα πιξελ αλλα απο εδω και περα θα σας κραζω σε οποιο τεχνολογικο φορουμ βρισκομαι και τους το εκλεισα.

Τωρα δεν ξερω η ημουν μονο εγω τοσο ατυχος καλοκαιριατικα ή ο courier ηταν ταγαρι και βιαζοταν να παει να κανει μπανιο και εσπαγε τα μονιτορ κατα την μεταφορα, οπως και να εχει ειναι τραγικη ιστορια και ο καταναλωτης δεν οφειλει να περναει απο τετοιες διαδικασιες.

Τωρα προσφατα χρειαστηκε να κανω rma την Evga καρτα γραφικων μου, αυτη μαλιστα ειναι σοβαρη εταιρεια απλα τους εστειλα ενα e-mail και τα κανονησαν ολοι αυτοι, χωρις να κανω τιποτα ηρθε courier πηρε την καρτα μου δωσανε tracking number να μπορω να βλεπω που βρισκεται η καρτα γιατι εφυγε για εξωτερικο πληρωμενα ολα τα εξοδα απο αυτους.

Ολα αυτα πραγματοποιηθηκαν με επικοινωνια παντα με τα κεντρικα γραφεια της dell στην Αθήνα.

Απο θεμα μονιτορ μονο samsung ισως και nec.

Αυτα απο εμενα ελπιζω να ειστε πιο τυχεροι με τις αγορες σας.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα αγορασει πριν 1.5 χρονο περιπου την U2311H, στην αρχη ημουν πολυ ευχαριστημενος μιας και το παλιο μου μονιτορ ηταν crt 17.

Οσο για το back light bleeding κτλπ υπηρχε λιγο αλλα δεν με πειραζε γιατι με 250 ευρω + ips και χωρις bleeding ζητας πολλα.

Μεσα στον πρωτο χρονο η οθονη τα εφτυσε [no input source] δεν εδειχνε τιποτα με λιγα λογια. Σκεφτομαι δεν πειραζει θα μου δωσουν καινουργιο. Επικοινωνω μαζι τους και μου λενε θα σου στειλουμε καινουργιο μονιτορ, τους ρωταω αν θα ειναι το ιδιο και μου απαντανε ναι φυσικα.

Τελικα μου στελνουν εναν refurbishment u2312hm το οποιο δεν δεχτηκα για λογους κυριως αισθητικης, μου αρεζε το design του παλιου μονιτορ και επισης δεν ηθελα να εχει led οπισθιο φωτισμο γιατι ειχα διαβασει reviews για περισσότερο bleeding.

Επικοινωνω ξανα μαζι τους, τωρα ολα αυτα πολλες μερες και στο τηλεφωνο να περιμενω καθε φορα 30 λεπτα μεχρι να μιλησω με καποιον και να εξηγω απο την αρχη στον καθε εργαζομενο εκει το προβλημα μου. Εγω απαιτουσα να μου κατασκευασουν το ιδιο μονιτορ αν δεν μπορουν να βρουνε ιδιο.

Τελικα μου στελνουν ενα u2311h το οποιο δεν ηταν απλα μεταχειρισμενο ειχε ξεχαρβαλωμενα πλαστικα δηλαδη παλι καλα που δεν κρεμονταν φαινεται οτι το ειχαν ανοιξει για να το επισκευασουν και το κλεισανε οπως ναναι.

Ξανα μιλαω μαζι τους φασαριες στα τηλεφωνα δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα αλλο μου λεγανε, τους πειθω να μου στειλουν ενα αλλο ιδιο παλι το u2311h. Το οποιο εχω μεχρι και σημερα σαφως καλυτερο απο ολα τα αλλα απο θεμα κακομεταχειρισης.

Στην πορεια ομως αντιλαμβανομαι οτι εχει 6 καμμενα πιξελ και η πολιτικη της εταιρειας λεει οτι με 6 καμμενα πιξελ [dark + White] δικαιουσε αλλο μονιτορ.

Επικοινωνω ξανα μαζι τους και μου λεγανε οτι ναναι με βαζανε να βγαλω φωτογραφιες τα πιξελ τα οποια καλα καλα δεν φαινοντε ουτε με το ματι γιατι ειναι σε γωνιες και η φωτογραφικη μου στοιχιζει 50 ευρω δεν μπορει να πιασει καμμενα πιξελ, αν ειναι δυνατον τους ελεγα και μου λεγανε δεν φαινετε καποιο καμμενο πιξελ.

Τελικα παλι με τις φωνες καταφερα να μου στειλουν ενα αλλο αυτη την φορα u2312hm, ερχεται καλοκαιριατικα μεσα στην ζεστη ο courier ο οποιος βιαζοταν ενω εγω ηθελα να ξεπακεταρω το μονιτορ να το δω μην ειναι παλι καμια μπαχατέλα και καταληξαμε να του κατεβαζω εγω την κουτα κατω στον δρομο γιατι δεν μπορουσε να βρει παρκινγκ και στην κυριολεξια να ουρλιαζω οτι θα τους παρει ο διαολος και οτι θα φανε μηνυση. Στο τελευταιο μονιτορ ειχε μπει το πανελ της οθονης προς τα μεσα και κουνιοταν.

Εφυγε ο courier δεν περασαν 10 λεπτα και για πρωτη φορα δεχτηκα τηλεφωνο απο την ιδια την εταιρεια για να μου ζητησουν συγνωμη και να μου στειλουν αλλο.

Τους ειπα οτι ειναι τραγικοι και οτι απο το να καθομαι να χαλαω την ψυχικη μου υγεια με τοσα νευρα και αγχος και να πακεταρω και να ξεπακεταρω κουτες μεσα στον Αυγουστο αντι να παω να κανω κανα μπανιο για 200ευρω μονιτορ, θα κρατησω το παλιο με τα καμμενα πιξελ αλλα απο εδω και περα θα σας κραζω σε οποιο τεχνολογικο φορουμ βρισκομαι και τους το εκλεισα.

Τωρα δεν ξερω η ημουν μονο εγω τοσο ατυχος καλοκαιριατικα ή ο courier ηταν ταγαρι και βιαζοταν να παει να κανει μπανιο και εσπαγε τα μονιτορ κατα την μεταφορα, οπως και να εχει ειναι τραγικη ιστορια και ο καταναλωτης δεν οφειλει να περναει απο τετοιες διαδικασιες.

Τωρα προσφατα χρειαστηκε να κανω rma την Evga καρτα γραφικων μου, αυτη μαλιστα ειναι σοβαρη εταιρεια απλα τους εστειλα ενα e-mail και τα κανονησαν ολοι αυτοι, χωρις να κανω τιποτα ηρθε courier πηρε την καρτα μου δωσανε tracking number να μπορω να βλεπω που βρισκεται η καρτα γιατι εφυγε για εξωτερικο πληρωμενα ολα τα εξοδα απο αυτους.

Ολα αυτα πραγματοποιηθηκαν με επικοινωνια παντα με τα κεντρικα γραφεια της dell στην Αθήνα.

Απο θεμα μονιτορ μονο samsung ισως και nec.

Αυτα απο εμενα ελπιζω να ειστε πιο τυχεροι με τις αγορες σας.

μήπως εκτός απο το να μάθουμε πια είναι τα δικαιώματά μας να μάθουμε να είμαστε και σωστοί? H Dell πουθενά δεν λέει ότι θα σου αλλάξει με καινούργιο μονιτορ το προβληματικό σου. Τους ζήτησες να σου κατασκευάσουν και νέο αν δεν έχουν. Πραγματικά αστείο μιας και εκτός του rtfm πρέπει να βγεί και κάτι για να το κοπανάμε σε όσους δεν διαβάζουν τους όρους της εγγύησης.

Δεν αντιλέγω σε κάποια απο αυτά που λές είναι απαράδεκτο, πχ να σου στείλουν μονιτορ με ξεχαρβαλωμένα τα πλαστικά, αλλά πραγματικά είναι λίγο αστείο να σου στείλουν την πρώτη φορά μόνιτορ (το οποίο απλά για να έχουμε να λέμε το 2312hmt είναι μια χαρά και δεν έχει χρωματισμένο/μοβ bleed όπως το 2311h αλλά πιο άσπρο/ασημί όπως ips απο άλλες εταιρίες) και να το δώσεις πίσω επειδή είναι πιο στρογγυλεμένο.

Νά σαι καλά μαν με έκανες και έσκασα το καθημερινό μου γέλιο.

Και να κάθεσαι να φωνάζεις στον κακόμοιρο τον courier? Για ποιό λόγο? Τι διάολο σου έκανε ο άνθρωπος? Δηλαδή πραγματικά νοιώθεις και καλά σουπερ ντουπερ με τον τρόπο σου?

Κράτα τα καμένα pixel μαν πραγματικά δεν ξέρω αν αξίζει κάτι καλύτερο.

Αντίστοιχη περίπτωση σε εμένα. Καμένο πίχελ στην 2311h.

Τηλ στην Dell την επόμενη μέρα 2312hm στην πόρτα μου (όχι βέβαια καινούργιο). Φτιάχνω γρήγορα καφέ στον courier και τεστάρω. Καμένα 2 πιξελ, και κολλημένα 2 άλλα στο πράσινο στο νέο μόνιτορ. Του το δίνω πίσω.

Τηλ πάλι στην Dell και την επόμενη μέρα άλλο 2312hmt. Αυτό έχει flicker.

Παίρνω τηλ και ευγενικά εξηγώ στην κοπέλα ότι δεν έχω χρόνο για να περιμένω συνέχεια courier μέχρι να βρώ ένα σωστό.

Μου έστειλαν 3 monitor, έφτιαξα καφέ στον courier έβαλα καλιμπραριστίρι και διάλεξα αυτό που ήθελα. Η κοπέλα επίσης μου είπε να κρατήσω το μονιτορ το αρχικο (αυτό που είχα αγοράσει) για καμια εβδομάδα να σιγουρευτώ ότι όλα πάνε καλά. Την ευχαρίστησα πολύ και τέλος.

Λέγοντας τέλος να πώ ότι δεν ήρθαν να το πάρουν ποτέ το παλιό μονιτορ.

Αγόρασα 1, πλέων έχω 2. Δεν ξέρω αν ήμουν απλά τυχερός ή αν έπαιξε κάποιο ρόλο το ότι ήμουν ευγενικός αλλά θα άλλαζα την τελευταία πρότασή σου σε όχι μόνο να είστε τυχεροί με τις αγορές σας αλλά να είστε και σωστοί σαν πελάτες και σαν άνθρωποι.

Φωνές και τέτοια πραγματικά είναι :bad:.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε δεν ειχα ορεξη ουτε καν να μπω σε αυτη την διαδικασια ποσο μαλλον να φωναζω στον courier που πολυ απλα κανει την δουλεια του.

Δεν μπορει ομως μου λεει οτι δεν βρηκε παρκινγκ και να βιαζεται, οπως αυτος θελει να κανει την δουλεια του θελω να κανω και εγω την δικια μου και να μεινω ευχαριστημενος με κατι που αγορασα.

Απο αυτα που μου λες επιβεβαιωνεις οτι η dell εχει χασει τον μπουσουλα με τα rma και δεν ξερουν τι τους γινεται.

Μαλλον την ψυλλιάστηκαν την δουλεια και αρχισαν να συμπεριφερονται καλυτερα ή ησουν απλα τυχερος.

Οσο για την εγγυηση που λες οι περισσότερες εταιρειες σου αντικαθιστούν το χαλασμενο προιον με καινουργιο, αλλιως τι νοημα εχει η εγγυηση????

Κρατα εσυ τα δυο μονιτορ και γελα με τους αλλους που δεν ηταν τοσο τυχεροι ή δεν μπορεσαν να αντιμετωπισουν την κατασταση με ηρεμια.

Α και ρε μαν αν εσενα το καθημερινο σου γελιο γεμιζει με το να διαβαζεις ιστοριες σε φορουμς εισαι σε καλο δρομο.:banging:

Link to comment
Share on other sites

είναι ότι σου κάτσει. Εμένα μου ήρθε καινούργιο μόνιτορ 2312hm.

Τελικα σου δωσανε καινουργιο η μεταχειρισμενο γιατι και εσυ εχεις χασει τη μπαλα μου φαινεται.

Την μια λες για καινουργιο την αλλη για μεταχειρισμενο.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα σου δωσανε καινουργιο η μεταχειρισμενο γιατι και εσυ εχεις χασει τη μπαλα μου φαινεται.

Την μια λες για καινουργιο την αλλη για μεταχειρισμενο.

το ένα στην αρχή για την μία καινούργιο το άλλο για την άλλη μεταχειρισμένο.

Που ακριβώς το είδες ότι οι εταιρίες σου δίνουν καινούργιο μετά το πέρας του DOA για το χαλασμένο σου? Πιά εταιρία το κάνει αυτό?

Να σου φτιάξουν το πρόβλημα είπαμε όχι να σου δίνουν νέο. Εκτός και αν δεν έχουν κάτι άλλο να σου δώσουν και σου δίνουν ίδιο και καλύτερο. Αυτό είναι άλλο πράγμα.

Μπορείς να μου πείς που το έχεις διαβάσει και απο πια εταιρία ότι σε περίπτωση προβλήματος μετά το DOA σου δίνει νέο?

Link to comment
Share on other sites

Α και ρε μαν αν εσενα το καθημερινο σου γελιο γεμιζει με το να διαβαζεις ιστοριες σε φορουμς εισαι σε καλο δρομο.:banging:

Βασικά πλέων το γέλιο συνήθως βγαίνει με τους ούγκα ούγκα ανθρώπους μαν, και ευτυχώς που απο κανα τέτοιο θέμα που είμαι γραμμένος μου έρχεται και κανα μαιλ να γελάμε.

Link to comment
Share on other sites

Ε εισαι μεγαλο παλτο αν νομιζεις οτι σου δινουν πισω μεταχειρισμενα.

Παλιοτερα ειχα καρτα γραφικων asus χαλασε πανω στον χρονο μου στειλαν καινουργια.

Τωρα χαλασμενο corsair τροφοδοτικο χαλασε μου στειλαν καινουργιο.

Αμα εισαι εσυ χαιβανι οι υπολοιποι δεν φταινε που τα διαβαζουν.

Link to comment
Share on other sites

Ε εισαι μεγαλο παλτο αν νομιζεις οτι σου δινουν πισω μεταχειρισμενα.

Παλιοτερα ειχα καρτα γραφικων asus χαλασε πανω στον χρονο μου στειλαν καινουργια.

Τωρα χαλασμενο corsair τροφοδοτικο χαλασε μου στειλαν καινουργιο.

Αμα εισαι εσυ χαιβανι οι υπολοιποι δεν φταινε που τα διαβαζουν.

Είναι γνωστή η πολιτική της εταιρείας για την αντικατάσταση των οθονών στέλνωντας refurbished.

Αν είχες διαβάσει thelab ή στο forum τους πριν την αγορά θα το ήξερες.

Εγώ πάντως τους κατάφερα να μου αλλάξουν 4 καινουριες 2312h στη σειρά.

Link to comment
Share on other sites

Ε εισαι μεγαλο παλτο αν νομιζεις οτι σου δινουν πισω μεταχειρισμενα.

Παλιοτερα ειχα καρτα γραφικων asus χαλασε πανω στον χρονο μου στειλαν καινουργια.

Τωρα χαλασμενο corsair τροφοδοτικο χαλασε μου στειλαν καινουργιο.

Αμα εισαι εσυ χαιβανι οι υπολοιποι δεν φταινε που τα διαβαζουν.

ξαναλέω στους όρους της όποιας εγγύησης μπορείς να μου δείξεις που λέει ότι θα σου στέλνουν καινούργιο μαν? Άσε τι θέλεις εσύ και ο καθένας.

Απο ότι φαίνεται δεν θές να καταλάβεις. Το ένα σου βρομάει, το άλλο σου ξινίζει. Θές δεν θές έτσι ακριβώς είναι.

όπως ξαναλέω με λίγη καλή διάθεση και καλό τρόπο όλα τα καταφέρνεις. Αλλιώς κάτσε και φώναζε μέσα στην μέση του δρόμου σε ανθρώπους που καμία σχέση έχουν με τα παραπάνω αποτελέσματα.

Με τον ίδιο τρόπο λειτουργούν και πάρα πολλές ακόμα εταιρίες και εδώ και στο εξωτερικό. Αλλιώς θα μας έβλεπα όλους να χαλάμε τα αυτοκίνητά μας πριν την λήξη της εγγύησης για να παίρνουμε καινούργια. Αλήθεια όταν χαλάει το αμάξι σου εντός εγγύησης που πρέπει να καλύψει μια αντιπροσωπία πάς και κάνεις τα ίδια και ζητάς καινούργιο?

Απλά ενημερωτικά να ξέρουμε αν είναι να έρθουμε να βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Τηλ στην Dell την επόμενη μέρα 2312hm στην πόρτα μου (όχι βέβαια καινούργιο). Φτιάχνω γρήγορα καφέ στον courier και τεστάρω. Καμένα 2 πιξελ, και κολλημένα 2 άλλα στο πράσινο στο νέο μόνιτορ. Του το δίνω πίσω.

Τηλ πάλι στην Dell και την επόμενη μέρα άλλο 2312hmt. Αυτό έχει flicker.

Το θεμα ειναι ομως γιατι να πρεπει να χαλασω εστω και μιση ωρα απο τη μερα μου πακεταροντας και τεσταροντας μονιτορ? Η Dell δεν επρεπε να κανει εξαρχης το αυτονοητο και να στειλει ενα μονιτορ λειτουργικο καινουργιο ή refurbished?

Πιστευεις οτι τα μονιτορ τα οποια ηταν χαλασμενα πριν πετυχεις καποιο καλο δεν ηξερε η Dell οτι εχουν προβλημα πριν στα στειλει ή οτι δεν τα ειχε κανει RMA καποιος αλλος πριν? Απλα πονταρουν στο οτι ολο και καποιο θυμα θα βρεθει και θα πει "δε βαριεσε" και θα το κρατησει.

Φυσικα αυτην την πολιτικη την ακολουθουν χρονια τωρα στην Ελληνικη αγορα πολλες εταιριες και οχι μονο η Dell.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι ομως γιατι να πρεπει να χαλασω εστω και μιση ωρα απο τη μερα μου πακεταροντας και τεσταροντας μονιτορ? Η Dell δεν επρεπε να κανει εξαρχης το αυτονοητο και να στειλει ενα μονιτορ λειτουργικο καινουργιο ή refurbished?

Πιστευεις οτι τα μονιτορ τα οποια ηταν χαλασμενα πριν πετυχεις καποιο καλο δεν ηξερε η Dell οτι εχουν προβλημα πριν στα στειλει ή οτι δεν τα ειχε κανει RMA καποιος αλλος πριν? Απλα πονταρουν στο οτι ολο και καποιο θυμα θα βρεθει και θα πει "δε βαριεσε" και θα το κρατησει.

Φυσικα αυτην την πολιτικη την ακολουθουν χρονια τωρα στην Ελληνικη αγορα πολλες εταιριες και οχι μονο η Dell.

Μα αυτό λέω και δεν λέτε να το καταλάβετε. Λέτε την Ελλάδα μπανανία και ότι άλλο μας κατεύει, γιατί έτσι μας φορμάρουν τα βρομοκάναλα, ενώ οι εγγυήσεις είναι και στο εξωτερικό έτσι. Και γερμανία και αγγλία τουλάχιστον.

Αν δεν σου κάνουν αυτά τα παραδείγματα τι να πώ. Συγκεκριμένα εσύ που είπες για μπανανία.

Απο εκεί και πέρα δεν αντιλέγω έχεις δίκιο κακώς σου στέλνει ένα όχι ελεγμένο προιόν. Και έχεις απόλυτο δίκιο το γιατί είσαι αναγκασμένος να χάνεις χρόνο να τεστάρεις.

Απο την άλλη και σαν αντίλογο θα πώ κάτι που κανονικά δεν είναι σωστό αλλά εκεί και κατα αυτό τον τρόπο έχει φτάσει η σκέψη μου.

Τουλάχιστον ανταποκρίνονται.

Το αν ο πελάτης και ο κάθε πελάτης θα κρίνει αν πρέπει να συνεχίσει να τους ακολουθεί ή να τους ρίξει μαύρο είναι δικό του θέμα.

Ξαναλέω όμως το πως δουλεύουν οι εγγυήσεις δεν αφορά μόνο την ελληνική αγορά. Πρέπει κάποια στιγμή να βάλουμε κερί στα αυτιά μας όσο τα βρομοκάναλα μιλάνε και μας υποβαθμίζουν τις ιδέες μας στο μυαλό μας, και να αρχίσουμε να βλέπουμε τον κόσμο με τα δικά μας μάτια.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.