Jump to content



Αγορα 19" TFT οθονης!


varelasj

Recommended Posts

Λοιπον μα μπω κατευθειαν στο ψητο! Ειμαι αναμεσα σε:

LG 1915S

PHILIPS 190S

NEC 19'' LCD 92VM MULTIMEDIA

SAMSUNG 19" TFT SM 913V

Οποιαδηποτε δεν εχει εγγυηση zero pixel απλα αποριπτεται απο τις παραπανω(Δε μπορω να το κοιταξω αυτη τη στιγμη τεσπα). H οθονη προριζεται για τα παντα οπως ταινιες, παιχνιδια, internet και πολλα αλλα τεσπα... Ποια πιστευετε οτι θα με καλυψει απο τις παραπανω? Αν εχετε να προτεινετε καποια αλλη 19αρα παρακαλω να ειναι στη κατηγορια χρηματων των παραπανω. Δηλαδη ~320€. Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

[off topic]

Την συγκεκριμένη LG, με 1 καμμένο pixel (ή subpixel) σε γωνία μεριά και τιμή 220ευρά, θα την παίρνατε?

Μου την πρότεινε κάποιος σαν εναλλακτική, και το ψιλοσκέφτομαι. Στο γραφείο συνάδελφος έχει μια HP με ένα καμμένο και την κοίταζα και δεν μπορώ να πω ότι με προβλημάτισε/ενόχλησε ιδιαίτερα. Ίσα ίσα που αναλόγως το background δεν το προσέχεις τις περισσοτερες φορές.

Link to comment
Share on other sites

kerneld, προφανώς δεν θα ισχύει ακόμα η εγγύηση ε; Γιατί αν ίσχυε θα την άλλαζες.

Αν ισχύει για κάμποσο καιρό ακόμα και απλά δεν την αλλάζουν επειδή είναι subpixel πάρε την, γιατί αφού ήδη έχει 1 πιξελ χαλασμένο, οι πιθανότητες να βρεθεί και άλλο ένα είναι λιγότερες.

Αν δεν ισχύει πάρε μια καινουργια γιατί με 290€ την παίρνεις καινούργια και με 3 χρόνια εγγύηση.

Εμένα δεν θα μου απαντήσει κανένας στο άλλο θέμα που έχω ξεκινήσει; Περιμένω απάντηση για 2-3 ποστ που έχω κάνει :p π.χ. :

Bρε παιδιά, βρήκα την εξής VIEWSONIC VE902M με :

(19.0’’ Viewable), Super MVA panel (μάλλον είναι λάθος αυτό; Είναι σκέτο MVA?), Multimedia, 1280x1024, 30-82 kHz hor., 56-76 Hz ver., γωνίες θέασης 170o/170o h/v , 800:1 contrast ratio,φωτεινότητα 300 nits, response time 23ms, digital controls, VESA wall mountable compatibility, TCO ’99, βάρος 4.1 κιλά, ασημί/μαύρο χρώμα.

400€ σχεδόν τελική. Τι έχετε να πείτε για τις VIEWSONIC? Μόνο που δεν έχει DVI. Θα πρέπει να με απασχολεί πολύ;

Link to comment
Share on other sites

subpixel που είναι έγχρωμο είναι σίγουρα ενοχλητικό...ένα κολλημενο πιξελ αντιθετως δεν πιστεύω να σου δημιουργήσει πρόβλημα...

...είναι εντός εγγύησης;; αν ναι,λογικά θα μπορείς να την αλλάξεις...επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία-σερβις...

...και απόδειξη να μην υπάρχει λογικά δεν θα χρειαστεί για την αλλαγή,μόνο τον κωδικο της οθόνης θα σου ζητήσουν...

η τιμή πάλι της 1915 έχει πέσει αρκετά, ώστε ίσως η τιμή των 220€ για μεταχειρισμένη να μην είναι τόσο δελεαστική...

ειδικά αν έχει καμμένο πιξελ

Link to comment
Share on other sites

...και απόδειξη να μην υπάρχει λογικά δεν θα χρειαστεί για την αλλαγή,μόνο τον κωδικο της οθόνης θα σου ζητήσουν...

η τιμή πάλι της 1915 έχει πέσει αρκετά, ώστε ίσως η τιμή των 220€ για μεταχειρισμένη να μην είναι τόσο δελεαστική...

ειδικά αν έχει καμμένο πιξελ

Oχι, ζητανε με φαξ την αποδειξη αγορας για να σου την αλλαξουν.

αρα για να την πουλαει αυτος ετσι σημαινει οτι δεν εχει εγγυηση.

και μπορει το pixel να ειναι "σκοτεινο" και να μην ενοχλει, ομως γενικα η ελλειψη εγγυησης δεν ξερω αν αξιζει να την παρει.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα όταν παρέλαβα την Βελινεα κι είχε ένα πιξελ κολλημενο μαύρο, και ζήτησα αντικατάσταση, μου ζήτησαν μονάχα τον σειριακό αριθμό της οθόνης...ήταν 1 ημέρας οθόνη βέβαια, αν και δεν ξέρω κατα πόσο πάιζει ρόλο αυτό...

όπως και νά'χει 220€ για οθόνη χωρίς απόδειξη - που δεν ξέρεις και τί αντιμετώπιση θα έχεις αν σου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα στο μέλλον- και με καμμένο πιξελ, όταν αυτή κάνει μολις + 70€ καινούρια δεν είναι και πολύ καλή προσφορά...

...εφόσον επίσης έχει καμμένο πιξελ και δεν την έχει αλλάξει ο ίδιος, ίσως αυτό σημαίνει πως δεν μπορούσε να την αλλάξει, οπότε αυτό θα έπρεπε να σε προβληματίσει...

αν ήταν εστω στα 180€ και κάτω, θα μπορουσες να το εκλογικέυσεις...ότι παίρνεις μια αρκετά καλή 19άρα, που έχει μεν καμμένο πιξελ-κάτι που θα μπορουσε να τύχει αν ήταν κάποιας απ'τις πολλές μάρκες που δεν προσφέρουν 0 πιξελ εγγύηση- κάτι που ασφαλώς δεν την καθιστά άχρηστη κι όσο νά 'ναι οι πιθανότητες να παρουσιάσει κάποιο σπουδαιότερο πρόβλημα που θα την έκανε μη λειτουργική είναι λίγες...

για 220 δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο

Link to comment
Share on other sites

Bασικα LG θα παρει ο varelasj απλα πρεπει να ξεπερασει μια ανασφαλεια/γκαντεμια που εχει με τα LG..............LOL

LOL ρε Thor :p! Παντως ενταξει αυριο με βλεπω να την κανω την παραγγελια :p! Νεοτερα αυριο λογικα... :)!

Link to comment
Share on other sites

όπως και νά'χει 220€ για οθόνη χωρίς απόδειξη - που δεν ξέρεις και τί αντιμετώπιση θα έχεις αν σου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα στο μέλλον- και με καμμένο πιξελ, όταν αυτή κάνει μολις + 70€ καινούρια δεν είναι και πολύ καλή προσφορά...

...εφόσον επίσης έχει καμμένο πιξελ και δεν την έχει αλλάξει ο ίδιος, ίσως αυτό σημαίνει πως δεν μπορούσε να την αλλάξει, οπότε αυτό θα έπρεπε να σε προβληματίσει...

αν ήταν εστω στα 180€ και κάτω, θα μπορουσες να το εκλογικέυσεις...ότι παίρνεις μια αρκετά καλή 19άρα, που έχει μεν καμμένο πιξελ-κάτι που θα μπορουσε να τύχει αν ήταν κάποιας απ'τις πολλές μάρκες που δεν προσφέρουν 0 πιξελ εγγύηση- κάτι που ασφαλώς δεν την καθιστά άχρηστη κι όσο νά 'ναι οι πιθανότητες να παρουσιάσει κάποιο σπουδαιότερο πρόβλημα που θα την έκανε μη λειτουργική είναι λίγες...

για 220 δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο

Ξέχασα να πω ότι η αγορά δεν είναι από ιδιώτη, αλλά από "επίσημη" οδό. Προφανώς πρόκειται για ξεστοκάρισμα από πελάτες που τις επιστρέφουν μέσα στην εγγύηση των 0 pixel.

Και όντως η τιμή δεν μου έκατσε καλά ούτε εμένα, γι'αυτό και το έθεσα σαν ερώτημα στην εκλεκτή ομύγυρη. Αν και πρόκειται για ελάχιστα χρησιμοποιημένα monitor, μια τιμή πιο κοντά στα 190 ευρώ (100 κάτω από την τιμή λιανικής), θα φάνταζε πιο σωστή.

Link to comment
Share on other sites

Χμ...δλδ για να καταλάβω...όταν τα καταστήματα δέχονται επιστροφές απο οθόνες κλπ με χρήση της εγγύησης τα προϊόντα δεν αποστέλλονται στην αντιπροσωπεία, σέρβις, κατασκευάστρια εταιρεία;;

Προσωπικά δεν θα εκτιμουσα καθόλου αυτή την πονηριά, να πληρωθεί κανείς για την ίδια οθονη 2 φορες...

..εφοσον είναι μαγαζί, σού δίνει κάποια διαβεβαίωση τουλάχιστον ότι αν πχ παρουσιάσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα η οθόνη ή απλώς περισσότερα κι ενοχλητικότερα καμμένα πιξελ θα στην αλλάξει, για το υπόλοιπο διάστημα της εγγύησης;;

Ή απλώς θα εισπραξει το ποσό και θα σου την ξεφορτώσει;; Οπως μου τα λες λογικά θα σου δίνει την εναπομείνουσα εγγύηση...αν όμως για πιθανή αλλαγή στο μέλλον σου ζητήσουν απόδειξη τί θα κάνεις;; Θα σε καλύψει το μαγαζί;

...αμφιβάλλω, δεδομένης της μεθόδευσης που επιδεικνυει...

Προσωπικά είμαι αντίθετος σε τέτοιες πρακτικές, όχι για κάποιον άλλο λόγο, αλλά επειδή μου φαίνεται κάπως φτηνή πονηριά απ 'την πλευρα του καταστηματάρχη...

...εσύ βέβαια το αντιμετωπιζεις ως αγοραστής και γιατί ενδεχομένως να μην εκμεταλλευτείς μια "ευκαρία" να πάρεις μια οθόνη σε χαμηλότερη τιμή...

...αν ενδιαφέρεσαι για την οθόνη και έχεις κάποια διαβεβαίωση εξυπηρέτησης, παζάρεψέ του λίγο τη τιμή...

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω αν είναι αργά (αν και όπως είπες η οθόνη δεν είναι ακόμη στον δρόμο) αλλά να ενημερώσω ότι έχει εμφανιστεί και η νέα LG 1950 (η οποία βέβαια είναι ακόμη λίγο ακριβότερη ~30-50 Ευρώ)

με μία πρώτη ματιά οι διαφορά της είναι στo ότι είναι 8αρα αλλά και στο design

Link to comment
Share on other sites

Χμ...δλδ για να καταλάβω...όταν τα καταστήματα δέχονται επιστροφές απο οθόνες κλπ με χρήση της εγγύησης τα προϊόντα δεν αποστέλλονται στην αντιπροσωπεία, σέρβις, κατασκευάστρια εταιρεία;;

Προσωπικά δεν θα εκτιμουσα καθόλου αυτή την πονηριά, να πληρωθεί κανείς για την ίδια οθονη 2 φορες...

..εφοσον είναι μαγαζί, σού δίνει κάποια διαβεβαίωση τουλάχιστον ότι αν πχ παρουσιάσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα η οθόνη ή απλώς περισσότερα κι ενοχλητικότερα καμμένα πιξελ θα στην αλλάξει, για το υπόλοιπο διάστημα της εγγύησης;;

Ή απλώς θα εισπραξει το ποσό και θα σου την ξεφορτώσει;; Οπως μου τα λες λογικά θα σου δίνει την εναπομείνουσα εγγύηση...αν όμως για πιθανή αλλαγή στο μέλλον σου ζητήσουν απόδειξη τί θα κάνεις;; Θα σε καλύψει το μαγαζί;

...αμφιβάλλω, δεδομένης της μεθόδευσης που επιδεικνυει...

Προσωπικά είμαι αντίθετος σε τέτοιες πρακτικές, όχι για κάποιον άλλο λόγο, αλλά επειδή μου φαίνεται κάπως φτηνή πονηριά απ 'την πλευρα του καταστηματάρχη...

...εσύ βέβαια το αντιμετωπιζεις ως αγοραστής και γιατί ενδεχομένως να μην εκμεταλλευτείς μια "ευκαρία" να πάρεις μια οθόνη σε χαμηλότερη τιμή...

...αν ενδιαφέρεσαι για την οθόνη και έχεις κάποια διαβεβαίωση εξυπηρέτησης, παζάρεψέ του λίγο τη τιμή...

Δεν εννοούσα μαγαζί όταν έλεγα επίσημη οδός.

Από την άλλη, όταν μαζέψει η αντιπροσωπεία τις οθόνες που έβγαλαν τα καμμένα pixel τι να τις κάνει? Να τις στείλει πίσω στο εργοστάσιο? Δεν νομίζω ότι μπορούν να τις ανακατασκευάσουν.

Μάλλον τις δίνουν σε χαμηλότερες τιμές. Το θέμα είναι αν τα 220 ευρώ αντιπροσωπεύουν μια λογική έκπτωση για ένα προϊόν το οποίο δεν είναι 100% ΟΚ και το οποίο ολοκαίνουργιο κοστίζει 292 ευρώ (τελευταία τιμή που είδα στο eshop χτες το βράδυ). Στην περίπτωση μας τα 220 στα 292 είναι 25% έκπτωση για 1 pixel, και σίγουρα δεν μπορείς να το πεις άσχημο deal.

Όσον αφορά το θέμα εγγύησης δεν θα ισχύει το zero-pixel, αλλά αν βγάλει άλλη βλάβη μέσα στην τριετία (π.χ. τροφοδοσία, καλώδια, μετασχηματιστές, ρεύματα κτλ) ισχύει κανονικά. Πάντως οι ίδιοι το έχουν σε εκτίμηση το προϊόν τους και δεν το σκοτώνουν ακόμα και με ένα ελλάτωμα.

Προσωπικά δεν το βλέπω σαν καταπληκτική ευκαιρία, αλλά το σκέφτομαι μιας και τα 650+ ευρώ των Eizo SA1910 και Belinea 102005 είναι too much για την ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.