Jump to content



ebay - open case πρόβλημα


Recommended Posts

Είχα παραγγείλει ένα αντικείμενο στο ebay και ο πωλητής δεν μου έστειλε αυτό που διαφήμιζε στη φωτογραφία αλλά κάτι παρεμφερές το οποίο είναι λειτουργικό μεν αλλά δεν κάνει για τη δουλειά που το θέλω.

Άνοιξα case και με τα κόπων και βασάνων μετά από προβληματική επικοινωνία μιας εβδομάδας συμφωνήσαμε να μου ξαναστείλει το σωστό αντικείμενο μιας και δεν ήθελα refund.

Πριν λίγες μέρες μου έστειλε και το tracking number το οποίο τσέκαρα και το δέμα είναι καθ οδόν.

Το πρόβλημα είναι οτι στο ebay έχω περιθώριο να κλείσω το case ως τις 6/6 ή να κάνω escalate.Σε περίπτωση όμως που κλείσω το case δεν έχω δικαίωμα να το ξαναανοίξω και πολύ φοβάμαι οτι όταν θα έρθει το δέμα, (πολύ μετά τις 6/6) ή δεν θα μου έχει βάλει μέσα τίποτα ή θα μου στείλει κάτι άσχετο.Escalate δεν μπορώ να κάνω αφού υποτίθεται "τα βρήκαμε" και περιμένω το νέο δέμα.

Από τις συζητήσεις που κάναμε όμως δεν τον πολυεμπιστεύομαι.Ενώ είχα ανοίξει case μου έλεγε να το κλείσω πρώτα και μετά να μου στείλει το δέμα.Όταν του είπα οτι δεν μπορώ να το κάνω αυτό γιατί μετά δεν θα μπορώ να το ξαναανοίξω μου απάντησε οτι είναι κακό για την εικόνα του μαγαζιού να υπάρχει ανοιχτό case.Τον απείλησα οτι θα κάνω escalate , θα ζητήσω refund και φυσικά θα του βάλω αρνητική κριτική και μόνο τότε έκανε πίσω και μου είπε οτι θα στείλει το δέμα.

Το θέμα είναι τι κάνω εαν το δέμα δεν είναι πάλι αυτό που περιμένω.

Επίσης είχα παρατηρήσει στο παρελθόν οτι εαν περάσει κάποιο χρονικό διάστημα, απενεργοποιείται η δυνατότητα να βάλεις feedback στον πωλητή.Ισχύει ή άλλαξε;

Link to comment
Share on other sites

πονεμένη ιστορία και μου εχει τυχει και μενα.

Το υποτιθεται σωστό ειναι να περιμένεις αλλά δεν θα σου το πρότεινα.΄

Ο χρόνος που εχουν βάλει για deadline είναι λιγος αν προκειται να ξανασταλεί δεμα. θα σου προτεινα γενικά αν δεις οτι εχουν περασει αρκετές μέρες, να ζητάς refund και αν θες το ξαναγοράζεις. αλλά επειδή ρωτάς για τώρα και εφόσον δεν εχεις λάβει δέμα την τελευταία μέρα και δεν του εχεις εμπιστοσύνη, θα σου προτεινα να τον δώσεις στεγνα...

Link to comment
Share on other sites

Εαν δηλαδή κάνω escalate λίγο πριν εκπνεύσει η ημερομηνία λέτε να ανανεωθεί ο χρόνος;

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Το δέμα δεν είναι αξίας.Κάπου 6 ευρώ κάνει αλλά καλό είναι να γνωρίζω τι πρέπει να κάνω και σε κάποια ανάλογη περίπτωση που το ποσό είναι αρκετά πιο μεγάλο.

Επίσης , αυτό που είπε ο obelix με το refund και επαναπαραγγελία μου άρεσε αρκετά γιατί με την επαναπαραγγελία έχεις άλλες 45 μέρες περιθώριο και φαντάζομαι οτι εαν προκύψει πάλι θεμα, μπορείς να ανοίξεις νέο case.Σωστά;

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=7583]tarantules[/MENTION]

Γενικοτερα οταν προκυπτει προβλημα, ειναι καλο να ζητατε refund και μετα να παραγγελνετε ξανα το αντικειμενο οπως εχω γραψει και στον σχετικο οδηγο για αποστολες/παραλαβες απο Κινα

Ετσι εχετε ξανα το περιθωριο των 45 ημερων και την εξασφαλιση οτι ακομα και αν στειλει κατι λαθος ξανα ο πωλητης, θα υπαρχει αρκετος χρονος για να κυνηγησετε το θεμα αναλογα

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Είναι και δύσκολες μέρες τώρα λόγω Χριστουγέννων.

Μου έχει τύχει να ζητήσω refund στις 35 μέρες και μετά από 2 μέρες να μου έρθει το αντικείμενο και να ψάχνω τον πωλητή να του τα στείλω πίσω. Οπότε πλέον open case τελευταία στιγμή, δηλαδή στις 40 με 44 ημέρες! Και όπως είπαν και οι παραπάνω, πάντα refund και το ξαναγοράζουμε από την αρχή. Αν είναι αντικείμενο που το έχουν πολλοί πωλητές, τότε διαλέγω διαφορετικό την 2η φορά.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γενικά καθηστερούν ή χάνονται.

 

Για να καταλάβετε μου είχαν έρθει αρκετά πραγματάκια και μου τα είχαν βάλει σε σακουλα. Μεσα στην σακουλα έβαλαν και 4 πακετάκια που ήταν άλλων, εγώ τα είχα ανοίξει καθώς δεν είχα προσέξει καν το όνομα καθώς μπήκαν σε σακούλα γιατί δεν χωρούσαν στην θυρίδα μου(μέσα σε κατάστημα ΕΛΤΑ μιλάμε πάντα). 

 

Ηταν 2 κινητά και κάτι άλλες βλακείες. Προσωπικά πήρα τηλέφωνο τους ιδιοκτήτες και τα έδωσα πίσω. Τώρα δεν ξέρω αν θα το έκαναν όλοι αυτό, οπότε γενικά όταν χάνεται κάτι δεν αποτελεί μονο ευθύνη του πωλητή αλλά και πολλών παραγόντων. Ισως είναι και ο μόνος που δεν φταίει στην τελική αλλά παρόλα αυτά σου επιστρέφει τα χρήματα.

Έγινε επεξεργασία από BasiliCeLew
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκλεισε μήνα από την ημερομηνία αποστολής ένα πακετάκι από Κίνα.

Δεν μου έχει τύχει ξανά. Να ανοίξω case;

Ο πωλητής μου λέει να περιμένω μέχρι τις 21/12.

 

Προσωπικα, εξαντλω παντα το περιθωριο των 45 ημερων, ειδικα οταν προκειται για αποστολη με δωρεαν μεταφορικα και χωρις τρακιν απο Ασια.

Γιατι οι χρονοι παραδοσης ειναι αναλογα τα μελτεμια

Για αγορες απο Ευρωπη, εχω τις 20 ημερες (παντα ημερολογιακες), εκτος και αν απο την πρωτη στιγμη ο ETA ειναι για περισσοτερο.

 

γνωμη μου, κανε υπομονη γιατι ειναι και γιορτες και γινεται της κακομοιρας και οταν φταεις στις 42-43 ημερες, ανοιξε case και εξηγησε και στον πωλητη οτι ο λογος που το κανεις ειναι για να εισαι καλυμενος απο το buyer's protection toy ebay

 

Μου εχει τυχει πωλητης που να κανει μεσα σε λεπτα refund παρ'οτι δεν εχω ζητησει και εχω δηλωσει οτι θελω να περιμενω να ερθω και μου εχει τυχει και πωλητης μπαγλαμας.

Οσες φορες μου εκαναν ριφαντ την ιδια στιγμη ή μεσα σε 1 ημερα, το αντικειμενο δεν εφτασε ποτε.

 

Πολλες φορες ανοιγω case και μετα απο μερικες ημερες φτανει και το πακετο.

Link to comment
Share on other sites

Άνοιξα case μετά από 2 μήνες αναμονής ( ο λόγος είναι ότι είχα αγοράσει πολλές φορές από εκείνον τον πωλητή και δεν είχα πρόβλημα ) και είχα το refund σε 1 μόλις ώρα χωρίς καν να με ρωτήσει αν θέλω να μου το ξαναστείλει. Νομίζω το ebay protection δουλεύει μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

μιας και αναφέρθηκε τρώω πολλές φορές την ατάκα τελευταία  οτι τους γύρισε το ταχυδρομείο πίσω το δέμα   ή οτι η χώρα μας  έχει προβληματικό ταχυδρομείο

 

 

πάντα ζητώ refund  οταν βλέπω να φτάνουν οι μέρες  και ενημερώνω   να ξέρει  οτι αν πχ έρθει με καθυστέρηση θα ξανα επικοινωνήσω μαζί  του για να πάρει τα λεφτά  του ξανα (το έχω κάνει 2-3 φορές είδη )  γενικά πάντως έχουμε μπεί στις χώρες υψηλού κινδύνου με αποτέλεσμα ή να μας ακυρώνουν ή να μας βαζουν έξοδα αποστολής  . Το να κάνουμε λαμογιές δεν βοηθάει κανέναν

 

 

περίμενα 3 πακέτα και είπα αφού δεν τα βιάζομαι μην ζητήσω tracking ε το μετάνιωσα

Link to comment
Share on other sites

μιας και αναφέρθηκε τρώω πολλές φορές την ατάκα τελευταία  οτι τους γύρισε το ταχυδρομείο πίσω το δέμα   ή οτι η χώρα μας  έχει προβληματικό ταχυδρομείο

 

 

πάντα ζητώ refund  οταν βλέπω να φτάνουν οι μέρες  και ενημερώνω   να ξέρει  οτι αν πχ έρθει με καθυστέρηση θα ξανα επικοινωνήσω μαζί  του για να πάρει τα λεφτά  του ξανα (το έχω κάνει 2-3 φορές είδη )  γενικά πάντως έχουμε μπεί στις χώρες υψηλού κινδύνου με αποτέλεσμα ή να μας ακυρώνουν ή να μας βαζουν έξοδα αποστολής  . Το να κάνουμε λαμογιές δεν βοηθάει κανέναν

 

 

περίμενα 3 πακέτα και είπα αφού δεν τα βιάζομαι μην ζητήσω tracking ε το μετάνιωσα

 

Εγώ δεν έχω καταλάβει ποιος ευθύνεται για όλες αυτές τις καθυστερήσεις;

Αυτοί(το ταχυδρομείο τους), εμείς(τα ελτα) ή και οι δύο;

Link to comment
Share on other sites

τα δικα τους υπολιτουργούν  γενικα  απο όγκο (γενικά τις ασιας )  τα δικά μα ςείναι περισσότερο θέμα τύχης σε τι υπάλληλο /κατάστημα  πέφτεις   , πχ ζωγράφου (Αθήνα)με ταχυδρόμο που με ξέρει  και δεν "ξεχνάει" γράμματα ή ειδοποιήσεις    δεν εχω κάποιο σοβαρό πρόβλημα (τώρα με εχουν καθυστερήσει  αλλα είναι γιορτές )  αν δείς σε άλλες περιοχές απλά σε κοροϊδεύουν(δεν εχει έρθει σε εμας σε λένε και είναι πίσω περιμένοντας   διανομή )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.