Jump to content



Mirrοrless! Θέλω γνώμες!


Recommended Posts

Λοιπόν είμαι αρχάρια και ενδιαφέρομαι για την αγορά φωτογραφικής μηχανής mirrorless ( είναι καλύτερες από κόμπακτ, δεν θέλω dslr γιατι το επίπεδο που είμαι δεν είναι απαραίτητα και επίσης δεν θα με βολέψει στη μεταφορα). Επομένως ξέρω τι θέλω στο περίπου....αλλα δεν ξέρω ποιά! Θέλω όσο το δυνατόν καλύτερη ποιότητα και δυνατότητες με το κόστος να μην ξεπερνά τα 300 ευρω! Εχω ακουσει πολλά και διάβασα ακόμη πιο πολλά και μπερδέυτηκα! Εχω καταλήξει στις παρακάτω:

Samsung NX1000 Kit | Skroutz.gr Samsung NX1000)

Olympus Pen E-PM1 kit | Skroutz.gr (Olympus PEN-EPL1)

Kαι σας ρωτάω τωρα...Ποια προτείνετε και γιατί?? Οι ειδικοί τα φώτας σας! Επίσης άκουσα καλά λογια και για Sony Nex-1 ,που είναι σχετικά κοντά στην τιμή με τις παραπάνω. Αξίζει να δώω 50 ευρω παραπάνω γι αυτήν ή δεν θα δω ουσιαστική διαφορά αν επιλέξω κάποια από τις παραπάνω???

Ευχαριστώ:!

Link to comment
Share on other sites

κανε α-μπε-μπα-μπλομ μεταξυ nx1000 και σονυ nex3n .

(http://www.skroutz.gr/s/2981420/Sony-NEX-3N-16-50mm-Kit.html ...-να προσεξεις το "3" και το "n" .Υπαρχουν και αλλα μοντελα)

Πηγαινε σε κανενα μαγαζι και δουλεψε τες..διαλεξε οποια σου κατσει καλυτερα.

Στα λεφτα που αναφερεις δεν "υπαρχουν" αλλες επιλογες.

Λιγο πιο πανω παιζει και η nx 300..

H epm1 ειναι παλια (και σε παρενθεση εβαλες epl1 που ειναι αλλη μηχανη και επισης παλια).

Πλεον αξιζει σαφως καλυτερα η epm2 ..αλλα και παλι μπροστα στις sony/samsung ισως να μην αξιζει να ασχοληθεις.

(ουτως η αλλως ειναι και πανω απο το budget σου).

υ.γ

Σε οποιο επιπεδο και αν εισαι δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τις dslr.Ισα ισα που προσφερουν και περισσοτερα.

Link to comment
Share on other sites

Ωραια !Σας ευχαριστω..θα προσανατολιστω σε αυτές τις 2 λοιπόν! Απλά η samsung που ανεφέρθηκε έχει το συγκριτικο πλεονεκτημα τιμής και wi-fi( δεν βρήκα να έχει η Sony), και σταθεροποίση εικόνας( δεν ξέρω πολλα αλλα μου είπαν βοηθάει).

Link to comment
Share on other sites