ts0gl1s Posted December 27, 2015 #1 Posted December 27, 2015 (edited) Γειά σας μετά από ενα θεμα με την καρτα γραφικών μου ειπα να κανω ενα φορματ τελειώνοντας πέρασα την εφαρμογή της asrock app shop να μου περάσει τα περαιτέρω και μου έκανε και bios update απο εκείνη την στιγμή ο υπολογιστής ξεκινάει αλλα δεν ανταποκρινετε τι να κανω? το καλύπτει η εγγύηση? Edited December 28, 2015 by ts0gl1s
kazaboy Posted December 28, 2015 #2 Posted December 28, 2015 Δώσε μας λίγες παραπάνω πληροφορίες για το σύστημά σου.Τι είδους πρόβλημα είχε η gpu και για ποιό λόγω μπήκες στην διαδικασία του format?Υπάρχει ssd στο σύστημα?
ts0gl1s Posted December 29, 2015 Author #4 Posted December 29, 2015 η κάρτα γραφικών έγινε reflow και ξανά δούλεψε ssd δεν εχω format έγινε επειδή χτύπησαν τα Windows 10 απο τις επανεκκινησεις που εκανα μέχρι να βρω τι φταίει το cpu μου ειναι ο Α10-7850k και εχω 8 gb Kingston ram η μητρική δεν ποσταρι και δεν βγάζει ήχο
2cpu Posted December 29, 2015 #5 Posted December 29, 2015 Αν εχει υπολοιπο εγγυησης μπορεις να την κανεις RMA.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now