Jump to content

Dreamfall: The Longest Journey


Borg

Recommended Posts

Posted

Ποτε βγαινει ρε συ? Πρεπει να ξαναπαιξω το 1 πριν το 2... Το θυμαμαι αποσπασματικα...

Posted

Eλπιζω να ειναι το ιδιο καλο ή κ καλητερο απο το πρωτο,ηταν ισως το μοναδικο adventure που ασχοληθηκα σοβαρα :D

Posted

Ηταν καταπληκτικο παιχνιδι... τι να λεμε τωρα!

Το 2ο καλυτερο μετα το Grim Fandango για μενα... Καλα θυμαμαι οτι εδινα τελευταιο μαθημα για πτυχιο και το προηγουμενο βραδυ επαιζα Grim Fandango (οχι ολο το βραδυ!!)...

Ειδες αμα ειχεις προτοιμαστει σωστα και ξερεις τα παντα ποσο ησυχος εισαι??:D :D :D :D :D:hehe::rofl:

Posted

10 ιαν 2005 ....

λιγότερο από μήνα

Παιδιά εγώ αυτό το adventure το λάτρεψα πανέμορφα σκηνικά , όμορφο σενάριο , εξαιρετικό soundtrack και οι φωνές εξίσου καλές

Πραγματικά ένα πολύ όμορφο ταξίδι

Παντού διαβάζω τα καλύτερα από previews

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.