Jump to content

BasiliCeLew

Premium Members
  • Content Count

    1,489
  • Joined

  • Last visited

About BasiliCeLew

  • Rank
    Love The Future
  • Birthday 04/29/1993

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Recent Profile Visitors

3,977 profile views
  1. Εγώ επειδή εξυπηρετούμε με ιδιωτικής σύμβασης κατάστημα ΕΛΤΑ (είναι φωτοτυπάδικο που έγινε και ΕΛΤΑ) ο ταχυδρόμος είναι παιδιά άψογος, ενώ στο επόμενο στενό που εξυπηρετείτε από το κεντρικό κατάστημα δεν τους πηγαίνουν τώρα ούτε οι λογαριασμοί. Το φιλαράκι που μένει εκεί λέει ότι άφησαν χαρτί (σε όλους στην πολυκατοικία) για να πάνε να παραλάβουν αλληλογραφία 2 μηνών γιατί ο καθένας είχε ένα πάκο γράμματα κ δεν ήθελε να τα κουβαλήσει ο ταχυδρόμος. Εμένα μου φέρνουν μέχρι και δέματα 2 κιλών αν δεν είναι συστημένα. Βέβαια τους κάνω καλό τζίρο με τις αποστολές οπότε δεν ξέρω αν είναι πριβέ μεταχείριση αλλά δεν νομίζω είναι πολύ ευγενικοί εκεί μέσα όλοι τους... Αν είναι να το πάρουν τέτοια μαγαζιά την διαχείριση της αλληλογραφίας 1000 φορές να γίνει ιδιωτικό.
  2. Λύσεις υπάρχουν πολλές αλλά το θέμα είναι ότι αν δεν πάρει συγκεκριμένη γραμμή από ΕΕ δεν θα κάνουμε ποτέ τίποτα στην ψωροκώσταινα. Το πιο ιδανικό θα ήταν να πληρώνουμε το ΦΠΑ κατά την αγορά (όπως γίνεται σε Αμερική, Καναδά, Αυστραλία) και η πλατφόρμα (aliexpress, ebay) να πληρώνει το κράτος, τα ταχυδρομεία να παίρνουν ένα ποσοστό από το ΦΠΑ που θα δίνεται στο κράτος. Δεν υπάρχει λόγος να τρέχουν οι άνθρωποι να πληρώνουν στα ταχυδρομεία και να καθυστερούν ακόμα περισσότερο οι παραλαβές. Τα ΕΛΤΑ από αυτό θα γλιτώνουν εκατομμύρια πιστεύω μιας και το κόστος αποθήκευσης που θα έχουν θα πέσει πολύ.
  3. Παιδιά γενικά η Κινεζική κυβέρνηση αναγκάζει τόσο τις αποθήκες όσο και σε δεύτερο στάδιο τα ταχυδρομεία να απολυμενουν τα δέματα (και τους υπαλλήλους που τα ακουμπάνε). Όχι μόνο αυτό στην κλασική αποστολή υπάρχει κράτηση του δέματος 7 ημερών ώστε η περίοδος παράδοσης να είναι σίγουρα μεγαλύτερη την 15 ημερών. Μόνο και μόνο προληπτικά. Δλδ συμπεριφέρονται λες και τα δέματα είναι άνθρωποι. Το κομμάτι της Κίνας σε σχέση με τον ιό πιστεύω τελείωσε, περιόρισαν την έκθεση στον ιό με κάθε δυνατό μέσο. Το πρόβλημα είναι ότι η Ευρώπη δεν έχει ούτε το 1/1000 αυτής της δυνατότητας. Πόσο μάλλον "πεθαμένες" χώρες όπως η Ελλάδα.
  4. Διάβασε το ακριβώς προηγούμενο μήνυμα από το δικό σου Όσοι πλήρωσαν το 15άρι μπορούν να το διεκδικήσουν πίσω και δεν θα πληρώνει πλέον κανένας τίποτα για κάτω των 22 ευρώ.
  5. Τέλος καλά όλα καλά. Από ότι φαίνεται δεν τους πέρασε στα ΕΛΤΑ για το χαρατσάκι. Χθες πλήρωσα βέβαια τα 15 ευρώ, σήμερα πέρασα από το κατάστημα και έκανα την διαδικασία για να τα πάρω πίσω. (μου είπαν χρειάζεται 1-2 μήνες φυσικά ) https://www.elta.gr/Εταιρία/ΓραφείοΤύπου/ΔελτίαΤύπου/tabid/752/newsid1178/1840/--/language/el-GR/Default.aspx Βέβαια το τιμοκατάλογος δεν έχει αλλάξει ακόμα στο σημείο που αναφέρει το 15ευρω https://www.elta.gr/Portals/0/ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ/4_Τιμ_Ειδικα_Τέλη_Εκτελωνισμού_02_2020.pdf Και επανήλθε ο χαρακτηρισμός δέματος και επιστολικής αλληλογραφίας όπως παλιά για το χαράτσι των 3 ευρώ. (Αν μπει δλδ δέμα τελωνείο και είναι κάτω από 22 ευρώ θα πληρώσουμε όπως και πριν 3 ευρώ). Το θετικό είναι ότι ενώ μπορούσαν αυτό να το κάνουν 15άρι (δεν υπάρχει κανονισμός και περιορισμός για αυτό από την ΕΕ) το κατέβασαν πάλι στα 3 ευρώ όπως ήταν δηλαδή. Δηλαδή αν κάποιος πάρει μέσω EMS δέμα 10 κιλών και ο κινέζος του κόψει τιμολόγιο CIF αξίας μικρότερη των 22 ευρώ (και φανεί και η αντίστοιχη πληρωμή) ο παραλήπτης θα πληρώσει 3ευρώ κατά την παραλαβή μόνο. Άρα η τρύπα που χρησιμοποιούσαν πολλοί επαγγελματίες έμεινε όπως ήταν.
  6. Δεν το έχουν τα ΕΛΤΑ. Πάρτε ένα τηλέφωνο στο τελωνείο: 2103542122
  7. BTW να βγώ λίγο offtopic (το βάζω σε spoiler και αφορά αν κάποιος θέλει να αγοράσει από καργα κινεζικό site φάση taobao /1688.com Αναφορικά ειδικά από 1688.com μαζί με το κόστος τον μεταφορικών μπορεί να βγαίνει φθηνότερα από 15-60% σε σχέση με το aliexpress/ebay:
  8. Δεν μπορούμε να εξισώσουμε εκτελωνισμό της επιστολική αλληλογραφία το ίδιο με courier/μεταφορικές. Ο κανονισμός της ΕΕ μιλάει για την επιστολική αλληλογραφία. Member States cannot impose charges related to customs clearance higher than the actual costs incurred. Link (στο τέλος της σελίδας) Απλό το θέμα είναι με αυτό τον τρόπο χτύπησαν τον μέσο καταναλωτή και όχι τους επαγγελματίες που εκμεταλεύονταν την κατάσταση ώστε να μην πληρώνουν δασμούς. Τώρα αν ο εκτελωνιστής έχει όρεξη δλδ να βάλει την θήκη για έλεγχο και στο βγάλει μηδενικό τελωνειακό κόστος και πράσινη ετικέτα, τα ΕΛΤΑ σου βαράν το "Τέλος εκτελωνισμού" 15ευρώ. Το θετικό τουλάχιστον είναι ότι τα untracked δέματα μέχρι στιγμής δεν περνάνε τελωνείο, απλά τα χαμένα και το κλέψιμο θα πάει σύννεφο με τα untracked
  9. Και ο ανανεωμένος κατάλογος των ΕΛΤΑ https://www.elta.gr/Portals/0/ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ/4_Τιμ_Ειδικα_Τέλη_Εκτελωνισμού_02_2020.pdf Διαβάζω σε διάφορες ομάδες ότι και καλά θα έχουμε από αύριο ανακοινώσεις ότι δεν θα ισχύει το χαράτσι για κάτω των 22 ευρώ επειδή είναι παράνομο με βάση τους κανονισμούς της ΕΕ, αλλά δεν βρήκα καμία σοβαρή πηγή που να επιβεβαιώνει αυτό το πράγμα.
  10. Όταν σαν φοιτητής είχα τις εργασίες μου και την δουλειά που έβγαζα τα έξοδα μου στο σκληρό και μια δούλευε μια δεν δούλευε, μια κολλούσε όταν ξεκινούσα το rendering (μην φανταστούμε κάτι τρελό Rendering στο Catia για φωτογραφίες ή μικρά assembly video), μετά τα 5-8ΤΒ εγγραφών ήταν κορώνα γράμματα η χρήση του σε μένα. Είχα αρρωστήσει να ψάχνω τα fix ή τα firmware update που έδινε η Samsung (όπου και εκείνη από ένα σημείο και μετά απλά τα παράτησε με τον 840 Evo). Τελικώς το πρόβλημα τότε σε εμένα δεν λύθηκε με κανένα fix και καμία αντικατάσταση. Ίσως η χρήση που του έκανα το "ερέθιζε" τι να πω. Το καλό ήταν ότι επειδή πήρα πιστωτικό η αναβάθμιση σε 850 pro ήρθε σχεδόν τσάμπα.
  11. Αγαπάω Crucial για mid range performance SSD. Έχω τον MX300 750GB από τον Νοέμβριο του 2016 και βγήκε σκυλί. Από τότε για mid range SSD έριξα φόλα στην Samsung και διαλέγω μόνο Crucial.
  12. Έτσι έλεγαν οι παλέμαχοι του ΕΛΤΑ και για το τελωνείο όταν ξεκίνησε προ χρόνων, ότι δεν είναι δυνατόν να τα εκτελενίζουν τόσες δεκάδες χιλιάδες δέματα καθημερινά όταν έσκασε η φόλα προ μερικών χρόνων, και τσουπ μέσα 4-5 μήνες μπήκε ολόκληρη αυτοματοποιημένη γραμμή με x-ray scanner για το διαχωρισμό των δεμάτων ώστε να αναγνωρίζονται αυτόματα η κατηγορία των δεμάτων. Κάτσε όμως , άλλο παρέλαβαν την Πέμπτη και άλλο εκτελωνίστηκαν (αν εκτελωνίστηκαν, γιατί και με αυτό το μέτρο δεν σημαίνει ότι όλα θα εκτελωνίζονται πάλι) μετά της 3-2-2020. Αλλά και πάλι, αν δεν αλλάξει κάτι ξανά θα υπάρχει σίγουρα μία καθυστέρηση προσαρμογής για καθολική του χρήση. Και το πιο πιθανόν δεν θα ισχύει και στα untracked το τελωνείο όπως και πριν, ίσως μόνο το 3ευρω να μπορέσουν εκεί να χτυπήσουν.
  13. @salde Γενικά υπάρχει έλεγχος ανά προϊόν, τα τελευταία χρόνια λειτουργεί καθολικά το Harmonized System που περιέχει τα λεγόμενα HS Codes και το οποίο πήρε καθολική ισχύει μετά από το 2015 σχεδόν σε όλο το κόσμο. Προφανώς είμαστε και εμείς μέσα σε αυτό το σύστημα. Το HS Code system (https://en.wikipedia.org/wiki/Harmonized_System https://www.foreign-trade.com/reference/hscode.htm ) μπορεί να περιγράψει κάθε προϊόν σε ποσοστό 80-95% ώστε να πληρώσεις το φόρο κατηγορίας προϊόντων και να ξέρουν στοχευμένα πριν καν ανοίξουν το δέμα να ξέρουν τι περίπου έχει. Φυσικά αν προχωρήσουν σε έλεγχο και δεν συμπίπτει το προϊόν με το HS Code που έχει , σε μεγάλο βαθμό, μιλάμε για κυρώσεις κατασχέσεις εξαρτάται από την απόκλιση και τους νόμους κάθε χώρας (κυρώσεις έχει και ο αποστολέας). Το θέμα είναι ότι στους ταχυδρομικούς ελέγχους δεν γίνεται καθολική η χρήση του HS Code γιατί θεωρητικά αν στείλεις ένα γράμμα σε έναν φίλο σου δεν μπορείς να το υπάγεις στο HS Code ή αντικείμενα από ιδιώτη σε ιδιώτη. Οπότε έρχεται αυτή η μ@@κια που γράφει το ΕΛΤΑ (δεν ανοίγει πλεον το λινκ για να το κάνω Copy paste https://www.elta.gr/Portals/0/pdf/Τιμ_Ειδικα_Τέλη_Εκτελωνισμού_02_2020.pdf ) όπου τα χαρακτηριστουν τελωνειακώς ελεύθερα ή ότι υπόκεινται σε τελωνειακό έλεγχο με βάση την "εμπειρία τους" ή κάπως έτσι που το γράφουν τέλος πάντων.
  14. Αυτό ήταν η μεγαλύτερη αλλαγή είναι η αλήθεια. Το ότι οι χρεώσεις επιστολικής αλληλογραφίας και δεμάτων έγινε ένα. Για μένα είναι ρευστό το πως θα κριθεί ένα δέμα τελωνειακώς ελεύθερο; (Για να πληρώσουμε μόνο το 3 ευρω) _______ Για γέλια το σύστημα φαίνεται ή απλά δεν ξέρουν τι να κάνουν ακόμα, ακούστε: Έκανα μία εισαγωγή από κίνα και παρέλαβα σήμερα, 2 δέματα, Το 1 είχε CIF αξία γραμμένο 150 ευρώ και βάρος 2 κιλά και το δεύτερο 120 ευρώ CIF και βάρος 1,5 κιλό. Και τα δύο εκτελωνίστηκαν μετά την αλλαγή και πήραν την σήμανση τελωνειακώς ελεύθερου και πλήρωσα απλά 6 ευρώ. Μάλιστα στην διεύθυνση είχε στοιχεία εταιρείας μαζί με το ειδικό πρότυπο έγγραφο κολλημένο πάνω με τα στοιχεία για τον εκτελωνισμό.
  15. Κόβεται προσωρινά, μέχρι να προσαρμοστεί ο κόσμος και οι Κινέζοι πωλητές. Θα βγουν απλά περισσότερες re-forward υπηρεσίες (που ήδη υπάρχουν). Μόλις στο παιχνίδι στην Ελλάδα μπουν μεγάλες εταιρείες που προσφέρουν DDP αποστολές με κόστος με βάση το κιλό (στην κυριολεξία) και όχι την αξία, για εμάς θα σημαίνει 1-5 ευρώ παραπάνω αλλά θα κάνουμε την δουλειά μας με τον ίδιο τρόπο. Για μένα (αναφέρω παρακάτω γιατί) πιστεύω ότι ο μόνος χαμένος από όλο αυτό σε βάθος χρόνου θα είναι τα ΕΛΤΑ αλλά και το Ελληνικό κράτος. Αυτές είναι κινήσεις σπασμωδικές απλά για να κλείσουν τρύπες. Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν καταργούμε τελείως τα τελωνεία για τις επιστολικές αποστολές και τα δέματα λιανικής. Πχ αν δούμε Αυστραλία υπάρχει το λεγόμενο GST , (αν δεν κάνω λάθος όπου GTS = ΦΠΑ ) ,για αγορές / εισαγωγές κάτω των 1000AU$ ο πελάτης / αγοραστής προπληρώνει 10% GST της αξίας της παραγγελίας και ο εκάστοτε πωλητής στέλνει με λογική DDP και ο πελάτης παραλαμβάνει χωρίς καθυστερήσεις και έξτρα χρεώσεις (προϋπόθεση ο πωλητής να είναι registered στο σύστημα GTS, και βάζει στην διεύθυνση αποστολής ένα μοναδικό κωδικό που είναι απόδειξη της πληρωμής του 10% της αξίας του αντικειμένου). Κερδισμένος από αυτό το κράτος φυσικά (όχι τα ΕΛΤΑ όπως στην δικιά μας περίπτωση), αφού μπορεί και έχει έσοδα ΦΠΑ από όλες τις εισαγωγές, αλλά και οι ίδιοι οι αγοραστές που δεν χρεώνονται υπέρογκα ποσά εκτελωνισμού. Δεν είναι μόνο η Αυστραλία, αν δεν κάνω λάθος το ίδιο συμβαίνει σε Καναδά, Νέα Ζηλανδία, σε μερικά states από US , στην Ιαπωνία και σίγουρα ίσως και σε άλλα χώρες όπου υπάρχει "κράτος". PS. (DDP) Delivered duty paid Είμαι κατά του να κλείσουν τα ΕΛΤΑ, για πολλούς λόγους να είμαι ειλικρινής, αλλά υπέρ του να γίνει αναδιάρθρωση και να τους ξηλώσουν όλους ώστε να στηθεί σωστά από το μηδέν σαν πραγματική επιχείρηση και όχι σαν Ελληνική δημόσια υπηρεσία.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.