Jump to content



Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω


Recommended Posts

Εχει ενα tab στο πανω μερος που λεει store, 2500€ και 2000€.

Χαχα! Είναι το μόνο που δεν πάτησα... Ναι πολλά λεφτά ζητάει ο τύπος, θα φαλιρίσει σύντομα, όπως βλέπω να παθαίνει και το Αccuforce wheel μετά απ΄ αυτό το συγκριτικό!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευρωπαϊκό servo wheel βασισμένο στο open sim wheel. Καλή λύση για όποιον δε θέλει να μπλέκει με DIY.

 

http://ecsimhardware.com/?p=2947

Άκη, το OSW του βίντεο παίζει με το ίδιο software που έχεις και εσύ και πως συγκρίνεται το μοτέρ του με το δικό σου?

Link to comment
Share on other sites

Άκη, το OSW του βίντεο παίζει με το ίδιο software που έχεις και εσύ και πως συγκρίνεται το μοτέρ του με το δικό σου?

Ναι δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές. Και εγώ μια υλοποίηση του osw έκανα. Όπως λέγαμε παλιά IBM compatible χαχα. Αυτό που δείχνει στο βίντεο έχει τη δυνατότητα να γίνει ακόμα πιο δυνατό από το δικό μου και να πάει πάνω από τα 20Nm αν κατάλαβα καλά. Η δικιά μου κατασκευή έχει λίγο πιο χαμηλό όριο λειτουργίας κυρίως λόγω τροφοδοτικού. Το servo μου είναι άλλης μάρκας αλλά παραπλήσιων χαρακτηριστικών.

 

Το κιτ που έβαλα πιο πάνω όντως φαίνεται να έχει λίγο τσιμπημένη τιμή. Παίρνεις κάτι που είναι όμως πιο κοντά στα Leo Bodnar wheels παρά στα AF.. Άκουσα ότι στο iracing forum γίνεται χαμός με το debate AF vs OSW. Αν έχει κανείς ενεργό account ας μας πει τι γίνεται.@geovas77, ακούς; :D

 

 

Ένα ποστ με ενδιαφέρον που δείχνει έναν από τους λόγους για τους οποίους είναι προτεινόμενη η χρήση ενός σχετικά δυνατού servo.

 

To avoid clipping you might run the AF with an average torque around6-7Nm. That gives it headroom for the higher forces to be used while not inducing clipping, a spare 3-4Nm until it reaches its limit. With the OSW using a 20NMm servo you can up the forces. You will never be driving using 20NM regularly but you can easily drive 11,12,13,14,15nm forces and still have lots of headroom for big bumps etc without clipping.

 

Παίζω με ~17Nm max αυτή τη στιγμή και ingame 28% force. Mε αυτές τις ρυθμίσεις ακόμα και όταν περνάω πάνω από kerbs ή λακούβες, τα spikes στο ffb πλησιάζουν το 80% της μπάρας στο AC που είναι περίπου 14Nm. Με λίγα λόγια και έχεις σχετικά βαρύ τιμόνι και υπάρχει χώρος για τα ffb spikes. Θα προσπαθήσω να κάνω ένα βιντεάκι δείχνοντας αυτό το πράγμα μέσα στις επόμενες μέρες.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν πολλαπλά threads στο Hardware forum του iRacing για τα Servo Wheels και υπάρχει και Thread με ευθεία αναφορά στο video του Barry που βρίσκεις αρκετούς απογοητευμένους χρήστες του Accuforce και πάρα πολλούς που κατηγορούν τον Barry ότι δεν έψαξε να βρεί τις σωστές ρυθμίσεις αλλά δεν έχω κάτσει να τα διαβάσω για λεπτομέρειες. Εάν στο μέλλον αποφασίσω να μετακομίσω στις ΗΠΑ και να φτιάξω stage 4 rig  τότε θα ασχοληθώ :lol:

 

Προσωπικά νομίζω ότι δεν έχει και μεγάλη σημασία αφού και τα τρία συστήματα είναι κορυφαία και πολύ μακριά από τα συστήματα της Logitech/TS/Fanatec κλπ. Νομίζω ότι για κάποιον που δεν θέλει να μπλέξει με την κατασκευή ενός τέτοιου συστήματος και αφού το σύστημα του Bodnar είναι μακράν ακριβότερο η σοφότερη επιλογή είναι το AF.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση για κατοχους Fanatec. Μετα απο αγωνα οταν βαλετε να δειτε replay το τιμονι εχει rumble effects σε εσας? γτ το δικο μου τρεμει ολοκληρο και ειναι εκνευριστικο.

Το δικό μου το κάνει τώρα! Κάποια περίοδο δεν το έκανε - οπότε υποθέτω κάποια ρύθμιση φταίει (γιατί τις αλλάζω συνέχεια).

Link to comment
Share on other sites

Το fanaleds φταιει τελικα, ξετικαρα τα παντα εκτος του brake lock που ετσι και αλλιως δεν τα ηθελα και δεν το ξαναεκανε.

Τώρα που το λες συνειδητοποιώ ότι άρχισε να τα κάνει αυτά (πάλι) γιατί χρησιμοποιώ τελευταία το fanaleds :angry:

Link to comment
Share on other sites

Με αυτό http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/force-feedback-anti-clipping-tool-stable-version-2-3.14165/

 

Θα βάλεις το gain στο 100% στα general options του παιχνιδιού και μετά το app θα σου δείξει πόσο FFB πρέπει να βάλεις σε κάθε αμάξι σε κάθε πίστα σε κάθε grip , μέσα από το general tab ενώ είσαι στο garage. Θέλει 2-3 γύρους για υπολογισμούς.

 

πχ το ίδιο αμάξι , αλλο FFB θα χρειαστεί στο Mugello , άλλο στο Silverstone και άλλο σε 90% grip και άλλο στο 100% grip.

 

Ακούγεται περίπλοκο αλλά έτσι έχεις το μέγιστο φάκελο χρήσης από την τιμονιέρα σου σε κάθε στιγμή.  

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

Η τιμή τους είναι πραγματικά πολύ καλή (γι' αυτά που προσφέρουν) αλλά  - για τους Αμερικάνους... Φαντάζομαι τι θα χρειαζόταν επιπλέον (x2) ένας Έλληνας για να τα αποκτήσει! :(

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν βρήκα χρόνο ακόμα να το διαβάσω - ένα ενδιαφέρον (φαίνεται) νήμα για High-End τιμόνια:

 

http://isiforums.net/f/showthread.php/24601-High-End-Wheel-Owners-%28CSW-V2-and-Above%29-Please-Chime-In-Experiences-Info-Reviews

 

Στη σελ. 5 γράφει κάποιος ότι το μοτέρ του Acuforce πρέπει να είναι αυτό και αυτό θα σήμαινε ότι από τα έσοδα ενός Acuforce ο κατασκευαστής του αγοράζει άλλα 29 :huh:

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.