Jump to content

BasiliCeLew

Premium Members
  • Content Count

    1,504
  • Joined

  • Last visited

About BasiliCeLew

  • Rank
    Love The Future
  • Birthday 04/29/1993

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Recent Profile Visitors

4,077 profile views
  1. Αφού έφυγε από εκεί τώρα εξαρτάται κλασικά και από τα ΕΛΤΑ μας αλλά υπολόγιζε 10-15 μέρες (τόσο έκαναν τουλάχιστον 4 που είχα με Singapore Post μετά από το αυτό το σημείο).
  2. Αυτό γενικά μπορεί να ίσχυε πριν 10-15 χρόνια για τις αγορές από κίνα. Προ κορονοϊού πχ το banggood είχε αποστολή με παράδοση σε 10-20 μέρες, τώρα κάνει 20-35 και υπάρχουν και τρόποι (πχ prepaid DHL) για να το πάρεις και σε 1 βδομάδα. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν πχ αγοράζουμε κάτι φθηνό και επιλέγουμε random τρόπο αποστολής. Όπως αν αγοράσεις από random κατάστημα στο skroutz μπορεί να παραλάβεις και μετά από 2-3 μήνες @denexo Τώρα ήρθε η σειρά του Για αυτό έγραψα ότι έκαναν "χαζή" κίνηση γιατί η Singapore Post έχει αποστολές μόνο μέσω επιβατικών πτήσεων , πτήσεις δεν υπήρχαν πολλές και επί 50 μέρες το Aliexpress έσπρωχνε τα δέματα από εκεί, άρα καταλαβαίνεις. Τώρα το Aliexpress Standard Shipping είναι με Netherlands Post η οποία εκμισθώνει δικό της αεροπλάνο οπότε έρχεται σε κανονικούς χρόνους.
  3. Σε έφαγε η βλακεία που έκανε το Aliexpress όταν είδαν ότι το ePacket είχε κοκαλώσει παγκοσμίως. (Αυτό έγινε γιατί σχεδόν όλα τα δέματα αυτά έφευγαν με επιβατικές πτήσεις) Από εκεί ξεκίνησε η αρχή του κακού και πλέον το Aliexpress έχει 90-days Buyer protection αντί για 60 που έχει τόσα χρόνια. Πρέπει να περιμένεις 90 μέρες για να κριθεί αν χάθηκε το δέμα η όχι.
  4. Συνήθως σε κάποιο από τα παρακάτω βρίσκω το 95% των tracking. parcelsapp.com 17track.net 1tracking.net track24.net Αν δεν, αν θες στείλε μου το νούμερο να το βάλω και στο σύστημα αποθήκης που έχω όπου εκεί βρίσκω και ακόμα περισσότερους shipping carrier. @denexo Μήπως άλλαξε το tracking και για αυτό δεν βλέπεις άλλα updates? Μπες στο πρώτο link που έγραψα ή εδώ global.cainiao.com/en για να δεις αν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Γενικά αν έφυγε με Singapore Post είναι λογικό, έκαναν σε ένα τεράστιο batch (κοντά 50 μέρες) το λάθος να μην έχουν κανένα ενδιάμεσο tracking updates παρα μόνο όταν φτάνουν στο destination country.
  5. Στο banggood σου έχει κάποιο tracking? Αν όχι απαίτησε να στο δώσουν (ζήτα το ως shipping number σε περίπτωση που λεν την καραμέλα ότι δεν είναι tracked). Να δούμε ρε παιδί μου αν έκανε τουλάχιστον άφιξη Ελλάδα και φταίνε τα αγαπημένα μας ΕΛΤΑ Τo 80% των untracked έχουν τελευταίο update στο Destination country.
  6. Χαχαχα έτσι έλεγα στην γυναίκα όταν βαριόμουνα να πάμε να αλλάξουμε στρώμα Αλλά.... τελικά άλλαξα γνώμη (ίσως φταίει και το 750άρι που έριξα )
  7. Το πιο πιθανό φταίνε τα ΕΛΤΑ. Κάνε υπομονή ως το τέλος της βδομάδας.
  8. Αφού δεν ενδιαφέρθηκε κανένας άλλος οι μνήμες πάνε στον @orderlover Επίσης βρέθηκε και μία μνήμη για Laptop:
  9. 'Έγινε, αν δεν τις ζητήσει κάποιος άλλος στείλε μου πμ για να κανονίσουμε.
  10. Χαρίζονται οι εξής μνήμες: Αποστολή αποκλειστικά με ΕΛΤΑ
  11. Εγώ κατέληξα στο γεγονός ότι δυστυχώς η εξυπηρέτηση και η ταχύτητα εξαρτάται από τον αντιπρόσωπο/συνεργάτη της εκάστοτε εταιρίας σε κάθε πόλη. Για παράδειγμα η ACS εδώ που μένω τώρα (Σέρρες), το παιδί μας παίρνει 15-30 λεπτά πριν φτάσει για να μας ρωτήσει αν είμαστε σπίτι, αν όχι, ρωτάει που βρισκόμαστε να δει αν είναι η περιοχή του να μας το φέρει. Αντίστοιχα κάπως έτσι λειτουργεί και η γενική σε μικρότερο βαθμό, αλλά και πάλι αξιοπρεπέστατα. Τα ΕΛΤΑ Courier από την άλλη όλα ως μαγικό τρόπο αν τα θες άμεσα καταλήγουν σαν παραλαβή από το κατάστημα γιατί courier δεν θα δεις πουθενά. Πχ Πάτρα, τόσο Γενική όσο και ACS απλά δεν βγάζεις άκρη ποτέ. Οι κούριερ δεν περνάνε ποτέ και σημειώνουν όλοι ότι απλά δεν σε βρίσκουν (η το πιο κορυφαίο σταματάνε, για μερικά δευτερόλεπτα βάζουν εμπρός και φεύγουν, ωω ναι έγινε Live σε μένα πολλές φορές όσο έμενα Πάτρα). Πριν 20 μέρες, έστειλα δέμα από Σέρρες Πάτρα με Γενική, και το courier εκεί 15 μέρες έβγαζε ενημέρωση ότι δεν βρίσκουν τον αποστολέα (φίλος μου εν το μεταξύ το παιδί, που δουλεύει σε περίπτερο, μου λέει ούτε καν είδε κάποιον να περνάει από εκεί), γυρίζουν το δέμα Σέρρες και μετά από το μικρό κακό που έκανα στο κατάστημα εδώ, ως δια μαγείας βρήκαν το παιδί ακριβώς την επόμενη εργάσιμη και το παρέδωσαν σε λιγότερο από 24 ώρες. Δεν υπάρχει κεντρική οργάνωση, ο κάθε πικραμένος γίνεται συνεργάτης και αφήνει τους υπαλλήλους, τόσο στο κατάστημα όσο και στην διανομή, να κάνουν ότι γουστάρουν. Προφανώς οι υπάλληλοι θα κάνουν αυτό που τους παίρνει λιγότερο χρόνο αφού δεν γίνεται έλεγχος.
  12. Υπάρχουν 2 κατηγορίες αποστολών: Επιστολική αλληλογραφία (καμία επιβάρυνση εφόσον είναι κάτω από 22 ευρώ) Δέματα (επιβάρυνση 3 ευρώ σε περίπτωση που μπει για τελωνειακό έλεγχο και είναι κάτω από 22 ευρώ) Στην κατηγορία "Δέματα" δύσκολο να βρίσκεσαι, γιατί συνήθως οι αποστολές είναι Airmail όπου το όριο είναι 2 κιλά.
  13. Αν θες στείλε μου μία το tracking να ρωτήσω κατευθείαν κάποιον από την China EMS (αν δεν είναι "κλειδωμένο" σου λένε τα πάντα). Γενικά η EMS τόσο Courier όσο και το επιστολικό ePacket, στο αυτόνομο δίκτυο τους έφαγε τεράστια φόλα αυτές τις μέρες επειδή αυξήθηκε τρελά ο όγκος αποστολών (λόγω αναστολή εργασίας πολλών ανταγωνιστών) και λόγο πολλών ακυρώσεων των επιβατικών πτήσεων, μπορεί να κάνει βόλτα μέσα στην Κίνα μέχρι και 1 μήνα μέχρι να βρουν διαθέσιμο αεροπλάνο αν είσαι άτυχος. Και επειδή το security check έγινε αυστηρό μπορεί να κάνει βόλτες στο αεροδρόμιο κάπως έτσι : Το κακό είναι ότι δεν μπορούμε να διαλέξουμε με τι να σταλθεί (αν αγοράζουμε από κατάστημα) γιατί υπάρχουν τρόποι αποστολής που δουλεύουν αρκετά καλά ακόμα.
  14. Αν έχεις την δυνατότητα μέτρα τα V που βγάζει. Στο δικό μου δεν έκοβε την τάση με αποτέλεσμα να μου κάψει την θύρα φόρτισης του κινητού επειδή έπεφτε και ανέβαινε συνεχόμενα η τάση. Μετά την αντικατάσταση όμως όλα ήταν τέλεια. Ακόμα και με έντονη συννεφιά την μία συσκευή την φόρτιζε με την ίδια σχεδόν ταχύτητα.
  15. Εγώ επειδή εξυπηρετούμε με ιδιωτικής σύμβασης κατάστημα ΕΛΤΑ (είναι φωτοτυπάδικο που έγινε και ΕΛΤΑ) ο ταχυδρόμος είναι παιδιά άψογος, ενώ στο επόμενο στενό που εξυπηρετείτε από το κεντρικό κατάστημα δεν τους πηγαίνουν τώρα ούτε οι λογαριασμοί. Το φιλαράκι που μένει εκεί λέει ότι άφησαν χαρτί (σε όλους στην πολυκατοικία) για να πάνε να παραλάβουν αλληλογραφία 2 μηνών γιατί ο καθένας είχε ένα πάκο γράμματα κ δεν ήθελε να τα κουβαλήσει ο ταχυδρόμος. Εμένα μου φέρνουν μέχρι και δέματα 2 κιλών αν δεν είναι συστημένα. Βέβαια τους κάνω καλό τζίρο με τις αποστολές οπότε δεν ξέρω αν είναι πριβέ μεταχείριση αλλά δεν νομίζω είναι πολύ ευγενικοί εκεί μέσα όλοι τους... Αν είναι να το πάρουν τέτοια μαγαζιά την διαχείριση της αλληλογραφίας 1000 φορές να γίνει ιδιωτικό.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.