Jump to content



Kingston RMA ?


Recommended Posts

Παίδες έχω ένα Kingston Valueram KVRX64C3A/512 το οποίο μου πετάει μπλέ οθόνες. Σίγουρα φταίει η μνήμη, την έβαλα και σε άλλο μηχανάκι και έκανε ακριβώς τα ίδια.

Το κακό είναι ότι δεν θυμάμαι από που προέρχεται... τι μπορώ να κάνω για να την αντικαταστήσω?

thnx in advance...

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως θα μπορούσες να τη στείλεις στην Kingston για Rma,εφόσον δεν γνωρίζεις το κατάστημα απ' όπου προέρχεται..

Άλλωστε έχουν life time εγγύηση οπότε δε νομίζω πως θα υπάρξει πρόβλημα..

Link to comment
Share on other sites

For server products we offer a direct RMA service. If you are in need of an RMA or require technical assistance on our server products, please contact us via EU_Technical@Kingston-Technology.com. For all other Kingston products, please contact the dealer or distributor from which you purchased the kingston product. We kingly ask you not to send any products directly to Kingston Technology.

If you have any questions about Kingston's RMA porcedures, please contact our European RMA department by e-mail EU_RMA_Request@Kingston-Technology.com

Νομίζω οτι πρέπει να υποχρεωθείς σε κάποιο κατάστημα που εμπορεύεται kinsgton να σου την στείλει για RMA... Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω από το παραπάνω που αφορά RMA για Ευρώπη

Link to comment
Share on other sites

To έχω κάνει πολλές φορές αλλά να ξέρετε οτι μου έκαναν εξυπηρέτηση.. Εναλλακτικά μπορει να στείλει ενα Mail στην kinsgton και να ρωτήσει ποιος θεωρήται επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα . Αν υπάρχει φυσικά

Link to comment
Share on other sites

To έχω κάνει πολλές φορές αλλά να ξέρετε οτι μου έκαναν εξυπηρέτηση.. Εναλλακτικά μπορει να στείλει ενα Mail στην kinsgton και να ρωτήσει ποιος θεωρήται επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα . Αν υπάρχει φυσικά

Αν δεν κανω λαθος ειναι η Oktabit...

Link to comment
Share on other sites

Εχω κανει RMA σε Kingston απευθειας (λογω καραγκιοζακου) που με επιασε κωτσο στο fleamarket και μου πουλησε HyperX καμμενες και μετα δεν απαντουσε σε τηλ κλπ.

Δεν μου ζητησανε τιποτα... Μιλησαμε με μαιλ, μου εδωσαν RMA νουμερο, τις εστειλα (δικα μου εξοδα) και σε μια βδομαδα ηρθαν οι νεες...

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια καμένη 128ΜΒ αλλά δεν νομίζω να αξίζει να μπω καν στον κόπο για RMA γιατί θα μου κοστίσει ποιο πολλά και από καινούργια..

@SLN Μεταφορικά πόσο πάνε ?

Αναλογα πως θα την στειλεις.

Courier =30 euro

Ταχυδρομιο-Ασφαλισμενο = 6 ευρο

Express-συστημενο παει παραπανω. Εγω απλα επελεξα να το ασφαλισω ωστε αν χαθει να παρω τα γκαφρα :040:

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ Πήρα απάντηση πολύ καλή μου είπαν να το στείλω εκεί όταν μου δώσουν τον κωδικό RMA, τους έστειλα φυσικά τα στοιχεία που μου ζητήσανε, όμως δεν είμαι σίγουρος τι εννοεί με το "freight prepaid". Εννοεί απλώς να το πληρώσω και να μην βάλω να πληρώσει ο παραλήπτης? Η μήπως να τους πληρώσω και τα έξοδα αποστολής της νέας μνήμης προς εμένα?

Αρχικό e-mail από εμένα:

Dear Sir / Dear Madam,

My name is John Spiropoulos, I am from Greece and i am an owner of a

Kingston Valueram KVRX64C3A/512, which was given me as a present by a

friend of mine. The problem is that suddenly something happened to the

memory and i get blue screens and resets from my computer. I have tried

installing this specific memory dimm to another computer but same things

happen.

Knowing that you provide a lifetime guarantee with all your products

and of course the high quality of your RMA services, i would like to ask

what is the procedure to fix / change my memory module.

Thank you in advance, and greetings from Sunny Greece!

John S.

Και η (γρήγορη) απάντησή τους.

Dear John,

Thank you for contacting the Returns Department at Kingston Technology. As your reseller is unable to assist you, you can return the defective part(s) back for replacement directly through our company. Please bear in mind that our European Office is located in the United Kingdom and that you would be required to send the defective part(s) back to Kingston freight prepaid in order to receive the replacement.

Please give us the following information necessary to process your warranty claim:-

Company Name (if applicable):

Contact Person:

DAY-TIME CONTACT ADDRESS

Street Name and Number:

Town/City:

Post Code:

Country:

Telephone # (required):

Fax # (optional):

Part code:

Quantity:

Reason for Return:

Once we have received this information, we will process your request for you and send you a Returns Authorisation Number. You will require this number in order to return the parts back to our office, so please do not return anything to us until you have obtained this number.

Should you have any questions regarding this matter, please do not hesitate to contact us.

Kind Regards

Anna

RMA Representative

----------------------------------------------------------------------------

Kingston Technology Europe, Ltd.

EU RMA Department

Email: EU RMA Request@KTE

Tel: +44-1932-73 88 88

Fax: +44-1932-73 88 84

----------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Σημαινει οτι το πακετο θα πρεπει να το στειλεις εσυ ο ιδιος στην Αγγλια με δικα σου εξοδα. Δεν εννοει οτι αυτο που θα σου στειλουν θα πρεπει να το προπληρωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Σημαινει οτι το πακετο θα πρεπει να το στειλεις εσυ ο ιδιος στην Αγγλια με δικα σου εξοδα. Δεν εννοει οτι αυτο που θα σου στειλουν θα πρεπει να το προπληρωσεις.

Thanks, αύριο κι' όλας θα το στείλω :)

Link to comment
Share on other sites

Για να σας ενημερώσω κι' όλας, έστειλα ασφαλισμένη την μνήμη (με ποσό 100 ευρώ Lol) στην Kingston Αγγλία, μόνο 4.5 euros...

Λογικά σε 3-4 μέρες θα την έχουν εκεί. Στο e-mail με τον κωδικό RMA μου έγραψε αυτή ότι μόλις λάβουν την χαλασμένη θα στείλουν στα καπάκια με FedEx νέο Dimm ;)

Kingston Rulez Da World.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.