skepasti21 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24, 2016 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24, 2016 Tι γινεται όταν εχεις ανοιξει με επιτυχια 2 πορτες (κιολας) στο ρουτερ (Η108ΝS) και το μtorrent σου βγαζει το φακιν τικ με τον αστερισκο(θυρα κλειστη αλλα μπορειτε να κατεβασετε) , να παρω σφυρι?
Delijohn Μάϊος 2, 2016 #2 Μάϊος 2, 2016 δες με ένα tool αν όντως είναι ανοιχτή η πόρτα.. (μία χρειάζεται) http://www.canyouseeme.org/ βάλε την πόρτα κ δες αν είναι όντως ανοιχτή.. γενικώς μπορείς κ χωρίς ανοιχτές πόρτες, λόγω κάποιων πρωτοκόλλων και του upnp κλπ κλπ..
UltraB Μάϊος 2, 2016 #3 Μάϊος 2, 2016 To μtorrent by default βάζει random θύρες, έχεις ξετικάρεις την επιλογή αυτήν;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.