Jump to content



Θα πουλήσω το ρολόι και θα πάρω κομπολόι


istrios1442169073

Recommended Posts

Βρήκα εδώ μερικά αξεσουάρ για την σειρά NV700 με καλές τιμές. Την νέα κάμερα ΝV800 και NV850 τις έχει σε τιμές που αγόρασα από Ρόδο την NV700 αλλά προτίμησα να δώσω κάτι παραπάνω γιατί δεν θα διακινδύνευα να κάνω τέτοιου είδους αγορά. Άλωστε με τα μεταφορικά η ψαλίδα κλείνει ακόμα λίγο. Για φακούς ευρυγώνιους πάντως έχει τιμές πολύ καλές και μάλλον θα παραγγείλω και εγώ ένα. Θέλει και προσαρμογέα ή τον τοποθετείς αμέσως? Έχει 2 έναν cannon 168 ευρώ και έναν συμβατό με 49 ευρώ.

Πληροφορίες θα βρείς ΕΔΩ

Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με βιντεοκάμερες και άνοιξα το link που έδωσες. Έπαθα πλάκα :107:.

Η MV850i είναι καλύτερη από αυτήν που πήρες εσύ; Και έχει μόνο 466€ ? Πλάκα κάνουμε; Εγώ ήξερα ότι μία καλή μπορούσε να κάνει 1500€.

Αν αυτες είναι οι τιμές τους, η επόμενη αγορά μου θα είναι βιντεοκάμερα. :003:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 45
  • Created
  • Last Reply
Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με βιντεοκάμερες και άνοιξα το link που έδωσες. Έπαθα πλάκα :107:.

Η MV850i είναι καλύτερη από αυτήν που πήρες εσύ; Και έχει μόνο 466€ ? Πλάκα κάνουμε; Εγώ ήξερα ότι μία καλή μπορούσε να κάνει 1500€.

Αν αυτες είναι οι τιμές τους, η επόμενη αγορά μου θα είναι βιντεοκάμερα. :003:

Οι τιμές τους είναι από τις φθηνότερες που μπορείς να βρείς στην αγορά. Τώρα όσον αφορά την NV850 δεν ξέρω να σου πώ μια και είδα από κοντά την NV800 η οποία είχε την ίδια ποιότητας εικόνα με την NV700. Εκεί που υπερτερούν(Σειρά 800) είναι στις πολλαπλές συνδέσεις(Εισόδους-Εξόδους) στο Zoom, στο nightshot στην ενσωματωμένη κάρτα μνήμης για φωτογραφία και στο πλούσιο menu με δυνατότητα πολλαπλών ρυθμίσεων. Από εμπειρία ανεπιφύλακτα να πάρεις μία από τις Cannon.

Link to comment
Share on other sites

thanks, αυτα τα ειχα υπ'οψιν μιας και την ειχα παρει απ'εξω (απο nomatica που ειναι λιγο πιο φτηνα :003: )

170 βεβαια δε δινω με τιποτα, και 50+13 μεταφορικα για συμβατο μου φαινονται λιγο τσιμπημενα.

ελεγα μπας και βρισκαμε εδω τιποτα. αυτος ο γνωστος σου με τα φωτογραφικα δεν εχει τιποτα?

Link to comment
Share on other sites

thanks, αυτα τα ειχα υπ'οψιν μιας και την ειχα παρει απ'εξω (απο nomatica που ειναι λιγο πιο φτηνα :003: )

170 βεβαια δε δινω με τιποτα, και 50+13 μεταφορικα για συμβατο μου φαινονται λιγο τσιμπημενα.

ελεγα μπας και βρισκαμε εδω τιποτα. αυτος ο γνωστος σου με τα φωτογραφικα δεν εχει τιποτα?

150 ευρώ μου έδωσε για τον cannon. Αρκετά υψηλή η τιμή τους. Έχει και συμβατούς αλλά όπως μου είπε δεν είναι Cannon.

Link to comment
Share on other sites

Eνταξει τωρα, μην το παρακανουμε, οχι και το 1/3 της αξιας της καμερας σε ευρυγωνιο φακο!

εναν αγνωστου ταυτοτητος "κουμπωτο" ειχα παλια μια χαρα εκανε τη δουλεια του.

κατι παρομοιο θελω να ξαναβρω.

Στελλα, ειναι μεγαλη πορωση το ψηφιακο βιντεο. Γλιτωνεις απο το βραχνα του capture και της ποιοτητας και μετα το μονο που σε απασχολει ειναι η φαντασια σου για να το παιξεις σκηνοθετης LOL :003:

περα απο την πλακα, τραβας τις οικογενειακες σου στιγμες και τις εχεις σε dvd ταινια στο πι και φι.

αν εχεις και αναλογικο υλικο, προτιμησε μοντελο i ωστε να τις μετατρεψεις ανετα σε ψηφιακες χωρις τον παραμικρο κοπο ή απωλεια.

Link to comment
Share on other sites

Στελλα, ειναι μεγαλη πορωση το ψηφιακο βιντεο. Γλιτωνεις απο το βραχνα του capture και της ποιοτητας και μετα το μονο που σε απασχολει ειναι η φαντασια σου για να το παιξεις σκηνοθετης LOL :003:

περα απο την πλακα, τραβας τις οικογενειακες σου στιγμες και τις εχεις σε dvd ταινια στο πι και φι.

αν εχεις και αναλογικο υλικο, προτιμησε μοντελο i ωστε να τις μετατρεψεις ανετα σε ψηφιακες χωρις τον παραμικρο κοπο ή απωλεια.

Eδώ θέλω να σε ρωτήσω κάτι γιατί μάλλον δεν κάνω σωστά στην διαδικασία μεταφοράς. Βλέπω να τονίζεις ότι γλυτώνεις από το βραχνά του Capture. Με το Pinnacle που χρησιμοποιώ είναι απαραίτητη πρυπόθεση να κάνω Capture έτσι δεν είναι? Σαν out Φορμάτ επιλέγω DV και όχι mpeg. Στην συνέχεια κάνω τα σκηνοθετικά κόλπα και μετά Make DVD. To DVD είναι σε Mpeg 2 σωστά? Δεν πρέπει να γίνει μετά μετατροπή από Avi σε Mpeg2 από το εκάστοτε πρόγραμμα που χρησιμοποιούμε? Εκεί είναι που παρατηρώ μεγάλη καθυστέρηση όταν φτάνει στο σημείο για Redering. Επίσης έχω στην κατοχή μου το Canopus ProCoder και δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Κάνει κάτι παραπάνω όσον αφορά την ποιότητα του τελικού αποτελέσματος? Αν και το τελευταίο εξαρτάται πάντα από την ποιότητα λήψης. Δώσε αν θες κάποιο πληροφορία ή ακόμα καλύτερα περιέγραψε εν συντομία τα βήματα που ακολουθείς εσύ. Να δούμε τι θα κάνεις με μένα......βρήκες τον μπελά σου......36_6_2.gif

Link to comment
Share on other sites

Eδώ θέλω να σε ρωτήσω κάτι γιατί μάλλον δεν κάνω σωστά στην διαδικασία μεταφοράς. Βλέπω να τονίζεις ότι γλυτώνεις από το βραχνά του Capture. Με το Pinnacle που χρησιμοποιώ είναι απαραίτητη πρυπόθεση να κάνω Capture έτσι δεν είναι? Σαν out Φορμάτ επιλέγω DV και όχι mpeg. Στην συνέχεια κάνω τα σκηνοθετικά κόλπα και μετά Make DVD. To DVD είναι σε Mpeg 2 σωστά? Δεν πρέπει να γίνει μετά μετατροπή από Avi σε Mpeg2 από το εκάστοτε πρόγραμμα που χρησιμοποιούμε? Εκεί είναι που παρατηρώ μεγάλη καθυστέρηση όταν φτάνει στο σημείο για Redering. Επίσης έχω στην κατοχή μου το Canopus ProCoder και δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Κάνει κάτι παραπάνω όσον αφορά την ποιότητα του τελικού αποτελέσματος? Αν και το τελευταίο εξαρτάται πάντα από την ποιότητα λήψης. Δώσε αν θες κάποιο πληροφορία ή ακόμα καλύτερα περιέγραψε εν συντομία τα βήματα που ακολουθείς εσύ. Να δούμε τι θα κάνεις με μένα......βρήκες τον μπελά σου......36_6_2.gif

λεγεται ετσι αλλα ο ορος ειναι λαθος (κατα τη γνωμη μου)

γιατι capture λεγαμε την συλληψη αναλογικου σηματος και τη real time μετατροπη του σε ψηφιακο, με ολα τα γνωστα προβληματα ποιοτητας κλπ

τωρα η μετατροπη της εικονας και του ηχου σε ψηφιακα δεδομενα εχουν ηδη γινει μεσα στην καμερα απο τα δικα της τσιπακια και εχουν γραφτει στην ταινια σαν 0 και 1, με συμπιεση DV (περιπου 1/4 του raw Avi αν θυμαμαι καλα).

εμεις απλα τα μεταφερουμε (χωρις απωλειες) κι ας το λενε capture

μετα στο DV κανεις οτι επεξεργασια θες. ειναι πολυ πιο ευκολο εκει, παρα σε συμπιεσμενο mpg2 αρχειο. (χωρια οι απωλειες της ποιοτητας)

μετα ναι, πρεπει να μετατρεψεις το DV avi σε mpg2

αυτο μπορει να το κανεις με πολλα προγραμματα, και ο καθενας εχει τις προτιμησεις του, σχετικα με τις διαφορες στην ποιοτητα.

υπαρχουν και σχετικα threads

προσωπικα λογω χρονου δεν το εχω ψαξει ακομα το θεμα και χρησιμοποιω μια σουιτα για ολα αυτα τα βηματα

το Canopus ProCoder αν θυμαμαι καλα ειναι μια συσκευη με ενσωματωμενο τσιπακι για real time κωδικοποιηση αναλογικου σηματος σε mpeg2

οσο καλο και να ειναι, ειναι υποχρεωμενο να το κανει σε real time και να βασιστει και στη real time μεταφορα/αποθηκευση απο το PC σου

(χωρια την μετατροπη ψηφιακου->αναλογικο που θα εχει προηγηθει μεσα στην καμερα, αν πας να μεταφερεις ετσι το σημα)

ενω με τη DVavi->mpeg2 μετατροπη, εξαρτασαι αποκλειστικα απο τον αλγοριθμο του προγραμματος που θα το κανει.

μαθηματικες πραξεις ειναι , καρε-καρε.

και το αποτελεσμα θα ειναι ποιοτικα το ιδιο και σε Ρ2,3,4,5 :003:

μονο στην ωρα που θα χρειαστουν θα διαφερουν

τωρα, δεν νομιζω οτι μπορεις να χρησιμοποιησεις την καρτα αυτη για να κανεις τη συγκεκριμενη μετατροπη μεταξυ ενος αρχειου που ηδη εχεις στο PC, αλλα ψαξτο λιγακι και στο manual, μηπως εγω εχω καταλαβει λαθος.

YΓ. οσο πιο πολλα "σκηνοθετικα κολπα" (transitions κλπ) εχεις βαλει , τοσο πιο πολυ θα καθυστερησει η διαδικασια, γιατι πρωτα υπολογιζει αυτα και μετα κανει τη μετατροπη dv avi->mpeg2

εκτος αν παρεις μια απο τις ειδικες καρτες των 1000Ε :040: που τα βαζουν αυτα αυτοματα

Link to comment
Share on other sites

το Canopus ProCoder αν θυμαμαι καλα ειναι μια συσκευη με ενσωματωμενο τσιπακι για real time κωδικοποιηση αναλογικου σηματος σε mpeg2

οσο καλο και να ειναι, ειναι υποχρεωμενο να το κανει σε real time και να βασιστει και στη real time μεταφορα/αποθηκευση απο το PC σου

(χωρια την μετατροπη ψηφιακου->αναλογικο που θα εχει προηγηθει μεσα στην καμερα, αν πας να μεταφερεις ετσι το σημα)

Όχι δεν είναι σε συσκευή είναι καθαρό Software και απ΄ότι είδα έχει πολλές δυνατότητες και πάρα πολλά φίλτρα. Αν σε ενδιαφέρει δες πως το περιγράφουν στην Ιστοσελίδα τους. To πρόγραμμα το ψάχνω τώρα λίγο και έχει κάτι το καταπληκτικό. Έχει ένα φίλτρο "Median Filter

Use this filter to remove single-pixel noise from video" το οποίο εκ θαύματος εξαφανίζει τις όποιες κουκίδες έχει το βίντεο και το εξάγει σε μια ποιότητα που θα ζήλευαν και οι κάμερες με 3CCD. Δες το κάνει καταπληκτική δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

α, θυμομουν μια συσκευη που ειχες.

τωρα θυμηθηκα οτι αυτη ειναι γνωστη για τον dv codec της που ομως "παει" μονο με συσκευες της.

εγω εχω εναν που λεει playback only

τωρα βεβαια δεν ξερω αν οντως εχει διαφορα.

ναι πολυ ωραιο φαινεται το προγραμμα

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνοντας το πρόγραμμα είδα ότι το φίλτρο κάνει πράγματι δουλειά. Παρακάτω βάζω δύο εικόνες από video. Η πρώτη είναι όπως τραβούσε η κάμερα (Δείτε χάλι) και η δεύτερη όταν φιλτράρισα την εικόνα με το πρόγραμμα.

EIKONA 1

pictureoriginal.jpg

EIKONA 2

picturefilter.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επειδή με ψήσατε, πείτε μου τώρα κάτι... :)

Είμαι ανάμεσα στις MV850i και MV830i. Μία από τις σημαντικότερες διαφορές που εντοπίζω μεταξύ τους, είναι η ύπαρξη BUILT IN VIDEO LIGHT στην MV850i. Από την εμπειρία σας, αυτό είναι ένα χρήσιμο χαρακτηριστικό το οποίο αξίζει να επιλέξω;

Oι κάμερες έχουν διαφορά 50 ευρώ, η μία από την άλλη στο Mindfactory (458€ και 409€ αντίστοιχα).

http://www.brochures.canon-europe.com/getFile.php?productid=8076&languageid=-1

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν μπορείτε να το κάνετε (οικονομικά) πάρτε και ευρυγώνιους φακούς.

Προσοχή μόνο (σχετικό αυτό) να μην είναι λίγα mm γιατί εκεί αρχίζει η παραμόρφωση.

Ακόμα και 150 ευρώ να κάνει, καλό είναι.

Εγώ θα προτιμούσα να δώσω αυτά τα χρήματα για έναν καλό (σχετικό) φακό, παρά να πάρω έναν άλλο που απλά ¨ταιριάζει¨ στην κάμερα μου.

Δεν παίζει κανένα αποτρεπτικό λόγο το ότι ίσως να κάνει το 1/3 της κάμερας.

Στις φωτογραφικές μηχανές υπάρχουν φακοί που κάνουν πολλές φορές παραπάνω από το ίδιο το σώμα.

Και πιστέψτε με αυτό είναι καλό.

Γιατί ισχύει ένας μικρός κανόνας στην φωτογραφία (που μάλλον ισχύει και στις κάμερες). Αυτό ο κανόνας λέει το εξής: Ότι με μια ¨φθηνή¨ (σε όλα) μηχανή (σώμα) βάλουμε έναν καλό φακό, τότε το αποτέλεσμα θα είναι κοντά στο τέλειο. Αλλά αν σε μία καλή μηχανή (σώμα) βάλουμε φθηνό φακό, τότε το αποτέλεσμα δεν θα είναι και το καλύτερο.

(Φυσικά το καλύτερο όλων είναι καλό σώμα – καλώς φακός, αλλά εκεί πάμε σε τιμές πάνω από 6.000 ευρώ.)

Δηλαδή αυτό που θέλω να πω είναι ότι αξίζει να δώσετε κάποια χρήματα για έναν καλό φακό.

Πρώτον δεν θα το μετανιώσετε και δεύτερον ότι πληρώνεις παίρνεις.

Φιλικά Θανάσης.

Link to comment
Share on other sites

Στελλα, στη σειρα 7 θυμαμαι πιο πολλες διαφορες μεταξυ 50 και 30

τωρα αν ειναι μονο το προβολακι... και παλι για 50Ε μαλλον θα το προτιμουσα.

παντως ψαξε λιγο ακομα κι αλλα μοντελα για καλυτερη ποιοτητα (3ccd ισως) αν και βεβαια θα ανεβει και η τιμη.

Θαναση, εχεις υποψιν σου για φακους σε καμερες, να προτεινεις κατι ή εστω που να ρωτησουμε?

για πες αυτο για τα mm πιο αναλυτικα καθως και τι αλλο να προσεξουμε.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι.

Δυστυχώς από κάμερες δεν ξέρω πολλά πράγματα.

Πάντως αν πάτε στα Photo Experts κάτι θα κάνουν και κάτι παραπάνω θα σας πουν.

Τώρα όσο για τα mm.

Δεν ξέρω τι φακούς φοράνε οι κάμερες (δηλαδή πόσα mm είναι), πάντως στις ψηφιακές (αυτό ισχύει και για τις φωτογραφικές μηχανές) αλλάζουν κατά κάποιο τρόπο τα mm, λόγο ότι ο αισθητήρας τους δεν έχει το ίδιο μέγεθος σε σχέση με το καρέ του φιλμ (μόνο ορισμένες επαγγελματικές έχουν 35mm καρέ).

Έτσι υπάρχει ένα πρίσμα πριν τον αισθητήρα που κάνει αυτή την δουλειά.

Σωστό αλλά εγώ επιμένω και θα σας πω τουλάχιστον δυο πραγματάκια για τα mm ενός φακού. Μπορεί τώρα να μην σας χρειάζονται αλλά σίγουρα κάποτε θα χρειαστούν.

Έχουμε και λέμε. Τα mm μετρούν την απόσταση του πρίσματος του φακού με το φιλμ ( ή τον αισθητήρα).

Ένας βασικός φακός είναι ο 50άρης δηλαδή 50 mm ή αλλιώς ο Στάνταρ. Με αυτό το φακό βγάζουμε ότι ακριβώς βλέπουμε.

Από εκεί και κάτω, λέγονται ευρυγώνιοι, για ευνόητους λόγους. Δηλαδή ένας 25άρης ή ένας 30αρης είναι ευρυγώνιοι.

Όσο πιο κάτω πάμε στα mm τόσο έχουμε και παραμορφώσεις λόγο ότι ανοίγουν οι μοίρες που ¨πιάνει¨ ο φακός. Και έτσι τα αντικείμενα που βρίσκονται στα πλάγια αρχίσουν να παραμορφώνονται.

Από τα 50 mm και πάνω λέγονται τηλεφακοί.

Δηλαδή ένας 100άρης είναι τηλεφακός.

Όσο πιο μεγάλος είναι ο φακός τόσο πιο μακριά ¨βλέπει¨ αλλά έχει ένα μείον.

Όπως ο ευρυγνώνιος το μείον του είναι η παραμόρφωση έτσι και ο τηλεφακός το μείον του είναι ότι ¨πιάνει¨ λιγότερες μοίρες. Αλλά χρειάζεται και περισσότερο φως.

Αυτά είναι τα βασικά για τα mm (και τους φακούς), Φυσικά από εκεί και πέρα έχουμε και τους ζουμ φακούς (28-80mm / 100-300mm κτλ.)

Δηλαδή για να τα συνοψίσουμε όλα μαζί.

Κάτω από 50mm αρχίζουν οι παραμορφώσεις, πάνω από 50mm χρειαζόμαστε σταδιακά περισσότερο φως.

Ότι άλλο μπορώ να βοηθήσω εδώ είμαι.

Φιλικά Θανάσης.

Link to comment
Share on other sites

Άρχισα να κοιτάω πιο σοβαρά τις βιντεοκάμερες και κάπου μπερδεύτηκα. Δεν είναι προτιμότερη μία που γράφει απευθείας σε DVD; Απ' ότι είδα οι τιμές τους δεν είναι και εξωφρενικές ...

http://www.pixmania.com/gr/gr/47/xx/xx/5/2/criteresn.html?s=47&m=xx&t=xx&categorieid=2&cat=5&startrow=&sortBy=ASC&orderBy=Prix

Πείτε καμία γνώμη. :)

Link to comment
Share on other sites

DVD camera ειναι μια ευκολια για αυτους που θελουν να αποφυγουν το pc

ειναι ομως πιο δυσκολο να κανεις edit τις δικες σου ταινιες

πχ προσπαθησε να κανεις edit μια ταινια DVD και μετα ελα να μου πεις :003:

αντιθετα το dv-avi ειναι πιο ευκολο να κοψεις/ραψεις/βαλεις εφε/transitions κλπ

απλα πιο χρονοβορο (συν αλλο τοσο χρονο για την mpeg2 κωδικοποιηση στο τελος)

τελος ειναι οι ευκολιες του μεγεθους (πιο μικρες οι καμερες με mini-dv κασσετα) και της διαθεσιμοτητας (αν και αμφιβαλλω αν θα τη βρεις και αυτη στο περιπτερο :003: )

οποτε διαλεξε τι προτιμας:

shoot-eject-play ή επιδοξος Steven Spielberg με το πασο σου :003:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.