Jump to content



Ψήκτρα ή Νερό για AMD 64?


nemo23

Recommended Posts

Τελικά ήρθε η ώρα να πετάξω τους ανεμιστήρες από το ‘αεροπλάνο’ και να πάω σε κάτι πιο αθόρυβο (όσο ποιο αθόρυβο γίνετε!!!).

Επειδή με το θέμα όμως είμαι ψιλο άσχετος θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με το τη να προτιμήσω!!! Σκέφτομαι σοβαρά την πρόταση της Zalman Reserator1 (από checkmate) φαίνεται αρκετά καλή τη λέτε….? :017:

Link to comment
Share on other sites

Στο site της checkmate δεν ειδα τιμη για το kit της zalman...παρ'ολα αυτα αυτα που εχω δει απο κοντα για καιρο ειναι ενα κιτ της waterchill και ενα της thermaltake που εχω και στον δικο μου..με τον ανεμιστηρα στις 2000 σ.α.λ. δεν ακους πρακτικα τιποτα...η καρτα γραφικων κανει πιο πολυ θορυβο..τωρα αμα εχεις ορεξη για κατασκευες το κιτακι της Waterchill ειναι καπως "χυμα" αλλα δροσιζε περισσοτερο...

Link to comment
Share on other sites

Αν θές αθόρυβο σύστημα η υδρόψυξη είναι καλή λύση. Το reserator είναι καλό αν και ακριβούτσικο. Αν είσαι άνετα με το ποσό , θα σου κάνει τη δουλειά που πρέπει. Στο πλαίσιο(169.5+30.5=200euro) το έχουν σε ενα P42.6@3.12 και temp idle 27C. Πάντος υπάρχουν και άλλες λύσεις όπως homemade.

Link to comment
Share on other sites

To Reserator αποσύρθηκε από από τη Zalman λόγω κατασκευαστικών λαθών. Ή φτιάξε μόνος σου κάποιο σύστημα υδρόψυξης ή προτίμησε κάποια πιο αξιόπιστη εταιρεία.

Από την άλλη, ο Α64 δε χρειάζεται υδρόψυξη οπότε θα σου πρότεινα να μείνεις με αέρα...

Link to comment
Share on other sites

Η ψήκτρα της slk κάνει πολλή θόρυβο….?

Η ψήκτρα της slk δεν κανει καθολου θορυβο!

θορυβο κανει ο ανεμειστηρας που θα βαλεις,κατω απο τις 2500 ειναι σχεδον αθορυβοι.

η παιρνεις ρυθμιζομενο (enermax,sm)

Link to comment
Share on other sites

To Reserator αποσύρθηκε από από τη Zalman λόγω κατασκευαστικών λαθών. Ή φτιάξε μόνος σου κάποιο σύστημα υδρόψυξης ή προτίμησε κάποια πιο αξιόπιστη εταιρεία.

Από την άλλη, ο Α64 δε χρειάζεται υδρόψυξη οπότε θα σου πρότεινα να μείνεις με αέρα...