Jump to content

NB HP 15-g204nv - bsod atikmdag.sys σε windows 8


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά, αγόρασα καινούριο laptop (NB HP 15-g204nv), έκανα την εγκατάσταση και μετά απο λίγες ώρες λειτουργίας πραγματοποίησε την πρώτη επαννακίνηση. Μετά απο δυο τρείς ύποπτες επαννακινήσεις, έκανα τις ρυθμίσεις ώστε να δώ το μήνυμα που θα μου βγάλει της μπλε οθόνης. Ωσπου πήρα αυτό : system thread exception not handled ( atikmdag.sys ). Συνέχισε δυο τρείς φορές και σκέφτηκα αύριο να το πάω πίσω. Το μόνο που εγκατέστησα είναι το cpu-z απο το επίσημο σαίτ το οποίο δεν πιστεύω ότι προκαλεί τέτοια προβλήματα :p  Το laptop είναι 8 ημερών , εντός εγγύησης φυσικά. Φαντάζομαι ότι μπορώ να αλλάξω μοντέλο. Ο συνδυασμός HP+AMD βγήκε μούφα :( Θα ήθελα  τη γνώμη σας.
1) Γιατί βγάζει αυτό το μήνυμα?
2) Αν μπορώ να αλλάξω μοντέλο να κινηθώ σε ποια εταιρεία? toshiba or Dell or Lenovo .
Ο επεξεργαστής θα είναι intel, πρόδωσε τις προσδοκίες μου ο amd + HP, απο την αρχή ήμουν καχύπτοτος Το ξέρω είμαι υπερβολικός. Περιμένω απαντήσεις
 

Ευχαριστώ

Edited by Loma
Link to comment
Share on other sites

Είσαι υπερβολικός! :D

 

Το πρόβλημά σου φαίνεται ότι προέρχεται από τον οδηγό της κάρτας γραφικών. Έχεις βάλει τους τελευταίους drivers που προτείνονται για το μοντέλο της κάρτας σου;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγκατέστησα τους τελευταίους drivers που μου προτείνει η HP  , θα σε ενημερώσω τις επόμενες δύο μέρες αν έφτιαξε. Ευχαριστώ πολύ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο προβλημα αντιμετωπισα εχθες με ενα λαπτοπ acer. η ATI την οποια εχει αγορασει η AMD πλεον,εχει στο site της AMD tool για να αφαιρεσεις τελειως τα drivers της καρτας γραφικων των usb και αλλων πραγματων. οταν το κανεις μπορεις να κατεβασεις πολυ γρηγορα το προγραμμα slimdrivers(ευχρηστο και δωρεαν 100%) για να επανεγκαταστησεις σωστα τα προγραμματα οδηγησης :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χρήσιμες πληροφορίες, :) Στην αρχή εγκατέστησα τους drivers για την κάρτα γραφικών (AMD Radeon R5 series Graphics) που μου πρότεινε η HP, αλλά εμφάνισε πάλι bsod. Στη συνέχεια πήγα στο site της AMD και με το πρόγραμμα AMD Driver Autodetect μου εγκατέστησε τους σωστούς οδηγούς (Display Driver ver. 14.501.1003, OpenCL Driver for the 64 bit version of Windows 8.1) και το κατάλληλο Catalyst Control Center. Εδω και δύο μέρες με αρκετές ώρες λειτουργίας δεν εμφάνισε το πρόβλημα. Μάλλον το πρόβλημα επιλύθηκε γιατί συνήθως μέσα σε μια ώρα πετούσε χαμογελάκι . Ευχαριστώ για τη βοήθεια παιδιά. είμαι σίγουρος οτι θα βοηθηθούν κ άλλοι.

Edited by Loma
Link to comment
Share on other sites

Ναι, κατά κανόνα πας απευθείας AMD/Nvidia, ανεξάρτητα από το τι προτείνει ο κατεσκευαστής, ακόμη και σε φορητό. Αφού μοιάζει να είναι εντάξει, όλα καλά. :T:

Link to comment
Share on other sites

αν ετσι ειναι ενταξει τοτε ολα οκ! παντως με τη λυση που σου προτεινα παραπανω το προβλημα επιλυεται αμεσα δοκιμασμενα. για οτιδηποτε αλλο θελησεις αν εχεις ποτε προβλημα μπορεις να μου στειλεις email *********  ;)

Edited by acct
Δε γράφουμε mail δημόσια! Τα λέτε με προσωπικό μήνυμα.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...