Jump to content

troffeo

Premium Members
  • Posts

    292
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

About troffeo

  • Γενέθλια 29/05/1965

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Μαρκόπουλο Μεσογαίας
  • Ενδιαφέροντα
    Rallying

Πρόσφατοι Επισκέπτες

1.233 Εμφανίσεις προφίλ

troffeo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. troffeo

    rFactor 2

    Δεν καταλαβαίνω τι θα ήθελες να πεις. Μήπως μπορείς να μπεις στον κόπο να εξηγήσεις;; Sent from my iPhone using Tapatalk Δεν καταλαβαίνω τι θα ήθελες να πεις. Μήπως μπορείς να μπεις στον κόπο να εξηγήσεις;; Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Δες και τις πολύ καλές κατασκευές που φτιάχνει ο Άρης (Aris Teidis) Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Για ένα πολύ σοβαρό setup ότι είπε ο Θωμάς παραπάνω. Μπορείς βέβαια να ξεκινάς με ένα βήμα την φορά, αλλά μόνο στην περίπτωση που έχεις κάποια κομμάτια ήδη, όπως τιμονιερα και πεταλια. Δηλαδή να κρατήσεις αυτά που έχεις και να ξεκινήσεις με την σειρά που τα έχει παραθέσει ο Θωμάς, ώστε να μην χρειαστεί να βγάλεις από το πορτοφόλι σου πολλά χιλιάρικα με την μια!!! Κυρίως όμως θα πρέπει να προσδιορίσεις την χρήση του. Δηλαδή για τι σκοπό θες να φτιάξεις ένα τέτοιο rig Εάν είναι για όσο το δυνατόν περισσότερο simulator, τότε σου προτείνω κυρίως iracing, rfactor2 και ίσως ACC. Έρχονται και νέοι τίτλοι, αλλά όχι δοκιμασμένοι. Εάν θέλεις να φτιάξεις κάτι σε casual, τοτε σε καλύπτουν τα F1, Assetto Cora’s, Dirt, WRC, ETS2 κλπ που αναφέρεις. Σε αυτή την περίπτωση, ξεκινάς με ένα φθηνό rig (ψάξε και μέσα σε αυτό το θρεντ και θα βρεις κατασκευή του Άρη με pvc υλικά η οπουδήποτε και μπορεις να βρεις από dexion μέχρι ότι θελεις) για να μπορείς να βάλεις πάνω όλο τον εξοπλισμό σου και επέλεξε «διαφορετικά» τα υπόλοιπα (τιμονιερα, πεταλια κλπ), δηλαδή να είναι δοκιμασμένα και vfm. Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να υπολογίζεις ένα ΠΟΛΥ χαμηλότερο κοστολόγιο (πχ μια αξιοπρεπή καινούργια τιμονιερα κοστίζει περίπου το 1/3 της simucube 2 που είναι από τις κορυφαίες). Όλα είναι θέμα του τι θες να κανείς και επιπλέον του ρίσκου να μην υπολογίσεις με τα σωστα κριτήρια και τελικά να δαπανήσεις τα δίπλα και τρίδιπλα χρήματα!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. troffeo

    Richard Burns Rally και control settings

    «Κοτσάνες» όπως λες, προσωπικα αποφεύγω να κάνω! Διάβασε λοιπόν καλύτερα στο τελευταίο μου ποστ και μην μπερδεύεις όλο το νήμα! Εγώ σου παρέθεσα ΔΙΚΟ σου γραπτό στο οποίο ΜΙΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ RBR PRO. Εσυ μου απαντάς με μεταγενέστερο γραπτό σου που συγκρίνεις content RBR PRO με ASSETTO CORSA. Ελπίζω να έγινα κατανοητός. Από την άλλη και να μην έγινα, δεν νομίζω ότι προσφέρει κάτι η συνέχιση της «κουβέντας» μας στο θέμα. ΟΤΑΝ θα το δοκιμάσω θα γράψω τις απόψεις μου! Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. troffeo

    Richard Burns Rally και control settings

    ΕΙΠΕΣ: Επίσης όταν λες στα Ελληνικά forum, εννοείς το τι έγραψα εγώ σε ένα forum? Πληθυντικος??? Γιατι??? Έχεις κάποιο θεμα??? Άλλωστε και τέλος, που βρίσκεις το «μεμπτό» για κάτι που είναι σε καλό δρόμο, αλλά μπορεί να μην είναι «early access” και δεν κάνει καμία €60αρα??? Το πρόβλημα είναι το ποτέ έγινε η «ανακάλυψη» η αυτή κάθε αυτή η «ανακάλυψη»??? ΥΓ. Φιλολογική η ερώτηση. Δεν ψάχνομαι για απαντήσεις. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. troffeo

    Richard Burns Rally και control settings

    Ναι, ενημέρωσε μας. Και επίσης, τι εννοείς με το «το τι κοτσάνα έχει γραφτεί»? Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. troffeo

    rFactor 2

    Μετά από την ολοκλήρωση με επιτυχία του 6ου γύρου για το Ευρωπαικό πρωτάθλημα αναβάσεων 2019, φθάσαμε αισίως στην μέση αυτής της πρώτης προσπάθειας ενός ΥΠΕΡΟΧΟΥ mod! Έτσι λοιπόν από την "γειτονική" Σλοβενία, το σκηνικό μεταφέρθηκε σε Γερμανικά βουνά για την ανάβαση Glasbachrennen 2019! Στον αγώνα και στην αφετηρία της διαδρομής των απαιτητικών 5.5 χιλιομέτρων, βρέθηκαν 11 οδηγοί (6 Έλληνες, 4 Γάλλοι και 1 Ισπανός). Οι επιλογές αυτοκινήτων σταθερές, μιας και υπάρχει σχετικός κανονισμός που προβλέπει ποινές για αλλαγή αυτοκινήτου και έτσι είχαμε να συμμετέχουν από 3 οδηγούς το SIMCA Rallye3 και το FORD Escort MK2B, ενώ οι υπόλοιποι οδηγοί επέλεξαν το FIAT X/19 (2), την BMW CSL, το BMW M1 Procar και την ALFA ROMEO 75. Μετά από μεγάλη μάχη και στα 3 ανεβάσματα, της πολύ τεχνικής αλλά και "πατημένης" ανάβασης με κοντά στα 200km/h τελικής, που έδωσαν όλοι οι οδηγοί Νικήτής ήταν και πάλι ο Γάλλος Adrien Ghastang με το FIAT X19! Στην 2η θέση, με 0.7'' πίσω από τον πρώτο, βρέθηκε ο επίσης Γάλλος Ludovic Ferruit με το 2ο FIAT X/19. Τα 7 δέκατα της διαφοράς μετά από 3 ανεβάσματα στην ανάβαση, δείχνουν αφενός το επίπεδο ανταγωνισμού, αλλά και αφετέρου την "αδρεναλίνη" που χαρίσζει άπλετα ο αγώνας με αυτά τα πολύ "ιδιαίτερα" αυτοκίνητα!!! Τρίτος τερμάτησε και ο 3ος Γάλλος Eric Tatol με το Simca Rallye 3 περίπου 4'' πίσω από τους 2 πρώτους. Γαλλική υπόθεση λοιπόν, έτσι όπως εξελίχθηκε ο αγώνας, αφού και τις 3 θέσεις του podium κατέλαβαν Γάλλοι οδηγοί! Εμείς θα πρέπει να προσπαθήσουμε πολύ περισσότερο και να βρούμε πολύτιμο χρόνο για δοκιμές και σωστό στήσιμο - setup για τα αυτοκίνητά μας! ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ανάβασης Glasbachrennen 2019 Μετά και από την ολοκήρωση του αγώνα, είχαμε αλλαγές και στην βαθμολογία για το Ευρωπαικό πρωτάθλημα αναβάσεων 2019. Έτσι στην 1η θέση διατηρήθηκε ο 'δικός' μας Αντρέας, αλλά στην 2η θέση πέρασε ο Γάλλος Eric Tatol. Η 3η θέση παρέμεινε αμετάβλητη. Και αναλυτικά Ο επόμενος αγώνας είναι προγραμματισμένος για την μεθεπόμενη Δευτέρα 8/7/2019 και θα πραγματοποιηθεί στη ΔΙΑΣΗΜΗ των 17.3km Ανάβαση Trento - Bondone στις Ιταλικές Άλπεις (http://www.scuderiatrentina.it/portali.asp) Η διαδρομή είναι ιδιαίτερα δύσκολη και τεχνική με "ύψος" ανάβασης περίπου στο 9% και υψομετρική διαφορά αφετηρίας - τερματισμού στα 1.350m! Οι πρώτοι χρόνοι που έχουν καταγραφεί ήδη από τις δοκιμές, βρίσκονται λίγο πάνω από 10 λεπτά και 30 δεύτερα, οπότε μπορεί να φανταστεί κάποιος πως είναι να οδηγείς σε μια διαδρομή (ειδική διαδρομή ράλυ θα την χαρακτήριζα), για πάνω από 10 λεπτά μόνος, χωρίς συνοδηγό ή άλλη "βοήθεια", με αντίπαλο τον χρόνο και τις μπαριέρες που βρίσκονται σε κάθε σημείο έτοιμες να σε στείλουν για παρακολούθηση του αγώνα, μαζί με τους θεατές... Μερικά στοιχεία του αγώνα: Details Title: Trento Bondone Place: Trento Tracklength: 17300 metres Elevation change: 1350 metres (8,88%) Altitude finishline: 1640 metres GPS coordinates: 46° 4′ 33.9594″ – 11° 5′ 53.16″ Website: www.scuderiatrentina.it Fastest Time: 9:00,52 Average Speed: 115,22 km/h Και όπως πάντα, η καθιερωμένη onboard πρώτη "γεύση" από την Trento-Bondone για όποιον αντέχει κάτι λιγότερο από 11 λεπτά αδρεναλίνης! Περισσότερα εδώ https://www.hillclimb-virtual-championship.net/
  8. Δεν έχω ακούσει κάτι νεότερο, αλλά προσωπικά δεν το βλέπω. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. troffeo

    rFactor 2

    Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο 5ος γύρος του Ευρωπαικού πρωταθήματος αναβάσεων για το 2019! Από την Πορτογαλία το εικονικό σκηνικό μεταφέρθηκε αυτή την φορά στην "γειτονιά" μας, στην Σλοβενία για την ανάβαση GHD Gorjanci 2019! Στην αφετηρία της διαδρομής των απαιτητικών 4.3 χιλιομέτρων, βρέθηκαν 12 πληρώματα (5 Ελληνικά, 5 Γαλλικά, 1 Αυστριακό και 1 Ισπανικό). Στις επιλογές αυτοκινήτων, μάχη δόθηκε μεταξύ του SIMCA Rallye3 (4) και του FORD Escort MK2B (3), ενώ τα υπόλοιπα πληρώματα επέλεξαν το FIAT X/19 (2), την BMW CSL, την ALFA ROMEO 75 και την PORSCHE 964 RSR. Μετά από μεγάλη μάχη και στα 3 ανεβάσματα, που έδωσαν οι μικροί πύραυλοι - "διάβολοι" SIMCA και FIAT, τελικά νικητής ήταν ο Γάλλος Adrien Ghastang με το FIAT X19! Στην 2η θέση, 5'' πίσω από τον πρώτο, βρέθηκε ο επίσης Γάλλος Eric Tatol με SIMCA και στην 3η θέση, μόλις 0.7'' και πάλι Γάλλος ο Ludovic Ferruit με το 2ο FIAT X/19. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ανάβασης GHD Gorjanci 2019 Στην βαθμολογία πέρασε μπροστά ο Αντρέας φτιάχνοντας και μια μικρή διαφορά από τον μέχρι πρότινος πρωτοπόρο του Πρωταθλήματος Αυστραλό Jose Hoare. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Ευρωπαικού πρωταθλήματος αναβάσεων 2019, μετά από 5 αγώνες Το κύπελο αναβάσεων, θα συνεχιστεί τον Σεπτέβριο, μετά από την ολοκλήρωση του Ευρωπαικού πρωταθλήματος. Η βαθμολογία μετά από 2 αγώνες Ο επόμενος αγώνας Glasbachrennen 2019 (http://www.glasbachrennen.de/), είναι προγραμματισμένος για 17/6/2019 και θα πραγματοποιηθεί στην Γερμανια σε διαδρομή 5.5 χιλιομέτρων Details Title: Glasbachrennen Place: Bad Liebenstein Track length: 5500 meters (2011: 2100 meters) Elevation change: 260 meters Altitude finish line: 635 meters GPS coordinates: 50° 49′ 35.4″ – 10° 21′ 5.0394″ Website: www.glasbachrennen.de Fastest Time: 5:58,19 (3 runs) Average Speed: 165,83 km/h Και μια "γεύση" από την ανάβαση Περισσότερα εδώ https://www.hillclimb-virtual-championship.net/
  10. troffeo

    rFactor 2

    Καλησπέρα σας! Μετά και από την ολοκλήρωση της 4ης ανάβασης για το Ευρωπαικό πρωτάθλημα αναβάσεων 2019, επανέρχομαι έστω και καθυστερημένα, με τα αποτελέσματα του αγώνα. Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε "εικονικά" στην Ισπανία, κοντά στα σύνορα με την Πορτογαλία. Η διαδρομή είχε μήκος 5.350 μέτρων με αναρίχηση σε όλο το μήκος της διαδρομής της τάξης του 6%, αφού η εκκίνηση βρίσκεται περίπου στο ύψος της θάλασσας, ενώ ο τερματισμός στα 365 μέτρα ψηλότερα από αυτή. Παρόλες τις "απουσίες", με μεγαλύτερη αυτή του πρωτοπόρου της βαθμολογίας Αυστραλού Josh Hoare, στην εκκίνηση βρέθηκαν 11 πληρώματα! Τον αγώνα κέρδισε ο Γάλλος Eric Tatol (erictatol4), ενώ στην 2η και 3η θέση τερμάτησαν οι "δικοί" μας Γιάννης (@spyder) και Αντρέας (@agiosandre). Αποτελέσματα αγώνα: Μετά από την 4η ανάβαση της χρονιάς, σε σύνολο 12 αγώνων που θα πραγματοποιηθούν για το Ευρωπαικό πρωτάθλημα αναβάσεων 2019, η βαθμολογία διαμορφώθηκε ως εξής: Ραντεβού την ερχόμενη Δευτέρα 3/6 στην Σλοβενία για την ανάβαση Gorjanci Hill - Climb Race 2019!!! Για περισσότερες πληροφορίες ή και για δηλώσεις συμετοχής στο https://www.hillclimb-virtual-championship.net/
  11. troffeo

    rFactor 2

    Ολοκληρώθηκε η 3η ανάβαση της σεζόν και 1η για το FIA European Hillclimb, σε Γαλλικό έδαφος και πιό συγκεκριμένα στην Col St. Pierre! Οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 12, με νέες εμφανίσεις οδηγών που μάλιστα ένας εξ αυτών κατάφερε και βάθρο στην πρώτη του συμμετοχή! Συνολικά έχουν βαθμολογηθεί 17 οδηγοί και στα 2 "παράλληλα" πρωταθλήματα. Ο αγώνας ήταν αμφίρροπος, αφού ο μεγάλος πρωταγωνιστής έως τώρα, ο Αυστραλός Josh Hoare, στο 2ο σκέλος είχε έξοδο και αυτό έδωσε την ευκαιρία σε v.klironomos στην πρώτη του εμφάνιση και agiosandre να πιέσουν περισσότερο. Τελικά όμως ο Αυστραλός στο 3ο σκέλος έγραψε τον απόλυτο χρόνο του αγώνα (2:52:χχχ έκανε στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά) με 2:53:294 και πήρε την 1η θέση του βάθρου. Τις 2 άλλες θέσεις του βάθρου, μοιράστηκαν ένας Έλληνας ο v.klironomos και ο "Ελβετός" agioandre. Άτυχος της μέρας ο spyder με 2 εξόδους, ενώ καλό αγώνα έκανε ο mad_dog με νέο αυτοκίνητο. Αναλυτικά επίσημα αποτελέσματα: Βαθμολογία Hillclimb Championship: Βαθμολογία FIA European Championship: Επόμενος αγώνας, ο οποίος θα προσμετρήσει στο FIA European Hillclimb, η ανάβαση Rechbergrennen της Αυστρίας η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 29/4, αμέσως μετά τα αρνιά και τα κοκορέτσια ? Details Title: Rechbergrennen Place: Tulwitz / Rechberg Track Length: 5050 metres Elevation change: 268 metres Altitude finish line: 938 metres GPS coordinates: 47° 16′ 15.6″ – 15° 27′ 28.8″ Website: www.rechbergrennen.com Fastest Time: 3:45,843 (2 runs) Average Speed: 161,00 km/h Και ένα incar της ανάβασης: https://www.youtube.com/watch?v=boeUzJjJvuU
  12. Καλησπέρα! Χρησιμοποιώ quick release Q1R, αφού εχω αφαιρέσει το μαμα quick release της Accuforce. Η επικοινωνία των τιμονιων γίνεται με usb, μπορείς όμως να το κανεις και με ίδιου τύπου «τηλεφωνικό» καλώδιο που χρησιμοποιεί η Accuforce, αλλα προσωπικά δεν βλέπω ιδιαίτερο κέρδος εκτός από μια «χαμένη» θέση στο usb hub που εχω. Επίσης εχω βάλει και μια προσθήκη 70mm από αλουμίνιο (βρίσκεις παντού και Κίνα 50mm-70mm-100mm κλπ) για να μου «έρθει» εκεί που θέλω το τιμόνι. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Έκανα μια αναβάθμιση, σημαντική όπως σιγά - σιγά ανακαλύπτω, στο ριγκ μου. Συγκεκριμένα ο @Maximvs και η F1Simgames μου έφτιαξαν ένα τιμόνι BMW M8. Από την πρώτη επαφή μαζί του, εκτός ριγκ, με το που το πιάνεις στα χέρια σου αντιλαμβάνεσαι ΑΜΕΣΩΣ την ποιότητα υλικών και κατασκευής!!! Carbon plates μπρός πίσω, shifter με ρουλεμάν και με μαγνήτες ακριβώς με την δύναμη που χρειάζεσαι, κουμπιά από άλλο πλανήτη και με εξαιρετική ποιότητα, κάτι που ισχύει και για τα rotary! Φυσικά όλα τα παραπάνω βρίσκονται και στην σωστή θέση! Με το που το έβαλα στην Accuforce και έκανα 2-3 "αναγνωριστικούς" γύρους, η αίσθηση που σου δίνει (εκτός από το ότι νομίζεις ότι το έχεις από πάντα) είναι ότι αφενός η λειτουργία της Accuforce γίνεται περισσότερο smooth και linear, με συνέπεια όλα να γίνονται προβλέψιμα και 'ευκολότερα" στην αντίδραση. Σίγουρα η κύρια αιτία είναι το μικρό βάρος του σε σχέση με τα υπόλοιπα τιμόνια μου, αλλά επίσης σίγουρο είναι ότι έχεις την αίσθηση ότι το συγκεκριμένο τιμόνι σαν να έχει σχεδιαστεί για τα χέρια σου!!! Μια σημαντική για εμένα αναβάθμιση, την οποία συνιστώ αναεπιφύλακτα σε όλους!!!
  14. Και εγώ Accuforce V2 και SC4 εχω και συμφωνώ ότι εάν δεν υπήρχαν, κυριως οι φόροι (η υποστήριξη δεν ειναι κάτι σημαντικό αφού το σύστημα ειναι αρκετά απλό κατα την άποψη μου)το πακέτο τιμόνι και λειτουργικό θα είχε πουλήσει αρκετά! ΟΜΩΣ τα OSW, που ΔΕΝ ειναι πλέον και «τόσο» OSW εδώ και τουλάχιστον 2-3 χρόνια, ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πραγμα με την Accuforce, την Fanatec και γενικά ειναι προϊόντα εταιριών! Δηλαδή, ΔΕΝ λες εδώ και πολυ καιρό, ποιος έχει το πλάνο των υλικών και της υλοποίησης για να στήσω ένα τιμόνι OSW. ΔΕΝ λες ποιος ειναι καλός ηλεκτρονικός, μηχανικός, προγραμματιστής η «πιάνουν» τα χέρια του και έχει κολλητήρια και πολυμετρα, αλλα λες θα αγοράσω από Augury, θα αγοράσω από Simracingbay, Sim-Plicity κλπ!!! Πλέον οπως λέει και ο φίλος ο[mention=32192]Maximvs[/mention] σε ΕΛΑΧΙΣΤΟ χρόνο στήνεις το τιμόνι, ΟΣΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙΣ ένα τιμόνι Accuforce, Fanatec, Logitech, Thrustmaster κλπ και από εκεί και πέρα αναλαμβάνει η «αρμόδια κοινότητα» για να σε βάλει τουλάχιστον στα βασικά!!! Επίσης οι OSW ειναι πλέον και από τιμή, σε σχέση με αυτό που προσφέρουν, πολυ εμπορικές και ανταγωνιστικές και για εμενα κορυφαίες, μόνο και μόνο επειδή ΑΛΛΑΞΑΝ τον τρόπο «επίδρασης» στο simracing! Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. troffeo

    rFactor 2

    Την Δευτέρα 1/4, πραγματοποιήθηκε η 2η ανάβαση της σεζόν στην Ριτσώνα! Η οργάνωση, για ακόμα μια φορά, ΑΨΟΓΗ και οι 14 οδηγοί είχαν μεγάλο ανταγωνισμό δίνοντας μάχες και στα 3 ανεβάσματα!!! Στον αγώνα συμμετείχαν οδηγοί από 3 ΗΠΕΙΡΟΥΣ (ΗΠΑ-Αυστραλία-Ευρώπη)!!! Τα αποτελέσματα: 1ο ανέβασμα 2ο Ανέβασμα 3ο Ανέβασμα Τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα (μετράνε τα 2 καλύτερα ανεβάσματα) Και η βαθμολογία των οδηγών μετά από 2 αναβάσεις Για όποιον θέλει να έρθει στην μεγάλη παρέα μας ή περισσότερες πληροφορίες, μπορεί να βρεί εδώ https://www.hillclimb-virtual-championship.net/ Επόμενη ανάβαση η Saint Jean Du Gard/ Col St. Pierre σε Γαλλικό έδαφος Και μια "γεύση" από την Ανάβαση Col St. Pierre Στο τιμόνι, ο αγωνιζόμενος Mark Pearce από την Αυστραλία, που εξηγεί και δίνει "tips" για το περιβάλλον της Ανάβασης
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.