Jump to content



Asrock 939SLI-eSATA2 O.C.


samplist

Recommended Posts

Έχω τη μητρική 939SLI-eSATA2

με AMD 4400 χ2

2GB kingston ddr400

ψύκτρα 9500 zalman

έχει καποιος παρομοια μητρικη να με βοηθήσει λίγο να κάνω overclock έστω και λίγο γιατι είμαι άσχετος (παντελώς!!):022:

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην εχεις κανει καποιο Mod στην μητρικη για να ξερω μεχρι που ειναι πιθανο να πας.Αν μπορεις και εχεις σημειωσει το stepping του 4400+ πες το να εχω μια ιδεα (ειναι πανω στο HS του cpu)

Link to comment
Share on other sites

α καλα αυτο ειναι παρα πολυ δυσκολο, για να τη βάλω μου βγήκε ο πάτος.

Χρειαστηκε να βγάλω όλη τη μητρική, να αφαιρέσω τη βάση της εργοστασιακής ψύκτρας να βαλω κατι πάσσα (2) και να βιδώσω τη νέα ψύκτρα πάνω... Αστα και δεν ειμαι και ευχαριστημένος με temp ειμαι 40c σχεδον σε idle (χωρις oc στις 1300 στροφες ο ανεμιστήρας της). Έχεις να μου προτείνεις κάποια ψύκτρα που παίζει σε 939 χωρις πολλα πολλα και σχετικα αθόρυβη?

Link to comment
Share on other sites

Mε τετοιες ζεστες μη περιμενεις να δεις κατω απο 40 με αερα.

Για αρχη παντως βαλε διαιρετη 333 στις μνημες και ΗΤΤ frequency 800 (αυτο μεχρι το 250htt clock,για παραπανω απο 250 θα βαλεις 600 στο HTT freq)χαλαρα τα timings στις μνημες και δοκιμαζε μεχρι να αρχισει να πεταει σφαλματα στο S&M η το Orthos.Αμονταριστη η μητρικη μπορεις να δωσεις μεχρι +0,5ν απο το ρευμα που εχει ο 4400+ δλδ απο 1,35 θα πας μαξ 1,4 για παραπανω πρεπει να πιασεις κολλητηρι.

με 1.4 εχεις καποιες πιθανοτητες για τα 2.6GHz (ο δικος μου τοσο ηθελε για τα 2,6) αν και ποιο πιθανο καπου στα 2.55(οι πιο πολλοι εκει πανε με stock ρευμα) μαξ με 1.4.Αν ηξερες το stepping θα μπορουσα να σου πω περιπου που θα φτασεις.

Βεβαια η θερμοκρασιες τωρα και ακομα χειροτερα αργοτερα δεν ειναι οτι καλυτερο για o/c.Εμενα το ψυγειο μετα απο 2-3 ωρες STALKER ειναι ζεστο και το CPU στους 47.