Jump to content



Γνώμη σε ένα newbie! plz


lukasbayern

Recommended Posts

Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι είμαι τελείως άσχετος από phase change. Βέβαια έχω δοκιμάσει εδώ και αρκετά χρόνια custom υδρόψυξη, αλλά όπως καταλαβαίνετε θέλω να φτάσω τον 3500+ 64bit στα όριά του. To peltier είναι πλύ φασαρία για το τίποτα. Θέλω λοιπόν ειλικρινά τη γνώμη σας. Μου προτείνετε να αγοράσω ένα έτοιμο kit πχ Vapochill και ποιά hints και tips θα έπρεπε να έχω υπόψη μου πριν ξεκινήσω την αγορά. Κάθε άποψη σεβαστή. :100:

Link to comment
Share on other sites

Eγω θα σου προτεινα αν θελεις κατι extreme και δεν θελεις να παιδευτεις πολυ να παρεις κατι ετοιμο.Τωρα αν σου αρεσει να μαθεις και να φτιαχνεις μονος σου συστηματα phase change τοτε υπαρχουν ατομα εδω που μπορουν να σε βοηθησουν με συμβουλες.Παντως επειδη ειμαι αρκετα χρονια στο κουρμπετι που λεμε θα σου προτεινα κατι ετοιμο γιατι ακομη και τα ετοιμα συστηματα θελουν καποιες γνωσεις και πατεντες.Τελος παντων για να μην πολυλογω η extreme ψυξη δεν ειναι απροβληματιστη θελει πολυ προσοχη σε οτι κανεις γιατι εγω προσωπικα αλλαξα 11 μητρικες σε ενα χρονο απο την υγροποιηση και τελικα με πατεντα δουλευει η τελευταια

εδω και 10 μηνες τωρα ευτηχως χωρις προβλημα.Να σου πω επισης οτι ειμαι ο πρωτος ευτηχης κατοχος MachII στην Ελλαδα το οποιο μετα την αλλαγη αεριου και καποιων αλλων βελτιωσεων εχω -62 C evaporator στα 4.28GHz με D0 prescott.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νόμιζα ότι μες στο kit θα υπάρχει ότι χρειάζεται για τη τοποθέτηση. Πρέπει εγω να τη φτιάξω ε; Εσύ πως τα κατάφερες και το αναβάθμισες; Από οτι καταλαβαίνω μου προτείνεις Promie έτσι;

Link to comment
Share on other sites

To peltier είναι πλύ φασαρία για το τίποτα.

συγνωμη που θα σε στεναχορισω αλλα το πελτιερ δεν ειναι οπως τα λες!το οτι εχει πολυ φασαρια για να το βαλεις δεν διαφωνω αλλα με χρηση 2πλου πελτιερ εχεις ανετα θερμοκρασιες κατω απο το 0 (-12)με πολυ λιγοτερο κοστος και κυνδηνο!sorry για το τελειως off!

Link to comment
Share on other sites