Jump to content

Post your desktop!!


trilos0211442169074

Recommended Posts

clipboard01vs9.th.jpgthpix.gif

Γενικά προτιμώ τα τοπία ως επιφάνεια εργασίας και συγκεκριμένα αγαπημένα τοπία και τόπους...ιδού το "τηγάνι" ή κόλπος του Μπάλλου, Β.Δ. της Κρήτης

  • 5 weeks later...
  • Replies 503
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Περίεργο... Έχω αγορασμένη όλη τη σουίτα της Stardock αλλά τέτοιο προϊόν δεν έχει μέσα. Έχεις κάποιο link;

Edit: Άκυρο, διάβασα StarDock αντί γιά staCKdock... Found it!

Το StacksDocklet είναι αυτό που δείχνει τους φακέλους να βγαίνουν μέσα από το εικονίδιο της μπαρας. Είναι free και μπορείς να βρεις εδώ την τελευταία του έκδοση στο site της Rocketdock.

http://rocketdock.com/addons/docklets/popular

:001:

Το StacksDocklet είναι αυτό που δείχνει τους φακέλους να βγαίνουν μέσα από το εικονίδιο της μπαρας. Είναι free και μπορείς να βρεις εδώ την τελευταία του έκδοση στο site της Rocketdock.

Κώδικας:

http://rocketdock.com/addons/docklets/popular

Σε Xp 32 bit μπαίνουν;;

Σε Xp 32 bit μπαίνουν;;

Εγώ τα έχω βάλει σε ΧΡ και σε Vista 32bit

Βασική προυπόθεση είναι να έχεις βάλει το rocketdock (την μπάρα)

Αν συμφωνούν οι μεγάλοι λέω να κάνω ένα μικρό tutorial.

  • 2 weeks later...

Να και το δικό μου desktop.

Minimal κατάσταση όπως πάντα! :)

Τα τελευταία 2-3 χρόνια η επιφάνεια εργασίας μου μένει άδεια! :)

OS: Windows Vista Ultimate 64bit

desktopwbt.th.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.