Jump to content

Περιεργη ιστορια απο ΠΛΑΙΣΙΟ με καρτα γραφικων....


isaias1983
 Share

Recommended Posts

Λοιπον...

Σημερα μου ηρθε η καρτα γραφικων Power Color 4870 PCS+ απο το πλαισιο που ειχε προσφορα στα 99 ευρω....

Το μονο που εχω να πω ειναι οτι ειναι ΑΙΣΧΟΣ....

Ακουστε για να παθετε πλακα...

1)Το κουτι δεν ηταν σφραγισμενο....

2)Η καρτα ηταν χιμα μεσα στο κουτι ουτε σε αντιστατικο σακουλακι ουτε σε σακουλακι με φουσκαλιτσες ουτε πουθενα....

3)Η καρτα στο πισω μερος του PCB ειχε κολλημενη μια χαρτοταινια κ πανω στην χαρτοταινια ειχε ενα αυτοκολλητο του πλαισιου με στοιχεια κ serial number k τετοια....

4)Το κουτι ειναι της Powercolor αλλα δεν ειναι του συγκεκριμενου μοντελου με την extra ψυξη....

5)Ο αριθμος του serial number που εχει πανω το κουτι ειναι διαφορετικος απο τον αριθμο που γραφει πανω η καρτα....

Κατα τα αλλα η καρτα μεχρι στιγμης δουλευει κανονικα αν κ το ανεμιστηρακι μια δουλευει κ μια δεν δουλευει....

Μολις μπορεσω θα βγαλω photo κ θα τις ανεβασω για να δειτε το μεγαλειο του "καλου" αυτου μαγαζιου....

Απλα ΕΛΕΟΣ....

Προσοχη στους απατεωνες....

Αυριο αν προλαβω θα τους παρω κ τηλεφωνο να δουμε τι θα μου πουν....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ειμαι στα χανια οποτε αυτο ειναι λιγακι δυσκολο...Θελω 10+ ευρω για να την στειλω με courrier πισω....Απλα αυτο που θελω να δηλωσω ειναι η απατη...

Κ οι τυποι ειναι τοσο ΑΧΡΗΣΤΟΙ που δεν μπορουν να την κανουν κ σωστα....

Link to comment
Share on other sites

δε λες παλι καλα που σου δωσανε κ καρτα εγω πηγα χθες στα κεντρικα κ ζητησα 10 πραγματακια κ ειχαν μονο το 1!!!το ακυρο επεφτε συννεφο στο τελος τους ειπα οτι το μονο καλο που εχουν εκει μεσα ειναι τα κουλουρακια τους ολα κ ολοι εκει μεσα ειναι για τα μπαζα!!

Link to comment
Share on other sites

δε λες παλι καλα που σου δωσανε κ καρτα εγω πηγα χθες στα κεντρικα κ ζητησα 10 πραγματακια κ ειχαν μονο το 1!!!το ακυρο επεφτε συννεφο στο τελος τους ειπα οτι το μονο καλο που εχουν εκει μεσα ειναι τα κουλουρακια τους ολα κ ολοι εκει μεσα ειναι για τα μπαζα!!

Και αυτά ληγμένα είναι!!:044::044::044:

Link to comment
Share on other sites

ετσι κανουνε στην επαρχια δααγκωνουν οποιον βρουν. κουραγιο

+1 mate.

Οταν θες αλλαγη ειναι χειροτεροι απο δημοσια υπηρεσία, σε αναγκαζουν

θες δε θες πας εκει.

Απλα οταν πουλας σε ολη την επικράτεια να εχεις και την καταλληλη υποδομη... (εξ αποστασεως επιστροφή ελατωματικών)

Link to comment
Share on other sites

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα... Όλοι κάνουν @@κιες, αλλά το συγκεκριμένο μαγαζί τις λιγότερες. Αν δεν ήταν έτσι, δε θα αγοράζαμε από εκεί και ακριβότερα από τους άλλους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπα πως δεν ειναι καλο το μαγαζι. Απλα οταν μια στις τοσες σου τυχενει τζουφιο και πρεπει να κανεις 250χλμ πανε ελα (στην περιπτωσή μου) ειναι καπως...

Link to comment
Share on other sites

Αν το Πλαίσιο είναι πρόθυμο να αλλάξει την κάρτα (βέβαια που θα βρει ίδια?) τότε δε μιλάμε για απάτη.

Το πραγματικό πρόβλημα με το Πλαίσιο είναι οτι αυτό γίνεται (σχετικά) συχνά. Είναι μια μάλλον συνήθης πρακτική του Πλαισίου στις προσφορές. Δε μιλάμε δηλαδή για μεμονωμένο περιστατικό.

Έχω πετύχει κάνα-δυο προσφορές του Πλαισίου σε καταστήματα (μια 3870Χ2 και RAM) αλλά μιλάμε για την κάρτα να είναι μέσα σκέτη, χωρίς καλώδια, χωρίς καν τα χάρτινα διαχωριστικά και να έχει γρατζουνιές το λαμάκι από το βάλε-βγάλε.

Εννοείται οτι δεν αγόρασα...

Αυτό και μόνο δείχνει πόσο μπακάλικο μπορεί να είναι το μεγαλύτερο κατάστημα του χώρου.

Δε μιλάμε όμως για απάτη, δε νομίζω να πάει καν το μυαλό τους ώς εκεί. Μιλάμε μάλλον για κουτοπονηριά, που είναι μάλλον χειρότερο. Κοροϊδία που προσβάλλει την νοημοσύνη του καταναλωτή.

Αφού έχει stock-house (άλλα χάλια εκεί, τεσπα), είναι δυνατόν να πουλάει έτσι μια κάρτα από το κανονικό κατάστημα?

Anyway, isaias1983, πάρε τους τηλέφωνο και απαίτησε την ίδια (ή αντίστοιχη) κάρτα σε κανονική συσκευασία. Απλά μην εξάπτεσαι με αυτόν που θα μιλήσεις γιατί κι αυτός εργαζόμενος είναι και θέλει να κάνει τη δουλειά του, δε θα φταίει σε τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μην είναι απάτη, όταν στέλνουν ένα προιόν ανοιγμένο που έχει πρόβλημα, αλλά είναι ταλαιπωρία για τον πελάτη και μειώνεται η αξιοπιστία του Internet μαγαζιού που προφανώς είτε δεν ελέγχει τις αποστολές ή ακόμα πουλάει εσκεμμένα προιόντα που έχουν επιστρέψει από RMA σε άλλους. Μια φορά να σου τύχει η στραβή, ψωνίζεις από άλλο μαγαζί. Πώς να το κάνουμε? Έτσι είναι.

Στο pixmania για παράδειγμα κάνουν άλλες κομπίνες με την τιμή που είναι μικρότερη αν μπούμε από skroutz κτλ αλλά μόνο για ένα προιόν. Επίσης αν δεν προσέξουμε θα βρεθούμε να πληρώσουμε extra εγγύηση, που μπαίνει αυτόματα εξ ορισμού. Τέλος, ζητούν προσωπικά δεδομένα, όπως φωτοτυπία της ταυτότητας και ενός λογαριασμού ΔΕΗ. Αλλά όταν έρχεται το προιόν είναι εγγυημένα καλό πάντα, ενώ μαγνητοσκοπείται η διαδικασία συσκευασίας.

Πολλοί έχουν σοβαρά και δικαιολογημένα παράπονα από το RMA του e-Shop, που σε αρκετές περιπτώσεις αναφέρεται άρνηση RMA για προβλήματα που προκάλεσαν οι ίδιοι, αν και σε γενικές γραμμές τα προιόντα τους είναι καλά.

Σε άλλη περίπτωση, αγόρασα από εξωτερικό SSD και μου ήρθε με δεδομένα μέσα, που σημαίνει ότι δεν ήταν καινούργιο και σφραγισμένο (έμοιαζε για σφραγισμένο όμως).

Ας μη ξεγελιόμαστε όμως. Αυτά είναι πταίσματα. Τα παραπάνω καταστήματα τα θεωρώ από τα καλύτερα που υπάρχουν.

Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κατάστημα που να τα έχει όλα όσα θα ήθελα.

Το καλό με το internet είναι ότι μπορούμε να επιστρέψουμε το προιόν. Σε κάποιες περιπτώσεις έχουμε επιβάρυνση τα ταχυδρομικά, που όμως είναι ελάχιστα, ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις η επιστροφή μέσα στις πρώτες 15 μέρες (νομίζω) γίνεται χωρίς δική μας χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμή που όταν παραγγέλνεις κάτι δε σου λέει στο site ή στο mail που σου στέλνει οτι το προϊόν που αγόρασες δεν είναι καινούργιο και σου έρχεται ποϊόν μεταχειρισμένο τότε είναι απάτη. Ειδικά αν αυτό γίνει αρκετές φορές. Μπορεί το πλαίσιο να είναι απο τα μεγαλύτερα μαγαζιά στο χώρο, μπορεί να έχει τη μεγαλύτερη πλυθώρα απο προϊόντα αλλα το τελευταίο που κοιτάει είναι ο πελάτης. Η εντύπωση που μου έχει αφήσει το πλαίσιο είναι οτι προσπαθεί να σε "κοροϊδέψει" με διάφορους τρόπους και όταν δει οτι δε το παίρνει τότε κάνει βήματα πίσω και προσπαθεί να σε εξυπηρετίσει. Λίγες είναι οι φορές που έκανα αγορές/επιστροφές στο πλαίσιο και δε τσακώθηκα με τους πωλητές και τους υπευθήνους για να μπορέσω να κάνω τη δουλειά μου.

Πλέον αγοράζω απο το πλαίσιο μόνο προϊόντα που δε μπορώ να βρώ αλλού και έχω βρεί την ησυχία μου...

Καλό είναι επίσης να κοιτάμε και τις αξιολογίσεις στο skroutz ή σε άλλα site, που γίνονται για τα διάφορα μαγαζιά (για on-line αγορές).

Τέλος φίλε isaia καλό θα ήταν να κάνεις και μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ μόλις ξεμπερδέψεις με τη κάρτα...

Link to comment
Share on other sites

http://thelab.gr/showthread.php?t=68237

Παιδια μπορειτε να διαβασετε κ εδω την εκβαση του θεματοσ.προσ το παρον μου ειπαν οτι θα γινει αντικατασταση αλλα αυτο δεν παυει να σημαινει οτι απο την δικια μ πλευρα το βλεπω σαν απατη...

Link to comment
Share on other sites

Το Πλαισιο ειναι ενα μαγαζακι που εγινε ευρεως γνωστο μεσω των forums , απο μια ομαδα παιδιων γνωστων μεταξυ τους. Οι συγκεκριμμενοι τα εχουν βολεψει καλα , δοκιμαζουν τα πιο συγχρονο εξαρτηματα υπολογιστων και στη συνεχεια τα επιστρεφουν στα φιλαρακια τους που δουλευουν στο Πλαισιο , μπαινουν στα forums λενε τι φοβερο rma εχει το Πλαισιο και το μεταχειρισμενο προιον ερχεται σε καποιον απο μας. Ολοι βγαινουν κερδισμενοι , οι ιδιοι και το μαγαζι , φανταστειτε ποιος ειναι το κοροιδο... Ναι , καλα καταλαβατε.

Αν σας φαινεται υπερβολικο , διαβαστε το νημα του thelab.gr που παρατεθηκε παρακατω και δεστε τους πως κανουν. Για μια ακομη φορα το thelab.gr κλειδωνει ενα θεμα που ειχε ανοικτει με παραπονα για το Πλαισιο (πριν ενα μηνα ειχαν διαγραψει ολοκληρο θεμα).

Φιλε @isaias1983 , αν νιωθεις αδικημενος καλα εκανες και ανοιξες το θεμα και ευχομαι να βρεις το δικιο σου.

Link to comment
Share on other sites

Το Πλαισιο ειναι ενα μαγαζακι που εγινε ευρεως γνωστο μεσω των forums , απο μια ομαδα παιδιων γνωστων μεταξυ τους. Οι συγκεκριμμενοι τα εχουν βολεψει καλα , δοκιμαζουν τα πιο συγχρονο εξαρτηματα υπολογιστων και στη συνεχεια τα επιστρεφουν στα φιλαρακια τους που δουλευουν στο Πλαισιο , μπαινουν στα forums λενε τι φοβερο rma εχει το Πλαισιο και το μεταχειρισμενο προιον ερχεται σε καποιον απο μας. Ολοι βγαινουν κερδισμενοι , οι ιδιοι και το μαγαζι , φανταστειτε ποιος ειναι το κοροιδο... Ναι , καλα καταλαβατε.

Αν σας φαινεται υπερβολικο , διαβαστε το νημα του thelab.gr που παρατεθηκε παρακατω και δεστε τους πως κανουν. Για μια ακομη φορα το thelab.gr κλειδωνει ενα θεμα που ειχε ανοικτει με παραπονα για το Πλαισιο (πριν ενα μηνα ειχαν διαγραψει ολοκληρο θεμα).

Φιλε @isaias1983 , αν νιωθεις αδικημενος καλα εκανες και ανοιξες το θεμα και ευχομαι να βρεις το δικιο σου.

Το Πλαίσιο είναι όπως η κ*λοτρυπίδα... όλοι έχουν από μια... διασύνδεση με δαύτο...

Conspiracy theories παντού...

υ.γ. Γιατί δεν μας λέτε και για τις υπερβολικές απαιτήσεις του isaias1983 σε προηγούμενο θέμα που είχε ανοίξει πάλι με θέμα... μάντεψε ποιό... το χάλι του πλαισίου... RMA 8800GT... του προσφέρανε 9800GT και δεν του άρεσε ( ήθελε 270 ευρώ πιστωτικάκι... :031: )

Link to comment
Share on other sites

@mathewgx: Μήπως έχεις αναρωτηθεί ποτέ, πόσα άτομα μπαίνουν σε αυτά τα forums σε σχέση με τους αγοραστές του Πλαισίου; Πιστεύεις ότι είναι τόσο μεγάλο ποσοστό, ικανό να συντηρεί και να επεκτείνει μια τόσο μεγάλη επιχείριση;

Από την άλλη, το thelab καλά κάνει και κλείνει τα θέματα, και θα έπρεπε να γίνει το ίδιο εδώ. Ο λόγος; Πολύ απλά μπορεί να μπει ο καθένας, να λέει ότι θέλει και να μην υπάρχει αντίλογος. Το σωστό θα ήταν να κλείσει το θέμα, να γνωστοποιηθεί στο κατάστημα και μετά να δημοσιευτεί η απάντησή του. Επίσης αν ο φίλος μας θεωρεί πως εξαπατήθηκε, ας κάνει επίσημη καταγγελία. Χωρίς αυτή, για εμένα είναι σα να μη συνέβη ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχεις αναρωτηθεί ποτέ, πόσα άτομα μπαίνουν σε αυτά τα forums σε σχέση με τους αγοραστές του Πλαισίου; Πιστεύεις ότι είναι τόσο μεγάλο ποσοστό, ικανό να συντηρεί και να επεκτείνει μια τόσο μεγάλη επιχείριση;

Από την άλλη, το thelab καλά κάνει και κλείνει τα θέματα, και θα έπρεπε να γίνει το ίδιο εδώ. Ο λόγος; Πολύ απλά μπορεί να μπει ο καθένας, να λέει ότι θέλει και να μην υπάρχει αντίλογος. Το σωστό θα ήταν να κλείσει το θέμα, να γνωστοποιηθεί στο κατάστημα και μετά να δημοσιευτεί η απάντησή του. Επίσης αν ο φίλος μας θεωρεί πως εξαπατήθηκε, ας κάνει επίσημη καταγγελία. Χωρίς αυτή, για εμένα είναι σα να μη συνέβη ποτέ.

Αυτη η φραση τα λεει ολα.

Κι εμεις θα θελαμε την επισημη θεση του καταστηματος "ΠΛΑΙΣΙΟ".

Αυτο φυσικα δε σημαινει πως θα παιξουμε το ρολο του διαιτητη μεταξυ καταστηματος και πελατη.

Υ.Γ. Σε καμια περιπτωση δε θα κλεισουμε το thread αφου επιθυμουμε να ακουστουν ολες οι αποψεις, οφειλουμε ομως να αλλαξουμε τον τιτλο του thread οσον αφορα στον ορο "ΑΠΑΤΗ"

Edited by Linos80
Link to comment
Share on other sites

Υπερβολικη απαιτηση θεωρεις εσυ να ζηταω την ιδια καρτα η πιστωτικο στα λεφτα που την ειχα αγορασει??

Ειχα αγορασει τοτε EVGA 8800GT κ μου εδιναν twintec.Εγω απλα ηθελα την ιδια καρτα.

Φιλος αγορασε πριν ενα χρονο απο τον κωτσοβολο τηλεοραση LG με 1350 ευρω....

του χαλασε πριν 3 μηνες κ επειδη δεν ειχα το ιδιο μοντελο του εδωσαν samsung που εκανε 1350 ευρω πριν 3 μηνες...Προχθες του ξαναχαλασε η τηλεοραση κ του εδωσαν παλι πιστωτικο στα 1350 ευρω....

Εγω γιατι επρεπε να παρω 50-60 ευρω πιστωτικο που μου εδιναν???

Η μια καρτα που εκανε τοτε 120 ευρω?Ενω εγω πριν 8 μηνες ειχα δωσει 270???

Αν εσυ εχεις μια διασυνδεση εκει κ θελεις να τους βγαλει λαδι τοτε οκ....

Α κ η επισημη θεση του πλαισιου ειναι οτι προκειται για λαθος....

Πιστευω οτι το Πλαισιο ειναι ενα πολυ μεγαλο μαγαζι κ δεν εχει μονο ενα ατομο που κοιταει τις παραγγελιες,παει στην αποθηκη να βρει την καρτα,εκδιδει τις αποδειξεις κ μετα την παραδιδει στο courrier....

Πιστευω οτι περναει απο αρκετα χερια....Κ θελετε να πιστεψω οτι απο ολα αυτα τα ατομα κανενας δεν προσεξε να δει αν η καρτα ειναι σωστη,καινουρια,κλπ????

Λιγακι περιεργο δεν σας φαινεται ρε παιδια??

isaias1983 added 6 Minutes and 16 Seconds later...

Το thread το ποσταρα μονο για τον λογο οτι θα το δουν αρκετα ατομα κ να μην μας περνανε για κοροιδα....

Ηταν αυτονοητο οτι θα γινει αντικατασταση της καρτας....

Edited by isaias1983
Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνεί κανείς ότι αυτό που πήρες δεν είναι σωστό. Διαφωνούμε με τον τρόπο που το παρουσιάζεις. Δε δίνεις δικαίωμα στο κατάστημα να απολογηθεί ή να διορθώσει την κατάσταση. Γράφεις τη λέξη "απάτη" και δημιουργείς εντυπώσεις. Αν είχες εργαστεί ποτέ σε κάποιο ανάλογο κατάστημα θα γνώριζες ότι από τους εκατοντάδες υπαλλήλους που εργάζονται εκεί, κάποιοι είναι "μακρυχέρηδες". Τι σημαίνει αυτό; Ότι η κάρτα μπορεί να αλλάχτηκε από κάποιον που πήγε εκεί τη δική του, την άφησε στην αποθήκη και πήρε την καινούρια. Και εδώ φταίει το Πλαίσιο, γιατί θα έπρεπε να ελέγχει καλύτερα τους υπαλλήλους του και την αποθήκη του, αλλά δεν πρόκειται περί απάτης.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.