Jump to content



Προβλημα με Πλαισιο 380 Ευρω


Jimaki MBG

Recommended Posts

Καλησπέρα. Εστειλλα την καρτα γραφικων μου στο πλαισιο για να την ελεγξουν μια gtx 570 twin frozer III power oc edition κοστους αγορας 370 ευρω. εχει εγγυηση μεχρι Δεκέμβριο. Ενω μου ειπαν 3 - 4 μερες και μετα αντικατασταση αργησαν 8 εργασιμες.μιλουσα στο τηλεφωνο μαζσι τους και μεχρι και την 6-7η μερα μου λεγανε δεν μας εχει δειξει καποιο προβλημα σημερα το βραδυ θα την αφησουμε να τρεξει ενα βαρυ τεστ. Σημερα λοιπον με πειρα και μου ειπε οτι η καρτα εβγαλε προβλημα και θα αποσταλει στην MSI ,θα διαρκεσει η διαδικασια 2-3 εβδομαδες και θα μου στειλουν αλλη.!!!!! Του ειπα οτι κανονικα θα επρεπε να γινει αντικατασταση και να διαλεξω εγω μια αντιστοιχων επιδοσεων κτλ και που ειναι ολα αυτα που μου ελεγαν....διοτι εγω δεν θα εχω κανενα ελεγχο στο προιον που θα μου στειλει η MSI ,απλα θα μου ερθει μια καρτα...επισης μου ειπε οτι το προιον που θα ερθει θα συνεχισει αυτη την εγγυηση που εχω και δεν θα ανανεωθεί....τρελα πραματα...παρακαλω πειτε μου σχετικα γρηγορα τι να κανω...ισως πριν φυγει η καρτα πρεπει να κανω κατι...ευχαριστω εκ των πρςτερων...

Link to comment
Share on other sites

.ισως πριν φυγει η καρτα πρεπει να κανω κατι...

καπου εδω υπαρχουν αναρτημενοι οι νομοι προστασιας καταναλωτη...

Μπορεις να τους τυπωσεις, να τους κολλησεις στη μουρη τους και να ζητησεις να σε αποζημειωσουν για το χρονο, τα Α4 και τα μελανια που ξοδεψες για δικη τους προσπαθεια δολου...

Ισως ειναι οκ αυτο με την αντικατασταση απο MSI σε αυτο το χρονο, αλλα απο τη στιγμη που μενεις χωρις καρτα πανω απο 15 μερες ειναι υποχρεωμενοι να σου δωσουν μια αλλη προσωρινα να κανεις τη δουλεια σου, και φυσικα αν γινει αντικατασταση το κοντερ της εγγυησης μηδενιζεται

Link to comment
Share on other sites

απο τη στιγμη που μενεις χωρις καρτα πανω απο 15 μερες ειναι υποχρεωμενοι να σου δωσουν μια αλλη προσωρινα να κανεις τη δουλεια σου

Αυτό ναι, συμφωνούμε. Έτσι λέει ο νόμος.

αν γινει αντικατασταση το κοντερ της εγγυησης μηδενιζεται

Αυτό όμως, πού το λέει; Το μόνο που ξέρω είναι ότι αν είναι το προϊόν πολύ κοντά στο τέλος της εγγύησης, συνήθως δίνεται κάτι παραπάνω, από το ελάχιστο που μένει, αλλά όχι πλήρης εγγύηση. Δεν ξέρω αν η μικρή επέκταση εγγύησης υποστηρίζεται νομικά, αλλά είμαι βέβαιος ότι δεν προβλέπει ο νόμος "μηδενισμό του κοντέρ" του χρόνου εγγύησης.

Βασικά άλλο τι μας αρέσει / βολεύει και άλλο τι δικαιούμεθα.

Link to comment
Share on other sites

Πηγα απο κει...μου ειπαν τα ιδια..μου ειπαν οτι ειναι θεμα της msi και οχι δικο τους (μπορει να ισχυει αυτο δεν ειμαι εντελως αντιθετος κτλ,) δηλαδη οντως αν η msi εχει δωσει εντολη να βλεπει τα προιοντα πριν γινουν αντικατασταση τοτε τι να πω δεν ειναι δικο τους θεμα...μου ειπε ο υπαλληλος που φανηκε καλο παιδι θα με παρει αυριο να μπου δοσει πληροφοριες και κανα τρακινκ ναμπερ ας πουμε και μεηλ να επικοινωνησω και εγω αν θελω μαζι με την msi με serial προιοντος για να μιλησω για την αντικατασταση και με τι...τι να πω..

Link to comment
Share on other sites

Αυτό όμως, πού το λέει; Το μόνο που ξέρω είναι ότι αν είναι το προϊόν πολύ κοντά στο τέλος της εγγύησης, συνήθως δίνεται κάτι παραπάνω, από το ελάχιστο που μένει, αλλά όχι πλήρης εγγύηση. Δεν ξέρω αν η μικρή επέκταση εγγύησης υποστηρίζεται νομικά, αλλά είμαι βέβαιος ότι δεν προβλέπει ο νόμος "μηδενισμό του κοντέρ" του χρόνου εγγύησης.

Βασικά άλλο τι μας αρέσει / βολεύει και άλλο τι δικαιούμεθα.

Σηζητησαμε και γι αυτο και μου ειπε μπορει να σου δωσουν κανα 6μηνο παραπανω αλλα για απο την αρχη εγγυηση δυσκολο.Το θεμα ειναι πριν 2 χρονια γιατι την 480 gtx με προβλημα μου την κανανε αμμεσα 570 gtx.

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 χρονια γιατι την 480 gtx με προβλημα μου την κανανε αμμεσα 570 gtx.

Γιατί τότε μπορέι και αυτοί να έπαιρναν από την εταιρεία που προμηθεύονταν πίστωση για το προϊόν που επέστρεφαν ή γιατί ήταν πιο καλοί άνθρωποι τότε ή για να σε ευχαριστήσουν ως πελάτη ή για πολλούς άλλους πιθανούς λόγους.

Το ότι στο παρελθόν σου (μας) συμπεριφέρθηκαν καλύτερα από ότι ήταν υποχρεωμένοι βάσει νόμου, δεν τους υποχρεώνει σε καμιά περίπτωση να συνεχίσουν να το κάνουν. Δυστυχώς, αλλά έτσι είναι.

Link to comment
Share on other sites

πωω..μπερδεμα! ειναι να μην μπλεξεις..

δυστυχως δεν μπορω να βοηθησω καπως, επειδη δεν εχω αρνητικη εμπειρια απο RMA μεχρι στιγμης..

απο το εν λογω καταστημα, μια φορα χρειαστηκε να κανω RMA ενα λαπιτοπι της acer και μου ειπαν πως δεν μπορουν να κανουν κατι επειδη εχω εγγυηση απευθειας απο την acer και αυτοι δεν εμπλεκονται...τεσπα..λαλακιες ελεγαν αλλα δεν εκατσα να τσακωθω και να χαλασω την ζαχαρενια μου..μου εδωσαν ενα αλλο για να κανω την δουλεια μου και απλα περιμενα 1 μηνα μεχρι να μου το επισκευασουν...

Link to comment
Share on other sites

πωω..μπερδεμα! ειναι να μην μπλεξεις..

δυστυχως δεν μπορω να βοηθησω καπως, επειδη δεν εχω αρνητικη εμπειρια απο RMA μεχρι στιγμης..

απο το εν λογω καταστημα, μια φορα χρειαστηκε να κανω RMA ενα λαπιτοπι της acer και μου ειπαν πως δεν μπορουν να κανουν κατι επειδη εχω εγγυηση απευθειας απο την acer και αυτοι δεν εμπλεκονται...τεσπα..λαλακιες ελεγαν αλλα δεν εκατσα να τσακωθω και να χαλασω την ζαχαρενια μου..μου εδωσαν ενα αλλο για να κανω την δουλεια μου και απλα περιμενα 1 μηνα μεχρι να μου το επισκευασουν...

Μεχρι στιγμης δεν εχω αρνητικη εμπειρια...να δω πως θα εξλιχθει αυτο και τι θα μου στειλουν...

Link to comment
Share on other sites

με χαλαει το θεμα με τις εγγυησεις..

υπαρχουν καταστηματα τα οποια στο αλλαζουν επιτοπου εαν διαπιστωθει οτι εχει σφαλμα το προιον..το πλαισιο απ'οτι βλεπω, πεταει το μπαλακι στον κατασκευαστη(αυτο ισχυει για συγκεκριμενους προμηθευτες) και δεν ρισκαρει να επωμιστουν αυτοι την ζημια αλλα εχουν τον πελατη στο περιμενε..

Link to comment
Share on other sites

Αυτό όμως, πού το λέει; Το μόνο που ξέρω είναι ότι αν είναι το προϊόν πολύ κοντά στο τέλος της εγγύησης, συνήθως δίνεται κάτι παραπάνω, από το ελάχιστο που μένει, αλλά όχι πλήρης εγγύηση. Δεν ξέρω αν η μικρή επέκταση εγγύησης υποστηρίζεται νομικά, αλλά είμαι βέβαιος ότι δεν προβλέπει ο νόμος "μηδενισμό του κοντέρ" του χρόνου εγγύησης.

Βασικά άλλο τι μας αρέσει / βολεύει και άλλο τι δικαιούμεθα.

νομος 2251/1994

αυτα ειναι που δικαιουμαστε, και το πλαισιο μια χαρα το γνωριζουν ετσι κι αλλιως (εχω κι εγω καρτα απο rma τους, οπως και δεκαδες αν οχι εκατονταδες αλλοι πελατες τους, οποτε δεν εχουν αγνοια, απλα προσπαθουν να κανουν λαμογιά, κι αν τους κατσει τους εκατσε)

Link to comment
Share on other sites

Με μια πρόχειρη ματιά στο 45σέλιδο κείμενο που με τόση ευγένεια παραθέτεις (σαν να ήταν εδώ forum αποφοίτων νομικής ή τουλάχιστον ατόμων μόνο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όταν αρκετοί δε βάζουν καν τόνους, μεταξύ των οποίων όπως βλέπω και εσύ), παρατηρω ότι μάλλον έχει αλλάξει η νομοθεσία σχετικά με την ανανέωση της εγγύησης.

Συνεπώς, αγαπητέ [MENTION=8781]Jimaki MBG[/MENTION] μπορείς να τους πεις ότι σύμφωνα με την παράγραφο 5 του άρθρου 5 του νόμου 2251 του 1994 και όπως αυτός ισχύει σήμερα μετά τις τροποποιήσεις που του έχουν γίνει και με τελευταία το νόμο 3587 του 2007, δικαιούσαι την πλήρη εγγύηση του προϊόντος αντικατάστασης που θα σου σταλλεί, αρχής γενομένης από την ημερομηνία που θα το παραλάβεις.

Για πιθανές παρερμηνίες και παραλήψεις σε σχέση με ό,τι περιλαμβάνουν οι σχετικοί νόμοι, επιφυλάσσομαι, καθώς δεν είμαι νομικός.

Link to comment
Share on other sites

Με μια πρόχειρη ματιά στο 45σέλιδο κείμενο που με τόση ευγένεια παραθέτεις (σαν να ήταν εδώ forum αποφοίτων νομικής ή τουλάχιστον ατόμων μόνο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όταν αρκετοί δε βάζουν καν τόνους, μεταξύ των οποίων όπως βλέπω και εσύ), παρατηρω ότι μάλλον έχει αλλάξει η νομοθεσία σχετικά με την ανανέωση της εγγύησης.

σιγουρα εχει αλλαξει... και πολλες φορες απο το 1821 που φτιαχτηκε το συνταγμα της Ελλαδος, οχι ομως τοσο προσφατα ωστε να θυμασαι τον "παλιο νομο" (τουλαχιστο αν το 77 του nick σου παραπεμπει σε ημερομηνια γεννησης)

μια και το 94 που αρχισε να ισχυει ο "νεος νομος" ησουν 17 χρονων :p

Τεσπα, οπως και να χει και οι καλο ειναι να γνωριζουμε τη νομοθεσια που αφορα αυτα τα θεματα ολοι μας...

Link to comment
Share on other sites

...και να μοιραζόμαστε τη γνώση, σε όποιον τομέα τη διαθέτει ο καθένας μας, απλόχερα, χωρίς ειρωνική διάθεση και με τρόπο που είναι κατανοητός και εύχρηστος από τους πιθανά μη ειδικούς μεταξύ μας. Αμήν.

Link to comment
Share on other sites

...και να μοιραζόμαστε τη γνώση, σε όποιον τομέα τη διαθέτει ο καθένας μας, απλόχερα, χωρίς ειρωνική διάθεση και με τρόπο που είναι κατανοητός και εύχρηστος από τους πιθανά μη ειδικούς μεταξύ μας. Αμήν.

αυτο ακριβως εκανα, και μαλιστα με τον ιδιο ακριβως τροπο που μου δωθηκε κι εμενα αυτη η γνωση.

Προσωπικα παντως ευχαριστησα το ατομο που μου την εδωσε.

Εξ αλλου, ας πουμε οτι υπεθεσα πως απευθυνομαι σε λατρη των γραπτων κειμενων μια και εισαι απο τους ελαχιστους που χρησιμοποιουν τονους ;)

Link to comment
Share on other sites

Τόσο πολλές απαντήσεις αγωνίζονται για να περάσουν από το κεφάλι μου στα δάχτυλά μου που νομίζω ότι θα επιστρατεύσω όλη την αυτοκυριαρχία μου για να μην απαντήσω και κάνω το thread του ανθρώπου αηδία.

Ελπίζω μέσα από την κουβέντα να βοηθήθηκε το παλικάρι. Καληνύχτα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.