Jump to content

πρόβλημα με εγκατάσταση windows XP (SP2) σε raid0


Guest

Recommended Posts

Posted

Καλησπέρα.

Δεν μπορώ να εγκαταστήσω τα windows XP (με/χωρίς SP2) σε raid0. Στο BIOS επιλέγω enabled raid στους sata3&4 (εκεί που έχω τους δυο 80αρηδες), μετά φτιάχνω new array σε striping. Το βλέπει ως healthy οπότε καλά μέχρι εδώ. Μετά ακολουθώ τα βήματα του manual. Πατάω F6 πριν να φορτώσει τα αρχεία για το setup, επιλέγω nvidia raid class driver και μετά nvidia nforce storage driver από το floppy disk. Έλα μου όμως που όταν επιλέξω το nforce storage driver κολλάει το setup στο "starting windows setup" (κάπως έτσι - πριν εμφανίσει τους σκληρούς για την εγκατάσταση). Κι αυτό το κάνει είτε έχω raid0, είτε τους σκληρούς μεμονωμένους (sata).

Καμμία ιδέα? Κυρίως αναφέρομαι στον Trooper που έχει ίδια μητρική κι αν θυμάμαι καλά έχει στήσει raid0.

Spec:

MSI K8N Neo2 platinum 54G

2x80GB maxtor sata

Posted

Εχεις επιλεξει μεσα στο βιος του κοντρολλερ να ειναι boot η συστοιχια σου?Εισαι σιγουρος οτι φορτωνεις και τους 2 drivers που χρειαζονται σωστα , εμενα το κανει αυτο οταν η δισκετα ειναι μουφα.

Posted
Αρχική απάντηση από Vagouridis

Εχεις επιλεξει μεσα στο βιος του κοντρολλερ να ειναι boot η συστοιχια σου?Εισαι σιγουρος οτι φορτωνεις και τους 2 drivers που χρειαζονται σωστα , εμενα το κανει αυτο οταν η δισκετα ειναι μουφα.

Ναι έχω επιλέξει να είναι bootable. Φορτώνω και τους δύο drivers με την σειρά που αναφέρει το manual (πρώτα τον raid class και μετά τον storage). Αλλά με τον storage πάλι μου κολλούσε το setup και σε εγκατάσταση απλού sata. Η δισκέτα είναι φυσικά της μητρικής.

Και κάτι άλλο σχετικό με drivers. Στο manual αναφέρει επίσης να κάνω copy/paste κάτι scsi drivers από το CD της μητρικής σε μία δισκέτα. Όμως πάνω στο drive επιλέγω "open" και δεν κάνει τίποτα. Δεν ανοίγει καν τα περιεχόμενα του CD.

Posted

Το δεύτερο πρόβλημα λύθηκε με ένα restart. Θα δημιουργήσω καινούρια δισκέτα κι αν είναι, θα ξαναδοκιμάσω.

Posted

Να πάρει!! Τα αρχεία του CD για τους scsi/raid drivers είναι 1.45MB και δεν χωράνε σε δισκέτα. Καμμία ιδέα?

Posted
Αρχική απάντηση από Hero [Σήμερα, στις 13:57]

Να πάρει!! Τα αρχεία του CD για τους scsi/raid drivers είναι 1.45MB και δεν χωράνε σε δισκέτα. Καμμία ιδέα?

Σβήνεις κάποιο άχρηστο αρχείο και χωράνε ;)

Posted
Αρχική απάντηση από vdeseris

Σβήνεις κάποιο άχρηστο αρχείο και χωράνε ;)

Σωστός αλλά [noobικη ερώτηση] ποιο αρχείο είναι άχρηστο? [/noobικη ερώτηση] :tomato:

Posted
Αρχική απάντηση από Hero

Σωστός αλλά [noobικη ερώτηση] ποιο αρχείο είναι άχρηστο? [/noobικη ερώτηση] :tomato:

To raidtool

Posted
Αρχική απάντηση από SirGeorge [Σήμερα, στις 15:59]

Αυτό με την κατάληξη rar σβήσε

:p Ναι ξέχασα να το σβήσω... Είναι σε ένα ζιπάκι όλα τα περιεχόμενα του φακέλου... :p

Posted

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Τελικά έφταιγαν οι drivers (όπως και περίμενα). Τώρα είμαι με clean install windows με raid0. ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.