amgamer Posted January 9, 2005 #1 Posted January 9, 2005 ρε παιδια αυτος ο billy θα μας βαλει σονι κ καλα να αλλαξουμε windows!τι ειναι αυτος ρε....το thief 3 κ το moh pacific assault δεν παιζουν σε 98!ξερει κανενας κανα κολπακι οπως με το doom3 κ το hex editor?????:nuke:
unstoppable Posted January 9, 2005 #2 Posted January 9, 2005 Δεν παιζει τι εννοεις? Δεν κανει εγκατασταση ή απλως εχει αλλα προβληματα?
amgamer Posted January 9, 2005 Author #3 Posted January 9, 2005 αν κοιταξεις τα specs τψν παιχνιδιων...λεει οτι υποστηριζουν μονο 2000 κ XP!ειναι κ τα 2 dvd versions.
amgamer Posted January 9, 2005 Author #5 Posted January 9, 2005 αυτη τη φορα δεν παιζουν!!το καλοκαιρι που θα αλλαξω συστηματακι κ θα τρεχω xp με 1gb ram...θα τα χαρω μια κ καλη!
amgamer Posted January 15, 2005 Author #6 Posted January 15, 2005 τελικα δεν υπαρχει καποιο κολπακι ε??..
unstoppable Posted January 15, 2005 #7 Posted January 15, 2005 Αν πετανε καποιο error κατα την εκτελεση μετα την εγκατασταση δυσκολο να μπορουν παιξουν
alex_000 Posted January 15, 2005 #8 Posted January 15, 2005 Δεν έχει compability mode στα 98 για XP ? :hehe:
amgamer Posted January 15, 2005 Author #9 Posted January 15, 2005 Αρχική απάντηση από alex_000 [Χθες, στις 20:53] Δεν έχει compability mode στα 98 για XP ? :hehe: ενα τετοιο θα μας βολευε μπορω να πω!... σε αναγκαζουν να αλλαξεις λειτουργικο...συγχρονως κ συστημα...πολυ αλητες!για αυτο κ γω μια ζωη στην πειρατια θα ειμαι!:nuke:
Gl0bAlZer0 Posted January 16, 2005 #10 Posted January 16, 2005 H μαμα Microsoft εχει βάλει χέρι παντού. Παντως παιδια δεν μπρούμε να απαιτούμε από τις εταιρίες να κρατάν συμβατότητα για 8 χρονών λειτουργικό....
kIlGoRi Posted January 16, 2005 #11 Posted January 16, 2005 ρε πειτε μου μια εφαρμογη σε παιχνιδι που εχει δουλεψει σε compatibility και ενταξει εγω θα κανω τουμπες
Snake Posted January 16, 2005 #12 Posted January 16, 2005 Αρχική απάντηση από kIlGoRi [Σήμερα, στις 21:38] ρε πειτε μου μια εφαρμογη σε παιχνιδι που εχει δουλεψει σε compatibility και ενταξει εγω θα κανω τουμπες Το red alert 2.Δεν ξέρω γιατί δεν έπαιζε κανονικά αλλά έβγαζε μόνο μαύρη οθόνη.Με την συμβατότητα έπαιξε κανονικότατα.Πόσες τούμπες θα κάνεις?
desosav Posted January 18, 2005 #14 Posted January 18, 2005 παντως τα παιχνιδια στα οποια αναφερεσε δεν εχουν να λενε κατι το ιδιαιτερο! το λεω για να μην χρεωνεσε τζαμπα τοσα λεφτα για καινουργιο λειτουργικο και στο τελοσ απογοητευτεις!
amgamer Posted January 18, 2005 Author #15 Posted January 18, 2005 Αρχική απάντηση από desosav [Χθες, στις 03:08] παντως τα παιχνιδια στα οποια αναφερεσε δεν εχουν να λενε κατι το ιδιαιτερο! το λεω για να μην χρεωνεσε τζαμπα τοσα λεφτα για καινουργιο λειτουργικο και στο τελοσ απογοητευτεις! :whistling :whistling εχω κ xp ρε παιδια!!!απλα τα 98 ειναι αλλη φαση!τα παιχνιδια εχουν 40% καλυτερη αποδοση απο οτι στα xp κ αυτο φενεται οχι με τα υπερσυστηματα που εχουν βγει τωρα αλλα με ενα μετριο μηχανημα... τα 2 παιχνιδια ειναι αρκετα καλα στο ειδος τους κ μαλιστα πολυ γνωστα εξαλλου ενας γνησιως gamer πρεπει να παιζει ολους τους τιτλους για να εχει μια γενικη αποψη παντος το mohp εχει τελεια γραφικα!κ το thief 3 δεν παει πισω ομως με το multisampling στο 4χ κ 1280*1024 δε σου μενει παρα να το :inlove: :inlove: οσο για τα xp σιγα μην εσκαγα κ λεφτα...δεν παμε καλα! αυτο που δεν μπορεις να χεις μουφα ειναι το hardware...οσο για το software δοξα το θεο... :worship:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.