Jump to content

troffeo

Premium Members
  • Content Count

    292
  • Joined

  • Last visited

About troffeo

  • Rank
    George Mallis
  • Birthday 05/29/1965

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Μαρκόπουλο Μεσογαίας
  • Ενδιαφέροντα
    Rallying

Recent Profile Visitors

1,102 profile views
  1. troffeo

    rFactor 2

    Δεν καταλαβαίνω τι θα ήθελες να πεις. Μήπως μπορείς να μπεις στον κόπο να εξηγήσεις;; Sent from my iPhone using Tapatalk Δεν καταλαβαίνω τι θα ήθελες να πεις. Μήπως μπορείς να μπεις στον κόπο να εξηγήσεις;; Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Δες και τις πολύ καλές κατασκευές που φτιάχνει ο Άρης (Aris Teidis) Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Για ένα πολύ σοβαρό setup ότι είπε ο Θωμάς παραπάνω. Μπορείς βέβαια να ξεκινάς με ένα βήμα την φορά, αλλά μόνο στην περίπτωση που έχεις κάποια κομμάτια ήδη, όπως τιμονιερα και πεταλια. Δηλαδή να κρατήσεις αυτά που έχεις και να ξεκινήσεις με την σειρά που τα έχει παραθέσει ο Θωμάς, ώστε να μην χρειαστεί να βγάλεις από το πορτοφόλι σου πολλά χιλιάρικα με την μια!!! Κυρίως όμως θα πρέπει να προσδιορίσεις την χρήση του. Δηλαδή για τι σκοπό θες να φτιάξεις ένα τέτοιο rig Εάν είναι για όσο το δυνατόν περισσότερο simulator, τότε σου προτείνω κυρίως iracing, rfactor2 και ίσως ACC. Έρχονται και νέ
  4. «Κοτσάνες» όπως λες, προσωπικα αποφεύγω να κάνω! Διάβασε λοιπόν καλύτερα στο τελευταίο μου ποστ και μην μπερδεύεις όλο το νήμα! Εγώ σου παρέθεσα ΔΙΚΟ σου γραπτό στο οποίο ΜΙΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ RBR PRO. Εσυ μου απαντάς με μεταγενέστερο γραπτό σου που συγκρίνεις content RBR PRO με ASSETTO CORSA. Ελπίζω να έγινα κατανοητός. Από την άλλη και να μην έγινα, δεν νομίζω ότι προσφέρει κάτι η συνέχιση της «κουβέντας» μας στο θέμα. ΟΤΑΝ θα το δοκιμάσω θα γράψω τις απόψεις μου! Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. ΕΙΠΕΣ: Επίσης όταν λες στα Ελληνικά forum, εννοείς το τι έγραψα εγώ σε ένα forum? Πληθυντικος??? Γιατι??? Έχεις κάποιο θεμα??? Άλλωστε και τέλος, που βρίσκεις το «μεμπτό» για κάτι που είναι σε καλό δρόμο, αλλά μπορεί να μην είναι «early access” και δεν κάνει καμία €60αρα??? Το πρόβλημα είναι το ποτέ έγινε η «ανακάλυψη» η αυτή κάθε αυτή η «ανακάλυψη»??? ΥΓ. Φιλολογική η ερώτηση. Δεν ψάχνομαι για απαντήσεις. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Ναι, ενημέρωσε μας. Και επίσης, τι εννοείς με το «το τι κοτσάνα έχει γραφτεί»? Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. troffeo

    rFactor 2

    Μετά από την ολοκλήρωση με επιτυχία του 6ου γύρου για το Ευρωπαικό πρωτάθλημα αναβάσεων 2019, φθάσαμε αισίως στην μέση αυτής της πρώτης προσπάθειας ενός ΥΠΕΡΟΧΟΥ mod! Έτσι λοιπόν από την "γειτονική" Σλοβενία, το σκηνικό μεταφέρθηκε σε Γερμανικά βουνά για την ανάβαση Glasbachrennen 2019! Στον αγώνα και στην αφετηρία της διαδρομής των απαιτητικών 5.5 χιλιομέτρων, βρέθηκαν 11 οδηγοί (6 Έλληνες, 4 Γάλλοι και 1 Ισπανός). Οι επιλογές αυτοκινήτων σταθερές, μιας και υπάρχει σχετικός κανονισμός που προβλέπει ποινές για αλλαγή αυτοκινήτου και έτσι είχαμε να συμμετέχουν από 3 οδηγούς το
  8. Δεν έχω ακούσει κάτι νεότερο, αλλά προσωπικά δεν το βλέπω. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. troffeo

    rFactor 2

    Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο 5ος γύρος του Ευρωπαικού πρωταθήματος αναβάσεων για το 2019! Από την Πορτογαλία το εικονικό σκηνικό μεταφέρθηκε αυτή την φορά στην "γειτονιά" μας, στην Σλοβενία για την ανάβαση GHD Gorjanci 2019! Στην αφετηρία της διαδρομής των απαιτητικών 4.3 χιλιομέτρων, βρέθηκαν 12 πληρώματα (5 Ελληνικά, 5 Γαλλικά, 1 Αυστριακό και 1 Ισπανικό). Στις επιλογές αυτοκινήτων, μάχη δόθηκε μεταξύ του SIMCA Rallye3 (4) και του FORD Escort MK2B (3), ενώ τα υπόλοιπα πληρώματα επέλεξαν το FIAT X/19 (2), την BMW CSL, την ALFA ROMEO 75 και την PORSCHE 964 RSR. Μετά
  10. troffeo

    rFactor 2

    Καλησπέρα σας! Μετά και από την ολοκλήρωση της 4ης ανάβασης για το Ευρωπαικό πρωτάθλημα αναβάσεων 2019, επανέρχομαι έστω και καθυστερημένα, με τα αποτελέσματα του αγώνα. Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε "εικονικά" στην Ισπανία, κοντά στα σύνορα με την Πορτογαλία. Η διαδρομή είχε μήκος 5.350 μέτρων με αναρίχηση σε όλο το μήκος της διαδρομής της τάξης του 6%, αφού η εκκίνηση βρίσκεται περίπου στο ύψος της θάλασσας, ενώ ο τερματισμός στα 365 μέτρα ψηλότερα από αυτή. Παρόλες τις "απουσίες", με μεγαλύτερη αυτή του πρωτοπόρου της βαθμολογίας Αυστραλού Josh Hoare, στην εκκίνηση
  11. troffeo

    rFactor 2

    Ολοκληρώθηκε η 3η ανάβαση της σεζόν και 1η για το FIA European Hillclimb, σε Γαλλικό έδαφος και πιό συγκεκριμένα στην Col St. Pierre! Οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 12, με νέες εμφανίσεις οδηγών που μάλιστα ένας εξ αυτών κατάφερε και βάθρο στην πρώτη του συμμετοχή! Συνολικά έχουν βαθμολογηθεί 17 οδηγοί και στα 2 "παράλληλα" πρωταθλήματα. Ο αγώνας ήταν αμφίρροπος, αφού ο μεγάλος πρωταγωνιστής έως τώρα, ο Αυστραλός Josh Hoare, στο 2ο σκέλος είχε έξοδο και αυτό έδωσε την ευκαιρία σε v.klironomos στην πρώτη του εμφάνιση και agiosandre να πιέσουν περισσότερο. Τελικά όμως ο Αυστρα
  12. Καλησπέρα! Χρησιμοποιώ quick release Q1R, αφού εχω αφαιρέσει το μαμα quick release της Accuforce. Η επικοινωνία των τιμονιων γίνεται με usb, μπορείς όμως να το κανεις και με ίδιου τύπου «τηλεφωνικό» καλώδιο που χρησιμοποιεί η Accuforce, αλλα προσωπικά δεν βλέπω ιδιαίτερο κέρδος εκτός από μια «χαμένη» θέση στο usb hub που εχω. Επίσης εχω βάλει και μια προσθήκη 70mm από αλουμίνιο (βρίσκεις παντού και Κίνα 50mm-70mm-100mm κλπ) για να μου «έρθει» εκεί που θέλω το τιμόνι. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Έκανα μια αναβάθμιση, σημαντική όπως σιγά - σιγά ανακαλύπτω, στο ριγκ μου. Συγκεκριμένα ο @Maximvs και η F1Simgames μου έφτιαξαν ένα τιμόνι BMW M8. Από την πρώτη επαφή μαζί του, εκτός ριγκ, με το που το πιάνεις στα χέρια σου αντιλαμβάνεσαι ΑΜΕΣΩΣ την ποιότητα υλικών και κατασκευής!!! Carbon plates μπρός πίσω, shifter με ρουλεμάν και με μαγνήτες ακριβώς με την δύναμη που χρειάζεσαι, κουμπιά από άλλο πλανήτη και με εξαιρετική ποιότητα, κάτι που ισχύει και για τα rotary! Φυσικά όλα τα παραπάνω βρίσκονται και στην σωστή θέση! Με το που το έβαλα στην Accuforce και έκανα 2
  14. Και εγώ Accuforce V2 και SC4 εχω και συμφωνώ ότι εάν δεν υπήρχαν, κυριως οι φόροι (η υποστήριξη δεν ειναι κάτι σημαντικό αφού το σύστημα ειναι αρκετά απλό κατα την άποψη μου)το πακέτο τιμόνι και λειτουργικό θα είχε πουλήσει αρκετά! ΟΜΩΣ τα OSW, που ΔΕΝ ειναι πλέον και «τόσο» OSW εδώ και τουλάχιστον 2-3 χρόνια, ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πραγμα με την Accuforce, την Fanatec και γενικά ειναι προϊόντα εταιριών! Δηλαδή, ΔΕΝ λες εδώ και πολυ καιρό, ποιος έχει το πλάνο των υλικών και της υλοποίησης για να στήσω ένα τιμόνι OSW. ΔΕΝ λες ποιος ειναι καλός ηλεκτρονικός, μηχανικός, προγραμματιστής η «πιάνο
  15. troffeo

    rFactor 2

    Την Δευτέρα 1/4, πραγματοποιήθηκε η 2η ανάβαση της σεζόν στην Ριτσώνα! Η οργάνωση, για ακόμα μια φορά, ΑΨΟΓΗ και οι 14 οδηγοί είχαν μεγάλο ανταγωνισμό δίνοντας μάχες και στα 3 ανεβάσματα!!! Στον αγώνα συμμετείχαν οδηγοί από 3 ΗΠΕΙΡΟΥΣ (ΗΠΑ-Αυστραλία-Ευρώπη)!!! Τα αποτελέσματα: 1ο ανέβασμα 2ο Ανέβασμα 3ο Ανέβασμα Τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα (μετράνε τα 2 καλύτερα ανεβάσματα) Και η βαθμολογία των οδηγών μετά από 2 αναβάσεις Για όποιον θέλει να έρθει στην μεγάλη παρέα μας ή περισσ
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.