Jump to content



Απατη με το eshop (ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ)


antonio_ch

Recommended Posts

καλησπερα ...σκοπος του ποστ αυτου ειναι να προφυλλαξω τυχον νεους αγοραστες απο την κοροιδια του Eshop εφοσον την επαθα για τα καλα εγω!

πριν 2 βδομαδες παρηγγειλα ενα λαπτοπ μάρκας LENOVO απο τo eshop (μαζι με αλλα προιοντα)...ενω σε τηλεφωνικη επικοινωνια η παραγγελια θα ηταν ετοιμη μεσα σε 3 μερες...καθε μερα μου έβρισκαν νεα δικιολογια για να μου την καθυστερησουν!

εν τελει η παραγγελια εφτασε περιπου με 10 μερες καθυστερηση!

αυτο ειναι το λιγοτερο.

με το που ανοιγω το λαπτοπ εχει ακριβως στη μεση ενα καμενο πιξελ.αμεσως οπως ειναι φυσικο επεστρεψα στο μαγαζι με σκοπο να ζητησω αντικατασταση...καθως το λαπτοπ ηταν ελαττωματικο απο το εργοστασιο..και οχι απο δικη μου χρηση!η απαντηση του eshop ηταν οτι η lenovo δεν καλύπτει ενα και δυο καμενα pixel αλλα απο 3 και πανω και πως το ενα καμενο pixel δε θεωρειται ελαττωματικο!

μετα απο μεγαλη φασαρια καταφέρνω να πεισω τον πωλητη να παραδεχθει οτι το λαπτο ειναι ελαττωματικο ..και πως ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ σε δικη μου χρηση!

αφου το κανει παραλαβη μου αποκαλπτει οτι δε προκειται να επισκευαστει αλλα ουτε και να αλλαχθει ...και πως αν θελω κατι απο τα 2 πρεπει να πληρωσω!:suicide2:

μετα απο αμετρητα τηλέφωνα οπου προσπαθουσα να επικοινωνησω με καποιον υπεθυνο...δεν εβγαζα ακρη.ολοι κρυβοντουσαν στα τηλέφωνα και ο καθε πωλητης μου ελεγε τα δικα του!

ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ!

σε τηλεφωνικη επικοινωνια με τη lenovo λεγοντας τους οτι παρελαβα ενα λαπτοπ το οποιο ειχε καμενο pixel απο το εργοστασιο παιρνω την απαντηση να το φερετε αμεσως να σας το αλλαξουμε

και αμεσως μετα γινεται ο ακολουθος διαλογος

len. απο που πηρατε το συγκεκριμενο laptop

εγω απο το eshop

len λυπαμαι κυριε...δε σνεργαζομαστε με τη συγκεκριμενη εταιρια

εγω μα το λαπτοπ ειναι της δικης σας επωνυμιας

len ναι το γνωριζουμε...αλλα το eshop δεν αγοραζει απο εμας τα laptop αλλα απο τη lenovo πολωνιας η οποια ακολουθει διαφορετικη πωλητικη!μας εχουν ξανακαλεσει για το ιδιο προβλημα αλλα δε μπορούμε να κανουμε τπτ!!

οταν ανεφερα όλα αυτα στο eshop καναν τον κινεζο και πως δεν ξερανε τπτ!

και πως το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να τους επιστρεψω το λαπτοπ και να μου επιστρεψουν την αξια του λαπτοπ μειωμένη κατα 80 ολοκληρα eyro....!

εδω και μερες προσπαθω να βγάλω ακρη αλλα μεχρι τωρα τιποτα..και ξερω πως δε προκειται!

οποτε στελνω το συγκεκριμενο ποστ μονο και μονο για να ειστε προιδεασμενοι σε επομενη αγορα σας απο το eshop!

πριν παραλαβετε το προιον σας...ανοιξτε το εκει στο καταστημα και δοκιμαστε το...διοτι αν υπογραψετε και πληρωσετε...δε προκειται να βρειτε το δικιο σας σε ενδεχομενο ελαττωμα!!!

αυτα...και συγνωμη για το μακροσκελες ποστ!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Αχμ, ξέρω πως θα νευριάσεις, αλλά ο σωστός τρόπος σκέψης έχει ως εξής:

1) Ρωτάμε εάν το προϊόν που πρόκειται να αγοράσουμε προέρχεται από τον επίσημο εισαγωγέα Ελλάδος ή πρόκειται για προϊόν παραεισαγωγής.

2) Ρωτάμε για τις προσφερόμενες εγγυήσεις και τί περιλαμβάνουν αυτές.

3) Προχωρούμε σε αγορά του προϊόντος εάν μας καλύπτουν οι απαντήσεις, οι οποίες το καλύτερο θα είναι να τις παραλάβουμε γραπτώς.

Στην περίπτωσή σου, μιας και την πάτησες όπως λες, θα χρειαστεί να κάνεις καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτών όπου θα τους αναφέρεις όλες τις λεπτομέρειες του προβλήματος που αντιμετωπίζεις. Στην δική σου περίπτωση είτε θα στο αντικαταστήσουν με νέο είτε θα σου επιστρέψουν όλο το ποσό που κατέβαλες χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Απλά θα καθυστερήσει λίγο η διαδικασία μέχρι να ανατεθεί η υπόθεση σε υπάλληλο (περίπου μια εβδομάδα).

Link to comment
Share on other sites

Εαν στην εγγύηση της Lenovo για την συγκεκριμένη σειρά laptop γραφει ότι γίνεται αντικατάσταση με 1 dead pixel προχώρα σε καταγγελία για το e-shop και ακολούθως στείλε και στην global ένα mail για να τραβήξει το αυτάκι της εγχώριας αντιπροσωπείας.

Link to comment
Share on other sites

παιδια το εχω κανει ολα...και συνηγορο του πολιτη πηγα και σε δικηγορο ο οποιος μου ειπε θα τραβηξει πολυ η ιστορια και δε ξερω αν θα δικαιωθω κιολας στο τελος με αποτελεσμα να πληρωνω κ αλλα λεφτα για τα εξοδα!

Η lenovo της ελλαδος δε μπορει να κανει κατι και λογικο ειναι.το εμποριο ειναι ελευθερο οποτε μπορει ο καθενας να παραγγελνει απ οπου θελει! απλα μου λεει οτι δε μπορω να σε καλύψω εγω σαν εγγυηση...οποτε τρεξε και βρες τα με το eshop!

οσο για τα παραπονα για το συγκεκριμενο μαγαζι...να σου πω την αληθεια δε το ειχα ψαξει καθόλου!και γω ειχα παραγγειλει αρκετα πραματα απο το eshop βεβαια μικρης εως αρκετα μικρης αξιας (max 20-30€)

απλα τωρα που την επαθα και ξερω πως θα ζημιωθω δε προκειται να αγορασω απο το συγκεκριμενο μαγαζι ούτε μια μπαταρια.!

και γι αυτο ανοιξα και το θεμα...για να ενημερωσω για το τι έπαθα και ενας ενδεχόμενος αγοραστης να είναι πιο υποψιασμενος απ ότι εγω...ώστε να μην την πατησει!

Link to comment
Share on other sites

ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ μεσα στη μεση...και ειναι λιγο ενοχλητικο!

και εκτος αυτου...το λαπτοπ ειναι κανουριο!!! να ειχε περασει 1-2 μηνες δε θα με πειραζε!

απλα το απαραδεκτο της υποθεσης ειναι η συμπεριφορα του e-shop!!

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που έκανες παραγγελία τηλεφωνική (ή internet) έχεις δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών, επειδή δε σου αρέσει! Δε χρειάζεται να είναι ελαττωματικό.

Μίλα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή ή τη Γενική Γραμματεία. Τον πρώτο τον φοβούνται περισσότερο.

Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 10 του ν. 2251/94, σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών (από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος) και σε περίπτωση μη παροχής από τον προμηθευτή υποδείγματος δήλωσης υπαναχώρησης, εντός τριών μηνών (επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς επιβαρύνσεις εκτός από τα έξοδα επιστροφής). Μπορείτε να υποβάλετε σχετική καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

υγ.: Πες στο δικηγόρο σου ότι είναι άσχετος.

Link to comment
Share on other sites

λενε πως επειδη το εχω ανοιξει και επειδη έχω σκισει το αυτοκολλητο το οποιο δεν εχει πάνω ούτε bar-code ούτε τιποτα...δεν ειναι στην αρχικη κατασταση οποτε δε μπορουν να το δεχτουν πισω και να το ξαναπουλησουν ως καινούριο...και γι αυτο επειδη θα παει στην κατηγορια stock που ειναι πιο φθηνα...γι αυτο μου επιστρεφουν 80€ λιγότερα

αν εχεις ευκαιρο...μπορεις να μου στείλεις ολοκληρο το νομο;;

Link to comment
Share on other sites

απο οτι εχω ακουσει μεχρι 5 καμενα πιξελ δε θεωριται ελατωμα απο τις κατασκευαστριες εταιριες αρα απο οπου κ να το αγοραζες δε νομιζω να εκαναν κατι κ αυτο γιατι απο οτι εχω ακουσει ο τροπος που κατασκευαζονται οι οθονες lcd δεν ειναι τελειος. :hmm:

Link to comment
Share on other sites

απο οτι εχω ακουσει μεχρι 5 καμενα πιξελ δε θεωριται ελατωμα απο τις κατασκευαστριες εταιριες αρα απο οπου κ να το αγοραζες δε νομιζω να εκαναν κατι κ αυτο γιατι απο οτι εχω ακουσει ο τροπος που κατασκευαζονται οι οθονες lcd δεν ειναι τελειος. :hmm:

"Απότι έχω ακούσει, κάποιος τρολλάρει."

Ο κάθε κατασκευαστής έχει δικά του κριτήρια ανα χώρα και ανα είδος. Γιαυτό κοιτάμε πάντα και ενημερώνομαστε για το τι είδους εγγύηση διαθέτει το προϊόν γιατί τις περισσότερες φορές τα εφόρου ζωής κλπ είναι μπούρδες.

Πχ εφόρου ζωής η εταιρεία δεν αναφέρει εφόρου ζωής δική σας ή των παιδιών σας. Εφόρου ζωής του προϊόντος και συνήθως δίνουν και +5 χρόνια μετά. Δηλαδή πήρες μνήμες corsair vengeance 1600hmz cl9. Αν η corsair τις έχει ακόμα στην παραγωγή σε καλύπτει. Αν όχι απλά πάρε καινούργιες.

Δυστυχώς ανα χώρα αλλάζει και η εγγύηση. Το καλύτερο που θα κάνεις είναι να στείλεις mail στην lenovo κατευθείαν στο εξωτερικό και να βγάλεις άκρη με ποια lenovo θα μιλήσεις για να δείς τι ισχύει με την εγγύησή της κλπ. Γιατί πχ η lenovo Ελλάδας δεν γνωρίζει πραγματικά απο που έχει αγοραστεί το laptop. Αφού είναι εισαγωγέας-αντιπρόσωπος. Δεν είναι η lenovo αυτή καθαυτή.

Αν ξέρεις το rma policy της χώρας που έχει αγοραστεί μπορείς και τελείως διαφορετικά να διαχειριστής το e-shop. Στην τελική πήγαινε απο το κατάστημα και ζήτα τον υπεύθυνο. Αφού ξέρεις όμως τι γίνεται. Αν δεν βγάλεις ακρή τράβα στα κεντρικά.

Ξέρω δεν είναι ούτε εύκολο ούτε ωραία λύση, αλλά δυστυχώς το eshop απο την δικιά μου μεριά δεν σου έδωσε άλλη επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Το pixel με το προβλημα τι χρωμα εχει?

Που ακριβως αναφερεται οτι η Lenovo εχει Zero - Pixel εγγυηση;

Εδω πάντως δεν αναφερεται κατι τετοιο (http://support.lenovo.com/en_GR/research/hints-or-tips/detail.page?LegacyDocID=MIGR-69856)

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που έκανες παραγγελία τηλεφωνική (ή internet) έχεις δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών, επειδή δε σου αρέσει! Δε χρειάζεται να είναι ελαττωματικό.

Μίλα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή ή τη Γενική Γραμματεία. Τον πρώτο τον φοβούνται περισσότερο.

ΟΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ

Οταν το εχεις κλειστο με τις ζελατινες του και δεν το εχεις ανοιξει, μπορεις.

Οταν το εχεις ανοιξει και χρησιμοποιησει ΔΕΝ ειναι στην αρχικη του κατασταση.

Θα παω διακοπες 10 μερες, μπορω να παω να αγορασω ενα laptop, να το εχω 10 μερες και να το γυρισω την 11η πισω, χωρις γρατζουνιες και με τις ζελατινες του;

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα κάντε έναν κόπο και διαβάστε το link της υπογραφής μου (εγγυήσεις και δικαιώματα καταναλωτή). Βάσει νόμου το e-shop οφείλει να αντικαταστήσει ή να επιστρέψει το πλήρες αντίτιμο της αγοραπωλησίας χωρίς επιπλέον έξοδα από τον καταναλωτή. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτών και ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι πολύ καλοί φίλοι σε τέτοιες περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

1. Δεν αγοραζουμε απο eshop! Καποτε, ναι... Εδω και χρονια, οχι

2. Δε βριζομαστε με το eshop, ουτε πλακωνομαστε. Ειναι εξαιρετικα εμπειροι σε τετοιες καταστασεις.

3. Καταγγελια σε Συνηγορο Καταναλωτη, Γενικη Γραμματεια και ΙΝΚΑ. Τους κανεις CC σε ολα.

4. Δεν αγοραζουμε απο eshop (μην το ξαναπουμε)

5. Λεμε σε ολους οσους ξερουμε οτι "δεν αγοραζουμε απο shop". Μπας και κλεισει και εξαφανιστει απο τη χωρα

Link to comment
Share on other sites

απο οτι εχω ακουσει μεχρι 5 καμενα πιξελ δε θεωριται ελατωμα απο τις κατασκευαστριες εταιριες αρα απο οπου κ να το αγοραζες δε νομιζω να εκαναν κατι κ αυτο γιατι απο οτι εχω ακουσει ο τροπος που κατασκευαζονται οι οθονες lcd δεν ειναι τελειος. :hmm:

http://www.skroutz.gr/c/1346/medical_appliances.html?keyphrase=ακουστικα+βαρηκοιας

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.