Jump to content



CastAR: To σύστημα VR που απέρριψε η Valve, τώρα σε kickstarter!


minast

Recommended Posts

Μέχρι τώρα βλέπουμε τι hardware έχει επιλέξει η Valve να βάλει στο σπίτι μας. (Steambox, Steam controller κλπ)

Αυτό που ακολουθεί, ένα ένα άκρως ενδιαφέρον kickstarter που προέκυψε από αυτά που επέλεξε να πετάξει στα σκουπίδια :)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=cc2NQVQK69A]CastAR VR / AR System - The 18 Month Story - YouTube[/ame]

Επειδή είναι λίγο κλαψιάρικο και μακροσκελές: έχει να κάνει με Augmented Reality και Virtual Reality γυαλιά, με ανίχνευση κίνησης κεφαλιού και συσχέτιση με φυσικά αντικείμενα. Αντί για προβολή κοντα στα μάτια όπως το Oculus Rift χρησιμοποιεί προβολή σε εξωτερική επιφάνεια.

Αναμένουμε να δούμε αν θα βγει κάτι ενδιαφέρον από τη διαφορετική προσέγγιση.

Για όσους θέλουν να συνεισφέρουν και στο kickstarter, η σελίδα είναι:

castAR: the most versatile AR & VR system by Technical Illusions — Kickstarter

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Ενδιαφέρον φαίνεται. Σίγουρα ταιριάζει σε πιο casual παιχνίδια όπως είπε και η ίδια και λογικά γι' αυτό δεν το προχώρησε η Valve. O Good guy Gabe όμως τους το έδωσε να το προχωρήσουν. Ποια άλλη εταιρία θα το έκανε αυτό; (Apple? :rofl:)

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος ας της κλείσει το στόμα, σας παρακαλώ!

Στην ουσία... η τεχνολογία είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Με το που άρχισε να περιγράφει τη λειτουργία του συστήματος εντυπωσιάστηκα από το ενδεχόμενο να μπορεί να γίνει full VR rig με παθητικά οπτικά - και όντως έχουν έτοιμο το clip-on γι αυτή τη μετατροπή.

Οι μικροπροβολείς και τα οπτικά τους -αν και δεν μπορώ να έχω εικόνα για την ποιότητά τους- πριν 3 χρόνια θα ήταν αδιανόητο ότι θα ενσωματώνονταν με αυτό το βάρος και μέγεθος σε ένα σύστημα AR/VR.

Προσωπικά, για διάφορους λόγους προτιμώ και την υλοποίηση με ανεξάρτητη προβολή σε κάθε μάτι, οπότε ακόμη ένας πόντος από εμένα.

Από την άλλη, έχω αμφιβολίες για τη φωτεινότητα του συστήματος και σχεδόν μηδενικό ενδιαφέρον για το AR κομμάτι, την ανακλαστική επιφάνεια, το ραβδί και την αλληλεπίδραση με φυσικά αντικείμενα.

Οπότε, δεν μπορώ με κανένα τρόπο να δικαιολογήσω αυτή η συσκευή να καταλήγει στα χέρια μου με $365, όταν με τα ίδια λεφτά μπορώ να έχω ένα Oculus Rift.

Όμως, αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορώ να φανταστώ μία επόμενη συσκευή να συγκεντρώνει τα καλύτερα στοιχεία των δύο. Μέχρι το τέλος του 2015 νομίζω έχουμε να δούμε πολύ εντυπωσιακά πράγματα στο χώρο του VR!

[MENTION=3623]EraserheadX[/MENTION] μη μου αρχίζεις με τον 3G (Good Guy Gabe). Επιχειρηματική κίνηση ήταν. Αν το κράταγε, δεν είχε τίποτα να κερδίσει. Δίνοντάς το δεν είχε τίποτα να χάσει. Η απόφαση είναι προφανής. Αν πάει καλά, έχει να βγάλει πολλά από αυτήν την υπόθεση στο μέλλον.

Συν τοις άλλοις, αυτό που αποδεδειγμένα ήθελε ήταν ένα αντίπαλο δέος για το OR. Όταν συνειδητοποίησε ότι δεν προλάβαινε να το κάνει ανταγωνιστικό εγκαίρως, γέμισε τη Valve με OR Dev Kits με μηδενικές τύψεις. Απότελεσμα; TF2/OR και πολύτιμη εμπειρία για VR support στη Source 2 χωρίς το κόστος της εφεύρεσης.

Όσο για την Apple που ανέφερες ως παράδειγμα, σε ενημερώνω ότι είχε αναπτύξει ένα πρωτότυπο αυτής της τεχνολογίας το 1981. Μπορείς να το δεις στην τέταρτη σειρά αριστερά στην παρακάτω εικόνα:

400.jpg

:sarcastic:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα φόρουμ του Star Citizen είναι εκείνο που καταπιάνεται με το Hardware. Σε μια απόπειρα υποστήριξης του CastAR είναι συγκτρωμένες αρκετές χρήσιμες πληροφορίες. Η ανάγνωση θέλει λίγη προσοχή, γιατί υπάρχουν και υπερβολές.

Από εκεί αντλώ πάντως μια ενδιαφέρουσα βιντεοδοκιμή του CastAR:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=GpmKq_qg3Tk]Testing the CastAR Augmented Reality Glasses - YouTube[/ame]

Ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η συζήτηση τράβηξε την προσοχή του Palmer Luckey, δημιουργού του Oculus Rift και Star Citizen από το 2012, ο οποίος έδωσε μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τις μελλοντικές εξελίξεις και των δύο συσκευών.

Συν τοις άλλοις, όπως ήταν αναμενόμενο, επιβεβαίωσε ότι έχει υποστηρίξει το CastAR με $10k. Ανυπομονώ να δω την επόμενη γενιά συσκευών, που ιδανικά θα συγκεντρώνει τα καλύτερα στοιχεία των δύο και θα προσφέρει ένα κοινό API για όλες τις εφαρμογές...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.