japancrazy1 Φεβρουάριος 24, 2010 #482 Φεβρουάριος 24, 2010 :040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040::040:
predator71442169227 Φεβρουάριος 24, 2010 #483 Φεβρουάριος 24, 2010 ελα κ ενα μαυρο κατραμι κ απο μενα λεμε!!!http://img683.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=39443975.png
Talassa Αύγουστος 20, 2010 #485 Αύγουστος 20, 2010 Να και το δικό μου.http://a.imageshack.us/img412/7046/cattura6.png
MadCatMk21442169156 Απρίλιος 7, 2011 #493 Απρίλιος 7, 2011 Xmonad / Xmobar και wallpaper με πολύ νόημα.
stavpal Απρίλιος 7, 2011 #494 Απρίλιος 7, 2011 τώρα αυτό είναι λίγο σαν μαύρες αρκούδες σε μαύρο δάσος την νύχτα χωρίς φεγγάρι...
MadCatMk21442169156 Απρίλιος 7, 2011 #495 Απρίλιος 7, 2011 τώρα αυτό είναι λίγο σαν μαύρες αρκούδες σε μαύρο δάσος την νύχτα χωρίς φεγγάρι... Δε θέλω παράπονα. Παλιά δεν είχα ούτε τη μπάρα πάνω.
sakattack1442169065 Απρίλιος 21, 2011 #497 Απρίλιος 21, 2011 o schumifer και το κουμπουντου του φταινε :033: (click on)
MadCatMk21442169156 Απρίλιος 21, 2011 #498 Απρίλιος 21, 2011 Αααααα.....αααααααα.....α..ααααααααα.αααααααααα.ααα.....ααααααα.ααααα.....αααααατιμε schumifier.
schumifer Απρίλιος 21, 2011 #499 Απρίλιος 21, 2011 Τι ακριβώς έκανα....και πόσο περήφανος θα πρέπει να είμαι για αυτό?
sakattack1442169065 Απρίλιος 21, 2011 #500 Απρίλιος 21, 2011 μας την ειπες για το kubuntu σου και το desktop στα 7 :033:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.