Jump to content



Χ950ΧΤ


def

Recommended Posts

Παιδια για τα παιχνιδια το τελειο ειναι 60fps μινιμουμ.Τα 25 καρε στον κινηματογραφο και στην τηλεοραση ειναι αλλη υποθεση.Αλλα και στον κινηματογραφο υπαρχει μια τεχνικη οπου ενα κλειστρο ανοιγοκλεινει 2 φορες στην παροδο ενος καρε και δινει την αισθηση των 50 καρε ανα δευτερολεπτο.Αυτο γινετε γιατι ο ανθρωπινος εγκεφαλος ναι μεν αγνοει οτιδηποτε επαναλαμβανετε πανω απο 25 φορες το δευτερολεπτο αλλα το οριο αυτο δινει την εντυπωση οτι η εικονα τρεμοπαιζει.Ετσι ανακαλυφθηκε η παραπανω τεχνικη για να σταθεροποιητε η εικονα στον εγκεφαλο μας.Στην τηλεοραση τωρα η δουλεια γινετε με την πλεκτη σαρωση οπως λεγετε και εχουμε 50ΗΖ στο PAL και 60ΗΖ στο NTSC.Στα παιχνιδια ομως τα πραγματα ειναι διαφορετικα μια και τα αντικειμενα δεν ειναι στατικες εικονες που εναλασσονται με καποιο ρυθμο ανα δευτερολεπτο αλλα δημιουργουνται απο την καρτα γραφικων εκεινη τη στιγμη.

Link to comment
Share on other sites

μαλον δεν καταλαβες τι εννοω!δεν ειπα να βγαζει στο bench 40!εγω εννοω οτι αν παιζω far cry με 40 fps και με 200fps δεν προκειται να δω καμια διαφορα!

εχεις δικιο, δε το καταλαβα.

το ζητημα ειναι απλα να ΜΗΝ πεφτει κατω απο τα 30...

Link to comment
Share on other sites

Ένα λεπτό, 25 fps είναι το min έτσι ? Τώρα δεν λέω ότι δεν είναι σώστο αυτό που λέει το παιδί,τι με 30 τι με 200, το θέμα είναι και για αυτό είπα για 6800 χ800,είναι η ανάλυση δλδ μια 9800 δεν μπορεί να τρέξει το doom σε High quality σε μεγάλη ανάλυση πόσο μάλλον σε λίγο καιρό αυτά που θα βγούν....Τώρα αν έχει κανένα νόημα το sli αυτό ειναι άλλο θέμα,εκεί ναι δεν έχει διαφορά

Ps. Δεν ξέρω αν στα 25-30 fps θα υπάρχουν διακοπές γιατι έχω ακούσει ότι ενα παιχνιδη πιο κάτω από 30 fps δεν είναι ομαλό!

Link to comment
Share on other sites

25fps ειναι το max που αντιλαμβανεται το ανθρωπινο ματι!αυτο που ειπα δεν ειναι τι θα γινει στο μελον!αλλα λεω οτι αν παιξω doom σε 1280-1024 με hi και 9800 βγαζει 40 και η χ800 250 εγω δεν θα δω διαφορα!(γιαυτο λεω και 40 για να μην παιζουν κολιματα!)αν και με την 9800 προ που ειχα(440core) δεν ειχα κανενα προβλημα στο doom οσο και να εβαλα τις ρυθμισεις!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι τα fps δεν τα καταλαβαίνω με το μάτι , τα καταλαβαίνω ως απόκριση.

Γενικά απαιτώ από το παιχνίδι περισσότερα fps όσο πιο γρήγορο είναι.

Αν μένει πάνω από τα 40 το doom3 δεν έχω πρόβλημα , στο UT ή στο CoD πάλι θέλω πολύ περισσότερα.

Έχω δει άνθρωπο να παίζει (doom3 συγκεκριμένα) με το fraps να μην δείχνει ποτέ πάνω από 20fps και έπαιζε χωρίς πρόβλημα , απλά δεν τον ενοχλούσε.

Οπότε νομίζω είναι υποκειμενικό το θέμα.

Πάντως όριο 25fps δεν υπάρχει.

Εγώ στο UT μπορώ να καταλάβω ακόμα και πότε πέφτει κάτω από τα 60...

Ασχολίαστο το πως παίζει το doom3 σε 9800προ...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως όριο 25fps δεν υπάρχει.

ανοιξε εγκηκλοπαιδια να το δεις!εχουμε εναν υπερανθρωπο στο forum!(θελεις να μου πεις οτι οταν εχει 65 και οταν εχει 58 εσυ καταλαβαινεις διαφορα?)

Link to comment
Share on other sites

Ναι , περίπου αυτό λέω , μόνο που γενικά το UT μου παίζει με πάνω από 100fps , οπότε το να πέσει στα 60 ή 50 είναι πολύ απότομη βουτιά.

Αν έπαιζε μόνιμα στα 60 και έπεφτε στα 50 , δεν θα έπαιρνα χαμπάρι.

Αν ψάξεις για τους πολύ φανατικούς online gamers θα δεις οτι παίζουν πάντα σε χαμηλές ρυθμίσεις με 100άδες fps , ακριβώς για να έχουν την καλύτερη δυνατή απόκριση.

Όταν το παιχνίδι τρέχει με 40 fps δεν είναι μόνο τα γραφικά , τα πάντα τρέχουν με 40fps , μεταξύ των οποίων και ο χειρισμός.

Ε λοιπόν εγώ καταλαβαίνω αυτό το 1/40 του δευτερολέπτου ανάμεσα στην εντολή μου και την πραγματοποίησή της.

Για το όριο των 25 με υπερκάλυψε ο geoal , αναφέρεται σε τελείως διαφορετικό πράγμα.

Και ένα ωραίο άρθρο πάνω στα fps : LINK

Πρόσεξε απλά οτι τα 24 καρέ του κινηματογράφου μεταφράζονται σε 72fps , χώρια το motion blur.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια για τα παιχνιδια το τελειο ειναι 60fps μινιμουμ.
Φιλε geoal αν ηταν τα 60fps μινιμουμ το τελειο τοτε οποιοι δεν εχουν την τελευταια εκδοση της εκαστοτε VGA θα πεζαν μονο mame,τα 30-40 θεωρω οτι ειναι μια χαρα στα περισσοτερα παιχνιδια.

Οσο για το ποσο αποδιδει η καθε καρτα στα διαφορα παιχνιδια και το κυνηγι του να πιασουμε υψηλοτατα frames γινεται κατα την γνωμη μου περισσοτερο για bench-μαρκικους λογους παρα για την ευχαριστηθουμε το παιχνιδι.

9 στους 10 ανθρωπους,αν τους βαλεις να παιξουν π.χ το Quake στα 60 fps για 30 λεπτα και τους ζητησεις να σου πουν εστω προσεγγιστικα το fps,θα πεσουν εξω,μονο οταν μιλαμε για τεραστιες πτωση σε fps θα γινονται αντιληπτες οι διαφορες.

Πιστευω οτι το μονο που εξυπηρετει ενας υψηλος ρυθμος fps π.χ 180 ειναι στο να μην γινεται αισθητη καθολου η διαφορα οταν σε μια περιπτωση θα γινει της κακομοιρας στην οθονη απο εκρηξεις,πυροβολισμους,καπνους κ.τ.λ.οποτε αναγκαστηκα λογω φορτου θα πεσει αρκετα τo fps.

Τωρα εαν στην τελικη καποιοι καταλαβαινουν διαφορα της ταξης των 40-50 frames ευχαριστως να κατσω να τους ακουσω πως τα καταφερνουν... :012:

Ριξτε και μια ματια σε αυτα τo site (ακυρο το αλλο με προλαβε ο apoc)

http://www.cdmag.com/articles/031/105/thw010113.html

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα κατασκευής των παιχνιδιών. Πράγματι ο άνθρωπος δεν αντιλαμβάνεται πάνω από 25 εικόνες το δευτερόλεπτο αλλά στην περίπτωση των παιχνιδιών όταν το χ παιχνίδι έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να χρειάζονται π.χ. 60 ενδιάμεσες καταστάσεις για να φτάσει (ξεκο)Lara Croft (:)) από το ένα σημείο στο άλλο, οπότε αν η εναλλαγή της εικόνας πέσει από τα 60 στα 50, η Λάρα θα κάνει ~17% (ή κάμποσο τέλος πάντων) περισσότερο χρόνο να φτάσει και έτσι θα γίνει αντιληπτό. Παρομοίως όταν εγώ παίζω ένα παιχνίδι στα 30 (χωρίς ανεβοκατεβάσματα) και μου φαίνεται μια χαρά και μετά πάω να το παίξω σε καλύτερο υπολογιστή με 60 (πάλι σταθερά) τότε θα μου φανεί πιο γρήγορο ακριβώς για τον ίδιο λόγο.

Εκεί που φαίνεται αυτό με τις 25 εναλλαγές ότι όντως είναι το μέγιστο που μπορεί να αντιληφθεί ο άνθρωπος είναι στην ακίνητη εικόνα. Αν βάλουμε μια ακίνητη εικόνα στα 30 και στα 60 κανείς δε θα καταλάβει τη διαφορά. Ή σχεδόν κανείς. Πόσο μάλον απ τα 100 στα 200. Επίσης υποθέτω ότι θα φανεί και στην περίπτωση που φτιαχτεί ένα κινούμενο σχεδιάκι (3Δ ή όχι δεν έχει σημασία) με προκαθορισμένη διάρκεια και το βάλουμε να παίξει π.χ. στα 30 τα 40 τα 60 και τα 100. Νομίζω ότι απ' τα 40 και πάνω κανείς δε θα καταλάβει τη διαφορά με το μάτι.

Στα παιχνίδια όμως όπως είδη γράφτηκε, υπάρχει και η απόκριση που παίζει ρόλο και είναι άλλος ένας παράγοντας που μας κάνει να καταλαβαίνουμε τις διαφορές παρόλο που οι εναλλαγές είναι πολύ πάνω απ' τα 25.

Link to comment
Share on other sites

:062: κανεις λαθος η quandro fx4400 512mb ram που παταει και την 6800ultra τι ειναι>?????????????????????? η οποια διαθετει και SLI mode..................... :076: plhrofories:::: :117: http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=qfx4400&page=2&MSCSProfile=95385A1F52DEA1A229D5B3754205446468EE6C11D1B4235840E70F4AD846D5083272E57B266A8F657744A19C80DEA9DE8E3255B06B04E6B25F860DED21A6DE3DE67777BB2A99E96DBB0D94877FC8F05BC8C6C7F01230521409F8B10AD08B904135172A8A1760117EB3A4C629941A17C2B1278157B5D652CBE9551CAF8C7E26E0492E24837EE34E83

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.