Jump to content



HELLLP Η ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ


pliktras

Recommended Posts

Ίσως να θυμάστε όλοι το πρόβλημα υπερθέρμανσης που είχα με την γεψθβε χ1950pro μου.

Την πήγα στο eshop και ενω περίμενα 10 μέρες μου λένε σήμερα (πήρα τηλ.στο ευγενέστατο πραγματικά service του eshop στην Αθήνα)και μου λένε πως η κάρτα δεν καλύπτετε απο εγγύηση.

Μου λένε πως την έχω ξεβιδώσει και η εταιρία σαν ετερία δεν μπορεί να την πάρει για να την αλλάξει.

ΟΚ , ως εδω

αλλα εγω ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ!!!

Υπάρχει μια πιθανότητα να την πίραξε ο τεχνικός που πήγα το pc μου για να το δει αν και δεν νομίζω.

Παιδιά τι θα κάνω την πήρα την κάρτα πριν απο 3βδομάδες 166€!!!!

Και η κάρτα είναι ανήκανη λόγο προβλήματος να τρέξει τα παιχνίδια

Σας ικετεύω βοηθήστε με να βρω μια λύση γιατι θα τρελαθώ εχω φρικάρει τώρα!

Και λέω το άλλο εγω τώρα, πες οτι την άνοιξα αυτοί που το κατάλαβαν?

Επίσης να πω πως στο site τους δεν υπάρχει διαθεσιμότητα αυτής της κάρτα και ενας φίλος μου λέει πως είπαν αυτο το παραμύθι (αν οντως δεν έχει ανιχτεί η κάρτα) για να μη την αλλάξουν.

Δεν ξέρω πραγματικά

Ρίχτε ιδέες γιατι το απογευμα θα πάω και οπως το βλέπω θα γίνει βιετναμ εκει πέρα....

απο την αλλα αν δεν συμββαστούν θα ήθελα να προσπαθίσουμε να βρούμε μια λύση για την κάρτα που με τόσο κοπο απέκτησα....(ενας θεος ξέρει τι τράβηξα για να μου την πάρει ο μπαμπας μου...)

PLEASE HELP!!

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

και μου λένε πως η κάρτα δεν καλύπτετε απο εγγύηση

Άσε πλήκτρα την έχουμε ξανακούσει αυτή την δικαιολογία πολλάκις. Είναι η καραμέλα τους, ένα ξερό "δεν σας καλύπτει η εγγύηση" και starχ:τους.

Link to comment
Share on other sites

Τι υπάρχει δηλαδή που να μπορεί να ξεκλειδωθεί σε μια κάρτα γραφικών? Και τι πάει να πει δεν μπορούν να την στείλουν στη αντιπροσωπεία? Και πως αποδεικνύουν ότι την άνοιξες εσύ και όχι αυτοί?

Link to comment
Share on other sites

Μπορουν να το αποδειξουν? Νομιζω οχι, αν δεν στη φτιαξουν απειλησε οτι θα πας στο Ινστιτουτο Καταναλωτη.

Αν δε στη φτιαξουν και παλι, τοτε πραγματικα καντους καταγγελια.

Σε τι τεχνικο την πηγες ? Τι εκανε?

Link to comment
Share on other sites

ο άλλος οτεχνικος λέει πως δεν ξεβίδωσε την κάρτα.

Τους απίλησα κιολας αλλα τίποτα μου λέεν πως εγω την άνοιξα και πως δεν θα μου την αλαξουν!

ΕΠειδή και εγω δεν θέλω να μπλέξω (δυστιχώς) θα πάω απο εκει τώρα και αν δεν βρούμε άκρη θα...

...βάλω καλή ψύκτρα στην κα΄ρτα για να σταματήσει αυτό το vpu recover...)

Link to comment
Share on other sites

Πάρε την κάρτα πίσω και στείλε την κατευθείαν στην αντιπροσωπεια (πχ μέσω infoquest) . Η εγγύηση ισχυει ανεξάρτητα απο τον πωλητή. Το eshop έχουμε πει δεν είναι αξιόπιστο. Και αν σου πουν τίποτα στην αντιπροσωπία πες οτι για το ανοιγμα φταιει το eshop που έκανε τα διαγνωστικα.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντως μου αλλαξαν 2 φορες...!!!:045: το ποντικι που κολαγε σε 3-4 εργασιμες μερες και με μυνημα στο κινητο...!

http://www.eshop.gr/show_per.phtml?id=PER.570246

αν τη πειραξε ο τεχνικος σου παντως... :( μη περιμενης να σου πει και την αληθεια.

Link to comment
Share on other sites

εστω οτι εχει ξεβιδωθει η ψυκτρα και κατα το ξεβιδωμα σε καποια απ τις βιδες εχει κλωτσήσει το κατσαβιδι τοτε τα πραγματα δεν ειναι οπως τα λες!

Παντως δεν θα επαιζαν με εγγυησεις και τα συναφη οσον αφορα την αντικατασταση προιοντων ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ειναι αψογοι!

Link to comment
Share on other sites

γιατι, απαγορευεται απο την εγγυηση να αλλαξεις ψυκτρα?

τετοια να ακουγονται για το eshop και αμα ξαναδουν πελατη απο δω μεσα σφυρα μου.

Απο εκει που αγοραζαμε τα παντα, τωρα θα μας βλεπουν μονο για τα αναλωσιμα κι αν...

Link to comment
Share on other sites

γιατι, απαγορευεται απο την εγγυηση να αλλαξεις ψυκτρα?

νονιζω οτι απογορευεται γιατι αν αλλαξεις κατι μετα χανεται η εγγυηση και δεν στην αλλαζουν.και γενικα σε ολα τα προιοντα ετσι ειναι

Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν θα επαιζαν με εγγυησεις και τα συναφη οσον αφορα την αντικατασταση προιοντων ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ειναι αψογοι!

Αχρείαστοι ναναι γιατί δεν βγάζεις άκρη μαζί τους. Ειδικά εκείνο το ον που σε υποδέχεται είναι για πολλές κλωτσιές.

Link to comment
Share on other sites

Μπορουν να το αποδειξουν? Νομιζω οχι, αν δεν στη φτιαξουν απειλησε οτι θα πας στο Ινστιτουτο Καταναλωτη.

Αν δε στη φτιαξουν και παλι, τοτε πραγματικα καντους καταγγελια.

Είναι μια σωστή τακτική.

+1 από μενα.

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον ο πρωτος τεχνικος την πειραξε και αυτο φαινεται εχουν δικιο αυτοι του eshop. Επειδη ομως ειναι απατεωνες τρισμεγιστοι κυνηγησε το και μην αφησεις να περασει το δικο τους. Σκεψου και την συμβουλη του Greek.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου ελπιζω να βρεις ακρη ,με τη λιγοτερη δυνατη ταλαιπωρια....

εγω παντως μετα απο οσα ακουω και επαθα,προτιμω να αγοραζω απο τους "αλλους" και ας ακουγεται οτι πουλανε "μεταχειρισμενα" στον κοσμακι..

οσες φορες χρειαστηκα RMA,χωρις δευτερη κουβεντα,μεσα σε μια μερα ειχα αλλαγη με νεο προιον.αντιθετως στο e-shop,μια φορα την πατησα,με εφαγε η αναμονη και ΤΕΛΟΣ..

αμεση εξυπηρετηση. αυτο μετραει για μενα...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.