angelight1980 Posted December 26, 2004 #1 Share Posted December 26, 2004 ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ BMC ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΤΑ 98 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΜΑ? ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΑ FORUMS ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ " ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ" ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 4000 ΣΤΡΟΦΕΣ... ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΖΑΜΕ ΑΥΤΑ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chill-out Posted December 31, 2004 #2 Share Posted December 31, 2004 Αρχική απάντηση από angelight1980 [26-12-2004 18:32] ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ Να μην αναρωτιεσαι.......τα αλογα δεν ειναι στραγαλια ....θεωριτικα παντα....μπορει να εχεις παρει 4-6 αλογα.Αυτο που σιγουρα εχεις παρει ειναι λιγο περισοτερη καταναλωση...γιατι ο αερας μπαινει πιο ελευθερα και η καυση γινεται γρηγοροτερα.Σιγουρα καλυτερη καυση....γιατι δινεις περισοτερο οξυγονο.Μπορει να εχει κερδισει λιγο στις χαμηλες στροφες...αλλα τπτ παραπανω.Και παλι σου λεω ΘΕΩΡΙΤΙΚΑ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ram-raider Posted December 31, 2004 #3 Share Posted December 31, 2004 καλημερααλογα δεν εχεις παρει , αν και μπορει να σου δινει την αισθηση οτι ναι, απλα εχει αλαξει ο τροπος αποκρισης του κινητηρα, ισως πιο αμεσο. Για να παρεις αλογα πρεπει να μεταβαλεις καποιο απο τα χαρακτηριστικα λειτουργιας. ειτε τσιπακι , προγραμμα στον εγκεφαλο, το οποιο μεταβαλει την αναλογια καυσιμου και αερα, ειτε κατεβαζοντας καπακι (αυξηση συμπιεσης) ειτε αλαζοντας εκεντροφορο (αλλαγη βυθισματος βαλβιδων κλπ) ειτε ολα μαζι οποτε εχεις και την μεγαλυτερη αυξηση ιποδυναμης. Για να σου φυγει η αμφιβολια μπορεισ να το δυναμομετρησεις τωρα και να δεισ οτι δεν αλαξε τιποτα. αυτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τζώρτζης Posted December 31, 2004 #4 Share Posted December 31, 2004 τα astra 1.4 με χειροποίητη μεγαλύτερη εισαγωγή όπως ανέφερε ο δημιουργός του θέματος πρόγραμμα και σκουπίτσα ανεβαίνουν κατά 15%+ σε ιπποδύναμη δυναμομεμτρημένα.Το θέμα είναι πως το κόστος της μετατροπής αυτής αγγίζει και ξεπερνάει τα 2000 και θεωρούνται πολλά για τα άλογα που παίρνει στο μοτέρ πάντα μιλώντας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ram-raider Posted December 31, 2004 #5 Share Posted December 31, 2004 Αρχική απάντηση από Τζώρτζης [Σήμερα, στις 10:49] τα astra 1.4 με χειροποίητη μεγαλύτερη εισαγωγή όπως ανέφερε ο δημιουργός του θέματος πρόγραμμα και σκουπίτσα ανεβαίνουν κατά 15%+ σε ιπποδύναμη δυναμομεμτρημένα.Το θέμα είναι πως το κόστος της μετατροπής αυτής αγγίζει και ξεπερνάει τα 2000 και θεωρούνται πολλά για τα άλογα που παίρνει στο μοτέρ πάντα μιλώντας. συμφωνω αλλα χωρις προγραμμα δεν......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τζώρτζης Posted December 31, 2004 #6 Share Posted December 31, 2004 χωρίς πρόγραμμα δε θα δουλεύει καν σωστά.Σε περίπτωση που έχει μπει μεγαλύτερη εισαγωγή εννοώ.Σίγουρα έχεις κερδίσει κάτι ψιλά ~5% αλλά σίγουρα σε αυτήν την αίσθηση που έχεις φίλε μου συμβάλει και ο "άγριος" ήχος της χοάνης που έβαλες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Posted December 31, 2004 #7 Share Posted December 31, 2004 Αρχική απάντηση από angelight1980 [26-12-2004 18:32] ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ BMC ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΤΑ 98 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΜΑ? ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΑ FORUMS ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ " ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ" ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 4000 ΣΤΡΟΦΕΣ... ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΖΑΜΕ ΑΥΤΑ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.... δυναμομετρησετε το. οτι ακουγεται πιο δυνατα, δεν παει απαραιτητα και πιο γρηγορα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpyNet Posted December 31, 2004 #8 Share Posted December 31, 2004 και με προγραμμα μπορει να μη δουλευει καλα, μπορει και χειροτερα αναλογος ποιος το εχει φτιαξει. μην ψαχτεις περισσοτερο. βρες ενα τορομπετο απο 2lt και βαλτο πανω. λιγο ποιο ακριβα θα σου παει αλλα μαμα αξιοπιστια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τζώρτζης Posted January 1, 2005 #9 Share Posted January 1, 2005 έχει βάλει εισαγωγή το παληκάρι και είδε μεγάλη διαφορά από τις 4000 και πάνω.Μια δυναμομέτρηση θα σου/μας λύσει όλες τις απορίες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chill-out Posted January 1, 2005 #10 Share Posted January 1, 2005 Αρχική απάντηση από Τζώρτζης έχει βάλει εισαγωγή το παληκάρι και είδε μεγάλη διαφορά από τις 4000 και πάνω.Μια δυναμομέτρηση θα σου/μας λύσει όλες τις απορίες! Ειναι λιγο δυσκολο να γινει αυτο.Απο τις 4000 και πανω εχει να κανει με την εξαγωγη.Εχει αλλαξει χταποδι ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted January 1, 2005 #11 Share Posted January 1, 2005 Μαμά 90 άλογα είναι και όχι 98...Εκτός αν είναι twinport ο κινητήρας σου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τζώρτζης Posted January 1, 2005 #12 Share Posted January 1, 2005 Αρχική απάντηση από chill-out Ειναι λιγο δυσκολο να γινει αυτο.Απο τις 4000 και πανω εχει να κανει με την εξαγωγη.Εχει αλλαξει χταποδι ? όλα μετράνει και σίγουρα θα κέρδιζε περισσότερο με αλλαγμένη εξάτμιση αλλά και η εισαγωγή από μόνη της κάνει δουλειά...Αρχική απάντηση από Gabriel Μαμά 90 άλογα είναι και όχι 98...Εκτός αν είναι twinport ο κινητήρας σου... πολύ σωστή παρατήρηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
angelight1980 Posted January 3, 2005 Author #13 Share Posted January 3, 2005 tha mas pei kaneis stadar? dinamometrimena omws....kai se auta pou apadisate oi misoi lete oti dinei dynamometrimenous hp kai alloi oti apla einai h aisthisoi..mporei kapoios na mas apadisei 100% ???gia kapoion pou rotise gia to xtapodi ( den exo valei akomh) an valo kai xtapodi kai oloklirh exatmisi + eleuthero kataliti tha exo apotelesmata?!? '''''H na pao gia ekedroforous?euxaristoume ek twn proterwn Spiros - John MetamorfosiASTRA DREAM TEAMEmail: angelight1980@hotmail.comexoume kai protasi na ftiaxoume ena astra club na ta leme! bye paides! Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Posted January 3, 2005 #14 Share Posted January 3, 2005 καλως ηλθες angelight1980 ελληνικα παρακαλω, ειναι απο τους κανονες αυτου του φορουμ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τζώρτζης Posted January 3, 2005 #15 Share Posted January 3, 2005 Αρχική απάντηση από angelight1980 tha mas pei kaneis stadar? dinamometrimena omws.... kai se auta pou apadisate oi misoi lete oti dinei dynamometrimenous hp kai alloi oti apla einai h aisthisoi..mporei kapoios na mas apadisei 100% ??? gia kapoion pou rotise gia to xtapodi ( den exo valei akomh) an valo kai xtapodi kai oloklirh exatmisi + eleuthero kataliti tha exo apotelesmata?!? '''''H na pao gia ekedroforous? euxaristoume ek twn proterwn Spiros - John Metamorfosi ASTRA DREAM TEAM Email: angelight1980@hotmail.com exoume kai protasi na ftiaxoume ena astra club na ta leme! bye paides! 1ον Αρχική απάντηση από .38-.45 καλως ηλθες angelight1980 ελληνικα παρακαλω, ειναι απο τους κανονες αυτου του φορουμ. 2ον Δυναμομέτρησε το να σου φύγει η απορία! 3ον Έχεις κατάστημα βελτιώσεων astra?Προς τι το ASTRA DREAM TEAM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chill-out Posted January 3, 2005 #16 Share Posted January 3, 2005 Τελικα μαλλον ξεφυγαμε.Λοιπον οτι αυτοκινητο και να ειναι..τα αλογα που λεει ο κατασκευαστης ειναι στον κινητηρα και οχι στον τροχο......στον τροχο ειναι περιπου 10% μειον........ απο τριβες.Για να παρεις αλογα κα να δεις διαφορα πρεπει να γινουν 5-6 πραγματα.Φιλτρο-εισαγωγη-εγκεφαλος (ρυθμισμα καυσιμο-αερα) η τσιπακι - χταποδι- εξατμιση....(ο καταλυτης ειναι + 7-8 αλογα αν τον βγαλεις)Ετσι καπως με ολα αυτα 8α παρεις 15-20 αλογα....(ειπαμε τα αλογα δεν ειναι στραγαλια)Και για να στο δωσω να το καταλαβεις πιο καλα.Σε μια formula 3 το στομιο της εισαγωγης του αερα ειναι 24 χιλιοστα.....και ειναι 185 αλογα....το ιδιο μοτερ με στομιο εισαγωγης 26 χιλιοστα παει στα 200+ κατι αλογα. (παλι θελει ρυθμισμα ο εγκεφαλος )Οπως καταλαβαινεις δεν εχει σχεσει αν βαλεις σκουπα και ελευ8ερο φιλτρο για να παρεις αλογα ....απλα....(λεω και παλι) εχεις κερδισει κατι σε καποιο πεδιο στροφων.(ισως και καποια αλογα οχι τπτ το ιδιαιτερο)Σιγουρα ειναι καλυτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τζώρτζης Posted January 3, 2005 #17 Share Posted January 3, 2005 Αρχική απάντηση από chill-out Τελικα μαλλον ξεφυγαμε. Λοιπον οτι αυτοκινητο και να ειναι..τα αλογα που λεει ο κατασκευαστης ειναι στον κινητηρα και οχι στον τροχο......στον τροχο ειναι περιπου 10% μειον........ απο τριβες. Για να παρεις αλογα κα να δεις διαφορα πρεπει να γινουν 5-6 πραγματα. Φιλτρο-εισαγωγη-εγκεφαλος (ρυθμισμα καυσιμο-αερα) η τσιπακι - χταποδι- εξατμιση....(ο καταλυτης ειναι + 7-8 αλογα αν τον βγαλεις) Ετσι καπως με ολα αυτα 8α παρεις 15-20 αλογα....(ειπαμε τα αλογα δεν ειναι στραγαλια) Και για να στο δωσω να το καταλαβεις πιο καλα. Σε μια formula 3 το στομιο της εισαγωγης του αερα ειναι 24 χιλιοστα.....και ειναι 185 αλογα.... το ιδιο μοτερ με στομιο εισαγωγης 26 χιλιοστα παει στα 200+ κατι αλογα. (παλι θελει ρυθμισμα ο εγκεφαλος ) Οπως καταλαβαινεις δεν εχει σχεσει αν βαλεις σκουπα και ελευ8ερο φιλτρο για να παρεις αλογα ....απλα....(λεω και παλι) εχεις κερδισει κατι σε καποιο πεδιο στροφων.(ισως και καποια αλογα οχι τπτ το ιδιαιτερο) Σιγουρα ειναι καλυτερο. Mε Φίλτρο + πρόγραμμα κέρδισα 20% της μαμάς ανακοινώσιμης ιπποδύναμης (seat ibiza 101@121 στρόφαλο).Παραθέτω τη προσωπική μου εμπειρία ίσως φανεί χρήσιμη!αν πάλι όχι... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.