Jump to content



Διακοπή σύνδεσης


Recommended Posts

Γνωρίζετε μήπως πόσα πρέπει να πληρώσω για να διακόψω το συμβόλαιο μου με την cyta?

Φεύγω από το σπίτι που είμαι και πάω στο πατρικό μου και εκεί έχουν ήδη σύνδεση.

Link to comment
Share on other sites

72€ και επιστροφή του εξοπλισμού, αλλιώς θα χρεωθείς κι αυτόν.

Αυτά φυσικά αν δεν έχει λήξει το συμβόλαιό σου (12,18,24 μήνες).

Αν έχει λήξει, δεν πληρώνεις τίποτα.

Πολυ σωστα...(δευτερη σελιδα, στις Λοιπες χρεωσεις, δευτερη στηλη...)

http://cyta.gr/el/support/supportMaterial/~/media/Files/CYTA/PDF/support_material/pricelists/timokat_oikiakon_ipiresion.ashx

Link to comment
Share on other sites

Πρόσεξε γενικά τι θα πληρώσεις. Οι μήνες είναι ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ. Δηλαδή στο λογαριασμό του Φεβρουαρίου, πληρώνεις προκαταβολικά το Μάρτη. Τουλάχιστον σε εμένα έτσι ήταν και οι δύο τελευταίοι πάροχοι που είχα. Έλεγξέ το και κάνε συμψηφισμό, μην περιμένεις να στα επιστρέψουν.

Link to comment
Share on other sites

Και ΑΝ στα χρεωσουν, μην πληρωσεις τιποτα.

Ειναι αναγκασμενοι να εκδωσουν νεο τιμολογιο. Εσυ δεν εχεις ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ υποχρεωση να πληρωσεις και μετα να τους κυνηγας...

(been there, done that με CYTA )

Link to comment
Share on other sites

μας μάμησαν :)

δεν πειράζει τι να κάνουμε.

αν είναι λίγοι μήνες που δεν συμφέρει η διακοπή, ένας μήνας, μην κάνεις διακοπή αποσύνδεσε το καλώδιο τηλεφώνου

απο το κοινόχρηστο χώρο της οικοδομής για να μην λειτουργεί το τηλέφωνο στο διαμέρισμα μέσα ......

Link to comment
Share on other sites

Καλά όλοι τα ίδια είναι. Εδώ με ΟΤΕ, πληρωμένος ο λογαριασμός μέχρι τις 20/3 ήδη από τώρα, το συμβόλαιο λήγει στις 12/3, και ζητάνε τέλη απενεργοποίησης άμα το διακόψουν και μία μέρα πιο πριν.

Ρε μεγάλε το τηλέφωνο δε θα λειτουργεί ούτως ή άλλως και είναι πληρωμένο, χάρη σου κάνω. Έχεις πληρωθεί για υπηρεσίες που δε χρειάζεται να παρέχεις...

`

Link to comment
Share on other sites

Ειναι τυπικα. ο ΟΤΕ εχει χρεωσει φιλαρακο μου για 2 (ναι δυο) μερες 70κατι ευρω...

Άσε και σε μένα παίζει να γίνει καμιά τέτοια μ@λ@κία. Πήρα την HOL να προωθήσουν την αίτηση μου, διευκρινίζοντας τους 3 φορές τηλεφωνικώς και 2 φορές από email ότι επιθυμώ να μεταβώ στην εταιρία τους μετά τη λήξη του υπάρχοντος συμβολαίου και ότι δε θέλω να πληρώσω τέλη διακοπής στον ΟΤΕ. Και με πήρε ο ΟΤΕ τηλ. σήμερα να με ρωτήσει γιατί θέλω να διακόψω, ενώ υποτίθεται η μετάβαση θα γίνει στις 13/3. Θα δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Άσε και σε μένα παίζει να γίνει καμιά τέτοια μ@λ@κία. Πήρα την HOL να προωθήσουν την αίτηση μου, διευκρινίζοντας τους 3 φορές τηλεφωνικώς και 2 φορές από email ότι επιθυμώ να μεταβώ στην εταιρία τους μετά τη λήξη του υπάρχοντος συμβολαίου και ότι δε θέλω να πληρώσω τέλη διακοπής στον ΟΤΕ. Και με πήρε ο ΟΤΕ τηλ. σήμερα να με ρωτήσει γιατί θέλω να διακόψω, ενώ υποτίθεται η μετάβαση θα γίνει στις 13/3. Θα δούμε...

καλα θα εκανες να εκανες την αιτηση απο 13/3 .Οι αιτησεις φευγουν χιλιαδες και εφοσον εγγραφως κανενας δεν δεσμευτηκε με κατι τετοιο μαλλον σε κοβω και για τελη διακοπης.Για να σε παρουν τηλεφωνο εχει παει ηδη η αιτηση απο hol για αλλαγη του llu.

Οποτε το σεναριο λεει οτι μαλλον πληρωνεις και τα 70 ευρω στον οτε και αφου χασεις 40 μερες ζωης κυνηγοντας τους και θελοντας να διακοψεις στην hol (και λογικο ειναι αφου σου λεγανε παπαδες πριν) το πολυ να σου δωσουν καμια εκπτωση ...

Το αλλο σεναριο ειναι να σου δωσουν καποια προσφορα στον οτε και να μεινεις εκει εχοντας 40 μερες + ψυχικης ηρεμιας.

Έγινε επεξεργασία από Aias
Link to comment
Share on other sites

καλα θα εκανες να εκανες την αιτηση απο 13/3 .Οι αιτησεις φευγουν χιλιαδες και εφοσον εγγραφως κανενας δεν δεσμευτηκε με κατι τετοιο μαλλον σε κοβω και για τελη ενεργοποιησης.

Οποτε το σεναριο λεει οτι μαλλον πληρωνεις και τα 70 ευρω στον οτε και αφου χασεις 40 μερες ζωης κυνηγοντας τους και θελοντας να διακοψεις (και λογικο ειναι αφου σου λεγανε παπαδες πριν) το πολυ να σου δωσουν καμια εκπτωση ...

Σιγά μη το άφηνα. Πήρα τηλ. στην ΗοL, τους έριξα ένα εξάψαλμο, θα την ακυρώσουν, και θα ξαναγίνει. Εντωμεταξύ με πήραν τηλ. μετά ξανά από ΟΤΕ για γλύψιμο...

...που έριξα και κει τα καντήλια μου.

Δε ξεκίνησαμε καλά τις σχέσεις μας με την HoL πάντως.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Παιδιά έχω Cyta μερικούς μήνες τώρα ...

δεν πλήρωσα το σεπτέμβρη και τον επόμενο μήνα μου κόψανε το νετ και το τηλ εισερχόμενες και εξερχόμενες..

από τότε δεν έχω καταφε΄ρει να αποπληρώσω τα χρεωστούμενα και για τους 3 τελευταίους μήνες δεν έχω καμία από τις υπηρεσίες της Σιτα αλλά αυτοί μου στέλνουν κανονικά το λογαριασμό

τους πήρα τηλ και μου είπαν ότι δεν έχει σημασία που δεν έχεις τις υπηρεσίες, πρέπει να πληρώσεις τους λογαριασμούς γιατί εμείς πληρώνουμε τη γραμή στον ΟΤΕ...

ερώτηση .. υπάρχει περίπτωση νομικά να διεκδικήσω αυτά τα χρήματα εφόσων δεν λαμβάνω κανένα προιόν??

ξέρει κανείς ??? :rant:

Link to comment
Share on other sites

απο οτι ξερω δεν σου κοβουν τηλεφωνο και νετ αν δεν πληρωσεις.Απλα εχει φραγη εξερχομενων και φραγη στην ip του νετ.Αυτο σημαινει οτι εχει τηλεφωνικο τονο η συσκευη σου απλα δεχεσαι εισερχομενες αλλα δεν μπορεις να καλεσεις.Στο νετ συγχρονιζεις αλλα περνει ip που δεν ανοιγει σελιδες.Αρα μαλλον μιλαμε για τεχνικη βλαβη και ο υπαλληλος (τηλεφωνητης) απλα βαριοταν.

Τωρα αν εχεις να πληρωσεις απο τον Σεπτεμβρη και σου εκοψαν τελειως την γραμμη (δηλαδη ολα νεκρα) ειναι επειδη το διαστημα ειναι μεγαλο (περιμενε και τον δικηγορο σε λιγες μερες ).Διαφορετικα μεσα σε εναν μηνα για ενα λογαριασμο δυσκολα κοβουν και ισχυει το απο πανω.

Έγινε επεξεργασία από Aias
Link to comment
Share on other sites

εντάξει με τη διακοπή είναι λογικό ...

εγώ ρωτάω το εξής ..

εφόσων οι λογαριασμοί σκάνε για τους τελευταίους 3 μήνες και εγώ δεν έχω καμιά υπηρεσία από αυτούς γιατί θα πρέπει να πληρώσω ???

πχ με τον οτέ που έτυχε πολές φορές να έχω διακοπές και 2μηνα τους πληρωνα μόνο το μέρος του μήνα για το οποίο είχα ιντερνετ ... για το μέρος που δεν είχα τις υπηρεσίες τους δεν τους πλήρωνα ...

αναρωτιέμαι λοιπόν αν γίνεται το ίδιο και με τη Cyta και απλά με δουλέυουν στο τηλέφωνο ...

γιατί να πληρώσω ένα λογαριασμό από τη στιγμή που δε λαμβάνω καμιά υπηρεσία ????

Link to comment
Share on other sites

εντάξει με τη διακοπή είναι λογικό ...

εγώ ρωτάω το εξής ..

εφόσων οι λογαριασμοί σκάνε για τους τελευταίους 3 μήνες και εγώ δεν έχω καμιά υπηρεσία από αυτούς γιατί θα πρέπει να πληρώσω ???

πχ με τον οτέ που έτυχε πολές φορές να έχω διακοπές και 2μηνα τους πληρωνα μόνο το μέρος του μήνα για το οποίο είχα ιντερνετ ... για το μέρος που δεν είχα τις υπηρεσίες τους δεν τους πλήρωνα ...

αναρωτιέμαι λοιπόν αν γίνεται το ίδιο και με τη Cyta και απλά με δουλέυουν στο τηλέφωνο ...

γιατί να πληρώσω ένα λογαριασμό από τη στιγμή που δε λαμβάνω καμιά υπηρεσία ????

προφανως αν η διακοπη υπηρεσιων εχει γινει πριν 3 μηνες δεν νομιζω οτι πρεπει να σε χρεωσουν απο το σημειο αυτο και μετα.Αλλα νομιζω (αν και δεν ειμαι νομικος) οτι τα λεφτα που τους χρωστας ηδη μπορουν να τα τοκιζουν.

Link to comment
Share on other sites

έχω νέα

επικοινώνησα με το 1520 γραμμή καταναλωτή

που είπαν πως όντως από τη στιγμή που δεν έχω στη διάθεσή μου το προιον/υπηρεσία δεν έχω καμία υποχρέωση να πληρώσω το πάγιο της γραμμής για τους μήνες που η εταιρία μου ζητάει ...

μου σύστησαν να κάνω καταγγελία στο 1520 | Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και να ζητήσω την άρση των χρεώσεων ... και να συμβουλευτώ το συνήγορο του καταναλωτή

αυτή η πρακτική που ακολουθεί η Cyta είναι παράνομη . κανένας δεν υποχρεούται να πληρώσει για μια υπηρεσία που δεν λαμβάνει ..

Οι εταιρίες αυτές παρανομούν εις βάρος μας και ζητάνε χρήματα βασιζόμενες στην άγνοιά μας .

ας μην ενδίδουμε τόσο εύκολα ..

:banging:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.