Jump to content



Έχετε πρόβλημα στο BF4; Αν ναι, πως παίζετε;  

160 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

το διατύπωσε λάθος. το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για Online. Το campaign το βάλανε διακοσμητικό

διακοσμητικό?????? :jump::jump::jump::jump::jump:

το ακούσαμε και αυτό..όπως λέμε πορτατίφ?

Α απο αντισταση παιζεις μονο campaign? Αναρχια κ ετσ' ...

Καλο καλο.

αντίσταση να παίζεις αυτό που σου αρέσει???:rofl::rofl:

Έγινε επεξεργασία από Wizard!
Link to comment
Share on other sites

κατεβασα το καινουργιο απντεη αλλα δεν ειδα διαφορα εχω το ιδιο κοβερλαγκζ,ειδε κανεις κατι αλλο αποαυτο που ειδαγω?

Σου έχει βγάλει στα Options > Gameplay > Hi-Freq Network Update ?

Αν ναι, τι τιμή έχει;

Off: είναι όπως πριν 10ticks

Low: είναι 15ticks

Medium: είναι 20ticks

High: είναι 30ticks

Δοκιμάζεις στο High και βλέπεις αν παίζεις καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Σου έχει βγάλει στα Options > Gameplay > Hi-Freq Network Update ?

Αν ναι, τι τιμή έχει;

Off: είναι όπως πριν 10ticks

Low: είναι 15ticks

Medium: είναι 20ticks

High: είναι 30ticks

Δοκιμάζεις στο High και βλέπεις αν παίζεις καλύτερα.

ναι το πηγα απο την αρχη στο χαη,και διαλεξα να παιξω στον ιδιο σερβερ που επαιζα και πριν το πατς,ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα ουτε καλυτερα ουτε χειροτερα 4αρα γραμμη και πινγκ στο 50ακατι.

Link to comment
Share on other sites

ναι το πηγα απο την αρχη στο χαη,και διαλεξα να παιξω στον ιδιο σερβερ που επαιζα και πριν το πατς,ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα ουτε καλυτερα ουτε χειροτερα 4αρα γραμμη και πινγκ στο 50ακατι.

Δεδομένου ότι με την 4άρα είσαι ψιλοοριακά, δοκίμασε στο Medium μήπως αλλάξει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Όταν στέλνεις στο server 10 πακέτα το δευτερόλεπτο, στην ουσία παίζεις με ping 100ms, αφού όσο μικρότερο και να έχεις, το κάθε πακέτο φεύγει ανά 100ms (1sec = 1000ms, 1000ms/10), άρα δεν αλλάζει τίποτα. Όταν το router σου χάσει ένα πακέτο, τότε η διαφορά ανάμεσα στα δύο επιτυχημένα είναι 200ms. Για να σας το πω απλά:

1 > 100ms > 2 100ms > 3 > 100ms > 4(χάθηκε) 100ms > 5 > 100ms > 6 100ms.

Εδώ δηλαδή, μεταξύ του 3 και του 5, αφού το 4 χάθηκε, μεσολαβούν 200ms. Για πες μου αν θα έχεις cover lag σε οποιοδήποτε online fps παιχνίδι αν παίζεις σε server με 200ms. Προφανώς και θα έχεις. Ρίξτε λοιπόν μια ματιά στα στατιστικά του router σας, αν έχει τέτοια δυνατότητα και δείτε πόσα packet loss έχετε το λεπτό. Υπολογίστε μετά πόσο συχνά χάνετε κάποιο πακέτο και θα καταλάβετε ποιό είναι περίπου το πραγματικό ping με το οποίο παίζετε.

To packet loss είναι μεταξύ server και router, δε συμβαίνει στο pc σου. Άντε να είναι μεταξύ router και pc, αν έχεις ασύρματο ή καλώδιο με 10 ενώσεις και παίζει η γάτα μαζί του. Άρα ο κώδικας δε μπορεί να σώσει την κατάσταση. Αυτό που μπορεί να κάνει είναι δύο πράγματα:

1. Να χρησιμοποιήσει αλγόριθμο με parity. Σε αυτή την περίπτωση, αυξάνει ακόμα περισσότερο τα δεδομένα που στέλνει, αλλά αν χαθεί ένα πακέτο, μπορεί να βρει τι λείπει λύνοντας τον αλγόριθμο.

2. Να δοκιμάσει να αναλύσει ότι δεδομένα έχει και να αγνοήσει αυτό που του λείπει. Έτσι όμως προκαλούνται τα φαινόμενα να σε πυροβολάει παίκτης που κοιτάει αλλού.

Για αυτό, διαβάστε λιγάκι πριν αρχίσετε τις ειρωνείες. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.

Επίσης, όσον αφορά στο video που έβαλες, ο τυπάς γνωρίζει τα τεχνικά, αλλά δε γνωρίζει καθόλου τα εμπορικά, όπως έχω ξαναπεί. Αναρωτιέται γιατί δεν αλλάζουν απλά το tick rate σε 60Hz, και το αφήνουν στα 30. Γιατί πολύ απλά, όπως λέει και ο ίδιος, θα χρειαζόταν μια γραμμή που να μπορεί να αποδώσει 54kb/s down και 10kb/sec up. Δηλαδή 5/1mbps καθαρό και αυτά χωρίς καθόλου voice όταν παίζεις. Εγώ πχ, και σχεδόν όλη η επαρχία, δε θα μπορούσαμε να παίξουμε, απλά. Σας το είπα και την άλλη φορά, λόγω destruction, levolution, vehicles, commander, spectator, κλπ, τα δεδομένα που στέλνει είναι πάρα πολλά και δε μπορεί να στείλει περισσότερα αν θέλει να είναι προσιτό σε όλους. Ανεβάζοντας το tr στα 60, μεγάλο ποσοστό παικτών δε θα μπορεί να παίξει καθόλου. Αν συνυπολογίσουμε εδώ και τα επιπλέον δεδομένα στην περίπτωση του parity, αυξάνεται κι άλλο ο όγκος. Έτσι θα πρέπει να αλλάξει τα System Requirements και για να παίξεις online θα θέλεις γραμμή 8mbits download και 2mbits upload. Για αυτό άλλωστε και βάζουν ρύθμιση, ώστε ο παίκτης να μπορεί να το βάλει εκεί που τον εξυπηρετεί και λέει μάλιστα ότι είναι προσωρινό, αφού θα το βγάλουν και θα γίνεται αυτόματα. Τι θα κάνει δηλαδή; Θα μετράει το bandwidth που παίζεις και θα βάζει την ανάλογη ρύθμιση.

To ping ειναι το πόσο κανει να φτασει η πληροφορια απο τον client στον server. Οταν ολοι εχουν το ιδιο tickrate η διαφορα ping ειναι το lag. Οταν ολοι ξεκινάνει με 100ms/packet @10Hz σημαινει οτι εχευ που έχεις 30ms ping λαμβανεις την πληροφορία στα 130ms και εγω με 50ms ping στα 150ms. Η διαφορά μενει.

ΑΛΛΑ οταν εχω 3πλασια ροη πληροφορίας και περισσοτερο skill μπορω ανετα να σου σκισω τα βαρδουλα με 30Hz tickrate και ακομη καλυτερα στα 60Hz tickrate.

Οσον αφορα το bw είτε εγω ξεχασα ποσο αναλογει 1KB/s είτε κανεις λαθος

54ΚΒ/s = 0,43Mbps και οχι 5Μbps

Και να paei sta 120Hz το tickrate οι σημερινες 4αρες φτανουν και για σουβλακια και φωνες και εναν εξορκισμο ταυτοχρονα (μπορει να λαγκαρει το θυμιατυρι αλλα οκ) :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Στα 60hz θα πρεπει να εισαι μονιμα πανω απο τα 60fps mind you, πολλα παιχνιδια εχουν 30αρι tick στην source με πιο κραχτο παραδειγμα (δυστηχως) το L4D

In an high-performance network environment, where the server and all clients have the necessary hardware resources available, it's possible to tweak bandwidth and tickrate settings to gain more gameplay precision. Increasing the server tickrate generally improves movement and shooting precision but comes with a higher CPU cost. A Source server running with tickrate 100 generates about 1.5x more CPU load than a default tickrate 66. That can cause serious calculation lags, especially when lots of people are shooting at the same time. It's not suggested to run a game server with a higher tickrate then 66 to reserve necessary CPU resources for critical situations.

Note: It is not possible to change tickrate on CSS, DoD S TF2, L4D and L4D2 because changing tickrate causes server timing issues. The tickrate is set to 66 in CSS, DoD S and TF2, and 30 in L4D and L4D2.

https://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_Multiplayer_Networking

Link to comment
Share on other sites

Δεδομένου ότι με την 4άρα είσαι ψιλοοριακά, δοκίμασε στο Medium μήπως αλλάξει κάτι.

The Battlefield Blog | New Update Addressing “Netcode” Rolling Out

To support players with a limited bandwidth connection, we support three different levels: LOW, MEDIUM and HIGH. Most players with a connection faster than 1Mbit should be fine using the HIGH setting.
Link to comment
Share on other sites

ναι το πηγα απο την αρχη στο χαη,και διαλεξα να παιξω στον ιδιο σερβερ που επαιζα και πριν το πατς,ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα ουτε καλυτερα ουτε χειροτερα 4αρα γραμμη και πινγκ στο 50ακατι.

Δοκίμασε..

Βάλτο στο High..

Και παίξε λίγο με το Network Smoothing Factor..

Βάλτο στο 0 παίξε ένα γύρο..

Πριν τελειώσει ο γύρος βάλτο στο 10 βγες από το Game.. Ξαναμπές για να είσαι σίγουρος ότι θα μπει η εντολή..

Παίξε με 10 αφού τελειώσε βάλτο στο 20 βγές ξαναμπές..

Και φτάστο μέχρι 50..

Γιατί από ότι κατάλαβα το ιδανικό για 30Hz Game

Και με Ping Server 70 για εσάς στην ελλάδα το NSF πρέπει να είναι στο 30 άντε.. 40 με 50..

Άμα σκεφτείς ότι το 0-50ms..

Κανένα από τα παραπάνω δεν σημαίνει όμως ότι δεν θα σε τρώνε πίσω από γωνιες κτλπ..

Ότι και να κάνεις πάντα θα γίνεται απλά ας το ελλατώσεις όσο μπορείς δηλαδή.. 1ms Γρηγορότερα να είναι πριν σε φάνε από πισω αξίζει..

Για μένα πιστεύω ξέρεις συνέχισε Titanfall μέχρι να βγεί κανα Hardline να δούμε πως τα πάει και βλέπουμε..

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα ίδια λάθη (θέλω να πιστεύω) στο Hardline δεν θα το κάνουνε..

Link to comment
Share on other sites

κατεβασα το καινουργιο απντεη αλλα δεν ειδα διαφορα εχω το ιδιο κοβερλαγκζ,ειδε κανεις κατι αλλο αποαυτο που ειδαγω?
Δοκίμασε..

Βάλτο στο High..

Και παίξε λίγο με το Network Smoothing Factor..

Βάλτο στο 0 παίξε ένα γύρο..

Πριν τελειώσει ο γύρος βάλτο στο 10 βγες από το Game.. Ξαναμπές για να είσαι σίγουρος ότι θα μπει η εντολή..

Παίξε με 10 αφού τελειώσε βάλτο στο 20 βγές ξαναμπές..

Και φτάστο μέχρι 50..

Γιατί από ότι κατάλαβα το ιδανικό για 30Hz Game

Και με Ping Server 70 για εσάς στην ελλάδα το NSF πρέπει να είναι στο 30 άντε.. 40 με 50..

Άμα σκεφτείς ότι το 0-50ms..

Κανένα από τα παραπάνω δεν σημαίνει όμως ότι δεν θα σε τρώνε πίσω από γωνιες κτλπ..

Ότι και να κάνεις πάντα θα γίνεται απλά ας το ελλατώσεις όσο μπορείς δηλαδή.. 1ms Γρηγορότερα να είναι πριν σε φάνε από πισω αξίζει..

Το πιο πιθανο, για να μην πω σιγουρο, ειναι οτι παιζαμε σε μη ανανεωμενο server με τον @gousias1979.

Δυστυχως οι αντμιν του ειναι αρκετα GTP, αλλα ειναι και απο τους λιγους servers που παιζουν obliteration locker. Μαξ στο 50αρι ping ειμαστε εκει.

Η διαφορα στην αισθηση ηταν εμφανεστατη οταν αλλαξα server.

Για μένα πιστεύω ξέρεις συνέχισε Titanfall μέχρι να βγεί κανα Hardline να δούμε πως τα πάει και βλέπουμε..

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα ίδια λάθη (θέλω να πιστεύω) στο Hardline δεν θα το κάνουνε..

Αν δουλεψει σωστα το bf, τα εχουμε πει ρουμανε, πως οτι αλλο εχουμε σαν υποκαταταστατο τωρα θα πιασει αραχνες.

Στo cte απολαμβανω το bf4 οπως θα επρεπε να ειχε βγει απο την αρχη. Πραγματικα αλλη εμπειρια αυτη τη στιγμη. Με λαθη βεβαια ακομα, αλλα ειναι διασκεδαστικο. Δεν αρχιζεις τα μπινελικια απο το loading, περναει καποια ωρα :p

Εχουν στρωθει και κανουν καλη δουλιτσα και επισης βλεπω οτι σχετικα γρηγορα περνανε πραγματα και στο vanilla game.

Eνα αλλο βασικο, ειναι οτι εχει ξεκινησει καλη επικοινωνια με το community που κανει και αυτο με τη σειρα του καλη δουλεια. Ακουνε και διορθωνουν και ειναι ολη την ωρα απο πανω. Σημαντικο για μενα οποτε αρχιζω και ειμαι αισιοδοξος. Για παραδειγμα, χτες βγηκε ενα σημαντικο update στο παιχνιδι και ηταν απο τις λιγες φορες, αν οχι η μοναδικη, που δεν προεκυψαν αλλα προβληματα, glitches, bugs.

Έγινε επεξεργασία από wolves
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως οι αντμιν του ειναι αρκετα GTP, αλλα ειναι και απο τους λιγους servers που παιζουν obliteration locker. Μαξ στο 50αρι ping ειμαστε εκει.

Έχω την εντύπωση ότι τα server updates γίνονται αυτόματα από τον game hoster και όχι από τους admins. Απλά άλλοι τα περνάνε αμέσως, άλλοι με το πάσο τους.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι τα server updates γίνονται αυτόματα από τον game hoster και όχι από τους admins. Απλά άλλοι τα περνάνε αμέσως, άλλοι με το πάσο τους.

Δε το ξερω αυτο, λογικα, το ξερεις καλυτερα.

Δεν χρειαζεται ο admin να κανει κανα restart κλπ;

Παντως αυτη την αισθηση ειχα στον σερβερ που ημασταν, οτι δεν παιζαμε με 30hz.

Mολις μπηκα αλλου, εβλεπα καθαρα τη διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

Δε το ξερω αυτο, λογικα, το ξερεις καλυτερα.

Δεν χρειαζεται ο admin να κανει κανα restart κλπ;

Παντως αυτη την αισθηση ειχα στον σερβερ που ημασταν, οτι δεν παιζαμε με 30hz.

Mολις μπηκα αλλου, εβλεπα καθαρα τη διαφορα.

Δεν τα έκανα εγώ στον Bazo, αλλά θυμάμαι ότι εκεί που παίζαμε, τρώγαμε restart στα ξαφνικά τις ημέρες που έβγαιναν updates και μάλιστα βρίζαμε που το έκαναν όταν ήταν γεμάτος και δεν το προγραμμάτιζαν για ώρες off-peak.

Link to comment
Share on other sites

Το πιο πιθανο, για να μην πω σιγουρο, ειναι οτι παιζαμε σε μη ανανεωμενο server με τον @gousias1979.

Δυστυχως οι αντμιν του ειναι αρκετα GTP, αλλα ειναι και απο τους λιγους servers που παιζουν obliteration locker. Μαξ στο 50αρι ping ειμαστε εκει.

Η διαφορα στην αισθηση ηταν εμφανεστατη οταν αλλαξα server.

The Battlefield Blog | New Update Addressing “Netcode” Rolling Out

PC Server Performance

On PC the RSPs are responsible for enabling the feature at their discretion, we expect most to do so as soon as possible.

Μαλλον επεσες μεσα :p

too little too late οπως και να εχει

Link to comment
Share on other sites

Έκανα format στον δίσκο C (λειτουργικό) και δεν ανοίγει το παιχνίδι (δίσκος D).Μου λέει ότι δεν είναι εγκατεστημένο ενώ είναι εγκατεστημένο και το παιχνίδι και το origin . Πρέπει να το ξανά κατεβάσω από την αρχή ή υπάρχει άλλος πιο γρήγορος τρόπος; HELP!

Link to comment
Share on other sites

edit: Έκανα εγκατάσταση πάλι αλλά τώρα δεν μπαίνει στα expansion packs παρά μόνο στα vanilla maps. Στο origin όλα φαίνονται κανονικά εγκατεστημένα.Έκανα επιδιόρθωση παιχνιδιού.:cry:

Έγινε επεξεργασία από black66.gr
Link to comment
Share on other sites

edit: Έκανα εγκατάσταση πάλι αλλά τώρα δεν μπαίνει στα expansion packs παρά μόνο στα vanilla maps. Στο origin όλα φαίνονται κανονιά εγκατεστημένα.Έκανα επιδιόρθωση παιχνιδιού.:cry:

Please try these steps:

1. Log out and fully exit Origin

2. Open your Registry Editor - Type in regedit on the Start Menu Search field and press Enter

3. Navigate through HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > Wow6432Node > EA Games > Battlefield 4

4. Check if there is a folder named Xpack1 under Battlefield 4

If YES -> Click on Xpack1, on the right pane check if there is a string named Installed, the Value data should be True

If NO - right-click on Battlefield 4 > New > Key

- a new folder will be created, name it Xpack1

- right-click on Xpack1 > New > String Value > name it Installed

- on the right-pane, double-click on Installed, set Value Data to True

5. Exit Registry Editor

6. Log in to Origin and Join China Rising Maps

If Necessary:

7. Repair Install BF4

8. Clear Browser Cache and Cookies then login to Battlelog

9. Join China Rising Maps

EA Answer HQ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.