nikonick Posted February 28, 2016 #1 Posted February 28, 2016 καλησπέρα σε όλους, έχει κανεις δουλέψει με τους φακούς zuiko 14-42mm / 40-150mm ed digital υπάρχει μια αγγελία για μια olympus e-420 με δυο φακούς zuiko ed digital 14-42mm / 40-150mm στα 170 euros η μηχανή είναι μεταχειρισμένη και έχει μονο 10 megapixels αλλα δεν με ενοχλεί, δηλαδή αν δεν βγει καλή μου μένουν οι φακοί κύριος με ενδιαφέρει η φωτογράφιση σε συνθήκες studio (με ελεγχόμενο φωτισμό), macro και πορτραίτα
Cyber_Cookie Posted February 28, 2016 #2 Posted February 28, 2016 (edited) Απλοί κιτ φακοί είναι χωρις καμια ιδιαίτερη αξία. Αλλά εχεις υπ όψιν σου πως δεν είναι m4/3 αλλά 4/3 το mount, ε? Και πως η μηχανή είναι 8 ετών... Edited February 28, 2016 by Rusty_Cookie
nikonick Posted February 29, 2016 Author #3 Posted February 29, 2016 χαιρετώ όλους, φιλε rusty_cookie σε ευχάριστο για την απάντησιν σου ναι το γνωρίζω ότι οι φακοί είναι για four thirds (όχι micro four thirds) η μηχανή είναι παλιά αλλα τι αγοράζω με 170 euros
Cyber_Cookie Posted February 29, 2016 #4 Posted February 29, 2016 Μα αν σου μεινει στο χέρι η 4/3 θα ψαχνεις μετατροπέα σε m4/3 για τους φακούς, γι αυτό σ'το λέω. Μπορείς να βρείς Πχ 1100D. κάπου στα 150 παίζουν αυτές. Που η συγκεκριμένη, αν βάλεις και Magic Lantern μετατρέπεται σε πάρα πολύ αξιόλογη μηχανή. (DualISO, peaking, timelapse, focus trap/stack κλπ κλπ).
dellman Posted March 1, 2016 #5 Posted March 1, 2016 για studio δε κάνει όπως και η 1100d μάζεψε λεφτά και περίμενε
nikonick Posted March 1, 2016 Author #6 Posted March 1, 2016 (edited) καλησπέρα σε όλους, ευχάριστο για τις απαντήσεις σας σίγουρα μια καλή dslr θα κοστίσει και εάν μιλάμε για full frame τότε πάμε 1000 euros και πάνω (μεταχειρισμένη) και να περιμένω οι τιμές δεν νομίζω να έχουνε και μεγάλη πτώση ίδιος οι full frame υστυχώς, αναγκάζουμε να παο σε digital για τον λόγο ότι τα films είναι πλέον δυσεύρετα (35 mm / 6x6) οι εμφανίσεις έχουνε ακριβύνει και πολύ ακριβές είναι και οι μεγεθύνσεις παλιά μπορούσες να αγοράσεις μια pentax lx που ήτανε επαγγελματικού επιπεδου στα 700 euros (400 κυπριακές λίρες) ενώ σήμερα μια full frame πάει πάνω από 1000 euros και έχεις και τα προβλήματα του θορύβου δεν καταλαβαίνω σήμερα με την τεχνολογία που υπάρχει να μην μπορούνε να κάνουνε ένα καλο sensor με ελάχιστο έως καθόλου θόρυβο τώρα σε studio με ελεγχόμενο φωτισμό (led flash οι φωτογραφικές λάμπες) με καλύπτει και μια dslr ακόμη και τον 8 μέχρι 10 megapixels με εκτυπωμένη μεγέθυνση τα 30 x 40 τώρα εάν ήτανε film (6x6) μιλάμε για πολύ μεγαλύτερα μεγέθη εκτύπωσης θα κοιτάξω στο amazon ξανά να δω τι υπάρχει κύριος σε olympus Edited March 1, 2016 by nikonick
hyperlost Posted March 11, 2016 #8 Posted March 11, 2016 Μιας και έχω κρατήσει μια αντίστοιχη (Ε520) για ιστορικούς λόγους μπορώ να σου πω 2 πράγματα. Καταρχάς όπως λένε και τα παιδιά παραπάνω τέτοιο σώμα δείχνει τα χρόνια του. Το πρόβλημα εκείνης της γενιάς είναι ότι πάνε μέχρι ISO1600 και ήδη στα 800 έχεις πάρα πολύ θόρυβο. Συνεπώς ξεχνάς το low light εκτός αν πας με την οδό της μεγάλης έκθεσης. Οι entry φακοί των olympus είναι πραγματικά καλοί, ειδικά εκείνης της περιόδου (4/3). Ακόμα και ο φθηνός 14-42 ήταν ανώτερος ποιοτικά από entry φακούς άλλων εταιριών, αλλά η Olympus εγκατέλειψε την μοντούρα αυτή. Τους φακούς δεν θα μπορείς να τους κάνεις κάτι μετα... Συνεπώς είναι μια αγορά που δεν σου μένει τίποτα για αναβάθμιση. Επίσης το να βρείς άλλους φακούς για τέτοια σώματα (4/3) είναι δύσκολο. Είναι ακριβοί και τελειωμένοι. Η 420 ήταν (εντυπωσιακά) μικρή κάμερα για την εποχή της και αυτό φαίνεται ακόμα και τώρα αν την κουβαλάς συχνά. Δεν έχει σταθεροποιητή, πράγμα που εξηγεί το μικρό της μέγεθος. Ξέρω άτομα που την έχουν χρησιμοποιήσει για φωτογράφιση studio και πορτρέτα και έχουν βγάλει εντυπωσιακές φωτογραφίες. Δες και flickr δείγματα. Ισχύει πάντα ότι αν μάθεις καλά τον εξοπλισμό σου κάνεις θαύματα.
nikonick Posted March 17, 2016 Author #9 Posted March 17, 2016 χαιρετώ όλους, φιλε hyperlost σε ευχάριστο παρα πολύ για την απάντησιν σου για να πω την αλήθεια με ενδιαφέρει η olympus έστω και με τα μειονεκτήματα που ανέφερες ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με την τέτοια τεχνολογία που υπάρχει να μην μπορούνε να βγάλουνε ένα sensor που να είναι ικανό και στις λήψεις με πολύ χαμηλό φωτισμό (μάλλον θέμα marketing υπάρχει) σε συνθήκες studio με ελεχομενο φωτισμό (όχι flash) δεν είναι πρόβλημα η λήψεις με αργό κλείστρο, εννοείτε ότι η μηχανή θα είναι σε tρίποδο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now