Jump to content

ADA3000DIK4BI στο e-shop


Agelos_A

Recommended Posts

Posted

Εχει μεινει ενα τελευταιο κομματι ADA3000DIK4BI 0437 στο e-shop το ειδα σημερα, το προτελευταιο το πηρα εγω :rolleyes: οποιος ενδιαφερεταιι..

Posted

Eχουν φυγει ολοι οι 3000+/3200+ winch. απο το eshop.Ξερετε ποτε/αν θα ξαναφερει παλι?Η εστω τα αλλα μαγαζια...

Posted

Τι εγινε βρε παιδια πως και πεσανε ετσι κατακορυφα οι τιμες απο 225 που ειχε χτες ο 3200 σημερα ειδα 187,εχει πεσει και του 3000 αλλα μερικα online shops ακομα δεν την ριξανε παει γυρω στα 150 με φπα.

Μπραβο στην AMD:T:

Posted

Δεν ήταν θέμα AMD. Απλά το e-shop βρήκε ευκαιρεία και έβαλε καπέλο στους 939 επειδή δεν είχαν οι άλλοι. Στο εξωτερικό οι τιμες των 754 είναι ίδιες με αυτές των 939 εδώ και μήνες.

Posted

να δουμε ποτε θα τους φερει επισημα η octabit!! απο την comdex μου ελεγαν οτι θα θα θα

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.