Jump to content



Μερικα αναπαντητα ερωτηματα opel astra 1.4 SPORT


angelight1980

Recommended Posts

ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ BMC ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΤΑ 98 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΜΑ? ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΑ FORUMS ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ " ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ" ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 4000 ΣΤΡΟΦΕΣ... ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΖΑΜΕ ΑΥΤΑ...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από angelight1980 [26-12-2004 18:32]

ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ

Να μην αναρωτιεσαι.......τα αλογα δεν ειναι στραγαλια ....θεωριτικα παντα....μπορει να εχεις παρει 4-6 αλογα.

Αυτο που σιγουρα εχεις παρει ειναι λιγο περισοτερη καταναλωση...γιατι ο αερας μπαινει πιο ελευθερα και η καυση γινεται γρηγοροτερα.Σιγουρα καλυτερη καυση....γιατι δινεις περισοτερο οξυγονο.

Μπορει να εχει κερδισει λιγο στις χαμηλες στροφες...αλλα τπτ παραπανω.

Και παλι σου λεω ΘΕΩΡΙΤΙΚΑ.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα

αλογα δεν εχεις παρει , αν και μπορει να σου δινει την αισθηση οτι ναι, απλα εχει αλαξει ο τροπος αποκρισης του κινητηρα, ισως πιο αμεσο. Για να παρεις αλογα πρεπει να μεταβαλεις καποιο απο τα χαρακτηριστικα λειτουργιας. ειτε τσιπακι , προγραμμα στον εγκεφαλο, το οποιο μεταβαλει την αναλογια καυσιμου και αερα, ειτε κατεβαζοντας καπακι (αυξηση συμπιεσης) ειτε αλαζοντας εκεντροφορο (αλλαγη βυθισματος βαλβιδων κλπ) ειτε ολα μαζι οποτε εχεις και την μεγαλυτερη αυξηση ιποδυναμης. Για να σου φυγει η αμφιβολια μπορεισ να το δυναμομετρησεις τωρα και να δεισ οτι δεν αλαξε τιποτα. αυτα

Link to comment
Share on other sites

τα astra 1.4 με χειροποίητη μεγαλύτερη εισαγωγή όπως ανέφερε ο δημιουργός του θέματος πρόγραμμα και σκουπίτσα ανεβαίνουν κατά 15%+ σε ιπποδύναμη δυναμομεμτρημένα.Το θέμα είναι πως το κόστος της μετατροπής αυτής αγγίζει και ξεπερνάει τα 2000 και θεωρούνται πολλά για τα άλογα που παίρνει στο μοτέρ πάντα μιλώντας.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Τζώρτζης [Σήμερα, στις 10:49]

τα astra 1.4 με χειροποίητη μεγαλύτερη εισαγωγή όπως ανέφερε ο δημιουργός του θέματος πρόγραμμα και σκουπίτσα ανεβαίνουν κατά 15%+ σε ιπποδύναμη δυναμομεμτρημένα.Το θέμα είναι πως το κόστος της μετατροπής αυτής αγγίζει και ξεπερνάει τα 2000 και θεωρούνται πολλά για τα άλογα που παίρνει στο μοτέρ πάντα μιλώντας.

συμφωνω αλλα χωρις προγραμμα δεν.........

Link to comment
Share on other sites

χωρίς πρόγραμμα δε θα δουλεύει καν σωστά.Σε περίπτωση που έχει μπει μεγαλύτερη εισαγωγή εννοώ.Σίγουρα έχεις κερδίσει κάτι ψιλά ~5% αλλά σίγουρα σε αυτήν την αίσθηση που έχεις φίλε μου συμβάλει και ο "άγριος" ήχος της χοάνης που έβαλες...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από angelight1980 [26-12-2004 18:32]

ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ BMC ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΤΑ 98 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΜΑ? ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΑ FORUMS ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ " ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ" ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 4000 ΣΤΡΟΦΕΣ... ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΖΑΜΕ ΑΥΤΑ...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ....

δυναμομετρησετε το.

οτι ακουγεται πιο δυνατα, δεν παει απαραιτητα και πιο γρηγορα.

Link to comment
Share on other sites

και με προγραμμα μπορει να μη δουλευει καλα, μπορει και χειροτερα αναλογος ποιος το εχει φτιαξει. μην ψαχτεις περισσοτερο. βρες ενα τορομπετο απο 2lt και βαλτο πανω. λιγο ποιο ακριβα θα σου παει αλλα μαμα αξιοπιστια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Τζώρτζης

έχει βάλει εισαγωγή το παληκάρι και είδε μεγάλη διαφορά από τις 4000 και πάνω.Μια δυναμομέτρηση θα σου/μας λύσει όλες τις απορίες!

Ειναι λιγο δυσκολο να γινει αυτο.Απο τις 4000 και πανω εχει να κανει με την εξαγωγη.

Εχει αλλαξει χταποδι ?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από chill-out

Ειναι λιγο δυσκολο να γινει αυτο.Απο τις 4000 και πανω εχει να κανει με την εξαγωγη.

Εχει αλλαξει χταποδι ?

όλα μετράνει και σίγουρα θα κέρδιζε περισσότερο με αλλαγμένη εξάτμιση αλλά και η εισαγωγή από μόνη της κάνει δουλειά...

Αρχική απάντηση από Gabriel

Μαμά 90 άλογα είναι και όχι 98...

Εκτός αν είναι twinport ο κινητήρας σου...

πολύ σωστή παρατήρηση

Link to comment
Share on other sites

tha mas pei kaneis stadar? dinamometrimena omws....

kai se auta pou apadisate oi misoi lete oti dinei dynamometrimenous hp kai alloi oti apla einai h aisthisoi..mporei kapoios na mas apadisei 100% ???

gia kapoion pou rotise gia to xtapodi ( den exo valei akomh) an valo kai xtapodi kai oloklirh exatmisi + eleuthero kataliti tha exo apotelesmata?!? '''''H na pao gia ekedroforous?

euxaristoume ek twn proterwn

Spiros - John

Metamorfosi

ASTRA DREAM TEAM

Email: angelight1980@hotmail.com

exoume kai protasi na ftiaxoume ena astra club na ta leme! bye paides!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από angelight1980

tha mas pei kaneis stadar? dinamometrimena omws....

kai se auta pou apadisate oi misoi lete oti dinei dynamometrimenous hp kai alloi oti apla einai h aisthisoi..mporei kapoios na mas apadisei 100% ???

gia kapoion pou rotise gia to xtapodi ( den exo valei akomh) an valo kai xtapodi kai oloklirh exatmisi + eleuthero kataliti tha exo apotelesmata?!? '''''H na pao gia ekedroforous?

euxaristoume ek twn proterwn

Spiros - John

Metamorfosi

ASTRA DREAM TEAM

Email: angelight1980@hotmail.com

exoume kai protasi na ftiaxoume ena astra club na ta leme! bye paides!

1ον

Αρχική απάντηση από .38-.45

καλως ηλθες angelight1980 :)

ελληνικα παρακαλω, ειναι απο τους κανονες αυτου του φορουμ.

2ον Δυναμομέτρησε το να σου φύγει η απορία!

3ον Έχεις κατάστημα βελτιώσεων astra?Προς τι το ASTRA DREAM TEAM?

Link to comment
Share on other sites

Τελικα μαλλον ξεφυγαμε.

Λοιπον οτι αυτοκινητο και να ειναι..τα αλογα που λεει ο κατασκευαστης ειναι στον κινητηρα και οχι στον τροχο......στον τροχο ειναι περιπου 10% μειον........ απο τριβες.

Για να παρεις αλογα κα να δεις διαφορα πρεπει να γινουν 5-6 πραγματα.

Φιλτρο-εισαγωγη-εγκεφαλος (ρυθμισμα καυσιμο-αερα) η τσιπακι - χταποδι- εξατμιση....(ο καταλυτης ειναι + 7-8 αλογα αν τον βγαλεις)

Ετσι καπως με ολα αυτα 8α παρεις 15-20 αλογα....(ειπαμε τα αλογα δεν ειναι στραγαλια)

Και για να στο δωσω να το καταλαβεις πιο καλα.

Σε μια formula 3 το στομιο της εισαγωγης του αερα ειναι 24 χιλιοστα.....και ειναι 185 αλογα....

το ιδιο μοτερ με στομιο εισαγωγης 26 χιλιοστα παει στα 200+ κατι αλογα. (παλι θελει ρυθμισμα ο εγκεφαλος )

Οπως καταλαβαινεις δεν εχει σχεσει αν βαλεις σκουπα και ελευ8ερο φιλτρο για να παρεις αλογα ....απλα....(λεω και παλι) εχεις κερδισει κατι σε καποιο πεδιο στροφων.(ισως και καποια αλογα οχι τπτ το ιδιαιτερο)

Σιγουρα ειναι καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από chill-out

Τελικα μαλλον ξεφυγαμε.

Λοιπον οτι αυτοκινητο και να ειναι..τα αλογα που λεει ο κατασκευαστης ειναι στον κινητηρα και οχι στον τροχο......στον τροχο ειναι περιπου 10% μειον........ απο τριβες.

Για να παρεις αλογα κα να δεις διαφορα πρεπει να γινουν 5-6 πραγματα.

Φιλτρο-εισαγωγη-εγκεφαλος (ρυθμισμα καυσιμο-αερα) η τσιπακι - χταποδι- εξατμιση....(ο καταλυτης ειναι + 7-8 αλογα αν τον βγαλεις)

Ετσι καπως με ολα αυτα 8α παρεις 15-20 αλογα....(ειπαμε τα αλογα δεν ειναι στραγαλια)

Και για να στο δωσω να το καταλαβεις πιο καλα.

Σε μια formula 3 το στομιο της εισαγωγης του αερα ειναι 24 χιλιοστα.....και ειναι 185 αλογα....

το ιδιο μοτερ με στομιο εισαγωγης 26 χιλιοστα παει στα 200+ κατι αλογα. (παλι θελει ρυθμισμα ο εγκεφαλος )

Οπως καταλαβαινεις δεν εχει σχεσει αν βαλεις σκουπα και ελευ8ερο φιλτρο για να παρεις αλογα ....απλα....(λεω και παλι) εχεις κερδισει κατι σε καποιο πεδιο στροφων.(ισως και καποια αλογα οχι τπτ το ιδιαιτερο)

Σιγουρα ειναι καλυτερο.

Mε Φίλτρο + πρόγραμμα κέρδισα 20% της μαμάς ανακοινώσιμης ιπποδύναμης (seat ibiza 101@121 στρόφαλο).Παραθέτω τη προσωπική μου εμπειρία ίσως φανεί χρήσιμη!αν πάλι όχι... :p:P :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.