Jump to content



Cool photographs


manolis1442169134

Recommended Posts

Επειδή πρόσφατα πήρα μια ψηφιακή και άρχισε να μου αρέσει το σκηνικό είπα μήπως κάναμε μια συλλογή με ωραίες φωτογραφίες απο τοπία ή οτιδήποτε άλλο. Δικές μας κατα προτίμηση.

Οι φωτογραφίες είναι απο την Πλάκα -Ελούντας στο Αγιο Νικόλαο, είναι τραβηγμένες με canon 20d αλλά απο ρυθμίσεις κυρίως αυτόματο..(είμαι αρχάριος)

oktobrios04041uv3.th.jpg

oktobrios04055sw3.th.jpg

Υ.Γ αν υπάρχει ήδη κάποιο παρόμοιο threat μεταφέρτε το γιατί δεν βρήκα κάτι

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Ωραιες φώτος.

Καλύτερα βασικά να γράφουμε μοντέλο της κάμερας

και τις ρυθμίσεις που χρησιμοποιησαμε(πχ.διαφραγμα ταχυτητα κτλπ)

Να και κανα δυο δικες μου με Canon Powershot S3 IS auto όλα και στην μεσαια ανάλυση

picture027hn4.th.jpg picture056uw1.th.jpgpicture075bt4.th.jpg

ΥΓ:Τις 2 τελευταιες τις έκανα resize επειδή δεν χωρούσαν στο imageshauck:046:

Link to comment
Share on other sites

Δειτε και μερικες δικες μου φωτογραφιες. Τραβηγμενες με την Konica Minolta Dimage E500. Ρυθμισεις τις εχω τις περισσοτερες φορες στο auto.

Απο αριστερα προς τα δεξια βλεπεται:

Πλανο τραβηγμενο απο την Κακια Σκαλα-Το Ποντικονησι(στο βαθος)-Πλανο απο την πλατεια στην παραλια Κουρουτα της Αμαλιαδας(απο εκει ειμαι ;) )-Αυτη η ταμπελιτσα ηταν στην Κυλληνη...αρε Ελλαδα :)

kakiaskala2oq4.th.jpg922erkyrapontikonhshvc1.th.jpgparaliakouroutajb1.th.jpgperimenteerxomaiyh1.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Από ηλιοβασιλέματα άλλο τίποτα..pict00621ak.th.jpg

EDIT:Γιάννη kάτι θα κάνουμε και για σένα..:111:

Είναι λιγάκι υπερ-εκτεθημένη ενώ η θάλασσα σου δίνει την εντύπωση πως θα χυθεί από τα αριστερά, αποτέλεσμα του στραβού ορίζοντα.

Κατά τα άλλα είναι ένα όμορφο τοπίο :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...