Jump to content



Assetto Corsa Cup


thazio

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά!

Όσον αφορά το livestream που είχε γίνει την Κυριακή με τον αγώνα κυπέλλου, προσπάθησα να τον ανεβάσω στο youtube αλλά επειδή είχα ξεχάσει την μουσική να παίζει (για ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι το οποίο δεν γίνετε να κοπή), πέσανε τα copyrights και δεν γίνετε να ανέβει!!!

Για όσους δεν το έχουν δει και θέλουν να το δούνε, μπορείτε να πάτε εδώ : http://www.twitch.tv/arkoudadis/b/662382551

Να έχετε όλοι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

Έχεις το βίντεο να το ανεβάσω εγώ; Το twitch είναι τραγικό, ούτε να το δω δεν έχω καταφέρει...
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω για εσας εγω παντως ειμαι κατα του rolling start κατα των παλιων αυτοκινητων πλην εξαιρεσεων και κατα του να αλλαζουν τα αυτοκινητα σε καθε αγωνα του cup. Αν οχι αμεσα τοτε του χρονου το πρωτο και το τριτο πρεπει να αλλαξουν αλλιως θα παρω την castrol και θα φυγω.

 

Kι εγώ είμαι κατά του rolling start, επίσης είμαι και κατά των mods. :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kι εγώ είμαι κατά του rolling start, επίσης είμαι και κατά των mods. [emoji14]

Συμφωνώ με τον teamate. Είμαι πολύ υπέρ της εκκίνησης από στάση. Με το rolling start, ουσιαστικά δημιουργούμε εξαρχής αποστάσεις που μέσα στον αγώνα δεν καλύπτονται εύκολα. Δηλαδή αν ο 3ος καθυστερήσει να ακολουθήσει τον 2ο, αυτόματα απομακρύνεται από την κορυφή και ο 4ος που υπο άλλες συνθήκες θα μπορούσε με μια καλή εκκίνηση να βρεθεί 2ος ή ακόμα και 1ος..

Με λίγα λόγια ένας να καθυστερήσει, παίρνει στον λαιμό του όλους τους υπόλοιπους πίσω του, καταδικάζοντας και αυτόν που μπορεί στο qualify να μην τα πήγε καλά αλλά έχει τον ρυθμό να βρεθεί πιο μπροστά..

Στο ερασιτεχνικό/χαβαλετζίδικο επίπεδο που τρέχουμε το rolling start δεν μπορεί να εκτελεστεί σωστα..

Δείτε πόσα δευτερόλεπτα αργότερα πέρασε την γραμμή εκκίνησης ο 6ος από τον 1ο στο lap 0 ουσιαστικά...

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον teamate. Είμαι πολύ υπέρ της εκκίνησης από στάση. Με το rolling start, ουσιαστικά δημιουργούμε εξαρχής αποστάσεις που μέσα στον αγώνα δεν καλύπτονται εύκολα. Δηλαδή αν ο 3ος καθυστερήσει να ακολουθήσει τον 2ο, αυτόματα απομακρύνεται από την κορυφή και ο 4ος που υπο άλλες συνθήκες θα μπορούσε με μια καλή εκκίνηση να βρεθεί 2ος ή ακόμα και 1ος..

Με λίγα λόγια ένας να καθυστερήσει, παίρνει στον λαιμό του όλους τους υπόλοιπους πίσω του, καταδικάζοντας και αυτόν που μπορεί στο qualify να μην τα πήγε καλά αλλά έχει τον ρυθμό να βρεθεί πιο μπροστά..

Στο ερασιτεχνικό/χαβαλετζίδικο επίπεδο που τρέχουμε το rolling start δεν μπορεί να εκτελεστεί σωστα..

Δείτε πόσα δευτερόλεπτα αργότερα πέρασε την γραμμή εκκίνησης ο 6ος από τον 1ο στο lap 0 ουσιαστικά...

 

Sorry για την επέμβαση. Συμφωνώ με αυτό που λέτε, αλλά τα έχω ζήσει και απο roll και σε standing και από την καλή και από την ανάποδη με τα παιδιά εδώ και σε άλλα club races.

 

Σκεφτείτε όμως και τον αντίλογο.

Στο ερασιτεχνικό/χαβαλετζίδικο επίπεδο, που γράφεις και εσύ, το rolling start ίσως να μη μπορεί να εκτελεστεί σωστά αλλά άλλο τόσο σωστά δε θα εκτελεστεί και το standing. Στην πρώτη στροφή με πολύ μεγάλη πιθανότητα θα γίνει ο χαμός. Μου χει τύχει να κάνουμε 10+ restart σε club race λόγω standing start.

 

Και τα δύο έχουν μειονεκτήματα πλεονεκτήματα. Το ένα έχει πιο πολύ σασπένς και ξεκινάτε όλοι πιο κοντά αλλά και για αυτό έχει πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να σου βγει ξινό ;)

 

Εσείς αποφασίζετε, ότι προτιμούν οι περισσότεροι.

Έγινε επεξεργασία από D4rkst3EL
Link to comment
Share on other sites

Επανατοποθετούμαι:

Υπάρχουν 3 τρόποι εκκίνησης

Α )  To κλασικό standing start

Β ) To  rolling start

    Στο γύρο σχηματισμού κινούμαστε ανα 2 ο ένας δίπλα στον άλλο πολύ αργά και με το που φτάνει η 1η σειρά στην γραμμή εκκίνησης ξεκινάμε.Αυτό προϋποθέτει οπτική επαφή με τα φανάρια για όλους ή κλασικό GO ,GO,GO,GO μέσω ενδοσυνεννόησης. Δυστυχώς για να το πετύχουμε αυτό πρέπει να το υποστηρίζει το παιχνίδι όπως στο RFactor.(βλέπε Le mans ) (μακάρι να μπορούσαμε να το κάνουμε μόνοι μας αλλά θέλει πολύ προπόνηση χωρίς να είναι ακατόρθωτο)

Γ ) Εκκίνηση behind pace car που είναι αυτό που προσπαθήσαμε να κάνουμε στο τελευταίο αγώνα.

    Εκεί πρέπει να πηγαίνουμε σβέλτα και να κρατάμε κοντινές αποστάσεις .Δυστυχώς όπως πολύ σωστά είπατε δημιουργούνται μεγάλες διαφορές από την αρχή.

    (βλέπε εκκίνηση F1 κάτω από χάλια καιρικές συνθήκες)

    Το σημαντικό είναι σε αυτή την περίπτωση είναι να μην ξεκινήσουμε όλοι μαζί τον γύρο σχηματισμού γιατί έτσι δυσκολευόμαστε να πάρουμε τις θέσεις μας.Ξεκινάει ο πρώτος μετά από 2-3sec ο δεύτερος κ.ο.κ. Έτσι κινούμαστε πολύ σβέλτα για το μεγαλύτερο κομμάτι της πίστας, παίρνουμε τις θέσεις μας και μαζευόμαστε  πολύ κοντά κινούμενοι πιο αργά 2-3 στροφές πριν το τέλος του γύρου.Λέω να το δοκιμάσουμε άλλη μια φορά βάζοντας και ειδικούς κανόνες με σημάδια μέσα στην εκάστοτε πίστα.

 

Το σκεφτόμαστε και βλέπουμε για τη Monza

Έγινε επεξεργασία από thazio
Link to comment
Share on other sites

Πετάω βίντεος για κουβέντα και συζήτηση..

Εδώ θα παρουσιάσω μερικές σκηνές απο αγώνα, για να μας πούν οι ειδικοί την άποψη τους.

Σαφώς η γνώμη μου θα συνοδευει κάθε βίντεο.

 

Στην περίπτωση εδω: 

έχουμε μια αλλαγή γραμμής, με αποτέλεσμα να υπάρξει τζατζάρισμα. Απο όσα γνωρίζω, σε αυτές τις περιπτώσεις, περιμένουμε τον συμπάικτη να ανακτήσει την θέση που είχε, και δεν ολοκληρώνουμε προσπέραση.

Αυτό το βίντεο, https://www.youtube.com/watch?v=ZuWEWtkzkWU&feature=youtu.be

δείχνει παραστατικά οτι το άσπρο όχημα μετά την σύγκρουση έχασε την ορμή του με αποτέλεσμα να καθυστερήσει.

 

Στην περίπτωση εδώ:  

Εχουμε μια αλλαγή πορείας κατά την κίνηση προς την στροφή, και μια δεύτερη αλλαγή πορείας κατά το φρενάρισμα.

Απο όσα γνωρίζω η κίνηση αυτή δεν είναι επιτρεπτή, και πρέπει να παραχωρήσουμε την θέση μας.

Στο δεύτερο αυτό βίντεο:

βλέπουμε το μπλέ αυτοκινητάκι να κινείται έντονα αριστερά, και μετά στο φρενάρισμα να κινείται δεξιά.

 

 

Στην περίπτωση εδώ:

Εχουμε το άσπρο αυτοκινητο να κρατάει την εσωτερική γραμμή (συνέχεια στο άσπρο), ενώ το μπλέ αυτοκίνητο να αλλάζει γραμμή (απο μαυρο σε άσπρο) μέσα στη στροφή.

Εδώ: 

Βλέπουμε το περιστατικό σε αργή κίνηση. Αμέσως μετά ακολουθούν 5 συνδιασμοί οχημάτων που μπαίνουν μαζί στην στροφή, δίπλα δίπλα, και δεν υπήρχε κάνένα παρόμοιο περιστατικό, μιας και όλοι σεβάστηκαν τη γραμμή τους και των συναγωνιζόμενων.

Παρόμοια περίπτωση με τον w0lves ο οποίος κινήθηκε υποδειγματικά και του αξίζουν απο εμένα συγχαρητήρια, αν και ήταν καθαρά μπροστά και είχε κάθε δικαίωμα να αλλάξει γραμμή: 

Ολα τα πρώτα μέτρα, όπως τα βλέπουμε μέσα απο το αυτοκίνητο που ακολουθεί... : 

Και εδώ όπως το βίωσα εγώ   :D 

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 επαφές :

 

1. Η 1η λάθος του Γιώργου.

2. Η 2η λάθος του Παναγιώτη. Ήταν ξεκάθαρα πίσω.

3. Η 3η λάθος κ των 2. Στο προτελευταίο video φαίνεται ότι ο Παναγιώτης κινήθηκε αριστερά και ο Γιώργος δεξιά.

 

Τα 1 και 3 αποφεύγονται πανεύκολα με το helicorsa.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@rapid_fast, καλυτερα να το ποσταρες στο thread του greek gatherings και οχι στο thread που ειναι για το cup.

 

Στην δικια μου περιπτωση, επειδη τη θυμαμαι καλα, ησουν σαφεστατα πολυ πιο γρηγορος και απλα εκοψα για να περασεις.

Θα γινοταν η προσπεραση ετσι και αλλιως αλλα θεωρησα οτι θα ηταν κριμα να χασεις μια ή ακομα και 2 θεσεις απο την τελικη καταταξη απο τσαμπα καθυστερηση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 βιντεο.Λαθος του Γιωργου
2 βιντεο.Δε θα επρεπε να σε κλεισει ο Γιωργος στα φρενα αλλα και εσυ επρεπε να φρεναρεις πιο νωρις.
3 βιντεο.Λαθος του Γιωργου.Κρατησες την εσωτερικη και ο Γιωργος αρχισε να σε κλεινει.

Προσοχη στα βελακια χρειαζεται.Αν δεν προσεχεις τα βελακια , ουτε το χελικορσα θα σε βοηθησει.Το εχω καταργησει πολυ καιρο τωρα χωρις προβλημα στους αγωνες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@rapid_fast, καλυτερα να το ποσταρες στο thread του greek gatherings και οχι στο thread που ειναι για το cup.

 

Στην δικια μου περιπτωση, επειδη τη θυμαμαι καλα, ησουν σαφεστατα πολυ πιο γρηγορος και απλα εκοψα για να περασεις.

Θα γινοταν η προσπεραση ετσι και αλλιως αλλα θεωρησα οτι θα ηταν κριμα να χασεις μια ή ακομα και 2 θεσεις απο την τελικη καταταξη απο τσαμπα καθυστερηση.

Να σου πώ την αλήθεια το έβαλα εδώ, για να έχουμε τις απόψεις όλων, και να μην έχουμε τέτοια απρόοπτα στο κύπελλο, γιατί θα χάνουμε βαθμούς τζάμπα..  :rolleyes:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να σου πώ την αλήθεια το έβαλα εδώ, για να έχουμε τις απόψεις όλων, και να μην έχουμε τέτοια απρόοπτα στο κύπελλο, γιατί θα χάνουμε βαθμούς τζάμπα..  :rolleyes:

Δεκτο τοτε :T:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.. και αυτές που δώσατε και αυτές που θα δώσετε..

Δεν είναι προσωπικό το θέμα, ας είναι γιώργος παναγιώτης γιάννης κώστας..

Μη το προσωποποιούμε..

Η δημοσίευση έγινε καθαρά για να καταλάβουμε αν υπάρχει ξακάθαρος κανονισμός συμπεριφοράς και τίποτε περισσότερο..

Νομίζω θα μας χρειαστεί στο κύπελλο να έχουμε πάντα οπτικά παραδείγματα περιπτώσεων..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.. και αυτές που δώσατε και αυτές που θα δώσετε..

Δεν είναι προσωπικό το θέμα, ας είναι γιώργος παναγιώτης γιάννης κώστας..

Μη το προσωποποιούμε..

Η δημοσίευση έγινε καθαρά για να καταλάβουμε αν υπάρχει ξακάθαρος κανονισμός συμπεριφοράς και τίποτε περισσότερο..

Νομίζω θα μας χρειαστεί στο κύπελλο να έχουμε πάντα οπτικά παραδείγματα περιπτώσεων..

Εννοειται αυτο.Και αν υπαρχει εστω μια υπονοια οτι προσωποποιουμε βαζοντας τα ονοματα , τα αλλαζω στην ονομασια του χρωματος :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.