Jump to content

thief3 & moh pacific assault in 98??


amgamer

Recommended Posts

Posted

ρε παιδια αυτος ο billy θα μας βαλει σονι κ καλα να αλλαξουμε windows!τι ειναι αυτος ρε....

το thief 3 κ το moh pacific assault δεν παιζουν σε 98!

ξερει κανενας κανα κολπακι οπως με το doom3 κ το hex editor?????:nuke:

Posted

αν κοιταξεις τα specs τψν παιχνιδιων...λεει οτι υποστηριζουν μονο 2000 κ XP!ειναι κ τα 2 dvd versions.

Posted

αυτη τη φορα δεν παιζουν!!το καλοκαιρι που θα αλλαξω συστηματακι κ θα τρεχω xp με 1gb ram...θα τα χαρω μια κ καλη!

Posted

Αν πετανε καποιο error κατα την εκτελεση μετα την εγκατασταση δυσκολο να μπορουν παιξουν

Posted
Αρχική απάντηση από alex_000 [Χθες, στις 20:53]

Δεν έχει compability mode στα 98 για XP ?

:hehe: :hehe:

ενα τετοιο θα μας βολευε μπορω να πω!...:p

σε αναγκαζουν να αλλαξεις λειτουργικο...συγχρονως κ συστημα...πολυ αλητες!για αυτο κ γω μια ζωη στην πειρατια θα ειμαι!:nuke:

Posted

H μαμα Microsoft εχει βάλει χέρι παντού.

Παντως παιδια δεν μπρούμε να απαιτούμε από τις εταιρίες να κρατάν συμβατότητα για 8 χρονών λειτουργικό.... :eek:

Posted

ρε πειτε μου μια εφαρμογη σε παιχνιδι που εχει δουλεψει σε compatibility και ενταξει εγω θα κανω τουμπες

Posted
Αρχική απάντηση από kIlGoRi [Σήμερα, στις 21:38]

ρε πειτε μου μια εφαρμογη σε παιχνιδι που εχει δουλεψει σε compatibility και ενταξει εγω θα κανω τουμπες

Το red alert 2.Δεν ξέρω γιατί δεν έπαιζε κανονικά αλλά έβγαζε μόνο μαύρη οθόνη.Με την συμβατότητα έπαιξε κανονικότατα.Πόσες τούμπες θα κάνεις?:D

Posted

παντως τα παιχνιδια στα οποια αναφερεσε δεν εχουν να λενε κατι το ιδιαιτερο!

το λεω για να μην χρεωνεσε τζαμπα τοσα λεφτα για καινουργιο λειτουργικο και στο τελοσ απογοητευτεις!:p

Posted
Αρχική απάντηση από desosav [Χθες, στις 03:08]

παντως τα παιχνιδια στα οποια αναφερεσε δεν εχουν να λενε κατι το ιδιαιτερο!

το λεω για να μην χρεωνεσε τζαμπα τοσα λεφτα για καινουργιο λειτουργικο και στο τελοσ απογοητευτεις!:p

:whistling :whistling

εχω κ xp ρε παιδια!!!απλα τα 98 ειναι αλλη φαση!τα παιχνιδια εχουν 40% καλυτερη αποδοση απο οτι στα xp κ αυτο φενεται οχι με τα υπερσυστηματα που εχουν βγει τωρα αλλα με ενα μετριο μηχανημα...:happy:

τα 2 παιχνιδια ειναι αρκετα καλα στο ειδος τους κ μαλιστα πολυ γνωστα :D

εξαλλου ενας γνησιως gamer πρεπει να παιζει ολους τους τιτλους για να εχει μια γενικη αποψη:inlove:

παντος το mohp εχει τελεια γραφικα!κ το thief 3 δεν παει πισω ομως με το multisampling στο 4χ κ 1280*1024 δε σου μενει παρα να το :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

οσο για τα xp σιγα μην εσκαγα κ λεφτα...δεν παμε καλα!:jump:

αυτο που δεν μπορεις να χεις μουφα ειναι το hardware...οσο για το software δοξα το θεο...;) :worship:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.